DTDZ509 Pedagogika tance - klasický tanec II

Theatre Faculty
Winter 2022
Extent and Intensity
7.5/5/35. 3 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
doc. MgA. Hana Litterová (lecturer)
Guaranteed by
doc. Mgr. Hana Halberstadt
Studio of Dance and Movement Theatre and Education – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Studio of Dance and Movement Theatre and Education – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Sun 23. 10. 9:00–13:00 3
Prerequisites (in Czech)
- úspěšné zvládnutí dvou předešlých semestrů
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
- cíle předmětu vycházejí z předešlých semestrů, v nové koncepci výuky se objevuje látka z vyšších ročníků studia pedagogiky klasického tance, zaměřená na vrcholnou techniku klasického tance formou pedagogiky, což znamená formu výuky a metodiky, seznámení se prakticky s klasickým tancem formou shlédnutí baletních představení, dokázat analyzovat naučené prvky rozborem baletního představení.
Learning outcomes (in Czech)
- určit a popsat jednotlivé prvky klasického tance z baletního představení - porovnat a vyzdvihnout rozdíly a principy různých tanečních technik v porovnání s klasickým tancem - aplikovat získané vědomosti v praxi formou vedení výukové hodiny klasického tance
Syllabus (in Czech)
  • - metodika výuky klasického tance 1-4. ročník stupně profesionálních tanečních škol - konzervatoře
Teaching methods (in Czech)
přednáška, praktické cvičení, domácí příprava pro vypracování tréninku klasického tance
Assessment methods (in Czech)
zkoušení písemné, zkoušení ústní, praktická zkouška
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Winter 2017, Winter 2019, Winter 2021.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/winter2022/DTDZ509