DIFA:DDVZ410 Management pro DaV I - Informace o předmětu
DDVZ410 Management pro DaV I
Divadelní fakultazima 2020
- Rozsah
- 1/1/2. 2 kr. Ukončení: kz.
- Vyučující
- MgA. Ondřej Vodička (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- St 14:30–15:15 207, St 15:15–16:00 207
- Předpoklady
- Úspěšné přijetí ke studiu navazujícího magisterského stupně studia.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadlo a výchova (program DIFA, Div_vych:N)
- Divadlo a výchova (program DIFA, N-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Seznámit studenty s manažerskou terminologií v oblasti propagace, marketingu a fudraisingu. Prohloubit znalosti a praktické dovednosti studentů při tvorbě fundraisingových a fundraisingových strategií včetně PR.
Deskriptory: Student je teoreticky i prakticy připraven na vytváření kampaní dle oblasti svého zaměření. Student se orientuje v dané problematice a je schopen své znalosti a dovednosti dále samostatně rozvíjet. - Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- orientovat se v odborné terminologii a správně ji používat;
- vhodně využívat sociální sítě;
- vytvořit "media plan" svých projektů;
- bude schopen právně ošetřit zamýšlené aktivity v dané oblasti; - Osnova
- Obsah předmětu:
- - odborná terminologie v probírané oblasti;
- - sociální sítě (Facebook, Instagram, Twitter, Instagram, atd.);
- - PR dříve a dnes;
- - filantropie a její podoby;
- - outsourcing + příklady;
- - sponzoring vs. etika;
- - marketingové kampaně - příklady dobré a špatné praxe;
- - různé formy propagace a dopady na konkrétní cílové skupiny;
- - právní aspekty probíraných témat;
- Literatura
- doporučená literatura
- KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. info
- TOMANDL, Ján. Jak účinně oslovit média: media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru. Computer Press: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3457-3. info
- SEDLÁČEK, Tomáš. Ekonomie dobra a zla : Po stopáchlidského tázání od Gilgameše po finanční krizi. 1. vydání. Praha: 65.pole, 2009, 270 s. ISBN 978-80-903944-3-8. info
- VYSEKALOVÁ, J. a Jan MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5. info
- neurčeno
- ORELL, David a Tomáš SEDLÁČEK. Soumrak homo economicus:. 65. pole, 2012. ISBN 978-80-87506-07-3. info
- Výukové metody
- Přednáška/seminář
Počet hodin kontaktní výuky týdne: 2;
Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2;
Student poznatky získané přednáškou a samostudiem reflektuje a prakticky ověřuje samostatně či v týmové spolupráci při zpracování zadaných praktických cvičení. Výsledky těchto cvičení jsou průběžně prezentovány a reflektovány jak pedagogem, tak spolužáky. - Metody hodnocení
- Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem.
Známka se skládá z:
a) docházky (účast alespoň na 75 % výuky - v případě větší absence je pedagogem zadán doplňující úkol);
b) aktuality k tématu projednávaném v některém ze seminářů;
c) vyvoření "media planu" k vlastnímu (reálnému či fiktivnímu) projektu; úkol je následn vyhodnocen pedagogem;
d) odevzdání písemné eseje o rozsahu cca 3xNS A4 na zadané téma;
e) kolokvia - povinná účast; dojde ke skupinovému ověřování znalostí studentů, a to v celé šíři probíraných témat. - Navazující předměty
- Statistika zápisu (zima 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/zima2020/DDVZ410