DIFA:DVDZ406 Reflection and research - Course Information
DVDZ406 Reflection and research
Theatre FacultyWinter 2019
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- prof. PhDr. Veronika Broulíková (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Veronika Broulíková
Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Drama Education for the Deaf Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable
- Fri 12:00–13:30 201
- Prerequisites (in Czech)
- Návaznost na předměty teoretick ébáze i praxe studentů
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Drama Education for the Deaf (programme DIFA, N-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Student bude reflektovat zadaná témata nejen prostřednictvím vlastní zkušeností neslyšícího člověka, ale bude hledat souvislosti daného problému v rámci své umělecké a pedagogické práce zejména s neslyšícími dětmi a mládeží.
- Learning outcomes (in Czech)
- Student reflektuje zadaná témata nejen prostřednictvím vlastní zkušeností neslyšícího člověka - nalézá souvislosti daného problému v rámci své umělecké a pedagogické práce zejména s neslyšícími dětmi a mládeží.
- Syllabus (in Czech)
- Formulování problému, hypotéz, hledání klíčových slov a definování pojmů. Reflexe divadleních projektů ve výchově Reflexe divadelních projektů ve výchově sluchově postižených dětí a mládeže a dospělých Případové studie, příklady
- Literature
- Pelikán, J.: Základy empirického výzkumu pedagogických jevů, Karolinum, Praha 1998. info
- ŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Vyd. 2. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6.
- JEBAVÁ, Kateřina. Tandemové divadlo - tandemové lekce: prvky a nástroje dramatického umění jako prostředek komunikace v rodině dítěte se sluchovým postižením. Brno: JAMU, 2016. ISBN 978-80-7460-092-0.
- Teaching methods (in Czech)
- seminář práce s textem, diskuzní metody, samostatná práce studentů
- Assessment methods (in Czech)
- průběžná práce, analýza výsledků činností studenta
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (Winter 2019, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/winter2019/DVDZ406