DIFA:DMBZ405 Herecká výchova indivuduální - Informace o předmětu
DMBZ405 Herecká výchova indivuduální
Divadelní fakultazima 2016
- Rozsah
- 0/4/1. 2 kr. Ukončení: kz.
- Vyučující
- doc. Mgr. Miroslav Ondra (přednášející)
Mgr. Petr Štěpán (přednášející) - Garance
- Mgr. Petr Štěpán
Ateliér muzikálového herectví Petra Štěpána – Ateliér muzikálového herectví – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér muzikálového herectví Petra Štěpána – Ateliér muzikálového herectví – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Út 14:30–17:45 132
- Předpoklady
- EVER( DMBL405 Herecká výchova indivuduální )
Student musí úspěšně splnit třetí ročník Herecké tvorby v ateliéru muzikálového herectví Petra Štěpána DMBL301 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Muzikálové herectví (program DIFA, M-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je ověřovat doposud nabyté zkušennosti a vědomosti z předmetu Herecká tvorba. Je to završení tří předcházejících let tohoto předmětu. Studenti mohou předmět využívat ke konzultacím nad svými absolventskými výkony, popřípadě využít čas s pedagogem jako nácvik programu k audičním zkouškám a podobně.
- Osnova
- Osnova
- 1) Práce na monolozích
- 2) Práce na absolventských rolích
- 3) Práce na dialozích
- 4) Konzultace
- Literatura
- povinná literatura
- Čechov, M.: O herecké technice. Divadelní ústav Praha 1996. info
- Diderot, Denis : Herecký paradox. Olomouc: Votobia, 1997. info
- LUKAVSKÝ, R. Stanislavského metoda herecké práce . Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1978. info
- Stanislavskij, K. S. : Moje výchova k herectví (Z deníku hereckého adepta). Praha 1946. info
- Výukové metody
- Výuka probíhá ve formě přednášek, seminářů, diskusí a praktických cvičení. Současně může být někdy praktikována projektovým způsobem.
- Metody hodnocení
- Metody hodnocení: analýza výsledků činnosti studenta - především soustavné sledování výkonu studentů, ale též posuzování profesního výkonu a součinnosti v projektu.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/zima2016/DMBZ405