DIFA:DHAL210 Working with students of direc - Course Information
DHAL210 Working with students of directing
Theatre FacultySummer 2024
- Extent and Intensity
- 0/4/1. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Michal Bumbálek (lecturer)
Mgr. Josef Morávek (lecturer)
doc. MgA. Lukáš Rieger, Ph.D. (lecturer) - Guaranteed by
- doc. MgA. Lukáš Rieger, Ph.D.
Nika Brettschneiderová Dramatic Acting Department – Dramatic Acting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Nika Brettschneiderová Dramatic Acting Department – Dramatic Acting Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen pouze pro studenty ateliéru činoherního herectví.
Dále jsou přizváni studenti režie a dramaturgie. - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Dramatic Acting (programme DIFA, Her_Tvo:M)
- Dramatic Acting (programme DIFA, M-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Ověření dosavadních nabytých dovedností hlavního předmětu specializace: přesvědčivé jednání v rámci dramatické situace, tvorba postavy, herecká interpretace textu, zakomponování osobního tématu do zpracovávaného hereckého úkolu.
První generační tvůrčí setkání studentů herectví a režie a dramaturgie.
Rozvíjení kondice samostatného přístupu a přípravy. - Learning outcomes (in Czech)
- Po absolvování předmětu bude student schopen aplikovat zkušenosti z dvouleté herecké formace pod vedením pedagoga herectví i v práci s méně zkušenými studenty režie a dramaturgie.
Rozšíří si povědomí o dalších možnostech, ale i možných zádrhelech v rovině dialogu herec - režisér a bude připraven je aktivně zvládat a překonávat. - Syllabus (in Czech)
- Projekt umožňuje studentům vyzkoušet si dosavadní nabyté zkušenosti v rámci práce na krátkých (10-15 min) dialozích. Po konzultaci s vedoucími ateliérů jsou vybrány odpovídající úkoly. Studenti herectví jsou rozděleni do skupin, ve kterých s nimi pracují studenti režie a dramaturgie na zadaných dialozích (pro dva či více účinkující).
- Práce je převážně samostatná. Pedagogové režie, dramaturgie a herectví průběžně docházejí do hodin, kontrolují směr, kterým se činnost studentů ubírá, a konzultují nastalé komplikace.
- Teaching methods (in Czech)
- Formy výuky: projekt.
Metody výuky: diskuzní metody, heuristické metody, samostatné práce studentů, práce s textem, divadelní zkoušení. - Assessment methods (in Czech)
- Docházka.
Po závěrečných klauzurách (případně kontrolní hodině) jsou ústně analyzovány výsledky jednotlivých studentů i celého ročníku všemi interními pedagogy všech zůčasněných ateliéru.
Výsledná známka v sobě zahrnuje jak kompromis mezi výsledky jednotlivých úkolů, tak případné (pozitivní i negativní) motivační faktory. - Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (Summer 2024, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/summer2024/DHAL210