DIFA:DTDLY22 Bachelor Graduation Project – - Course Information
DTDLY22 Bachelor Graduation Project – Seminar
Theatre FacultySummer 2023
- Extent and Intensity
- 0/5/5. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. Mgr. Hana Halberstadt (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Veronika Broulíková
Studio of Dance and Movement Theatre and Education – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Studio of Dance and Movement Theatre and Education – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Dance and movement theater and education (programme DIFA, B-DRAUM)
- Dance and Movement Theatre and Education (programme DIFA, Div_vych:B)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je:
- seznámit studenty s příklady dobré praxe (realizovanými inscenačními projekty) za pomocí projektových dokumentací z archivu ateliéru DaV
- charakterizovat divácké skupiny na základě věku a dalších specifik
- seznámit studenty s formáty práce s publikem jako nástrojem reflexe vlastní tvorby (diskuse, dílny, dotazník, atd.)
- vést studenty při hledání vhodného východiska (téma, námět, cílové publikum) pro budoucí inscenaci - Learning outcomes (in Czech)
- Student bude schopen:
- charakterizovat diváckou skupinu na základě věkových a dalších specifik
- aplikovat formáty práce s publikem a metody kvalitativního výzkumu v rámci reflexe vlastní divadelní tvorby
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace nebo vlastního pedagogického projektu - Syllabus (in Czech)
- Bakalářský absolventský výkon naplňuje tvorba a reprízování taneční/pohybové inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem, nebo vlastním pegagogickým projektem.
- Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Literature
- recommended literature
- PLAŇAVA I., PŘIKRYLOVÁ Z. Zpráva o psychologickém průzkumu dětského diváka divadla Radost, 1977
- Umělci pro společnost – příklady kulturních projektů v oblasti sociální inkluze, Praha: Institut umění – Divadelní ústav, 2010 ISBN 978-80-7008-249-2
- RICHTER, Luděk. Praktická dramaturgie v kostce. Praha: Dobré divadlo dětem, 2003, 60 s. info
- Teaching methods (in Czech)
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta - Assessment methods (in Czech)
- Zápočet je udělen na základě vypracování referátu, účasti v hodinách a odevzdání první verze anotace bakalářské inscenace.
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course is taught: in blocks.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/summer2023/DTDLY22