DIFA:D60333B Management - Organizační chová - Informace o předmětu
D60333B Management - Organizační chování II
Divadelní fakultaléto 2014
- Rozsah
- 0/0. 3 kr. 3 z 3. Ukončení: kz.
- Vyučující
- doc. Ing. Ivan Hálek, CSc. (přednášející)
- Garance
- Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty:
Zpracovat vlastní projekt
Management - Základy managementu I a II
Management - Řízení a vedení lidí I aII.
Organizační chování I.
Projektový management I
Znalosti na úrovni bakalářského stupně studia kulturního manažerství - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Divadelní manažerství se zaměřením na Producenství (program DIFA, N-DRAUM)
- Osnova
- Samostatně prostudovat vybrané části povinné literatury zaměřené na "PQ dovednosti"- získávání moci k reflexi a uskutečňování vlastních záměrů, Konkrétně:
1. Budování mocenské základny
2. Získávání moci - řízení kariéry
3. Budování trvalé moci
4. Používání moci - vytváření vlastního programu
5. Nerozumné řízení - tvrdost
6. Jak odmítat nesmysly
7. Vztah moci a cti
8. Jak se chopit moci
9. Řízení změny prostřednictvím lidí - zvládání cesty ke změně a odporu ke změně
10. Lidé a změna - měnit podmínky, ve kterých to lidé dělají
Samostatně prostudovat část, zaměřenou na "MQ dovednosti" - řízení své vlastní cesty a spolupráce s ostatními členy projektu - konkrétně|:
1. Jak se učit být úspěšný
2. Jak se učit užívat a ne zneužívat příležitosti
3. Jak nám pomáhají úspěšná zakončení
Vytvořit a přednést prezentaci (POWER-POINT)
1. Stručně představit řešený problém ze své současné producentské aktivity (účasti na kulturním projektu, projektu, problému vlastní producentské praxe)
2. Reflektovat postup osobního řešení problému
3. Uvést variantní řešení problému s použitím získaných poznatků z literatury (Zásady v oblasti "MQ" a "PQ").
4. Zhodnotit přednosti navržených řešení.
- Samostatně prostudovat vybrané části povinné literatury zaměřené na "PQ dovednosti"- získávání moci k reflexi a uskutečňování vlastních záměrů, Konkrétně:
- Literatura
- Owen, J. Tři pilíře úspěšného manažera. 1 ed. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 224 str. ISBN 978-80-2400-3. info
- Výukové metody
- Seminář
práce s literaturou a komparace s vlastním projektem
sestavení prezentace s komparativním zaměřením -reflaxe vlastního řešení
produkční metody
diskuse nad prezentací - skupinová kooperativní výuka
kritické myšlení
* Student prostuduje část podkladové literatury - týkající se práce s informacemi z oblasti získávání moci a mocenských vztahů mezi subjekty projektu (tzv. PQ manažera)
* Student provede reflexi svého projektu
* Student zpracuje prezentaci v POWER-POINTU, ve které provede komparaci svého přístupu ke zpracování se zásadami přístupů v moderní manažerské literatuře
* Student před ostatními studenty v ročníku provede prezentaci s komentářem. Navazuje diskuse celéjo ročníku k prezentaci
LS:
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 4
- Metody hodnocení
- * podzimní semestr
Student předloží komparativní reflexi vlastního projektu ve formě POWER-POINTOVÉ prezentace
předmětem hodnocení je kvalita studentovy reflexe vlastního projektu a návrhů na variantnáí řešení problémů, které během realizace projektu vznikly.60%
Dalším předmětem hodnocení je způsob studentovy prezentace, argumentace a odpovědi na otázky v diskusi 40%
Na základě hodnocení prezentace je udělen klasifikovaný zápočet. - Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/leto2014/D60333B