D60333B Management - Organizační chování II

Divadelní fakulta
léto 2014
Rozsah
0/0. 3 kr. 3 z 3. Ukončení: kz.
Vyučující
doc. Ing. Ivan Hálek, CSc. (přednášející)
Garance
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty:
Zpracovat vlastní projekt
Management - Základy managementu I a II
Management - Řízení a vedení lidí I aII.
Organizační chování I.
Projektový management I
Znalosti na úrovni bakalářského stupně studia kulturního manažerství
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Osnova
  • Samostatně prostudovat vybrané části povinné literatury zaměřené na "PQ dovednosti"- získávání moci k reflexi a uskutečňování vlastních záměrů, Konkrétně:
    1. Budování mocenské základny
    2. Získávání moci - řízení kariéry
    3. Budování trvalé moci
    4. Používání moci - vytváření vlastního programu
    5. Nerozumné řízení - tvrdost
    6. Jak odmítat nesmysly
    7. Vztah moci a cti
    8. Jak se chopit moci
    9. Řízení změny prostřednictvím lidí - zvládání cesty ke změně a odporu ke změně
    10. Lidé a změna - měnit podmínky, ve kterých to lidé dělají
    Samostatně prostudovat část, zaměřenou na "MQ dovednosti" - řízení své vlastní cesty a spolupráce s ostatními členy projektu - konkrétně|:
    1. Jak se učit být úspěšný
    2. Jak se učit užívat a ne zneužívat příležitosti
    3. Jak nám pomáhají úspěšná zakončení
    Vytvořit a přednést prezentaci (POWER-POINT)
    1. Stručně představit řešený problém ze své současné producentské aktivity (účasti na kulturním projektu, projektu, problému vlastní producentské praxe)
    2. Reflektovat postup osobního řešení problému
    3. Uvést variantní řešení problému s použitím získaných poznatků z literatury (Zásady v oblasti "MQ" a "PQ").
    4. Zhodnotit přednosti navržených řešení.

Literatura
  • Owen, J. Tři pilíře úspěšného manažera. 1 ed. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 224 str. ISBN 978-80-2400-3. info
Výukové metody
Seminář
práce s literaturou a komparace s vlastním projektem
sestavení prezentace s komparativním zaměřením -reflaxe vlastního řešení
produkční metody
diskuse nad prezentací - skupinová kooperativní výuka
kritické myšlení

* Student prostuduje část podkladové literatury - týkající se práce s informacemi z oblasti získávání moci a mocenských vztahů mezi subjekty projektu (tzv. PQ manažera)
* Student provede reflexi svého projektu
* Student zpracuje prezentaci v POWER-POINTU, ve které provede komparaci svého přístupu ke zpracování se zásadami přístupů v moderní manažerské literatuře
* Student před ostatními studenty v ročníku provede prezentaci s komentářem. Navazuje diskuse celéjo ročníku k prezentaci
LS:
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 2
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 4
Metody hodnocení
* podzimní semestr
Student předloží komparativní reflexi vlastního projektu ve formě POWER-POINTOVÉ prezentace
předmětem hodnocení je kvalita studentovy reflexe vlastního projektu a návrhů na variantnáí řešení problémů, které během realizace projektu vznikly.60%
Dalším předmětem hodnocení je způsob studentovy prezentace, argumentace a odpovědi na otázky v diskusi 40%
Na základě hodnocení prezentace je udělen klasifikovaný zápočet.
Další komentáře
Studijní materiály

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/leto2014/D60333B