DIFA:DFDLY09 Seminář k projektu 5 - Multime - Course Information
DFDLY09 Seminář k projektu 5 - Multimedia
Theatre FacultySummer 2023
- Extent and Intensity
- 0/4/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Tomáš Hubáček (seminar tutor)
- Guaranteed by
- doc. Mgr. Pierre Nadaud, Ph.D.
Physical Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Physical Theatre Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable of Seminar Groups
- DFDLY09/01: Fri 10:15–11:45 301, T. Hubáček
DFDLY09/02: Fri 12:00–13:30 301, T. Hubáček - Prerequisites (in Czech)
- Multimediální tvorba 1-4
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Physical Theatre (programme DIFA, Her_Tvo:M)
- Course objectives (in Czech)
- Tyto semináře doplňují předmět „Projekt 5“. Shrnují dosavadní poznatky z oblasti multimédií a vytváří prostor pro kreativní práci s veškerými dosud osvojenými médii (zvuk, projekce, film/kamera, animace) a jejich vzájemné kombinování na úrovni výrazových prostředků významově rovnocenných s pohybovou akcí pro účely tvorby konkrétních představení. Důraz je kladen na režijní schopnost dramaturgické i esteticko-výtvarné koordinace všech výrazových složek scénického díla.
- Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
• zasvěcené komunikce s umělci a odborníky z oblasti multimédií a audiovize
• vést interdisciplinární skupinu tvůrců
• orientovat se v tvůrčím procesu s přihlédnutím k časovým a technickým potřebám jednotlivých zúčastněných profesí v rámci intermediality
• reflektovat kultivovaně (v rámci písemné a vizuální dokumentace) postup své umělecké práce a její výsledek
• spolupracovat s coachem, mentorem a pedagogem - Syllabus (in Czech)
- Součástí semináře jsou individuální i kolektivní konzultace vytvářených projektů a brainstormingy moderované pedagogem, jakož i technické konzultace ohledně praktické realizace multimediálních složek představení. Konkrétní náplň předmětu se přizpůsobí potřebám jednotlivých studentů vzhledem ke koncepcím jejich projektů.
- Literature
- Stehlíková, Eva: Alfréd Radok mezi filmem a divadlem. Praha: Akademie múzických umění, Národní filmový archiv, 2007.
- Kubíček, Jiří: Úvod do estetiky animace. Praha: Akademie múzických umění, 2004.
- Plazewski Jerzy: Filmová řeč. Praha: Orbis, 1967
- KORNETOVÁ, Nela. Vizuální projekce jako prvek výstavby inscenace: Se zaměřením na práci Jana Langedijka, Chunky Move, skupiny TOW a projektu LOA. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, 2010. info
- PEJCHA, Jiří and Jan ŠKUBAL. Zvuk v divadle: učební texty pro výuku předmětu Základy scénického zvuku. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně,, 2005. ISBN 80-86928-01-2. info
- Teaching methods (in Czech)
- Seminář, diskuze, indiviuální i kolektivní konzultace
- Assessment methods (in Czech)
- Bude hodnocena kvalita společné spolupráce a její reflexe a také spolupráce v rámci produkční skupiny (studenti FD a Produkce) a s divadlem. Dále bude hodnocen proces zkoušení a spolupráce s coachem, reflexe získávání zkušeností z každé jednotlivé reprízy (minimálně 4 reprízy). Provedený výstup bude zaznamenán na video a zpětně analyzován s pedagogy, hodnocení kvality výstupu tedy bude prováděno v souvislosti s již získanými dovednostmi a vědomostmi v rámci hlavních předmětů ateliéru FD.
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/summer2023/DFDLY09