DDMLX01 Samostatný projekt – modulární výuka

Divadelní fakulta
léto 2024
Rozsah
0/0/4. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Po 16:15–17:45 104
Předpoklady
Student je úspěšně dokončil zimní semestr.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu. Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DF JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia.
Druhý a třetí ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na náročnějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu a v rámci projektů vstupuje i do složitějších vazeb.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- aplikovat znalosti získané v předmětech teoretického základu oboru (management, projektový management, fundraising, právo, rozpočetnictví, kulturní projekt, produkce AV díla, autorské právo, marketing atd.);
- ověřit schopnost samostatně vést a produkčně zajistit projekt.
Osnova
  • Popis činností studenta v rámci projektu:
  • - během prvního týdne semestru dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí, harmonogram realizace projektu se liší dle typu zvoleného projektu;
  • - je organizátor tvůrčího týmu, produkčním projektu (pod supervizí pedagogů ADPJT) a plně uplatňuje své znalosti projektového řízení v rámci produkce, účastní se schůzek tvůrčího týmu od počátku tvůrčího procesu;
  • - zpracuje vstupní i výstupní projektovou dokumentaci (včetně záznamu v IS JAMU – Školní díla), pro řízení projektů slouží šablony dokumentů, z nichž je třeba vybrat ty, které jsou pro daný projekt maximálně relevantní;
  • - finančně řídí projekt, sleduje čerpání rozpočtu, zajišťuje proplácení účtů za nákupy, které byly schváleny na základě předloženého rozpočtu;
  • - zajišťuje všechny potřeby projektu, ale tak, aby projekt proběhl v zájmu DF JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel, a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů;
  • - konzultuje projekt s pedagogem předmětu a řídí se instrukcemi a pokyny, které jsou uvedeny ve studijních materiálech předmětu.
  • Při realizaci projektu se řídí pravidly stanovenými v dokumentu Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU.
Literatura
    povinná literatura
  • Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU(specializace Divadelní produkce)
  • Vnitřní předpisy DF JAMU a JAMU, stejně tak jako organizační a provozní řády a vnitřní normy Divadelního studia Marta a Divadla na Orlí
    doporučená literatura
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
Výukové metody
Předmět je realizován formou samostatné práce studentů.
Rozdělení projektů probíhá na začátku každého semestru a je konzultováno s pedagogem předmětu, který zároveň v průběhu roku v rámci individuálních konzultací řeší postup studenta při realizaci projektu.
Všichni studenti se jednou za 14 dní zúčastní koordinačního semináře s pedagogem předmětu.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
- zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu;
- konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení projektové dokumentace a rozpočtu);
- odevzdání stručného zhodnocení vlastní práce na projektu (minimálně 1 normostrana) do příslušné Odevzdávárny a finalizace záznamu školního díla v aplikaci IS "Školní díla".
- hodnocení splnění povinností produkčního, jež jsou stanoveny dokumentem Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU (specializace Divadelní produkce), hodnocení provádí pedagog předmětu,
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2022, léto 2023.

DDMLX01 Samostatný projekt – modulární výuka

Divadelní fakulta
léto 2023
Rozsah
0/0/4. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. et Mgr. Adéla Dědová (přednášející)
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Po 16:15–17:45 104
Předpoklady
Student je úspěšně dokončil zimní semestr.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu. Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DF JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia.
Druhý a třetí ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na náročnějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu a v rámci projektů vstupuje i do složitějších vazeb.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- aplikovat znalosti získané v předmětech teoretického základu oboru (management, projektový management, fundraising, právo, rozpočetnictví, kulturní projekt, produkce AV díla, autorské právo, marketing atd.);
- ověřit schopnost samostatně vést a produkčně zajistit projekt.
Osnova
  • Popis činností studenta v rámci projektu:
  • - během prvního týdne semestru dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí, harmonogram realizace projektu se liší dle typu zvoleného projektu;
  • - je organizátor tvůrčího týmu, produkčním projektu (pod supervizí pedagogů ADPJT) a plně uplatňuje své znalosti projektového řízení v rámci produkce, účastní se schůzek tvůrčího týmu od počátku tvůrčího procesu;
  • - zpracuje vstupní i výstupní projektovou dokumentaci (včetně záznamu v IS JAMU – Školní díla), pro řízení projektů slouží šablony dokumentů, z nichž je třeba vybrat ty, které jsou pro daný projekt maximálně relevantní;
  • - finančně řídí projekt, sleduje čerpání rozpočtu, zajišťuje proplácení účtů za nákupy, které byly schváleny na základě předloženého rozpočtu;
  • - zajišťuje všechny potřeby projektu, ale tak, aby projekt proběhl v zájmu DF JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel, a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů;
  • - konzultuje projekt s pedagogem předmětu a řídí se instrukcemi a pokyny, které jsou uvedeny ve studijních materiálech předmětu.
  • Při realizaci projektu se řídí pravidly stanovenými v dokumentu Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU.
Literatura
    povinná literatura
  • Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU(specializace Divadelní produkce)
  • Vnitřní předpisy DF JAMU a JAMU, stejně tak jako organizační a provozní řády a vnitřní normy Divadelního studia Marta a Divadla na Orlí
    doporučená literatura
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
Výukové metody
Předmět je realizován formou samostatné práce studentů.
Rozdělení projektů probíhá na začátku každého semestru a je konzultováno s pedagogem předmětu, který zároveň v průběhu roku v rámci individuálních konzultací řeší postup studenta při realizaci projektu.
Všichni studenti se jednou za 14 dní zúčastní koordinačního semináře s pedagogem předmětu.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
- zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu;
- konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení projektové dokumentace a rozpočtu);
- odevzdání stručného zhodnocení vlastní práce na projektu (minimálně 1 normostrana) do příslušné Odevzdávárny a finalizace záznamu školního díla v aplikaci IS "Školní díla".
- hodnocení splnění povinností produkčního, jež jsou stanoveny dokumentem Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU (specializace Divadelní produkce), hodnocení provádí pedagog předmětu,
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2022, léto 2024.

DDMLX01 Samostatný projekt – modulární výuka

Divadelní fakulta
léto 2022
Rozsah
0/0/4. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. et Mgr. Adéla Dědová (přednášející)
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Po 16:15–17:45 104
Předpoklady
Student je úspěšně dokončil zimní semestr.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu. Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DF JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia.
Druhý a třetí ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na náročnějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu a v rámci projektů vstupuje i do složitějších vazeb.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- aplikovat znalosti získané v předmětech teoretického základu oboru (management, projektový management, fundraising, právo, rozpočetnictví, kulturní projekt, produkce AV díla, autorské právo, marketing atd.);
- ověřit schopnost samostatně vést a produkčně zajistit projekt.
Osnova
  • Popis činností studenta v rámci projektu:
  • - během prvního týdne semestru dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí, harmonogram realizace projektu se liší dle typu zvoleného projektu;
  • - je organizátor tvůrčího týmu, produkčním projektu (pod supervizí pedagogů ADPJT) a plně uplatňuje své znalosti projektového řízení v rámci produkce, účastní se schůzek tvůrčího týmu od počátku tvůrčího procesu;
  • - zpracuje vstupní i výstupní projektovou dokumentaci (včetně záznamu v IS JAMU – Školní díla), pro řízení projektů slouží šablony dokumentů, z nichž je třeba vybrat ty, které jsou pro daný projekt maximálně relevantní;
  • - finančně řídí projekt, sleduje čerpání rozpočtu, zajišťuje proplácení účtů za nákupy, které byly schváleny na základě předloženého rozpočtu;
  • - zajišťuje všechny potřeby projektu, ale tak, aby projekt proběhl v zájmu DF JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel, a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů;
  • - konzultuje projekt s pedagogem předmětu a řídí se instrukcemi a pokyny, které jsou uvedeny ve studijních materiálech předmětu.
  • Při realizaci projektu se řídí pravidly stanovenými v dokumentu Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU.
Literatura
    povinná literatura
  • Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU(specializace Divadelní produkce)
  • Vnitřní předpisy DF JAMU a JAMU, stejně tak jako organizační a provozní řády a vnitřní normy Divadelního studia Marta a Divadla na Orlí
    doporučená literatura
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
Výukové metody
Předmět je realizován formou samostatné práce studentů.
Rozdělení projektů probíhá na začátku každého semestru a je konzultováno s pedagogem předmětu, který zároveň v průběhu roku v rámci individuálních konzultací řeší postup studenta při realizaci projektu.
Všichni studenti se jednou za 14 dní zúčastní koordinačního semináře s pedagogem předmětu.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
- zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu;
- konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení projektové dokumentace a rozpočtu);
- odevzdání stručného zhodnocení vlastní práce na projektu (minimálně 1 normostrana) do příslušné Odevzdávárny a finalizace záznamu školního díla v aplikaci IS "Školní díla".
- hodnocení splnění povinností produkčního, jež jsou stanoveny dokumentem Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU (specializace Divadelní produkce), hodnocení provádí pedagog předmětu,
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2023, léto 2024.

DDMLX01 Samostatný projekt – modulární výuka

Divadelní fakulta
léto 2021
Rozsah
0/0/4. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. et Mgr. Adéla Dědová (přednášející)
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Po 16:15–17:00 106, Po 17:00–17:45 106
Předpoklady
Student je úspěšně dokončil zimní semestr.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu. Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DF JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia.
Druhý a třetí ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na náročnějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu a v rámci projektů vstupuje i do složitějších vazeb.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- aplikovat znalosti získané v předmětech teoretického základu oboru (management, projektový management, fundraising, právo, rozpočetnictví, kulturní projekt, produkce AV díla, autorské právo, marketing atd.);
- ověřit schopnost samostatně vést a produkčně zajistit projekt.
Osnova
  • Popis činností studenta v rámci projektu:
  • - během prvního týdne semestru dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí, harmonogram realizace projektu se liší dle typu zvoleného projektu;
  • - je organizátor tvůrčího týmu, produkčním projektu (pod supervizí pedagogů ADPJT) a plně uplatňuje své znalosti projektového řízení v rámci produkce, účastní se schůzek tvůrčího týmu od počátku tvůrčího procesu;
  • - zpracuje vstupní i výstupní projektovou dokumentaci (včetně záznamu v IS JAMU – Školní díla), pro řízení projektů slouží šablony dokumentů, z nichž je třeba vybrat ty, které jsou pro daný projekt maximálně relevantní;
  • - finančně řídí projekt, sleduje čerpání rozpočtu, zajišťuje proplácení účtů za nákupy, které byly schváleny na základě předloženého rozpočtu;
  • - zajišťuje všechny potřeby projektu, ale tak, aby projekt proběhl v zájmu DF JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel, a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů;
  • - konzultuje projekt s pedagogem předmětu a řídí se instrukcemi a pokyny, které jsou uvedeny ve studijních materiálech předmětu.
  • Při realizaci projektu se řídí pravidly stanovenými v dokumentu Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU.
Literatura
    povinná literatura
  • Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU(specializace Divadelní produkce)
  • Vnitřní předpisy DF JAMU a JAMU, stejně tak jako organizační a provozní řády a vnitřní normy Divadelního studia Marta a Divadla na Orlí
    doporučená literatura
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
Výukové metody
Předmět je realizován formou samostatné práce studentů.
Rozdělení projektů probíhá na začátku každého semestru a je konzultováno s pedagogem předmětu, který zároveň v průběhu roku v rámci individuálních konzultací řeší postup studenta při realizaci projektu.
Všichni studenti se jednou za 14 dní zúčastní koordinačního semináře s pedagogem předmětu.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
- zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu;
- konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení projektové dokumentace a rozpočtu);
- odevzdání stručného zhodnocení vlastní práce na projektu (minimálně 1 normostrana) do příslušné Odevzdávárny a finalizace záznamu školního díla v aplikaci IS "Školní díla".
- hodnocení splnění povinností produkčního, jež jsou stanoveny dokumentem Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU (specializace Divadelní produkce), hodnocení provádí pedagog předmětu,
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2022, léto 2023, léto 2024.

DDMLX01 Samostatný projekt – modulární výuka

Divadelní fakulta
léto 2020
Rozsah
0/0/4. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. et Mgr. Adéla Dědová (přednášející)
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Po 16:15–17:45 106
Předpoklady
Student je úspěšně dokončil zimní semestr.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu. Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DF JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia.
Druhý a třetí ročník bakalářského stupně:
Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na náročnějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu a v rámci projektů vstupuje i do složitějších vazeb.
Výstupy z učení
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- aplikovat znalosti získané v předmětech teoretického základu oboru (management, projektový management, fundraising, právo, rozpočetnictví, kulturní projekt, produkce AV díla, autorské právo, marketing atd.);
- ověřit schopnost samostatně vést a produkčně zajistit projekt.
Osnova
  • Popis činností studenta v rámci projektu:
  • - během prvního týdne semestru dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí, harmonogram realizace projektu se liší dle typu zvoleného projektu;
  • - je organizátor tvůrčího týmu, produkčním projektu (pod supervizí pedagogů ADPJT) a plně uplatňuje své znalosti projektového řízení v rámci produkce, účastní se schůzek tvůrčího týmu od počátku tvůrčího procesu;
  • - zpracuje vstupní i výstupní projektovou dokumentaci (včetně záznamu v IS JAMU – Školní díla), pro řízení projektů slouží šablony dokumentů, z nichž je třeba vybrat ty, které jsou pro daný projekt maximálně relevantní;
  • - finančně řídí projekt, sleduje čerpání rozpočtu, zajišťuje proplácení účtů za nákupy, které byly schváleny na základě předloženého rozpočtu;
  • - zajišťuje všechny potřeby projektu, ale tak, aby projekt proběhl v zájmu DF JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel, a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů;
  • - konzultuje projekt s pedagogem předmětu a řídí se instrukcemi a pokyny, které jsou uvedeny ve studijních materiálech předmětu.
  • Při realizaci projektu se řídí pravidly stanovenými v dokumentu Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU.
Literatura
    povinná literatura
  • Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU(specializace Divadelní produkce)
  • Vnitřní předpisy DF JAMU a JAMU, stejně tak jako organizační a provozní řády a vnitřní normy Divadelního studia Marta a Divadla na Orlí
    doporučená literatura
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
Výukové metody
Předmět je realizován formou samostatné práce studentů.
Rozdělení projektů probíhá na začátku každého semestru a je konzultováno s pedagogem předmětu, který zároveň v průběhu roku v rámci individuálních konzultací řeší postup studenta při realizaci projektu.
Všichni studenti se jednou za 14 dní zúčastní koordinačního semináře s pedagogem předmětu.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
- zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu;
- konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení projektové dokumentace a rozpočtu);
- odevzdání stručného zhodnocení vlastní práce na projektu (minimálně 1 normostrana) do příslušné Odevzdávárny a finalizace záznamu školního díla v aplikaci IS "Školní díla".
- hodnocení splnění povinností produkčního, jež jsou stanoveny dokumentem Opora pro výkony realizované ve vnitřním prostředí DF JAMU (specializace Divadelní produkce), hodnocení provádí pedagog předmětu,
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024.

DDMLX01 Samostatná produkce

Divadelní fakulta
léto 2019
Rozsah
0/0/13. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. et Mgr. Adéla Dědová (přednášející)
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Po 16:15–17:45 106
Předpoklady
Pročtěte pečlivě nabídku jednotlivých projektů v sekci "rozpis témat" plus povinnosti manažera-produkčního v sekci sylabus. Pokud se zapíšete do tohoto předmětu, zašlete na e-mail dedova@jamu.cz svoji představu o produkci obou semestrech akademického roku. Během prvního týdne akademického roku dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí a rozpis bude zveřejněn v sekci "rozpis témat". Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně (širší základ oboru): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu (práce na třídě, klauzury nižších ročníků herectví). Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DIFA JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia. Podrobný přehled projektů pro první ročník viz Rozpis témat.
Druhý ročník bakalářského stupně (širší základ oboru): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na složitějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu inscenace na třídě (klauzury nižších ročníků herectví, režie, dramaturgie a scénografie), projektu Monodramata, Salonu původní tvorby, případně bakalářských absolventských projektů ateliérů režie a dramaturgie. Studenti v rámci projektů vstupují do složitějších vazeb, některé z projektů jsou realizovány jako subprojekty v rámci větších celků. Ve druhém ročníku dochází k praktickému ověření znalostí a informací nabytých v předmětech management, projektový management, fundraising, právo, rozpočetnictví atd. Podrobný přehled projektů pro druhý ročník viz Rozpis témat.
Třetí ročník bakalářského stupně (osobní specializace): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na složitějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu inscenace na třídě (bakalářské absolventské projekty ateliérů režie a dramaturgie, projekty RTDS a ATD). Ve třetím ročníku dochází k praktickému zhodnocení znalostí a informací nabytých v předmětech management, kulturní projekt, produkce AV díla, autorské právo, marketing atd. Vykonání předmětu připravuje studenta pro realizaci a zpracování dokumentace absolventského výkonu. Podrobný přehled projektů pro třetí ročník viz Rozpis témat.
Osnova
  • POSTUP PRO ŘÍZENÍ PROJEKTU
  • Povinnosti manažera při práci na projektu DIFA JAMU (uloženo také jako samostatný soubor v sekci Studijní materiály)
  • Manažer je organizátor tvůrčího týmu, produkční inscenace (pod supervizí pedagogů ADMaJT) a plně uplatňuje své znalosti projektového řízení v rámci produkce,
  • účastní se schůzek tvůrčího týmu od počátku tvůrčího procesu, přičemž hlavním garantem projektu je pedagog oboru, který má daný projekt ve studijním plánu (většinou režie, dramaturgie, herectví),
  • zpracuje vstupní projektové dokumentace (viz seznam dokumentace níže) včetně rozpočtu a projedná ji s tajemníkem DIFA JAMU, v případě větších projektů, které vyžadují zásadní zapojení zdrojů školy (místnosti, studenti více ateliérů, rozpočtové prostředky) nebo absolventských projektů (i bakalářských) zajistí realizaci explikační porady (účast příslušných pedagogů jednotlivých ateliérů a tajemníka) a vytvoří zápis, v případě, že má tvůrčí tým ambice realizovat dílo i mimo půdu DIFA JAMU prověří autorská práva a jejich vyřizování, zajistí rozmnožení textů (podatelna),
  • finančně řídí projekt - sleduje čerpání rozpočtu, zajišťuje proplácení účtů za nákupy, které byly tajemníkem schváleny na základě předloženého rozpočtu (proplácení účtů - zajišťuje paní Lenka Vítková, místn. 307), účty je třeba opatřit popisem a hlavně podpisem garantujícího pedagoga příslušného ateliéru,
  • organizuje zkoušky a místo a prostor jejich konání konzultuje se sekretariátem děkana (paní Hniličkovou),
  • zajišťuje všechny potřeby inscenace, ale tak, aby inscenace proběhla v zájmu DIFA JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů,
  • organizuje tiskovou konferenci před premiérou (v případě větších projektů),
  • rezervuje čestné vstupenky pro tvůrce, sponzory, hosty, novináře a pod. (v případě větších projektů),
  • organizuje propagaci inscenace,
  • zajišťuje pořízení záznamu inscenace,
  • vytvoří výstupní dokumentaci projektu včetně rozpočtové bilance a zprávy o hospodaření při projektu. Výstupní dokumentaci projedná s pedagogy předmětu a tajemníkem, kopii veškeré dokumentace zašle pedagogům předmětu,
  • předá veškerou dokumentaci projektu včetně plakátu a nahrávky do Fondu umělecké dokumentace (Michal Kovalčuk, Astorka),
  • organizuje reprízy-oprašovačky, záskoky, jiné zkoušky.
  • Pokyny pro předávací porady
  • Předávací poradu manažer organizuje 4 - 6 týdnů před plánovanou premiérou za přítomnosti tajemníka, tvůrčího týmu a pedagogů tvůrčího týmu. Optimálně se předávací porady za studenty účastní:
  • režisér,
  • dramaturg,
  • scénograf,
  • technolog,
  • manažer,
  • pedagog předmětu Samostatná produkce,
  • tajemník DIFA JAMU,
  • Martin Zahradník nebo Martin Burian, dílna DIFA JAMU.
  • Pro předávací poradu tvůrčí tým připraví vstupní projektovou dokumentaci, tj.:
  • křestní list (identifikační listina projektu včetně příloh a rozpočtu),
  • návrh scény,
  • seznam rekvizit.
  • Projektová dokumentace a řízení projektu:
  • Pro řízení projektů slouží šablony dokumentů, z nichž je třeba vybrat ty, které jsou pro daný projekt maximálně relevantní.
Literatura
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
Výukové metody
V sekci Interaktivní osnova vyučující stanoví termíny hromadných schůzek, které proběhnou v prvním měsíci výuky. Studenti jsou na tyto schůzky rozděleni podle ročníků.
1. týden výuky: 2. ročník
2. týden výuky: 1. ročník
3. týden výuky: 3., 4. a 5. ročník
Po zbytek semestru je výuka organizována formou individuálních konzultací.
Studenti se na začátku roku přihlašují k jednotlivým projektům v sekci Rozpis témat. V případě, že pedagogem schválený projekt není v rozpisu témat, student je povinen jej do rozpisu doplnit.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu,
konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení projektové dokumentace a rozpočtu),
projednání záměru tvůrčího projektu (explikace) na úrovni provozního vedení fakulty (tajemník DIFA JAMU),
odevzdání všech zpracovaných dokumentů o řízení projektu po ukončení projektu nebo nejpozději ve stanoveném termínu a to jak pedagogovi předmětu (elektronicky ve formě jednoho pdf. dokumentu do Odevzdávány v IS), tak na sekretariát děkana (fyzicky) a do Fondu umělecké dokumentace (Astorka, Michal Kovalčuk).
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2020, léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024.

DDMLX01 Samostatná produkce

Divadelní fakulta
léto 2018
Rozsah
0/0/4. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Dagmar Bednáriková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. et Mgr. Adéla Dědová (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Pročtěte pečlivě nabídku jednotlivých projektů v sekci "rozpis témat" plus povinnosti manažera-produkčního v sekci sylabus. Pokud se zapíšete do tohoto předmětu, zašlete na e-mail dedova@jamu.cz svoji představu o produkci obou semestrech akademického roku. Během prvního týdne akademického roku dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí a rozpis bude zveřejněn v sekci "rozpis témat". Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně (širší základ oboru): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu (práce na třídě, klauzury nižších ročníků herectví). Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DIFA JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia. Podrobný přehled projektů pro první ročník viz Rozpis témat.
Druhý ročník bakalářského stupně (širší základ oboru): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na složitějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu inscenace na třídě (klauzury nižších ročníků herectví, režie, dramaturgie a scénografie), projektu Monodramata, Salonu původní tvorby, případně bakalářských absolventských projektů ateliérů režie a dramaturgie. Studenti v rámci projektů vstupují do složitějších vazeb, některé z projektů jsou realizovány jako subprojekty v rámci větších celků. Ve druhém ročníku dochází k praktickému ověření znalostí a informací nabytých v předmětech management, projektový management, fundraising, právo, rozpočetnictví atd. Podrobný přehled projektů pro druhý ročník viz Rozpis témat.
Třetí ročník bakalářského stupně (osobní specializace): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na složitějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu inscenace na třídě (bakalářské absolventské projekty ateliérů režie a dramaturgie, projekty RTDS a ATD). Ve třetím ročníku dochází k praktickému zhodnocení znalostí a informací nabytých v předmětech management, kulturní projekt, produkce AV díla, autorské právo, marketing atd. Vykonání předmětu připravuje studenta pro realizaci a zpracování dokumentace absolventského výkonu. Podrobný přehled projektů pro třetí ročník viz Rozpis témat.
Osnova
  • POSTUP PRO ŘÍZENÍ PROJEKTU
  • Povinnosti manažera při práci na projektu DIFA JAMU (uloženo také jako samostatný soubor v sekci Studijní materiály)
  • Manažer je organizátor tvůrčího týmu, produkční inscenace (pod supervizí pedagogů ADMaJT) a plně uplatňuje své znalosti projektového řízení v rámci produkce,
  • účastní se schůzek tvůrčího týmu od počátku tvůrčího procesu, přičemž hlavním garantem projektu je pedagog oboru, který má daný projekt ve studijním plánu (většinou režie, dramaturgie, herectví),
  • zpracuje vstupní projektové dokumentace (viz seznam dokumentace níže) včetně rozpočtu a projedná ji s tajemníkem DIFA JAMU, v případě větších projektů, které vyžadují zásadní zapojení zdrojů školy (místnosti, studenti více ateliérů, rozpočtové prostředky) nebo absolventských projektů (i bakalářských) zajistí realizaci explikační porady (účast příslušných pedagogů jednotlivých ateliérů a tajemníka) a vytvoří zápis, v případě, že má tvůrčí tým ambice realizovat dílo i mimo půdu DIFA JAMU prověří autorská práva a jejich vyřizování, zajistí rozmnožení textů (podatelna),
  • finančně řídí projekt - sleduje čerpání rozpočtu, zajišťuje proplácení účtů za nákupy, které byly tajemníkem schváleny na základě předloženého rozpočtu (proplácení účtů - zajišťuje paní Lenka Vítková, místn. 307), účty je třeba opatřit popisem a hlavně podpisem garantujícího pedagoga příslušného ateliéru,
  • organizuje zkoušky a místo a prostor jejich konání konzultuje se sekretariátem děkana (paní Hniličkovou),
  • zajišťuje všechny potřeby inscenace, ale tak, aby inscenace proběhla v zájmu DIFA JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů,
  • organizuje tiskovou konferenci před premiérou (v případě větších projektů),
  • rezervuje čestné vstupenky pro tvůrce, sponzory, hosty, novináře a pod. (v případě větších projektů),
  • organizuje propagaci inscenace,
  • zajišťuje pořízení záznamu inscenace,
  • vytvoří výstupní dokumentaci projektu včetně rozpočtové bilance a zprávy o hospodaření při projektu. Výstupní dokumentaci projedná s pedagogy předmětu a tajemníkem, kopii veškeré dokumentace zašle pedagogům předmětu,
  • předá veškerou dokumentaci projektu včetně plakátu a nahrávky do Fondu umělecké dokumentace (Michal Kovalčuk, Astorka),
  • organizuje reprízy-oprašovačky, záskoky, jiné zkoušky.
  • Pokyny pro předávací porady
  • Předávací poradu manažer organizuje 4 - 6 týdnů před plánovanou premiérou za přítomnosti tajemníka, tvůrčího týmu a pedagogů tvůrčího týmu. Optimálně se předávací porady za studenty účastní:
  • režisér,
  • dramaturg,
  • scénograf,
  • technolog,
  • manažer,
  • pedagog předmětu Samostatná produkce,
  • tajemník DIFA JAMU,
  • Martin Zahradník nebo Martin Burian, dílna DIFA JAMU.
  • Pro předávací poradu tvůrčí tým připraví vstupní projektovou dokumentaci, tj.:
  • křestní list (identifikační listina projektu včetně příloh a rozpočtu),
  • návrh scény,
  • seznam rekvizit.
  • Projektová dokumentace a řízení projektu:
  • Pro řízení projektů slouží šablony dokumentů, z nichž je třeba vybrat ty, které jsou pro daný projekt maximálně relevantní.
Literatura
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
Výukové metody
V sekci Interaktivní osnova vyučující stanoví termíny hromadných schůzek, které proběhnou v prvním měsíci výuky. Studenti jsou na tyto schůzky rozděleni podle ročníků.
1. týden výuky: 2. ročník
2. týden výuky: 1. ročník
3. týden výuky: 3., 4. a 5. ročník
Po zbytek semestru je výuka organizována formou individuálních konzultací.
Studenti se na začátku roku přihlašují k jednotlivým projektům v sekci Rozpis témat. V případě, že pedagogem schválený projekt není v rozpisu témat, student je povinen jej do rozpisu doplnit.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu,
konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení projektové dokumentace a rozpočtu),
projednání záměru tvůrčího projektu (explikace) na úrovni provozního vedení fakulty (tajemník DIFA JAMU),
odevzdání všech zpracovaných dokumentů o řízení projektu po ukončení projektu nebo nejpozději ve stanoveném termínu a to jak pedagogovi předmětu (elektronicky ve formě jednoho pdf. dokumentu do Odevzdávány v IS), tak na sekretariát děkana (fyzicky) a do Fondu umělecké dokumentace (Astorka, Michal Kovalčuk).
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024.

DDMLX01 Samostatná produkce

Divadelní fakulta
léto 2017
Rozsah
0/0/4. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. et Mgr. Adéla Dědová (přednášející)
prof. MgA. Blanka Chládková (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Pročtěte pečlivě nabídku jednotlivých projektů v sekci "rozpis témat" plus povinnosti manažera-produkčního v sekci sylabus. Pokud se zapíšete do tohoto předmětu, zašlete na e-mail dedova@jamu.cz svoji představu o produkci obou semestrech akademického roku. Během prvního týdne akademického roku dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí a rozpis bude zveřejněn v sekci "rozpis témat". Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně (širší základ oboru): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu (práce na třídě, klauzury nižších ročníků herectví). Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DIFA JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia. Podrobný přehled projektů pro první ročník viz Rozpis témat.
Druhý ročník bakalářského stupně (širší základ oboru): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na složitějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu inscenace na třídě (klauzury nižších ročníků herectví, režie, dramaturgie a scénografie), projektu Monodramata, Salonu původní tvorby, případně bakalářských absolventských projektů ateliérů režie a dramaturgie. Studenti v rámci projektů vstupují do složitějších vazeb, některé z projektů jsou realizovány jako subprojekty v rámci větších celků. Ve druhém ročníku dochází k praktickému ověření znalostí a informací nabytých v předmětech management, projektový management, fundraising, právo, rozpočetnictví atd. Podrobný přehled projektů pro druhý ročník viz Rozpis témat.
Třetí ročník bakalářského stupně (osobní specializace): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na složitějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu inscenace na třídě (bakalářské absolventské projekty ateliérů režie a dramaturgie, projekty RTDS a ATD). Ve třetím ročníku dochází k praktickému zhodnocení znalostí a informací nabytých v předmětech management, kulturní projekt, produkce AV díla, autorské právo, marketing atd. Vykonání předmětu připravuje studenta pro realizaci a zpracování dokumentace absolventského výkonu. Podrobný přehled projektů pro třetí ročník viz Rozpis témat.
Osnova
  • POSTUP PRO ŘÍZENÍ PROJEKTU
  • Povinnosti manažera při práci na projektu DIFA JAMU (uloženo také jako samostatný soubor v sekci Studijní materiály)
  • Manažer je organizátor tvůrčího týmu, produkční inscenace (pod supervizí pedagogů ADMaJT) a plně uplatňuje své znalosti projektového řízení v rámci produkce,
  • účastní se schůzek tvůrčího týmu od počátku tvůrčího procesu, přičemž hlavním garantem projektu je pedagog oboru, který má daný projekt ve studijním plánu (většinou režie, dramaturgie, herectví),
  • zpracuje vstupní projektové dokumentace (viz seznam dokumentace níže) včetně rozpočtu a projedná ji s tajemníkem DIFA JAMU, v případě větších projektů, které vyžadují zásadní zapojení zdrojů školy (místnosti, studenti více ateliérů, rozpočtové prostředky) nebo absolventských projektů (i bakalářských) zajistí realizaci explikační porady (účast příslušných pedagogů jednotlivých ateliérů a tajemníka) a vytvoří zápis, v případě, že má tvůrčí tým ambice realizovat dílo i mimo půdu DIFA JAMU prověří autorská práva a jejich vyřizování, zajistí rozmnožení textů (podatelna),
  • finančně řídí projekt - sleduje čerpání rozpočtu, zajišťuje proplácení účtů za nákupy, které byly tajemníkem schváleny na základě předloženého rozpočtu (proplácení účtů - zajišťuje paní Lenka Vítková, místn. 307), účty je třeba opatřit popisem a hlavně podpisem garantujícího pedagoga příslušného ateliéru,
  • organizuje zkoušky a místo a prostor jejich konání konzultuje se sekretariátem děkana (paní Hniličkovou),
  • zajišťuje všechny potřeby inscenace, ale tak, aby inscenace proběhla v zájmu DIFA JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů,
  • organizuje tiskovou konferenci před premiérou (v případě větších projektů),
  • rezervuje čestné vstupenky pro tvůrce, sponzory, hosty, novináře a pod. (v případě větších projektů),
  • organizuje propagaci inscenace,
  • zajišťuje pořízení záznamu inscenace,
  • vytvoří výstupní dokumentaci projektu včetně rozpočtové bilance a zprávy o hospodaření při projektu. Výstupní dokumentaci projedná s pedagogy předmětu a tajemníkem, kopii veškeré dokumentace zašle pedagogům předmětu,
  • předá veškerou dokumentaci projektu včetně plakátu a nahrávky do Fondu umělecké dokumentace (Michal Kovalčuk, Astorka),
  • organizuje reprízy-oprašovačky, záskoky, jiné zkoušky.
  • Pokyny pro předávací porady
  • Předávací poradu manažer organizuje 4 - 6 týdnů před plánovanou premiérou za přítomnosti tajemníka, tvůrčího týmu a pedagogů tvůrčího týmu. Optimálně se předávací porady za studenty účastní:
  • režisér,
  • dramaturg,
  • scénograf,
  • technolog,
  • manažer,
  • pedagog předmětu Samostatná produkce,
  • tajemník DIFA JAMU,
  • Martin Zahradník nebo Martin Burian, dílna DIFA JAMU.
  • Pro předávací poradu tvůrčí tým připraví vstupní projektovou dokumentaci, tj.:
  • křestní list (identifikační listina projektu včetně příloh a rozpočtu),
  • návrh scény,
  • seznam rekvizit.
  • Projektová dokumentace a řízení projektu:
  • Pro řízení projektů slouží šablony dokumentů, z nichž je třeba vybrat ty, které jsou pro daný projekt maximálně relevantní.
Literatura
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
Výukové metody
V sekci Interaktivní osnova vyučující stanoví termíny hromadných schůzek, které proběhnou v prvním měsíci výuky. Studenti jsou na tyto schůzky rozděleni podle ročníků.
1. týden výuky: 2. ročník
2. týden výuky: 1. ročník
3. týden výuky: 3., 4. a 5. ročník
Po zbytek semestru je výuka organizována formou individuálních konzultací.
Studenti se na začátku roku přihlašují k jednotlivým projektům v sekci Rozpis témat. V případě, že pedagogem schválený projekt není v rozpisu témat, student je povinen jej do rozpisu doplnit.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu,
konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení projektové dokumentace a rozpočtu),
projednání záměru tvůrčího projektu (explikace) na úrovni provozního vedení fakulty (tajemník DIFA JAMU),
odevzdání všech zpracovaných dokumentů o řízení projektu po ukončení projektu nebo nejpozději ve stanoveném termínu a to jak pedagogovi předmětu (elektronicky ve formě jednoho pdf. dokumentu do Odevzdávány v IS), tak na sekretariát děkana (fyzicky) a do Fondu umělecké dokumentace (Astorka, Michal Kovalčuk).
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2015, léto 2016, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024.

DDMLX01 Samostatná produkce

Divadelní fakulta
léto 2016
Rozsah
0/8/0. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. et Mgr. Adéla Dědová (přednášející)
prof. MgA. Blanka Chládková (přednášející)
Garance
prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
Pročtěte pečlivě nabídku jednotlivých projektů v sekci "rozpis témat" plus povinnosti manažera-produkčního v sekci sylabus. Pokud se zapíšete do tohoto předmětu, zašlete na e-mail dedova@jamu.cz svoji představu o produkci obou semestrech akademického roku. Během prvního týdne akademického roku dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí a rozpis bude zveřejněn v sekci "rozpis témat". Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně (širší základ oboru): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu (práce na třídě, klauzury nižších ročníků herectví). Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DIFA JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřovat znalosti nabyté v teoretické části studia. Podrobný přehled projektů pro první ročník viz Rozpis témat.
Druhý ročník bakalářského stupně (širší základ oboru): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na složitějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu inscenace na třídě (klauzury nižších ročníků herectví, režie, dramaturgie a scénografie), projektu Monodramata, Salonu původní tvorby, případně bakalářských absolventských projektů ateliérů režie a dramaturgie. Studenti v rámci projektů vstupují do složitějších vazeb, některé z projektů jsou realizovány jako subprojekty v rámci větších celků. Ve druhém ročníku dochází k praktickému ověření znalostí a informací nabytých v předmětech management, projektový management, fundraising, právo, rozpočetnictví atd. Podrobný přehled projektů pro druhý ročník viz Rozpis témat.
Třetí ročník bakalářského stupně (osobní specializace): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na složitějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu inscenace na třídě (bakalářské absolventské projekty ateliérů režie a dramaturgie, projekty RTDS a ATD). Ve třetím ročníku dochází k praktickému zhodnocení znalostí a informací nabytých v předmětech management, kulturní projekt, produkce AV díla, autorské právo, marketing atd. Vykonání předmětu připravuje studenta pro realizaci a zpracování dokumentace absolventského výkonu. Podrobný přehled projektů pro třetí ročník viz Rozpis témat.
Osnova
  • POSTUP PRO ŘÍZENÍ PROJEKTU
  • Povinnosti manažera při práci na projektu DIFA JAMU (uloženo také jako samostatný soubor v sekci Studijní materiály)
  • Manažer je organizátor tvůrčího týmu, produkční inscenace (pod supervizí pedagogů ADMaJT) a plně uplatňuje své znalosti projektového řízení v rámci produkce,
  • účastní se schůzek tvůrčího týmu od počátku tvůrčího procesu, přičemž hlavním garantem projektu je pedagog oboru, který má daný projekt ve studijním plánu (většinou režie, dramaturgie, herectví),
  • zpracuje vstupní projektové dokumentace (viz seznam dokumentace níže) včetně rozpočtu a projedná ji s tajemníkem DIFA JAMU, v případě větších projektů, které vyžadují zásadní zapojení zdrojů školy (místnosti, studenti více ateliérů, rozpočtové prostředky) nebo absolventských projektů (i bakalářských) zajistí realizaci explikační porady (účast příslušných pedagogů jednotlivých ateliérů a tajemníka) a vytvoří zápis, v případě, že má tvůrčí tým ambice realizovat dílo i mimo půdu DIFA JAMU prověří autorská práva a jejich vyřizování, zajistí rozmnožení textů (podatelna),
  • finančně řídí projekt - sleduje čerpání rozpočtu, zajišťuje proplácení účtů za nákupy, které byly tajemníkem schváleny na základě předloženého rozpočtu (proplácení účtů - zajišťuje paní Lenka Vítková, místn. 307), účty je třeba opatřit popisem a hlavně podpisem garantujícího pedagoga příslušného ateliéru,
  • organizuje zkoušky a místo a prostor jejich konání konzultuje se sekretariátem děkana (paní Hniličkovou),
  • zajišťuje všechny potřeby inscenace, ale tak, aby inscenace proběhla v zájmu DIFA JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů,
  • organizuje tiskovou konferenci před premiérou (v případě větších projektů),
  • rezervuje čestné vstupenky pro tvůrce, sponzory, hosty, novináře a pod. (v případě větších projektů),
  • organizuje propagaci inscenace,
  • zajišťuje pořízení záznamu inscenace,
  • vytvoří výstupní dokumentaci projektu včetně rozpočtové bilance a zprávy o hospodaření při projektu. Výstupní dokumentaci projedná s pedagogy předmětu a tajemníkem, kopii veškeré dokumentace zašle pedagogům předmětu,
  • předá veškerou dokumentaci projektu včetně plakátu a nahrávky do Fondu umělecké dokumentace (Michal Kovalčuk, Astorka),
  • organizuje reprízy-oprašovačky, záskoky, jiné zkoušky.
  • Pokyny pro předávací porady
  • Předávací poradu manažer organizuje 4 - 6 týdnů před plánovanou premiérou za přítomnosti tajemníka, tvůrčího týmu a pedagogů tvůrčího týmu. Optimálně se předávací porady za studenty účastní:
  • režisér,
  • dramaturg,
  • scénograf,
  • technolog,
  • manažer,
  • pedagog předmětu Samostatná produkce,
  • tajemník DIFA JAMU,
  • Martin Zahradník nebo Martin Burian, dílna DIFA JAMU.
  • Pro předávací poradu tvůrčí tým připraví vstupní projektovou dokumentaci, tj.:
  • křestní list (identifikační listina projektu včetně příloh a rozpočtu),
  • návrh scény,
  • seznam rekvizit.
  • Projektová dokumentace a řízení projektu:
  • Pro řízení projektů slouží šablony dokumentů, z nichž je třeba vybrat ty, které jsou pro daný projekt maximálně relevantní.
Literatura
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
Výukové metody
V sekci Interaktivní osnova vyučující stanoví termíny hromadných schůzek, které proběhnou v prvním měsíci výuky. Studenti jsou na tyto schůzky rozděleni podle ročníků.
1. týden výuky: 2. ročník
2. týden výuky: 1. ročník
3. týden výuky: 3., 4. a 5. ročník
Po zbytek semestru je výuka organizována formou individuálních konzultací.
Studenti se na začátku roku přihlašují k jednotlivým projektům v sekci Rozpis témat. V případě, že pedagogem schválený projekt není v rozpisu témat, student je povinen jej do rozpisu doplnit.
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě:
zhodnocení jeho práce v tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu,
konzultace a projednání záměru tvůrčího projektu s pedagogem předmětu (včetně schválení projektové dokumentace a rozpočtu),
projednání záměru tvůrčího projektu (explikace) na úrovni provozního vedení fakulty (tajemník DIFA JAMU),
odevzdání všech zpracovaných dokumentů o řízení projektu po ukončení projektu nebo nejpozději ve stanoveném termínu a to jak pedagogovi předmětu (elektronicky ve formě jednoho pdf. dokumentu do Odevzdávány v IS), tak na sekretariát děkana (fyzicky) a do Fondu umělecké dokumentace (Astorka, Michal Kovalčuk).
Způsob hodnocení projektu:
Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 1 kredit. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2015, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024.

DDMLX01 Samostatná produkce

Divadelní fakulta
léto 2015
Rozsah
0/8/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. BcA. Petra Vodičková, Ph.D. (přednášející)
Garance
doc. Mgr. Jan Kolegar
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
EVER ( DDMZX01 Samostatná produkce )
Pročtěte pečlivě nabídku jednotlivých projektů v sekci "metody výuky" plus povinnosti manažera-produkčního v sekci sylabus. Pokud se zapíšete do tohoto předmětu, zašlete na e-mail chladkova@jamu.cz svoji představu o produkci obou semestrech akademického roku. Během prvního týdne akadmického roku dojde k přidělení jednotlivých projektů studentům na základě jejich preferencí a rozpis bude zveřejněn v sekci "metody výuky". Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 2 kredity. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
První ročník bakalářského stupně (širší základ oboru): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu (práce na třídě, klauzury nižších ročníků herectví). Student se postupně zapojuje do chodu tvůrčích týmu na DIFA JAMU, učí se komunikovat s ostatními uměleckými profesemi a postupně začíná implementovat a ověřova znalosti nabyté v teoretické části studia. Student se stává součástí tvůrčího týmu inscenace na třídě (klauzury nižších ročníků herectví, režie, dramaturgie a scénografie). Pedagogická podpora v rámci teoretických předmětů je studentům poskytována v rámci výuky organizačních struktur divadla a divadelního provozu. Podrobný přehled projektů pro první ročník viz Metody výuky.Druhý ročník bakalářského stupně (širší základ oboru): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na složitějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu inscenace na třídě (klauzury nižších ročníků herectví, režie, dramaturgie a scénografie), projektu Monodramata, Salonu původní tvorby, případně bakalářkých absolvetnských projektů ateliérů režie a dramaturgie. Studenti v rámci projektů vstupují do složitějších vazeb, některé z projektů jsou realizovány jako subprojekty v rámci větších celků. Ve druhém ročníku dochází k praktickému ověření znalostí a informací nabytých v předmětech management, projektový management, fundraising, právo, rozpočetnicví atd. Podrobný přehled projektů pro první ročník viz Metody výuky. Třetí ročník bakalářského stupně (osobní specializace): Cílem je prověřit produkční schopnosti a dovednost studenta při organizaci práce tvůrčího týmu na složitějším projektu. Student se stává součástí tvůrčího týmu inscenace na třídě (bakalářské absolventské projekty ateliérů režie a dramaturgie, projekty RTDS a ATD). Ve třetím ročníku dochází k praktickému zhodnocení znalostí a informací nabytých v předmětech management, kulturní projekt, produkce AV díla, autorské právo, marketing atd. Vykonání předmětu připravuje studenta pro realizaci a zpracování dokumentace absolvetnského výkonu. Podrobný přehled projektů pro první ročník viz Metody výuky.
Osnova
  • POSTUP PRO ŘÍZENÍ PROJEKTU Povinnosti manažera při práci na projektu DIFA JAMU (uloženo také jako samostatný soubor) Manažer je organizátor tvůrčího týmu, produkční inscenace (pod supervizí pedagogů ADMaJT) a plně uplatňuje své znalosti projektového řízení v rámci produkce, účastní se schůzek tvůrčího týmu od počátku tvůrčího procesu, přičemž hlavním garantem projektu je pedagog oboru, který má daný projekt ve studijním plánu (většinou režie, dramaturgie, herectví), zpracuje vstupní projektové dokumentace (viz seznam dokumentace níže) včetně rozpočtu a projedná ji s tajemníkem DIFA JAMU, v případě větších projektů, které vyžadují zásadní zapojení zdrojů školy (místnosti, studenti více ateliérů, rozpočtové prostředky) nebo absolventských projektů (i bakalářských) zajistí realizaci explikační porady (účast příslušných pedagogů jednotlivých ateliérů a tajemníka) a vytvoří zápis, v případě, že má tvůrčí tým ambice realizovat dílo i mimo půdu DIFA JAMU prověří autorská práva a jejich vyřizování, zajistí rozmnožení textů (podatelna), v případě větších projektů, které vyžadují zásadní zapojení zdrojů školy (místnosti, studenti více ateliérů, rozpočtové prostředky) nebo absolventských projektů (i bakalářských) zajistí realizaci předávací porady (účast příslušných pedagogů jednotlivých ateliérů a tajemníka) a vytvoří zápis, (viz pokyny pro předávací porady níže) finančně řídí projekt - sleduje čerpání rozpočtu, zajišťuje proplácení účtů za nákupy, které byly tajemníkem schváleny na základě předloženého rozpočtu (proplácení účtů - zajišťuje paní Helena Korábová, místn. 307), účty je třeba opatřit popisem a hlavně podpisem garantujícího pedagoga příslušného ateliéru, organizuje zkoušky a místo a prostor jejich konání konzultuje se sekretariátem děkana (paní Hniličkovou), zajišťuje všechny potřeby inscenace, ale tak, aby inscenace proběhla v zájmu DIFA JAMU, tzn. bez narušení jejích provozních a rozpočtových pravidel a aby nedošlo k narušení výuky zúčastněných studentů, organizuje tiskovou konferenci před premiérou (v případě větších projektů), rezervuje čestné vstupenky pro tvůrce, sponzory, hosty, novináře a pod. (v případě větších projektů), organizuje propagaci inscenace, zajišťuje pořízení záznamu inscenace, vytvoří výstupní dokumentaci projektu včetně rozpočtové bilance a zprávy o hospodaření při projektu. Výstupní dokumentaci projedná s pedagogy předmětu a tajemníkem, kopii veškeré dokumentace zašle sekretariátu děkana (cechova@jamu.cz) a pedagogům předmětu. předá veškerou dokumentaci projektu včetně plakátu, nahrávky do Fondu umělecké dokumentace (Michal Kovalčuk, Astorka), organizuje reprízy-oprašovačky, záskoky, jiné zkoušky. Pokyny pro předávací porady Předávací poradu manažer organizuje 4 - 6 týdnů před plánovanou premiérou za přítomnosti tajemníka, tvůrčího týmu a pedagogů tvůrčího týmu. Optimálně se předávací porady za studenty účastní: režisér, dramaturg, scénograf, technolog, manažer, tajemník DIFA JAMU, Pavel Klouda, dílna DIFA JAMU. Pro předávací poradu tvůrčí tým připraví vstupní projektovou dokumentaci, tj.: křestní list (identifikační listina projektu včetně příloh a rozpočtu), návrh scény, seznam rekvizit. Projektová dokumentace a řízení projektu Pro řízení projektů slouží šablony dokumentů, z nichž je třeba vybrat ty, které jsou pro daný projekt maximálně relevantní.
Literatura
  • Veškerá literatura všech absolvovaných předmětů
Výukové metody
IN PROGRESS!!! NENI FINÁLNÍ VERZE 1. ročník bakalářského stupně (širší základ oboru) Typy projektů Zimní semestr Mezinárodní doktorský seminář Jedná se o odbornou konferenci studentů doktorského studia v oblasti divadelního umění. Konference je realizována každý druhý rok a její organizační zajištění je absolventským projektem studenta 2. ročníku navazujícího studia DM. V letošním roce je touto studentskou Kristýna Světlíková. Pro zajištění dvoudenní konference konané první pátek a sobotu v prosinci. Jedná se o jednoduchou základní činnost v rámci event managementu pod vedení zkušeného koordinátora. Celkem 4 studenti (jména studentů) Projekty studentů režie a dramaturgie (1. - 2. ročník bakalářského stupně) Tvůrčí projekty se studenty herectví na třídě, výstupem je hotová nebo rozpracovaná inscenace s minimální technickou a rozpočtovou zátěží. Studenti manažerství se učí spolupracovat v rámci tvůrčího týmu. Celkem max. 3 studenti na základě poptávky oborů režie a dramaturgie (jména studentů DM) Produkce Bridging East and West Tvůrči projekt a péče o zahraniční studenty DIFA JAMU. Student spolupracuje s pedagogem erasmové třídy DIFA JAMU "Bridging East and West", kterou je Tanja Miletic a se zahraničním referentem DIFA JAMU, Petrou Kaderkovou. Předmětem produkční činnosti je produkce výstupu erasmové třídy (inscenace) a péče o studenty, kteří na DIFA JAMU studují v rámci programu Erasmus. Tato produkce je realizovaná zvlášť v letním a zvlášť v zimním semestru. 1 student DM (jméno studenta) Čestný doktorát V prosinci 2011 bude udělen DIFA JAMU čestný doktorát Milanu Uhdemu. Studenti 1. ročníku udělení čestného doktorátu organizačně zajistí pod vedením studenta 2. ročníku magisterského studia DM. 3 studenti DM (jména studentů) Pomocná produkce v Martě Letní semestr Salón původní tvorby Projekt je koordinován studentem druhého ročníku DM ve spolupráci se studenty 1.DM. Salón probíhá na začátku března, tzn. že hlavní produkční příprava probíhá v letním semestru. Výjimkou je koordinátor, který se v zimním semestru (od listopadu) schází s tvůrčím týmem (dramaturgové) a připravuje grantovou žádost pro agenturu DILIA). Celkem 4 studenti 1. DM (jména studentů) Projekty studentů režie a dramaturgie (1. - 2. ročník bakalářského stupně) Tvůrčí projekty se studenty herectví na třídě, výstupem je hotová nebo rozpracovaná inscenace s minimální technickou a rozpočtovou zátěží. Studenti manažerství se učí spolupracovat v rámci tvůrčího týmu. Celkem max. 3 studenti na základě poptávky oborů režie a dramaturgie (jména studentů DM) Produkce Bridging East and West Tvůrči projekt a péče o zahraniční studenty DIFA JAMU. Student spolupracuje s pedagogem erasmové třídy DIFA JAMU "Bridging East and West", kterou je Tanja Miletic a se zahraničním referentem DIFA JAMU, Petrou Kaderkovou. Předmětem produkční činnosti je produkce výstupu erasmové třídy (inscenace) a péče o studenty, kteří na DIFA JAMU studují v rámci programu Erasmus. Tato produkce je realizovaná zvlášť v letním a zvlášť v zimním semestru. 1 student DM (jméno studenta) Slavnost masek (mezinárodní divadelní festival Divadelní svět Brno) V květnu DIFA JAMU participuje na Slavnosti masek konané v rámci DSB. Studenti prvního a druhého ročníku spolupracují se studenty 3. ročníku bakalářského stupně, který účast DIFA zajišťuje. 4 studenti v bakalářském studiu (jména studentů) 2. ročník bakalářského stupně (širší základ oboru) Zimní semestr Produkce projektu Monodramata Projekt učí spolupracovat tvůrčí tým na technicky a produkčně nenáročném tvaru nejlépe na třídě. Monodramata jsou připravována souběžně již od začátku zimního semestru, premiéry se ralizují v rámci jendnoho premiérového týdne (listopad) pod sjednocující značkou Monodramata. Účelem je připravit premiérový týden tak, aby jednotlivé inscenace byly rozvrženy do celého týdne a nepřekrývaly se. Celkový počet monodramat: 12, celkový počet studentů manažerství: 12 produkčních + 1 koordinátor projektu. Při práci na Monodramatech preferujeme ročníkový způsob práce, nicméně je možné produkční tým doplnit o studenty 1. ročníku DM. Jednotlivé inscenace z projektu poskytují DIFA JAMU výrazný potenciál pro účast na festivalech (Zlomvaz i zahraniční festivaly), proto se předpokládá přenos produkční práce u některých inscenací i do letniho semestru. Koordinátor projektu Markéta Zástěrová Produkční jednoglivých inscenací (12 x jména studentů DM) Salón původní tvorby Projekt je koordinován studentem druhého ročníku DM ve spolupráci se studenty 1.DM. Salón probíhá na začátku března, tzn. že hlavní produkční příprava probíhá v letním semestru. Výjimkou je koordinátor, který se v zimním semestru (od listopadu) schází s tvůrčím týmem (dramaturgové) a připravuje grantovou žádost pro agenturu DILIA). Peerem je koordinátorovi Hanka Hřebačková, 3.DM, loňská koordinátorka projektu. Koordinátor projektu: Eliška Luňáčková Produkční zajištění expozica DIFA JAMU v Technickém muzeu V rámci souborné výstavy brněnských vysokých škol bude připravena expozice DIFA JAMU, která bude mít vernisáž 10. 10. 2011. Studenti magisterského stupně zajišťují produkci expozice včetně přípravné fáze v měsíci září ve spolupráci se studenty 2. nebo 3. ročníku bakalářského stupně. 2 studenti bakalářského stupně celkem: (jména studentů) Podpora veletrhu Gaudeamus - expozice JAMU Expozice JAMU na veletrhu Gaudeamus (1. - 4. 11. 2011) slouží k informování uchazečů o studium na DIFA JAMU. Studenti zajišťují informace na stánku DIFA JAMU v koordinaci se studijním oddělením pod vedením Ing. Oulehlové. Projekt trvá 5 dní, studenti se střídají. Celkem 2 studenti (jména studentů DM) Produkční zajištění výstupů KSFT Student produkuje po dohodě s vedoucím ateliéru KSFT výstupy studentů ateliéru. Jedná se o dvousemestrální spolupráci. 1 student: Markéta Indráčková Produkční zajištění výstupů Dramatické výchovy Neslyšících Student produkuje po dohodě s vedoucí ateliéru VDN výstupy ateliéru. Jedná se o dvousemestrální spolupráci. 1 student: (jméno studenta) Mrzák Inishmaanský (režie doc. Krobot) - Markéta Zástěrová Letní semestr Salón původní tvorby Projekt je koordinován studentem druhého ročníku DM ve spolupráci se studenty 1.DM. Salón probíhá na začátku března, tzn. že hlavní produkční příprava probíhá v letním semestru. Výjimkou je koordinátor, který se v zimním semestru (od listopadu) schází s tvůrčím týmem (dramaturgové) a připravuje grantovou žádost pro agenturu DILIA). Peerem je koordinátorovi Hanka Hřebačková, 3.DM, loňská koordinátorka projektu. Koordinátor projektu: (jméno studenta DM) Produkce bakalářských absolventských projektů studentů režie a dramaturgie Lokace: Divadelní studio Marta Projekt č. 1 (jméno studenta DM) Projekt č. 2 (jméno studenta DM) Projekt č. 3 (jméno studenta DM) (jeden z projektů pravděpodobně zasáhne do letního semestru) Festival Zlomvaz Koordinace účasti DIFA JAMU na festivalu Zlomvaz v Praze v květnu 2012. Koordinátor se zaměřuje jednak na zajištění účasti v programové části, jednak na zajištění účasti studentů - pozorovatelů a pedagogů DIFA JAMU. V koordinaci se studiem Marta (Markétou Švecovou) Slavnost masek (mezinárodní divadelní festival Divadelní svět Brno) V květnu DIFA JAMU participuje na Slavnosti masek konané v rámci DSB. Studenti prvního a druhého ročníku spolupracují se studentem 3. ročníku bakalářského stupně, který účast DIFA zajišťuje. 4 studenti v bakalářském studiu (jména studentů) Produkční zajištění výstupu KSFT Student produkuje po dohodě s vedoucím ateliéru KSFT výstupy studentů ateliéru. Jedná se o dvousemestrální spolupráci. 1 student: Markéta Indráčková Produkční zajištění výstupů Dramatické výchovy Neslyšících Student produkuje po dohodě s vedoucí ateliéru VDN výstupy ateliéru. Jedná se o dvousemestrální spolupráci. 1 student: (jméno studenta) 3. ročník bakalářského stupně (osobní specializace) Zimní semestr Produkční zajištění expozica DIFA JAMU v Technickém muzeu V rámci souborné výstavy brněnských vysokých škol bude připravena expozice DIFA JAMU, která bude mít vernisáž 10. 10. 2011. Studenti magisterského stupně zajišťují produkci expozice včetně přípravné fáze v měsíci září ve spolupráci se studenty 2. nebo 3. ročníku bakalářského stupně. 2 studenti bakalářského stupně celkem: (jména studentů) Letní semestr Slavnost masek (mezinárodní divadelní festival Divadelní svět Brno)- průvod DIFA V květnu DIFA JAMU participuje na Slavnosti masek konané v rámci DSB. Studenti prvního a druhého ročníku spolupracují se studentem 3. ročníku bakalářského stupně, který účast DIFA zajišťuje. 1 koordinující student: Petra Šigutová???? 1. ročník magisterského stupně (osobní specializace) Letní semestr Produkční zajištění v rámci DSB (Noc keljklířů) Student koordinuje Noc kejklířů.... DOPLNIT Produkční zajištění výstupů ATD Student produkuje po dohodě s vedoucím ateliéru ATD výstupy ateliéru (jeden studentský absolventský projekt). Studenti: (jméno studenta) Produkční zajištění výstupů RTDS Student produkuje po dohodě s vedoucím ateliéru RTDS výstupy ateliéru (jeden studentský absolventský projekt). Studenti: (jméno studenta) Zimní semestr 2. ročník magisterského stupně (osobní specializace) Podpora veletrhu Gaudeamus - expozice JAMU Expozice JAMU na veletrhu Gaudeamus (1. - 4. 11. 2011) slouží k informování uchazečů o studium na DIFA JAMU. Studenti zajišťují informace na stánku DIFA JAMU v koordinaci se studijním oddělením pod vedením Ing. Oulehlové. Projekt trvá 5 dní, studenti se střídají. Celkem 2 studenti (jména studentů DM) Čestný doktorát V prosinci 2011 bude udělen DIFA JAMU čestný doktorát Milanu Uhdemu. Studenti 1. ročníku udělení čestného doktorátu organizačně zajistí pod vedením studenta 2. ročníku magisterského studia DM. 1 student (jméno studenta) Produkční zajištění expozica DIFA JAMU v Technickém muzeu V rámci souborné výstavy brněnských vysokých škol bude připravena expozice DIFA JAMU, která bude mít vernisáž 10. 10. 2011. Studenti magisterského stupně zajišťují produkci expozice včetně přípravné fáze v měsíci září ve spolupráci se studenty 3. ročníku. 2 studenti: Alena Hájková, Eliška Nováková Produkční zajištění výstupů Dramatické výchovy Neslyšících Student produkuje po dohodě s vedoucí ateliéru VDN výstupy ateliéru. Jedná se o dvousemestrální spolupráci. 1 student: (jméno studenta) Produkční zajištění výstupů ATD Student produkuje po dohodě s vedoucím ateliéru ATD výstupy ateliéru (jeden studentský absolventský projekt). Studenti: (jméno studenta) Produkční zajištění výstupů RTDS Student produkuje po dohodě s vedoucím ateliéru RTDS výstupy ateliéru (jeden studentský absolventský projekt). Studenti: (jméno studenta) Letní semestr Produkční zajištění výstupů Dramatické výchovy Neslyšících Student produkuje po dohodě s vedoucí ateliéru VDN výstupy ateliéru. Jedná se o dvousemestrální spolupráci. 1 student: (jméno studenta) Produkční zajištění výstupů ATD Student produkuje po dohodě s vedoucím ateliéru ATD výstupy ateliéru (jeden studentský absolventský projekt). Studenti: (jméno studenta) Produkční zajištění výstupů RTDS Student produkuje po dohodě s vedoucím ateliéru RTDS výstupy ateliéru (jeden studentský absolventský projekt). Studenti: (jméno studenta)
Metody hodnocení
Studentům všech ročníků jsou realizované samostatné produkce započteny na základě: zhodnocení jeho práce ve tvůrčím týmu a dodržení postupu práce na projektu, konzultace projednání záměru tvůrčího projektu, ve kterém student samostatnou produkci vykonává (nezbytné projektové podklady pro předprojektovou, projektovou a postprodukční fázi, viz metody výuky), projednání záměru tvůrčího projektu (explikace) na úrovni provozního vedení fakulty (tajemník DIFA JAMU), odevzdání všech zpracovaných dokumentů o řízení projektu po ukončení projektu nebo nejpozději v zápočtovém týdnu a to jak pedagogovi předmětu (elektronicky), tak na sekretariát děkana (fyzicky) a do Fondu umělecké dokumentace (Astorka, Michal Kovalčuk). Způsob hodnocení projektu: Za každý první realizovaný samostatný produkční projekt student obdrží na základě zápočtu 2 kredity. V případě, že během semestru realizuje větší počet samostatných produkčních projektů, je mu za každý další započten 1 kredit.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020, léto 2021, léto 2022, léto 2023, léto 2024.