FAQ

Podepisování dokumentů

Je-li Vám nějaký dokument v IS předán k podpisu, přijde Vám do emailové schránky IS email obsahující odkaz na:

Prosím sledujte tyto emaily od "Informační systém JAMU" a vždy si přečtěte zaslané informace.

Daný odkaz Vás zavede na stránku:

Kde:

  • pomocí malé lupy u dokumentu si můžete zobrazit náhled dokumentu
  • pomocí zaškrtnutí všech, nebo některých dokumentů a kliknutím na "Uložit jako PDF" si můžete stáhnout všechny dokumenty a prohlédnout si je tak najednou
  • a konečně pomocí zaškrtnutí všech, nebo některých dokumentů a kliknutím na "Podepsat" zahájíte podepisování dokumnetů

Kliknutím na "Podepsat" jste si zobrazili políčko pro zadání PINu k Vašemu el. podpisu - Naleznete jej na vytištěném formuláři, který Vám byl poskytnut při vydávání el. podpisu pod bezpečnostním plastovým okénkem (je to ta kratší, 6ti znaková číslice). PIN sem opište a klikněte na "Skutečně podepsat"

Zobrazí se proces podepisování, stránka se automaticky obnovuje, dokud nedojde k podepsání všech dokumentů

Toto je očekávaný výsledek, znamená to, že všechny dokumenty byly v pořádku podepsány.

Pokud se zde zobrazí nějaká chyba, jde buďto o špatně zadaný PIN, nebo se může jednou za několik set dokumentů vyskytnout problém se šifrováním dokumentů, v tom případě proces podepsání zopakujte.

Jak se dostat k seznamu podepisovaných dokumentů, nedošel-li mi email ale mám informace, že dokument mám podepsat?


Nejjednodušší je vyhledat aplikaci pomocí vyhledávacího políčka v IS. 

Začněte do vyhledávání psát bez uvozovek "podpis" či "podepsat"

 a klikněte na danou aplikaci.


Další možností je cesta přes "Úřadovnu", jejíž je aplikace součástí:


Nebo přes rozhraní "Moje Úřadovna":