Návod: Jak naplánovat online schůzku?
Možnosti online schůzek
- Pozvánku je možné poslat komukoliv, i když nepoužívá Office 365. Přes zaslaný odkaz se bude moci připojit pomocí webového prohlížeče.
- Nepřihlášené účastníky musí schválit organizátor schůzky.
- Je možné naplánovat i opakované schůzky.
- Je možné vložit fyzické místo setkání a zároveň mít připravenu online schůzku pro vzdálené účastníky.
- Maximální počet účastníků online schůzky je 300.
Jak naplánovat online schůzku v MS Outlook na počítači:
Klepněte na ikonu Teams v pásu karet v Kalendáři Outlooku.
Zadejte potřebné informace o schůzce (čas, účastníky, informace...) a klepněte na Poslat. Všem účastníkům se pošlou pozvánky.
Pokud nechcete pozvánku rozeslat, nechejte pole pro účastníky prázdné a místo Poslat událost jen uložte.
Odkaz „Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams“ potom můžete účastníkům schůzky předat jiným způsobem – přes chat, zveřejnit na webu...
1
Pokud používáte MS Outlook, připomene vám blížící se schůzku a nabídne připojení. Je také možné se připojit z události v kalendáři.
2
V jakémkoliv kalendáři a poštovním klientovi je v obsahu zprávy / události k dispozici odkaz pro připojení k události.
Při zadání kanálu týmu do pozvánky, se možnost připojení ke schůzce zobrazí i v kanálu daného týmu.
Jak naplánovat online schůzku v MS Outlook na webu:
3
Klepněte na Poslat.
Pokud nechcete pozvánku rozeslat, nevyplňujte adresáty a klepněte na Uložit.
Odkaz „Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams“ potom můžete účastníkům schůzky předat jiným způsobem – přes chat, zveřejnit na webu...
Připojení k online schůzce
1
Pokud používáte MS Outlook, připomene vám blížící se schůzku a nabídne připojení. Je také možné se připojit z události v kalendáři.
2
V jakémkoliv kalendáři a poštovním klientovi je v obsahu zprávy / události k dispozici odkaz pro připojení k události.
Při zadání kanálu týmu do pozvánky, se možnost připojení ke schůzce zobrazí i v kanálu daného týmu.
Jak naplánovat online schůzku v MS Teams:
2
V kalendáři označte čas, kdy se má schůzka konat. Zobrazí se okno s vlastnostmi schůzky.
Zadejte požadované účastníky:
- účastníky mohou být i externí adresy bez účtu Microsoft, např. adresa@gmail.com.
- pokud nechcete pozvat účastníky, jen vytvořit odkaz na schůzku, který bude moci použít kdokoliv, zadejte svoji vlastní e-mailovou adresu
- pozvat můžete i skupiny zabezpečení, skupiny Office 365 nebo týmy
- pokud je schůzka určena pro tým nebo třídu, klepněte na pole přidat kanál, vyberte požadovaný tým a některý jeho kanál. Schůzky se budou moci zúčastnit i hosté mimo tým, ale nebudou moci využívat chat.
Klepněte na Poslat. Pozvánka se pošle všem zadaným adresátům a všem členům týmu (pokud je vybrán).
Pokud potřebujete na schůzku pozvat další adresáty, otevřete schůzku a odkaz Připojit se ke schůzce jim rozešlete nebo třeba nasdílejte na webu.
3
Otevřete schůzku z kalendáře a klepněte na Možnosti schůzky.
4
V Možnostech schůzky můžete zvolit, kdo se může ke schůzce připojit bez schválení a kdo může převzít prezentaci. Možnosti schůzky může nastavit pouze organizátor schůzky.
Pozor! Ve výchozím nastavení schůzky mohou prezentovat všichni účastníci schůzky. Možnosti Povolit volajícím přeskočit předsálí a Oznamovat, když se volající připojí nebo odpojí se týkají účastníků, kteří se ke schůzce připojují běžným hlasovým hovorem přes telefon.
Připojení k online schůzce
1
Pokud používáte MS Outlook, připomene vám blížící se schůzku a nabídne připojení. Je také možné se připojit z události v kalendáři.
2
V jakémkoliv kalendáři a poštovním klientovi je v obsahu zprávy / události k dispozici odkaz pro připojení k události.
Při zadání kanálu týmu do pozvánky, se možnost připojení ke schůzce zobrazí i v kanálu daného týmu.