FAQ

Práce v týmu v MS Teams

Doporučení pro komunikaci

Pro členy týmu je k dispozici celá řada nástrojů pro komunikaci. Které nástroje použít pro který typ komunikace?

  • Chat celým týmem v rámci kanálů týmu
    • Pro oznámení a diskusi libovolných témat, která se týkají celého týmu, nebo členů týmu sledujících určitý kanál.
  • Videokonference celého týmu
    • Mohou nahrazovat týmové porady s osobní účastí, umožňují účast členům týmu, kteří jsou na cestách nebo mají home office.
  • Ad-hoc chat / videokonference s vybranými kolegy
    • Náhrada mailů nebo osobních schůzek.
  • Otevřené videokonference s účastí pozvaných nebo libovolných externistů
    • Pro schůzky s externími partnery, prezentace, školení.
  • E-mail v týmové schránce
    • Pro komunikaci k úkolům v rámci Planneru.
    • Pro komunikaci celého týmu s partnery mimo tým.
  • E-mailová adresa přidělená jednotlivým kanálům
    • Vhodná např. pro zprávy posílané automatizovanými systémy (monitoring, notifikace z externích systémů).
  • Napojení na jiné systémy / nástroje
    • Možnost použití konektorů u kanálů