VÝSTUPY Z UČENÍ
Popište přesně jaké konkrétní znalosti, způsobilosti a dovednosti student po absolvování předmětu získá. Pro přesné rozlišení bakalářského a magisterského stupně přizpůsobte nárokům RÁMCE KVALIFIKACÍ podle odpovídajících specializací viz níže.
Výstupy pište pod sebe, oddělujte odrážkami.
Dodržte maximální počet 10 řádků.
Vložte větu "Student bude po absolvování předmětu schopen:"
Navrhněte vlastní anebo vyberte nejvíce vyhovující slova z nabídky a doplňte podle potřeb.
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- orientovat se
- rozumět
- rozlišovat
- aplikovat
- popsat
- vyjmenovat
- vysvětlit
- definovat
- navrhnout
- identifikovat
- zpracovat
- připravit
- prezentovat
- pracovat
- plnit
- komunikovat
- studovat
- vytvořit
- podílet se
- jednat
- řešit
- spolupracovat
- uchopit
- analyzovat
- vyhodnotit
Vzor, např.:
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- identifikovat různé divadelní techniky napříč rozdílnými kulturami
- navrhnout prostorové řešení jednotlivé mizanscény
- atd.
Příklady náhodně vybraných formulací výstupů v jednotlivých studijních specializacích, např.:
Divadlo a výchova
/stávající formulace/
Studenti se učí koncipovat přehlídku středního rozsahu (městské a krajské kolo). V realizační fázi zajišťují průběh přehlídky v rámci jednotlivých úkolů. Úzce spolupracují s hlavními organizátory (garanty) přehlídky městského a krajského kola postupových přehlídek "Dětská scéna" a „ŠPÍL-BERG".
/podle vzoru/
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- koncipovat přehlídku středního rozsahu (městské a krajské kolo)
- zajišťovat průběh přehlídky v rámci jednotlivých úkolů
- úzce spolupracovat s hlavními organizátory (garanty) přehlídky městského a krajského kola postupových přehlídek „Dětská scéna“ a „ŠPÍLBERG
Divadelní dramaturgie
/stávající formulace/
Naučit se vnímat trojí úkoly dramaturgie - dramaturgie jako koncepce divadla, dramaturgie jako práce na inscenaci, dramaturgie jako myšlení o divadle (teoretická dramaturgie). Rozumět problematice dramaturgické volby, tvorby dramaturgické koncepce divadla i konkrétní sezony a porozumět vztahu uměleckého programu a dramaturgického plánu. Posluchači specializace Činoherní režie získají rovněž základní informace o možných inscenačních postupech.
/podle vzoru/
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- vnímat trojí úkoly dramaturgie - dramaturgie jako koncepce divadla, dramaturgie jako práce na inscenaci, dramaturgie jako myšlení o divadle (teoretická dramaturgie)
- rozumět problematice dramaturgické volby, tvorby dramaturgické koncepce divadla i konkrétní sezony
- porozumět vztahu uměleckého programu a dramaturgického plánu
Činoherní herectví
/stávající formulace/
Vytvořit přehledný obraz teorií a metod herecké tvorby, jak se historicky vytvářely až do současnosti, vybudovat schopnost teoreticky nahlížet hereckou tvorbu z různých možných hledisek a v důsledku pak i reflektovat a dávat impulsy vlastní herecké práci. Předmět buduje také schopnost formulovat východiska a otázky diplomové práce.
/podle vzoru/
Student bude po absolvování předmětu schopen:
- orientovat se v teoriích a metodách herecké tvorby, od minulosti až po současnost
- teoreticky nahlížet hereckou tvorbu z různých hledisek
- reflektovat hereckou tvorbu
- dávat impulsy vlastní herecké práci
- formulovat východiska své diplomové prác
Další příklady formulací viz dokument.