Anotace |
Scénář seriálu jsem koncipovala tak, abych děti hravou, zábavnou a seriózní formou provedla spletitým labyrintem internetu a sociálních sítí. Vycházela jsem ze statistik, že více než 50 % dětí je na sociálních sítích aktivní i ve věku, kdy by ještě účty podle legislativy mít neměly. Nemá ale cenu zavírat před tím oči, důležitější je poskytnout jim vhodné informace a poradit jim, jak se v záplavě zábavy, výzev a notifikací neztratit.
13dílný seriál je rozdělen dle témat na jednotlivé díly, které se zabývají nejpalčivějšími internetovými problémy současné generace dětí, zjištěné díky focus group. Po scenáristické stránce se jednalo o velmi obtížný výkon, ve kterém bylo nutné spojit důstojný a „dospělácký“ přístup k dětem, který by nebyl infantilní, ale naopak srozumitelný a vtipný. Zároveň bylo nutné na 14 minut vměstnat dostatečné množství informací, humoru a vypointovaného děje na postavách a situacích, které jsou dnešním dětem blízké.
Celkem 13 dílů televizního seriálu po 14 minutách. |