Základní údaje |
Název |
Vitka |
Rok prvního uvedení |
2018 |
Segment |
Scénická umění |
Druh činnosti |
Inscenace - choreografická/pohybová spolupráce |
Závažnost a význam |
C - nový umělecký výstup inspirovaně rozvíjející současné vývojové trendy |
Velikost |
L - výstup s výrazným autorským podílem integrovaný v rámci díla velkého rozsahu |
Institucionalní kontext |
celostátní |
Jazyk |
čeština |
Fakulta |
Divadelní fakulta |
Anotace |
Vytváření všech postav v inscenaci Vitka si vyžadovalo velice citlivý přístup k věci, jelikož se jednalo o herectví založené na jemné stylizaci. To se projevilo nejvýrazněji u postavy T. Shaefera. Jednalo se o postavu staršího jemnocitného muže, které by nadměrná stylizace mohla ublížit. Bylo potřeba postupovat opatrně a citlivě s důrazem na nuance. Pohybová spolupráce byla velmi úzce propojena s budováním charakteru postav.
V inscenaci jsem se zasloužil i o nejednu choreografii. Nejvýrazněji působí pohybová reprezentace jednotlivých hudebních instrumentů v orchestru a jejich precizní souhra. |
Klíčová slova |
pohybová spolupráce, divadlo husa na provázku, inscenace, vitka, import ruv 2021 |
Autoři |
Adam Mašura (Role: Autor díla z 100 %) |