HF:HF0022l Kompozice hudby pro počítačové - Informace o předmětu
HF0022l Kompozice hudby pro počítačové hry II
Hudební fakultaléto 2024
- Rozsah
- 1/1/2. 2 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- MgA. Jan Kavan, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- MgA. Jan Kavan, Ph.D.
Katedra kompozice a multimediální tvorby – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Katedra kompozice a multimediální tvorby – Děkanát – Hudební fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Čt 17:40–19:15 113
- Předpoklady
- Úspěšné absolvování předmětu HF0022z Kompozice hudby pro počítačové hry II.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Kompozice elektroakustické hudby (program HF, KompM:M5)
- Kompozice (program HF, KompM:M5)
- Kompozice scénické a filmové hudby (program HF, KompM:M5)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu prohloubit znalosti a dovednosti, získané v předmětu HF0022z Kompozice hudby pro počítačové hry II, a dále je rozšířit o chápání hudební sémantiky a její role v rámci kompozice hudby pro počítačové hry, schopnost analýzy potřeb konkrétních her, praktické metody pro vyhodnocení zadání a komunikaci s herním studiem tak, aby nedocházelo k vzájemným nedorozuměním, optimalizaci a profilaci výsledného audio designu, aby posluchač dokázal vytvářet efektivní a použitelné akustické struktury s přihlédnutím k dostupné výpočetní kapacitě atd.).
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování semestru schopen:
pochopit dynamiku práce herního studia a roli hudebního skladatele,
získat nezbytné parametry pro to, aby mohl zpracovat adaptivní audio struktury,
optimalizovat a profilovat své akustické struktury,
porozumět limitaci jednotlivých herních platforem od mobilních až po moderní herní konzole. - Osnova
- Pokročilá analýza role hudby ve hře.
- Role hudebního skladatele a audio designera.
- Sběr a analýza požadavků, mockupy, spolupráce.
- Optimalizace a profilace audio designu s ohledem na dostupný výkon.
- Specifika jednotlivých platforem.
- Výukové metody
- Přednáška. Cvičení. Hromadná výuka.
- Metody hodnocení
- Zkouška. Hodnocení je uděleno za vypracování praktických ukázek a ústní nebo písemné přezkoušení získaných znalostí.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/hf/leto2024/HF0022l