H82050l Online marketing

Faculty of Music
Summer 2019
Extent and Intensity
2/0/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
MgA. Zuzana Lukášová (lecturer)
Guaranteed by
doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Music Production Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Timetable
Fri 17:40–19:15 006
Prerequisites (in Czech)
EVER( H82050z Online marketing )
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Syllabus (in Czech)
  • 1) Úvod do online marketingu : Historie a základní pojmy • Troška historie a statistik (kolik lidé tráví času na internetu a co na něm dělají? – vývoj v čase) • Co je to online marketing a proč se o něj zajímat. • Rozdíl mezi placenou a neplacenou reklamou. • Online media mix (jak komplexně přistupovat k online marketingu) • See, Think, Do, Care (Avinash Kaushik) Time to play – praktická cvičení a ukázky. 2) Úvod do online marketingu 2: Reklamní formáty na internetu - placené Placené: • Bannery • Textová reklama • Produktová reklama • Video reklama • Emailová reklama • Reklama na sociálních sítích • Konkrétní příklady jednotlivých formátů. 3) Úvod do online marketingu 3: Reklamní formáty na internetu - neplacené Neplacené: • SEO • Sociální sítě • Návštěvnost z odkazů • Emailing • Přímá návštěvnost • Výhody a nevýhody neplacené reklamy • Inbound marketing Time to play – praktická cvičení a ukázky. 4) Úvod do online marketingu 4: Cílení reklamy na internetu • Cookies (vysvětlení a historie pojmu, výhody, nevýhody) • Co o Vás ví Google a Facebook a jak to ví? • Cílení na ID uživatele • Frekvence x zásah • Time to play – praktická cvičení a ukázky. 5) Úvod do online marketingu 5: Co umíme změřit a co ne • Co to je konverze • Úvod do Google Analytics 6) SEO • Jak fungují vyhledávače? • Jak se chovají uživatelé vyhledávačů? 7) SEO prakticky • Co to je Long Tail a jak ho využít? • Analýza klíčových slov • SEO a nákupní proces • PPC x SEO • Time to play – praktická cvičení a ukázky. 8) PPC ve vyhledávačích • Úvod do reklamních platforem AdWords a Sklik • Jak funguje aukce reklam? • Skore kvality – proč je důležité? • Klíčová slova: typy shod • Time to play – praktická cvičení a ukázky. 9) PPC ve vyhledávačích 2 • Struktura účtů a kampaní • Reklamní rozšíření • Remarketing • Time to play – praktická cvičení a ukázky. 10) PPC ve vyhledávačích – praktická hodina 1 • Analýza klíčových slov konkrétního projektu • Definice shod 11) PPC ve vyhledávačích – praktická hodina 2 • Živé DEMO vytváření kampaní v AdWords a Skliku, • Diskuze a implementace na projekty studentů. 12) PPC na sociálních sítích 1.část • Content marketing a jeho návaznost na PPC • Instagram Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads, Instagram Ads (pouze krátce) • Facebook Ads • Reklamní formáty na FB • Založení FB Business manageru, page a účtu pro reklamu, události...
Assessment methods (in Czech)
Během semestru samostatné úkoly a krátké testy. Na konci semestru písemný test.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
The course is also listed under the following terms Summer 2018, Summer 2020, Summer 2022, Summer 2023, Summer 2024, Summer 2025.
  • Enrolment Statistics (Summer 2019, recent)
  • Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/summer2019/H82050l