HF:ADHMAN2l English - Course Information
ADHMAN2l English
Faculty of MusicSummer 2014
The course is not taught in Summer 2014
- Extent and Intensity
- 1/2. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Mgr. Ivana Jarešová (lecturer)
- Guaranteed by
- Foreign Languages Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Foreign Languages Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- ADHMAN2z English
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Syllabus (in Czech)
- Anotace
Opakování a prohlubování gramatiky, obohacování slovní zásoby v oblasti kultury, práce s odbornými texty, seznamování se základní hudební terminologií, seznamování se základy obchodní korespondence. Překlady propagačních materiálů a programů. Výuka probíhá zhruba na úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Cíl předmětu
Opakování a prohlubování gramatiky, obohacování slovní zásoby v oblasti kultury, práce s odbornými texty, seznamování se základní hudební terminologií, seznamování se základy obchodní korespondence. Překlady propagačních materiálů a programů.
Výuka probíhá zhruba na úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Literatura
Stuart Redman: English Vocabulary in Use. Cambridge University Press. 1997
Raymond Murphy: English Grammar in Use. Cambridge University Press.2004
Ivana Jarešová: English Texts for Students of the Music Faculty. JAMU, Brno. 2004
Ivana Jarešová: English Texts for Students of Music Management. Brno, JAMU 2009
Časopis Business Spotlight. ECONOMIA a.s. Praha
Vlasta Rejtharová: Letter Writing. Academia Praha. 1996
Ian Christian: Discovering Classical Music, London 2000
MUSIC MANAGEMENT FORUM: The Music Management Bible. 2003. ISBN 1-84492-025-9
Hajn, Tomáš (ed.). An English-Czech Reader for Students of Music. Brno: JAMU, 2012, ISBN 978-80-7460-031-9.
www stránky:www.musicalopinion.com
www.musolife.com
www.bbcmusicmagazine.com
Metody výuky
Využití více metod vhodných pro výuku cizích jazyků - např. frontální či deduktivní metoda při výkladech gramatiky, dialogická metoda při konverzaci nad texty, individuální metoda při přípravě samostatných úkolů (např. zadávání referátů), skupinová metoda (při společném řešení dílčích úkolů v hodině), multimediální metoda. Využití všech metodických složek: psané formy, mluvené formy a audia (při poslechu s porozuměním).
Prostředky: Práce s autentickými odbornými texty, nácvik samostatného písemného vyjadřování, nácvik samostatného ústního projevu, vyhledávání informací - práce s internetem.
Využití e-learningu - cvičení a testů vytvořených Katedrou cizích jazyků (http://avk.jamu.cz).
Požadavky ke zkoušce
ZS/ zápočet (test)
LS/ zkouška (test)
Ústní referát na zadané manažerské téma.
Sylabus
Pro opakování a upevňování gramatických jevů slouží základní studijní materiál English
Grammar in Use.
Rozvíjení slovní zásoby prostřednictvím autentických materiálů z různých zdrojů ( BBC,
internetové stránky)
Práce s odbornými texty (recenze z hudebních časopisů, materiály z internetových
stránek zaměřených na hudební tématiku aj.)
Seznamování s hudební terminologií za použití studijního materiálu English Texts
for Students of the Music Faculty.
Práce s texty zaměřenými na profesi hudebního manažera prostřednictvím studijního materiálu English Texts for Students of Music Management.
Procvičování porozumění mluvené angličtiny - poslechy a filmy v anglickém znění.
Práce s texty s manažerskou tématikou z odborného časopisu Business Spotlight,
samostatná prezentace určitého manažerského tématu v rozsahu 10 - 20 minut.
Vstupní požadavky
Kurz je určen studentům, kteří základy cizího jazyka absolvovali na střední škole. Kurz je určen především pro studenty hudebního manažerství, kteří studují angličtinu jako svůj první jazyk.
- Anotace
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Credit evaluation note: 4 z 7.
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/summer2014/ADHMAN2l