HF0004l Multimediální tvorba - abs. projekt

Faculty of Music
Summer 2026
Extent and Intensity
0/4/17. 10 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
doc. Mgr. Ing. MgA. Dan Dlouhý, Ph.D. (seminar tutor)
doc. Mgr. Richard Fajnor (seminar tutor)
MgA. Jan Kavan, Ph.D. (seminar tutor)
prof. Ing. Ivo Medek, Ph.D. (seminar tutor)
Guaranteed by
doc. Mgr. Ing. MgA. Dan Dlouhý, Ph.D.
Composition and Multimedia Creation Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Composition and Multimedia Creation Department – Dean’s Office – Faculty of Music – Janáček Academy of Performing Arts
Prerequisites (in Czech)
Úspěšné absolvování předmětu HF0004z Multimediální kompozice I – abs. projekt.
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
- ověřit u budoucího absolventa stav rozvoje jeho individuálních schopností a kompetencí pro vývoj autonomního originálního autorského díla absolventského projektu.
Budoucí absolvent bakalářského stupně si, s ohledem na specifické zaměření jeho osobního tvůrčího programu a dle jeho předem formulovaného tvůrčího záměru, ověří své schopnosti a míru pokročilosti v profesním využití teoretických znalostí a řemeslných dovedností, používaných při volbě výrazových prostředků, tvůrčích metod a technologických postupů, získaných v průběhu celého dosavadního studia. Důraz je kladen na vlastní autentický tvůrčí přístup, vedoucí k budoucí samostatné umělecké praxi.
Learning outcomes (in Czech)
Realizace multimediálního díla. Při jeho předvedení student prokáže pokročilé dovednosti při aplikaci nejrůznějších stylů soudobé tvorby, využívající nejrůznějších pokročilých produkčních i prezentačních technologických postupů z oblasti multimediální tvorby. Je schopen písemně zpracovat, prezentovat, zdokumentovat a vyhodnotit své praktické výkony.
Uvědomuje si etický rozměr uměleckého poznávání a umí jej zohlednit v autorské práci. Je schopen převzít zodpovědnost za své vlastní úkoly, ale i odpovědnost za úkoly členů svého týmu, umí vést tým, motivovat jeho členy a koordinovat jejich práci, při současném respektování a reflexi jejich názorů. Efektivně využívá znalost prostředí a společný profesionální mezinárodní slovník oboru a uměleckého prostředí. Má základní povědomí o strategiích v oblasti public relations.
Prokáže také hluboké znalosti v oblasti historie a teorie českého a světového umění, orientuje se v základní primární a sekundární literatuře oboru včetně mezinárodních pramenů a je schopen sledovat aktuální trendy ve svém oboru a umí je začlenit do svého profesního rozvoje a připravit autonomní a svébytné kompozice. Výuka rovněž podporuje schopnost efektivně komunikovat odborné postoje v rámci písemného i verbálního projevu, dokládající používání kritického myšlení a sebereflexe.
Syllabus (in Czech)
  • Individuální program konzultací s využitím případných expertních vhledů odborníků z praxe.
  • Příprava výsledného tvaru pro závěrečné předvedení díla za účasti dalších pedagogů a odborných zaměstnanců školy.
  • Systematická práce na absolventském projektu k stanovenému zadání závěrečné kvalifikační práce.
Literature
    recommended literature
  • Gates N.: "Psychologie týmové práce", Portál Praha, 2005. info
  • Hofstede G.,Hofstede G.J.: " Kultury a organizace / Software lidské mysli", Praha, Linde 2007. info
  • Reifová I. a kol.: "Slovník mediální komunikace", Praha, Portál 2004. info
  • Další zdroje individuálně dle potřeby konkrétního aktivního studenta a zaměření jeho zadání závěrečné kvalifikační práce.
    not specified
  • Zálešák, J.: Umění spolupráce. Praha: AVU, 2011
Teaching methods (in Czech)
Cvičení. Individuální výuka.
Assessment methods (in Czech)
Klasifikovaný zápočet. Oponentský posudek a obhajoba absolventského projektu u SZZ.
Language of instruction
Czech

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.jamu.cz/course/hf/summer2026/HF0004l