DIFA:DAAZX43 Juggling - Course Information
DAAZX43 Juggling
Theatre FacultyWinter 2021
- Extent and Intensity
- 0/2/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Adéla Kratochvílová, Ph.D. (lecturer)
Mgr. Aleš Záboj (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Movement Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Movement Education Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Timetable of Seminar Groups
- DAAZX43/A: Fri 12:00–13:30 3, A. Záboj
DAAZX43/B: Wed 14:30–16:00 3, A. Kratochvílová, A. Záboj
DAAZX43/FD: Tue 16:15–17:45 3, A. Kratochvílová - Prerequisites (in Czech)
- Předmět je určen studentům mateřských oborů.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Dramatic Acting (programme DIFA, Her_Tvo:M)
- Dramatic Acting (programme DIFA, M-DRAUM)
- Physical Theatre (programme DIFA, Her_Tvo:M)
- Musical Acting (programme DIFA, Her_Tvo:M)
- Musical Acting (programme DIFA, M-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je kompenzace důsledků „jednostranné“ aplikace racionální výuky. Rozvoj schopností komunikace mezi analytickou a syntetickou (dominantní a submisivní) mozkovou hemisférou, stimulace hipokampu.
Rozvoj osobnostní zralosti prostřednictvím psychomotoriky, psychomotorických dovedností (bio-psycho-socio-spirituální zralosti člověka) – žonglování.
Individuální tréninkové prvky rozvíjí psychofyzickou zralost s akcentem na dlouhodobou koncentraci (záměrně orientovanou pozornost), smysl pro rytmus, vhodné načasování (timming), prezentaci, …
Partnerské, skupinové prvky rozvíjí vzájemné cítění, neverbální komunikaci, smysl pro rytmus a synchronizaci, smysl pro koordinovanou práci ve skupině, vyváženou prezentaci, ... - Learning outcomes (in Czech)
- Zřetelný kvalitativní rozdíl mezi výchozí a výslednou úrovní sledovaných schopností, dovedností studenta, odrážející pravidelný trénink v množství hodinové dotace odpovídající přiděleným kreditům (kontaktní výuka, samostatný trénink).
Konkrétní výstupy jsou individuální. - Syllabus (in Czech)
- Žonglování s měkkými předměty (míčky, šátky,..), Žonglování s kužely, tyčí, specifickými žonglérskými a balančními pomůckami.
- Aplikace individuálních prvků, schopností a dovedností na partnerské, týmové, skupinové variace, prezentace.
- Vzájemné partnerské žonglování.
- Literature
- required literature
- Spitzer, Manfred, 2012. Digitální demence. Host 2014. ISBN 978-80-7294-872-7.
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení,
individuální tréninkový plán, metody vytváření dovedností,
samostatná práce studentů. - Assessment methods (in Czech)
- Soustavné sledování vývoje a výkonů studentů.
Zápočet na základě docházky a prezentace. - Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (Winter 2021, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/winter2021/DAAZX43