DIFA:DAAZX92 Tvůrčí tým SETKÁNÍ/ENCOUNTER - - Course Information
DAAZX92 Tvůrčí tým SETKÁNÍ/ENCOUNTER - celoroční spolupráce (dramaturgie, režie, scénografie)
Theatre FacultyWinter 2017
- Extent and Intensity
- 1/1/6. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- MgA. Dagmar Bednáriková, Ph.D. (lecturer)
Mgr. et Mgr. Adéla Dědová (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Silva Macková
Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- Úspěšné absolvování předmětů základu oboru v předcházejícím semestru.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Theatre Directing (programme DIFA, B-DRAUM)
- Theatre Directing (programme DIFA, N-DRAUM)
- Theatre Dramaturgy (programme DIFA, B-DRAUM)
- Theatre Dramaturgy (programme DIFA, N-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Televizní formáty divadelní publicistiky a auduivizuální záznamy divadelních představení, performativního umění na mezinárodním festivalu divadelních škol. Tvůrčí umělecká spolupráce v mezinárodním týmu.
Audiovizuální dokumentace, televizní záznamy divadelních představení z mezinárodního festivalu divadelních škol Setkání/Encounter. Realizace internetového zpravodajství, tvorba upoutávek do ČT. - Learning outcomes (in Czech)
- Kognitivní cíle - změna ve znalostech a intelektových dovednostech.
Psychomotorické cíle - změna v psychomotorických dovednostech.
Afektivní cíle - změna v emočním prožívání, interaktivní komunikaci.
Odborné znalosti:
Nabytím komplexních znalostí jsou připraveni k jejich originálnímu využívání a rozvíjení myšlenek, postojů a tvůrčích aktivit.
Jsou připraveni osvojené poznatky originálně užívat, rozvíjet, uplatňovat postupy tvořivého myšlení i emočního zaujetí ve prospěch uměleckého tvaru a prokazují zřetelnou úroveň umělecké, odborné i osobnostní zralosti.
Ovládají základní problematiku vyplývající z dynamiky vztahů vzájemné, týmové umělecké tvorby.
Dovednosti:
Absolventi jsou schopni samostatné umělecké tvorby, uměleckého výkonu včetně kritické reflexe a sebereflexe, jsou schopni vymezit komplexní praktický nebo teoretický problém a řešit jej tvůrčím způsobem s využitím vybraných teorií, metod, postupů a forem předmětu zájmu.
Dovedou vytvořit původní umělecké dílo nebo výrazným autorským způsobem spolupracovat.
Při řešení praktických problémů předmětu zájmu využívají osvojených poznatků, základních postupů a metod oboru způsobem přinášejícím inspirativní podněty, využívají kreativní řešení problému, hledají originální umělecky i eticky odpovědná řešení. Způsobilosti:
Absolventi jsou schopni se samostatně a odpovědně rozhodovat v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí umělecké tvorby. V umělecké tvorbě a odborné reflexi vykazují určitý stupeň zralosti a profesionality odpovídající danému stupni poznání.
Vyhledávají, vyhodnocují, rozvíjejí a interpretují nové poznatky a postupy, integrují vědomosti z různých oborů do originální autorské tvorby. - Syllabus (in Czech)
- Dramaturgická příprava AV záznamů jednotlivých představení. Dramaturgická příprava zvoleného publicistického formátu. Produkce, umělecká a technologická příprava AV dokumentace festivalu. Tvorba jednotlivých formátů AV záznamů a dokumentů divadelních představení a dramatických aktivit. Technologické zabezpečení zdrojových materiálů, postprodukce, archivace a příprava pro další zpracování. Dramaturgická příprava internetového zpravodajství. Kompletní realizace. Dramaturgická příprava upoutávek pro ČT. Kompletní realizace.
- Literature
- Sturken, Marita a Cartwright, Lisa: Studia vizuální kultury, nakladatelství Portál, Praha 2009, ISBN 978-80-7367-556-1. info
- Ročenky Mezinárodního festivalu divadelních škol Encounter/Setkání. info
- Odborná literatura týkající se filmového jazyka, televizní a internetové publicistiky, zpravodajství. Programová dokumentace, manuály k technologickým řetězcům.
- Teaching methods (in Czech)
- Heuristická metoda, praktická realizace, projekt, dílna.
- Assessment methods (in Czech)
- Aktivní účast na projektu, kolokvium.
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (Winter 2017, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/winter2017/DAAZX92