DIFA:DTDLY26 Year Project I - Course Information
DTDLY26 Year Project I
Theatre FacultySummer 2025
- Extent and Intensity
- 0/0/30. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. Mgr. Hana Halberstadt (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Veronika Broulíková
Studio of Dance and Movement Theatre and Education – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Studio of Dance and Movement Theatre and Education – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Dance and Movement Theatre and Education (programme DIFA, Div_vych:N)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je v řízeném procesu rozvinout u studentů jejich tvořící se profesní specializace, ať už se jedná o divadelní, lektorský či jiný typ projektu týkající se oboru divadla a výchovy. Vhodnost studentem navrženého vlastního projektu posoudí pedagog předmětu.
- Learning outcomes (in Czech)
- Student bude po absolvování předmětu schopen:
- zvolit si svým schopnostem a své tvořící se profesní specializaci adekvátní projekt v oboru divadla a výchovy;
- sehnat si cílovou skupinu i prostory určené pro realizaci projektu;
- samostatně zorganizovat realizaci celého projektu (od příprav po dokumentaci);
- úspěšně realizovat připravený projekt a referovat o jeho průběhu pedagogovi. - Syllabus (in Czech)
- Osnova se liší v závislosti na typu vybraného vlastního projektu.
- Literature
- Konkrétní literaturu doporučí pedagog předmětu na základě typu projektu.
- Teaching methods (in Czech)
- Diskusní metody, samostatná práce studentů.
- Assessment methods (in Czech)
- ZS: zápočet na základě práce na individuálním projektu
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course is taught: in blocks.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/summer2025/DTDLY26