DIFA:DSCL115 Scénické technologie a dílny - Course Information
DSCL115 Scénické technologie a dílny
Theatre FacultySummer 2017
- Extent and Intensity
- 2/0/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Petr Adler (lecturer)
- Guaranteed by
- doc. MgA. Marie Jirásková, Ph.D.
Set and Costume Design Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts
Supplier department: Set and Costume Design Department – Dean’s Office – Theatre Faculty – Janáček Academy of Performing Arts - Prerequisites (in Czech)
- EVER( DSCZ115 Scénické technologie a dílny )
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Stage Design (programme DIFA, B-DRAUM)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem je seznámit studenty se základními pracovními postupy při výrobě divadelních dekorací a rekvizit. Studenti se naučí zacházet s drobným ručním nářadím, získají přehled o nejčastěji v divadle používaných materiálech, jejich vlastnostech a možnostech použití a také technologii jejich zpracovávání. Budou také seznámeni s pravidly bezpečnosti práce.
- Syllabus (in Czech)
- - školení bezpečnosti práce - práce s drobným ručním nářadím - zpracování dřeva, plastů, kovu, skla - seznámení se s funkcí dřevoobráběcích strojů - druhy a možnosti spojování materiálů ( svařování, pájení, šroubování, čepování) - povrchové úpravy - použití nátěrových hmot - účast při předávací poradě v divadle Marta
- Teaching methods (in Czech)
- dílna
- Assessment methods (in Czech)
- Zápočet je podmíněn minimálně 70% docházkou a splněním zadaných úkolů
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on course enrolment limitations: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER")
- Enrolment Statistics (Summer 2017, recent)
- Permalink: https://is.jamu.cz/course/difa/summer2017/DSCL115