DSDL411 3D
Divadelní fakultaléto 2017
- Rozsah
- 0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Tomáš Gruna (přednášející)
- Garance
- Mgr. Pavla Beranová
Ateliér světelného designu – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér světelného designu – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Út 8:30–10:00 304
- Předpoklady
- EVER( DSDZ411 3D )
Student dokončil předmět Základy práce na PC a s médii nebo předmět Grafika na PC. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v zimním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Světelný design (program DIFA, N-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty se základy tvorby 3D objektů ve volně šiřitelném programu Blender 3D Student bude schopen vytvořit jednoduché a pokročilé 3D předměty, umístit je do 3D prostředí a vytvořit 3D vizualizaci pro prezentaci. Student bude schopen se orientovat v základních a pokročilých funkcích volně šiřitelného vizualizačního programu Blender3D. Student bude způsobilý pro tvorbu jednoduchých a středně pokročilých 3D vizualizací.
- Osnova
- Základy prostředí Blendru 3D Základy modelování Základy přípravy objektu pro 3D tisk. Práce se světlem a myteriály (cycle render)
- Literatura
- https://www.youtube.com/user/blendercookie
- https://www.blendernation.com/category/store/training-videos-store/
- Blender 3D By Example -- Romain Caudron, Pierre-Armand Nicq 2015
- Náhradní obsah: https://www.blendernation.com/category/education/tutorials/
- Výukové metody
- seminář, cvičení, heuristické metody, metody vytváření dovedností, projektová výuka, samostatná práce studentů
- Metody hodnocení
- analýza výsledků činnosti studenta 33%
projekt, profesní výkon 33%
docházka 34%
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.jamu.cz/predmet/difa/leto2017/DSDL411