DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému výkonu II
Divadelní fakultazima 2023
- Rozsah
- 0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Radka Macková (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Čt 14:30–16:00 1
- Předpoklady
- Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadlo a výchova (program DIFA, Div_vych:B)
- Dramatická výchova (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vytvořit podmínky pro utvoření vyvážených týmů pro tvůrčí spolupráci na divadelní inscenaci
- vést studenty při hledání vhodného východiska a cílového diváka vlastní inscenace
- vést studenty při formulaci vlastní inscenační vize do podoby podrobné anotace
- otevřít prostor pro konfrontaci práce všech tvůrčích týmů v jednotlivých fázích práce na inscenaci - Výstupy z učení
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- definovat vlastní tvůrčí záměr a konfrontovat ho s ostatními členy týmu
- referovat o jednotlivých fázích práce na inscenaci v rámci prezentace současného stavu inscenačního projektu
- poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu a inspirativní podněty kolegům v ročníku - Osnova
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
- Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
- Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Výukové metody
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta - Metody hodnocení
- Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě účasti v hodinách, odevzdání podrobné anotace bakalářské inscenace a její vložení do IS a prezentace anotace a současného stavu práce kolegům v ročníku a pedagogům ateliéru DaV.
Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému výkonu II
Divadelní fakultazima 2022
- Rozsah
- 0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Radka Macková (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- St 14:30–16:00 1
- Předpoklady
- Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadlo a výchova (program DIFA, Div_vych:B)
- Dramatická výchova (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vytvořit podmínky pro utvoření vyvážených týmů pro tvůrčí spolupráci na divadelní inscenaci
- vést studenty při hledání vhodného východiska a cílového diváka vlastní inscenace
- vést studenty při formulaci vlastní inscenační vize do podoby podrobné anotace
- otevřít prostor pro konfrontaci práce všech tvůrčích týmů v jednotlivých fázích práce na inscenaci - Výstupy z učení
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- definovat vlastní tvůrčí záměr a konfrontovat ho s ostatními členy týmu
- referovat o jednotlivých fázích práce na inscenaci v rámci prezentace současného stavu inscenačního projektu
- poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu a inspirativní podněty kolegům v ročníku - Osnova
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
- Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
- Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Výukové metody
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta - Metody hodnocení
- Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě účasti v hodinách, odevzdání podrobné anotace bakalářské inscenace a její vložení do IS a prezentace anotace a současného stavu práce kolegům v ročníku a pedagogům ateliéru DaV.
Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému výkonu II
Divadelní fakultazima 2021
- Rozsah
- 0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Radka Macková (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Čt 8:30–10:00 4
- Předpoklady
- Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadlo a výchova (program DIFA, Div_vych:B)
- Dramatická výchova (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vytvořit podmínky pro utvoření vyvážených týmů pro tvůrčí spolupráci na divadelní inscenaci
- vést studenty při hledání vhodného východiska a cílového diváka vlastní inscenace
- vést studenty při formulaci vlastní inscenační vize do podoby podrobné anotace
- otevřít prostor pro konfrontaci práce všech tvůrčích týmů v jednotlivých fázích práce na inscenaci - Výstupy z učení
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- definovat vlastní tvůrčí záměr a konfrontovat ho s ostatními členy týmu
- referovat o jednotlivých fázích práce na inscenaci v rámci prezentace současného stavu inscenačního projektu
- poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu a inspirativní podněty kolegům v ročníku - Osnova
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
- Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
- Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Výukové metody
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta - Metody hodnocení
- Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě účasti v hodinách, odevzdání podrobné anotace bakalářské inscenace a její vložení do IS a prezentace anotace a současného stavu práce kolegům v ročníku a pedagogům ateliéru DaV.
Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému výkonu II
Divadelní fakultazima 2020
- Rozsah
- 0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Jonáš Konývka, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Čt 8:30–9:15 4, Čt 9:15–10:00 4
- Předpoklady
- Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadlo a výchova (program DIFA, Div_vych:B)
- Dramatická výchova (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vytvořit podmínky pro utvoření vyvážených týmů pro tvůrčí spolupráci na divadelní inscenaci
- vést studenty při hledání vhodného východiska a cílového diváka vlastní inscenace
- vést studenty při formulaci vlastní inscenační vize do podoby podrobné anotace
- otevřít prostor pro konfrontaci práce všech tvůrčích týmů v jednotlivých fázích práce na inscenaci - Výstupy z učení
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- definovat vlastní tvůrčí záměr a konfrontovat ho s ostatními členy týmu
- referovat o jednotlivých fázích práce na inscenaci v rámci prezentace současného stavu inscenačního projektu
- poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu a inspirativní podněty kolegům v ročníku - Osnova
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
- Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
- Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Výukové metody
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta - Metody hodnocení
- Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě účasti v hodinách, odevzdání podrobné anotace bakalářské inscenace a její vložení do IS a prezentace anotace a současného stavu práce kolegům v ročníku a pedagogům ateliéru DaV.
Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému výkonu II
Divadelní fakultazima 2019
- Rozsah
- 0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Radka Macková (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Čt 8:30–10:00 4
- Předpoklady
- Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Dramatická výchova (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vytvořit podmínky pro utvoření vyvážených týmů pro tvůrčí spolupráci na divadelní inscenaci
- vést studenty při hledání vhodného východiska a cílového diváka vlastní inscenace
- vést studenty při formulaci vlastní inscenační vize do podoby podrobné anotace
- otevřít prostor pro konfrontaci práce všech tvůrčích týmů v jednotlivých fázích práce na inscenaci - Výstupy z učení
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- definovat vlastní tvůrčí záměr a konfrontovat ho s ostatními členy týmu
- referovat o jednotlivých fázích práce na inscenaci v rámci prezentace současného stavu inscenačního projektu
- poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu a inspirativní podněty kolegům v ročníku - Osnova
- Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
- Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
- Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Výukové metody
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta - Metody hodnocení
- Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě účasti v hodinách, odevzdání podrobné anotace bakalářské inscenace a její vložení do IS a prezentace anotace a současného stavu práce kolegům v ročníku a pedagogům ateliéru DaV.
Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému výkonu II
Divadelní fakultazima 2018
- Rozsah
- 0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Radka Macková (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Čt 8:30–10:00 4
- Předpoklady
- Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadlo a výchova (program DIFA, N-DRAUM)
- Dramatická výchova (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.
DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti. - Osnova
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Divadlo v sociální akci
- Participace, interakce a divadlo
- Divadlo pro děti a mládež
- Autoteatro
- TIE
- Vzdělávací projekty pro školy
- Profesionální divadla a nabídka divákům
- Doku-divadlo
- Divadlo s/pro seniory
- TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
- Projekty site specific, devising theatre
- Multikulturní centra
- LARP
- aj.
Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Výukové metody
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta - Metody hodnocení
- Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
- Navazující předměty
DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu
Divadelní fakultazima 2017
- Rozsah
- 0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Radka Macková (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Čt 8:30–10:00 4
- Předpoklady
- EVER ( DDVL305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Dramatická výchova (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.
DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti. - Osnova
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Divadlo v sociální akci
- Participace, interakce a divadlo
- Divadlo pro děti a mládež
- Autoteatro
- TIE
- Vzdělávací projekty pro školy
- Profesionální divadla a nabídka divákům
- Doku-divadlo
- Divadlo s/pro seniory
- TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
- Projekty site specific, devising theatre
- Multikulturní centra
- LARP
- aj.
Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Výukové metody
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta - Metody hodnocení
- Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
- Navazující předměty
DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu
Divadelní fakultazima 2016
- Rozsah
- 0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Radka Macková (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Čt 8:30–10:00 4
- Předpoklady
- EVER ( DDVL305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Dramatická výchova (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.
DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti. - Osnova
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Divadlo v sociální akci
- Participace, interakce a divadlo
- Divadlo pro děti a mládež
- Autoteatro
- TIE
- Vzdělávací projekty pro školy
- Profesionální divadla a nabídka divákům
- Doku-divadlo
- Divadlo s/pro seniory
- TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
- Projekty site specific, devising theatre
- Multikulturní centra
- LARP
- aj.
Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Výukové metody
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta - Metody hodnocení
- Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
- Navazující předměty
DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu
Divadelní fakultazima 2015
- Rozsah
- 0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Radka Macková (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Čt 10:15–11:45 4
- Předpoklady
- EVER ( DDVL305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Dramatická výchova (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.
DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti. - Osnova
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Divadlo v sociální akci
- Participace, interakce a divadlo
- Divadlo pro děti a mládež
- Autoteatro
- TIE
- Vzdělávací projekty pro školy
- Profesionální divadla a nabídka divákům
- Doku-divadlo
- Divadlo s/pro seniory
- TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
- Projekty site specific, devising theatre
- Multikulturní centra
- LARP
- aj.
Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Výukové metody
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta - Metody hodnocení
- Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
- Navazující předměty
DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu
Divadelní fakultazima 2014
- Rozsah
- 0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Kamila Konývková Kostřicová, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- EVER ( DDVL305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER") - Mateřské obory/plány
- Dramatická výchova (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.
DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti. - Osnova
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Divadlo v sociální akci
- Participace, interakce a divadlo
- Divadlo pro děti a mládež
- Autoteatro
- TIE
- Vzdělávací projekty pro školy
- Profesionální divadla a nabídka divákům
- Doku-divadlo
- Divadlo s/pro seniory
- TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
- Projekty site specific, devising theatre
- Multikulturní centra
- LARP
- aj.
Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
- Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
- Výukové metody
- Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta - Metody hodnocení
- Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
- Navazující předměty
- Statistika zápisu (nejnovější)