DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému výkonu II

Divadelní fakulta
zima 2023
Rozsah
0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 14:30–16:00 1
Předpoklady
Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vytvořit podmínky pro utvoření vyvážených týmů pro tvůrčí spolupráci na divadelní inscenaci
- vést studenty při hledání vhodného východiska a cílového diváka vlastní inscenace
- vést studenty při formulaci vlastní inscenační vize do podoby podrobné anotace
- otevřít prostor pro konfrontaci práce všech tvůrčích týmů v jednotlivých fázích práce na inscenaci
Výstupy z učení
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- definovat vlastní tvůrčí záměr a konfrontovat ho s ostatními členy týmu
- referovat o jednotlivých fázích práce na inscenaci v rámci prezentace současného stavu inscenačního projektu
- poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu a inspirativní podněty kolegům v ročníku
Osnova
  • Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
  • Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
  • Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta
Metody hodnocení
Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě účasti v hodinách, odevzdání podrobné anotace bakalářské inscenace a její vložení do IS a prezentace anotace a současného stavu práce kolegům v ročníku a pedagogům ateliéru DaV.

Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022.

DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému výkonu II

Divadelní fakulta
zima 2022
Rozsah
0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
St 14:30–16:00 1
Předpoklady
Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vytvořit podmínky pro utvoření vyvážených týmů pro tvůrčí spolupráci na divadelní inscenaci
- vést studenty při hledání vhodného východiska a cílového diváka vlastní inscenace
- vést studenty při formulaci vlastní inscenační vize do podoby podrobné anotace
- otevřít prostor pro konfrontaci práce všech tvůrčích týmů v jednotlivých fázích práce na inscenaci
Výstupy z učení
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- definovat vlastní tvůrčí záměr a konfrontovat ho s ostatními členy týmu
- referovat o jednotlivých fázích práce na inscenaci v rámci prezentace současného stavu inscenačního projektu
- poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu a inspirativní podněty kolegům v ročníku
Osnova
  • Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
  • Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
  • Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta
Metody hodnocení
Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě účasti v hodinách, odevzdání podrobné anotace bakalářské inscenace a její vložení do IS a prezentace anotace a současného stavu práce kolegům v ročníku a pedagogům ateliéru DaV.

Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2023.

DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému výkonu II

Divadelní fakulta
zima 2021
Rozsah
0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 8:30–10:00 4
Předpoklady
Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vytvořit podmínky pro utvoření vyvážených týmů pro tvůrčí spolupráci na divadelní inscenaci
- vést studenty při hledání vhodného východiska a cílového diváka vlastní inscenace
- vést studenty při formulaci vlastní inscenační vize do podoby podrobné anotace
- otevřít prostor pro konfrontaci práce všech tvůrčích týmů v jednotlivých fázích práce na inscenaci
Výstupy z učení
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- definovat vlastní tvůrčí záměr a konfrontovat ho s ostatními členy týmu
- referovat o jednotlivých fázích práce na inscenaci v rámci prezentace současného stavu inscenačního projektu
- poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu a inspirativní podněty kolegům v ročníku
Osnova
  • Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
  • Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
  • Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta
Metody hodnocení
Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě účasti v hodinách, odevzdání podrobné anotace bakalářské inscenace a její vložení do IS a prezentace anotace a současného stavu práce kolegům v ročníku a pedagogům ateliéru DaV.

Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2022, zima 2023.

DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému výkonu II

Divadelní fakulta
zima 2020
Rozsah
0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Jonáš Konývka, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 8:30–9:15 4, Čt 9:15–10:00 4
Předpoklady
Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vytvořit podmínky pro utvoření vyvážených týmů pro tvůrčí spolupráci na divadelní inscenaci
- vést studenty při hledání vhodného východiska a cílového diváka vlastní inscenace
- vést studenty při formulaci vlastní inscenační vize do podoby podrobné anotace
- otevřít prostor pro konfrontaci práce všech tvůrčích týmů v jednotlivých fázích práce na inscenaci
Výstupy z učení
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- definovat vlastní tvůrčí záměr a konfrontovat ho s ostatními členy týmu
- referovat o jednotlivých fázích práce na inscenaci v rámci prezentace současného stavu inscenačního projektu
- poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu a inspirativní podněty kolegům v ročníku
Osnova
  • Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
  • Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
  • Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta
Metody hodnocení
Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě účasti v hodinách, odevzdání podrobné anotace bakalářské inscenace a její vložení do IS a prezentace anotace a současného stavu práce kolegům v ročníku a pedagogům ateliéru DaV.

Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2021, zima 2022, zima 2023.

DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému výkonu II

Divadelní fakulta
zima 2019
Rozsah
0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 8:30–10:00 4
Předpoklady
Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vytvořit podmínky pro utvoření vyvážených týmů pro tvůrčí spolupráci na divadelní inscenaci
- vést studenty při hledání vhodného východiska a cílového diváka vlastní inscenace
- vést studenty při formulaci vlastní inscenační vize do podoby podrobné anotace
- otevřít prostor pro konfrontaci práce všech tvůrčích týmů v jednotlivých fázích práce na inscenaci
Výstupy z učení
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- definovat vlastní tvůrčí záměr a konfrontovat ho s ostatními členy týmu
- referovat o jednotlivých fázích práce na inscenaci v rámci prezentace současného stavu inscenačního projektu
- poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu a inspirativní podněty kolegům v ročníku
Osnova
  • Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
  • Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
  • Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, samostatná práce studenta
Metody hodnocení
Specializace Divadlo a výchova
Zápočet je udělen na základě účasti v hodinách, odevzdání podrobné anotace bakalářské inscenace a její vložení do IS a prezentace anotace a současného stavu práce kolegům v ročníku a pedagogům ateliéru DaV.

Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.

DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému výkonu II

Divadelní fakulta
zima 2018
Rozsah
0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 8:30–10:00 4
Předpoklady
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.

DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti.
Osnova
  • Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
    - Divadlo v sociální akci
    - Participace, interakce a divadlo
    - Divadlo pro děti a mládež
    - Autoteatro
    - TIE
    - Vzdělávací projekty pro školy
    - Profesionální divadla a nabídka divákům
    - Doku-divadlo
    - Divadlo s/pro seniory
    - TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
    - Projekty site specific, devising theatre
    - Multikulturní centra
    - LARP
    - aj.

    Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta
Metody hodnocení
Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.

DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu

Divadelní fakulta
zima 2017
Rozsah
0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 8:30–10:00 4
Předpoklady
EVER ( DDVL305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.

DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti.
Osnova
  • Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
    - Divadlo v sociální akci
    - Participace, interakce a divadlo
    - Divadlo pro děti a mládež
    - Autoteatro
    - TIE
    - Vzdělávací projekty pro školy
    - Profesionální divadla a nabídka divákům
    - Doku-divadlo
    - Divadlo s/pro seniory
    - TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
    - Projekty site specific, devising theatre
    - Multikulturní centra
    - LARP
    - aj.

    Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta
Metody hodnocení
Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.

DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu

Divadelní fakulta
zima 2016
Rozsah
0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 8:30–10:00 4
Předpoklady
EVER ( DDVL305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.

DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti.
Osnova
  • Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
    - Divadlo v sociální akci
    - Participace, interakce a divadlo
    - Divadlo pro děti a mládež
    - Autoteatro
    - TIE
    - Vzdělávací projekty pro školy
    - Profesionální divadla a nabídka divákům
    - Doku-divadlo
    - Divadlo s/pro seniory
    - TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
    - Projekty site specific, devising theatre
    - Multikulturní centra
    - LARP
    - aj.

    Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta
Metody hodnocení
Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.

DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu

Divadelní fakulta
zima 2015
Rozsah
0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 10:15–11:45 4
Předpoklady
EVER ( DDVL305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.

DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti.
Osnova
  • Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
    - Divadlo v sociální akci
    - Participace, interakce a divadlo
    - Divadlo pro děti a mládež
    - Autoteatro
    - TIE
    - Vzdělávací projekty pro školy
    - Profesionální divadla a nabídka divákům
    - Doku-divadlo
    - Divadlo s/pro seniory
    - TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
    - Projekty site specific, devising theatre
    - Multikulturní centra
    - LARP
    - aj.

    Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta
Metody hodnocení
Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.

DDVZ305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu

Divadelní fakulta
zima 2014
Rozsah
0/2/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Kamila Konývková Kostřicová, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
EVER ( DDVL305 Seminář k bakalářskému absolventskému projektu )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
CÍLE:
Seznámit studenty s různými formami divadla ve výchově.

DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Seminář k bakalářskému absolventskému projektu:
- zná a orientuje se v základních formách divadla ve výchově,
- má předpoklady k úspěšnému vytvoření, přípravě a realizaci vlastního projektu z dané oblasti.
Osnova
  • Nabízené možnosti a formy divadla ve výchově (konkrétní témata budou vybrána a upřesněna se studenty v daném ak. roce):
    - Divadlo v sociální akci
    - Participace, interakce a divadlo
    - Divadlo pro děti a mládež
    - Autoteatro
    - TIE
    - Vzdělávací projekty pro školy
    - Profesionální divadla a nabídka divákům
    - Doku-divadlo
    - Divadlo s/pro seniory
    - TV, rozhlas, internet, filmová tvorba - pro děti a mládež
    - Projekty site specific, devising theatre
    - Multikulturní centra
    - LARP
    - aj.

    Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: přednáška, seminář, cvičení, praxe
Metody výuky: náslechy, pozorování, diskuzní metody, práce s textem, obrazem, A/V, samostatná práce studenta
Metody hodnocení
Zápočet na základě docházky a vypracování a odevzdání dílčích úkolů.
Navazující předměty
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.