DDVZ304 Bakalářský absolventský výkon

Divadelní fakulta
zima 2023
Rozsah
0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 16:15–17:45 4, Čt 18:00–21:15 4
Předpoklady
Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vést studenty při týmové tvorbě divadelní inscenace určené konkrétní divácké skupině
- vést studenty při výběru vhodné formy práce s publikem (dílna, úvod, diskuse, atd.), která rozšiřuje nebo reflektuje divácký zážitek
- nabídnout formy propagace výsledné inscenace pro zajištění diváckých skupin a prostoru
- seznámit studenty s formáty práce s publikem jako nástrojem reflexe vlastní tvorby (diskuse, dílny, dotazník, atd.)
- seznámit studenty s realizovanými projekty a projektovými dokumentacemi z archivu ateliéru DaV
- představit možnosti dokumentace a prezentace vlastní práce v oblasti divadla a výchovy
Výstupy z učení
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Absolvent předmětu prokáže schopnost vytvořit v menším týmu divadelní inscenaci určenou konkrétní věkové skupině diváků.
Konkrétně student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- připravit dramaturgicko-režijní a scénografickou koncepci divadelní inscenace (zvolit vhodný divadelní žánr, herecký styl a výrazové prostředky odpovídající věku cílové skupiny diváků)
- v inscenaci herecky působit
- komunikovat s diváky přiměřeně povaze inscenace a věku diváků
- zajišťovat produkci v rámci procesu tvorby i reprízování
- dokumentovat a reflektovat proces tvorby a reprízování divadelní inscenace
- prezentovat inscenační projekt na festivalu ateliéru Divadlo a výchova Sítko

Výstupem z předmětu je vlastní pedagogický nebo umělecký projekt, který je prezentován jako veřejná prezentace, nebo jeho výsledky budou formou písemného zpracování, opatřeného digitálním záznamem nebo fotodokumentací. Písemná reflexe a dokumentace projektu bude zpracována jeko kompletní dokumentace buď uměleckého nebo pedagogického projektu studenta.
Osnova
  • Specializace Divadlo a výchova
  • Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
Výukové metody
Formy výuky: projekt, konzultace
Metody výuky: přednáška, diskuzní metody, samostatná práce studentů
Metody hodnocení
Zápočet je udělen na základě docházky, odevzdání zadání do IS a vypracované anotace.
Informace učitele
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Dokumentace projektu:
Dokumentace projektu se odevzdává ve dvou podobách:
1) jako PDF dokument, obsahující veškerou textovou a fotografickou dokumentaci (odevzdávaný elektronicky do IS studenta)
2) jako multimediální DVD v podobě webových stránek studenta, obsahující veškerou textovou, fotografickou a video dokumentaci (odevzdávaný fyzicky do rukou pedagoga předmětu)

Obsah dokumentace projektu:
- obsah
- úvod
- anotace
- přípravná fáze projektu – inscenační proces
- popis inscenace
- popis průběhu – fáze reprízování
- zhodnocení vlastní práce a práce týmu
- závěr obsahující možná teoretická východiska pro práci se zvolenou formou a postupy
- textové a obrazové přílohy – plakát, písemné materiály, dotazníky…
- foto příloha - audiovizuální záznam (záznam z realizační fáze projektu – skutečné podmínky realizace – odevzdaný před festivalem Sítko)
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022.

DDVZ304 Bakalářský absolventský výkon

Divadelní fakulta
zima 2022
Rozsah
0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Po 14:30–16:00 4, St 19:45–21:15 4, Čt 14:30–17:45 4, Čt 18:00–21:15 4, Pá 18:00–19:30 4
Předpoklady
Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vést studenty při týmové tvorbě divadelní inscenace určené konkrétní divácké skupině
- vést studenty při výběru vhodné formy práce s publikem (dílna, úvod, diskuse, atd.), která rozšiřuje nebo reflektuje divácký zážitek
- nabídnout formy propagace výsledné inscenace pro zajištění diváckých skupin a prostoru
- seznámit studenty s formáty práce s publikem jako nástrojem reflexe vlastní tvorby (diskuse, dílny, dotazník, atd.)
- seznámit studenty s realizovanými projekty a projektovými dokumentacemi z archivu ateliéru DaV
- představit možnosti dokumentace a prezentace vlastní práce v oblasti divadla a výchovy
Výstupy z učení
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Absolvent předmětu prokáže schopnost vytvořit v menším týmu divadelní inscenaci určenou konkrétní věkové skupině diváků.
Konkrétně student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- připravit dramaturgicko-režijní a scénografickou koncepci divadelní inscenace (zvolit vhodný divadelní žánr, herecký styl a výrazové prostředky odpovídající věku cílové skupiny diváků)
- v inscenaci herecky působit
- komunikovat s diváky přiměřeně povaze inscenace a věku diváků
- zajišťovat produkci v rámci procesu tvorby i reprízování
- dokumentovat a reflektovat proces tvorby a reprízování divadelní inscenace
- prezentovat inscenační projekt na festivalu ateliéru Divadlo a výchova Sítko

Výstupem z předmětu je vlastní pedagogický nebo umělecký projekt, který je prezentován jako veřejná prezentace, nebo jeho výsledky budou formou písemného zpracování, opatřeného digitálním záznamem nebo fotodokumentací. Písemná reflexe a dokumentace projektu bude zpracována jeko kompletní dokumentace buď uměleckého nebo pedagogického projektu studenta.
Osnova
  • Specializace Divadlo a výchova
  • Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
Výukové metody
Formy výuky: projekt, konzultace
Metody výuky: přednáška, diskuzní metody, samostatná práce studentů
Metody hodnocení
Zápočet je udělen na základě docházky, odevzdání zadání do IS a vypracované anotace.
Informace učitele
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Dokumentace projektu:
Dokumentace projektu se odevzdává ve dvou podobách:
1) jako PDF dokument, obsahující veškerou textovou a fotografickou dokumentaci (odevzdávaný elektronicky do IS studenta)
2) jako multimediální DVD v podobě webových stránek studenta, obsahující veškerou textovou, fotografickou a video dokumentaci (odevzdávaný fyzicky do rukou pedagoga předmětu)

Obsah dokumentace projektu:
- obsah
- úvod
- anotace
- přípravná fáze projektu – inscenační proces
- popis inscenace
- popis průběhu – fáze reprízování
- zhodnocení vlastní práce a práce týmu
- závěr obsahující možná teoretická východiska pro práci se zvolenou formou a postupy
- textové a obrazové přílohy – plakát, písemné materiály, dotazníky…
- foto příloha - audiovizuální záznam (záznam z realizační fáze projektu – skutečné podmínky realizace – odevzdaný před festivalem Sítko)
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2023.

DDVZ304 Bakalářský absolventský výkon

Divadelní fakulta
zima 2021
Rozsah
0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
Garance
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 14:30–17:45 4, Čt 18:00–21:15 4
Předpoklady
Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vést studenty při týmové tvorbě divadelní inscenace určené konkrétní divácké skupině
- vést studenty při výběru vhodné formy práce s publikem (dílna, úvod, diskuse, atd.), která rozšiřuje nebo reflektuje divácký zážitek
- nabídnout formy propagace výsledné inscenace pro zajištění diváckých skupin a prostoru
- seznámit studenty s formáty práce s publikem jako nástrojem reflexe vlastní tvorby (diskuse, dílny, dotazník, atd.)
- seznámit studenty s realizovanými projekty a projektovými dokumentacemi z archivu ateliéru DaV
- představit možnosti dokumentace a prezentace vlastní práce v oblasti divadla a výchovy
Výstupy z učení
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Absolvent předmětu prokáže schopnost vytvořit v menším týmu divadelní inscenaci určenou konkrétní věkové skupině diváků.
Konkrétně student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- připravit dramaturgicko-režijní a scénografickou koncepci divadelní inscenace (zvolit vhodný divadelní žánr, herecký styl a výrazové prostředky odpovídající věku cílové skupiny diváků)
- v inscenaci herecky působit
- komunikovat s diváky přiměřeně povaze inscenace a věku diváků
- zajišťovat produkci v rámci procesu tvorby i reprízování
- dokumentovat a reflektovat proces tvorby a reprízování divadelní inscenace
- prezentovat inscenační projekt na festivalu ateliéru Divadlo a výchova Sítko

Výstupem z předmětu je vlastní pedagogický nebo umělecký projekt, který je prezentován jako veřejná prezentace, nebo jeho výsledky budou formou písemného zpracování, opatřeného digitálním záznamem nebo fotodokumentací. Písemná reflexe a dokumentace projektu bude zpracována jeko kompletní dokumentace buď uměleckého nebo pedagogického projektu studenta.
Osnova
  • Specializace Divadlo a výchova
  • Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
Výukové metody
Formy výuky: projekt, konzultace
Metody výuky: přednáška, diskuzní metody, samostatná práce studentů
Metody hodnocení
Zápočet je udělen na základě docházky, odevzdání zadání do IS a vypracované anotace.
Informace učitele
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Dokumentace projektu:
Dokumentace projektu se odevzdává ve dvou podobách:
1) jako PDF dokument, obsahující veškerou textovou a fotografickou dokumentaci (odevzdávaný elektronicky do IS studenta)
2) jako multimediální DVD v podobě webových stránek studenta, obsahující veškerou textovou, fotografickou a video dokumentaci (odevzdávaný fyzicky do rukou pedagoga předmětu)

Obsah dokumentace projektu:
- obsah
- úvod
- anotace
- přípravná fáze projektu – inscenační proces
- popis inscenace
- popis průběhu – fáze reprízování
- zhodnocení vlastní práce a práce týmu
- závěr obsahující možná teoretická východiska pro práci se zvolenou formou a postupy
- textové a obrazové přílohy – plakát, písemné materiály, dotazníky…
- foto příloha - audiovizuální záznam (záznam z realizační fáze projektu – skutečné podmínky realizace – odevzdaný před festivalem Sítko)
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2022, zima 2023.

DDVZ304 Bakalářský absolventský výkon

Divadelní fakulta
zima 2020
Rozsah
0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
Garance
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 8:30–9:15 4, Čt 9:15–10:00 4, Čt 10:15–11:00 4, Čt 11:00–11:45 4, Čt 16:15–17:00 4, Čt 17:00–17:45 4, Čt 18:00–18:45 4, Čt 18:45–19:30 4
Předpoklady
Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vést studenty při týmové tvorbě divadelní inscenace určené konkrétní divácké skupině
- vést studenty při výběru vhodné formy práce s publikem (dílna, úvod, diskuse, atd.), která rozšiřuje nebo reflektuje divácký zážitek
- nabídnout formy propagace výsledné inscenace pro zajištění diváckých skupin a prostoru
- seznámit studenty s formáty práce s publikem jako nástrojem reflexe vlastní tvorby (diskuse, dílny, dotazník, atd.)
- seznámit studenty s realizovanými projekty a projektovými dokumentacemi z archivu ateliéru DaV
- představit možnosti dokumentace a prezentace vlastní práce v oblasti divadla a výchovy
Výstupy z učení
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Absolvent předmětu prokáže schopnost vytvořit v menším týmu divadelní inscenaci určenou konkrétní věkové skupině diváků.
Konkrétně student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- připravit dramaturgicko-režijní a scénografickou koncepci divadelní inscenace (zvolit vhodný divadelní žánr, herecký styl a výrazové prostředky odpovídající věku cílové skupiny diváků)
- v inscenaci herecky působit
- komunikovat s diváky přiměřeně povaze inscenace a věku diváků
- zajišťovat produkci v rámci procesu tvorby i reprízování
- dokumentovat a reflektovat proces tvorby a reprízování divadelní inscenace
- prezentovat inscenační projekt na festivalu ateliéru Divadlo a výchova Sítko

Výstupem z předmětu je vlastní pedagogický nebo umělecký projekt, který je prezentován jako veřejná prezentace, nebo jeho výsledky budou formou písemného zpracování, opatřeného digitálním záznamem nebo fotodokumentací. Písemná reflexe a dokumentace projektu bude zpracována jeko kompletní dokumentace buď uměleckého nebo pedagogického projektu studenta.
Osnova
  • Specializace Divadlo a výchova
  • Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
Výukové metody
Formy výuky: projekt, konzultace
Metody výuky: přednáška, diskuzní metody, samostatná práce studentů
Metody hodnocení
Zápočet je udělen na základě docházky, odevzdání zadání do IS a vypracované anotace.
Informace učitele
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Dokumentace projektu:
Dokumentace projektu se odevzdává ve dvou podobách:
1) jako PDF dokument, obsahující veškerou textovou a fotografickou dokumentaci (odevzdávaný elektronicky do IS studenta)
2) jako multimediální DVD v podobě webových stránek studenta, obsahující veškerou textovou, fotografickou a video dokumentaci (odevzdávaný fyzicky do rukou pedagoga předmětu)

Obsah dokumentace projektu:
- obsah
- úvod
- anotace
- přípravná fáze projektu – inscenační proces
- popis inscenace
- popis průběhu – fáze reprízování
- zhodnocení vlastní práce a práce týmu
- závěr obsahující možná teoretická východiska pro práci se zvolenou formou a postupy
- textové a obrazové přílohy – plakát, písemné materiály, dotazníky…
- foto příloha - audiovizuální záznam (záznam z realizační fáze projektu – skutečné podmínky realizace – odevzdaný před festivalem Sítko)
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2021, zima 2022, zima 2023.

DDVZ304 Bakalářský absolventský výkon

Divadelní fakulta
zima 2019
Rozsah
0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. PhDr. Veronika Broulíková (přednášející)
doc. Mgr. Hana Halberstadt (přednášející)
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Veronika Broulíková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 10:15–11:45 4
Předpoklady
Předpokladem je absolvování všech předmětů základu oboru.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Cílem předmětu je:
- vést studenty při týmové tvorbě divadelní inscenace určené konkrétní divácké skupině
- vést studenty při výběru vhodné formy práce s publikem (dílna, úvod, diskuse, atd.), která rozšiřuje nebo reflektuje divácký zážitek
- nabídnout formy propagace výsledné inscenace pro zajištění diváckých skupin a prostoru
- seznámit studenty s formáty práce s publikem jako nástrojem reflexe vlastní tvorby (diskuse, dílny, dotazník, atd.)
- seznámit studenty s realizovanými projekty a projektovými dokumentacemi z archivu ateliéru DaV
- představit možnosti dokumentace a prezentace vlastní práce v oblasti divadla a výchovy
Výstupy z učení
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Absolvent předmětu prokáže schopnost vytvořit v menším týmu divadelní inscenaci určenou konkrétní věkové skupině diváků.
Konkrétně student bude schopen:
- zvolit vhodné východisko pro inscenaci a dramaturgicky připravit předlohu pro tvorbu inscenace/vytvořit autorský text
- připravit dramaturgicko-režijní a scénografickou koncepci divadelní inscenace (zvolit vhodný divadelní žánr, herecký styl a výrazové prostředky odpovídající věku cílové skupiny diváků)
- v inscenaci herecky působit
- komunikovat s diváky přiměřeně povaze inscenace a věku diváků
- zajišťovat produkci v rámci procesu tvorby i reprízování
- dokumentovat a reflektovat proces tvorby a reprízování divadelní inscenace
- prezentovat inscenační projekt na festivalu ateliéru Divadlo a výchova Sítko

Výstupem z předmětu je vlastní pedagogický nebo umělecký projekt, který je prezentován jako veřejná prezentace, nebo jeho výsledky budou formou písemného zpracování, opatřeného digitálním záznamem nebo fotodokumentací. Písemná reflexe a dokumentace projektu bude zpracována jeko kompletní dokumentace buď uměleckého nebo pedagogického projektu studenta.
Osnova
  • Specializace Divadlo a výchova
  • Bakalářský absolventský výkon naplňuje torba a reprízování divadelní inscenace pro konkrétní cílovou diváckou skupinu určenou zvolenými specifiky (věk, počet, atd.), která je doplněna vhodnou formu práce s publikem. Inscenační tým je složen ze studentů 3. ročníku studentů bak. studia ateliéru DaV. Podstatnou součástí absolventského projektu je prověřování inscenace v procesu komunikace s divákem v rámci min. šesti repríz konaných v městě Brně.
Výukové metody
Formy výuky: projekt, konzultace
Metody výuky: přednáška, diskuzní metody, samostatná práce studentů
Metody hodnocení
Zápočet je udělen na základě docházky, odevzdání zadání do IS a vypracované anotace.
Informace učitele
Specializace Divadlo a výchova a divadlo a výchova pro Neslyšící
Dokumentace projektu:
Dokumentace projektu se odevzdává ve dvou podobách:
1) jako PDF dokument, obsahující veškerou textovou a fotografickou dokumentaci (odevzdávaný elektronicky do IS studenta)
2) jako multimediální DVD v podobě webových stránek studenta, obsahující veškerou textovou, fotografickou a video dokumentaci (odevzdávaný fyzicky do rukou pedagoga předmětu)

Obsah dokumentace projektu:
- obsah
- úvod
- anotace
- přípravná fáze projektu – inscenační proces
- popis inscenace
- popis průběhu – fáze reprízování
- zhodnocení vlastní práce a práce týmu
- závěr obsahující možná teoretická východiska pro práci se zvolenou formou a postupy
- textové a obrazové přílohy – plakát, písemné materiály, dotazníky…
- foto příloha - audiovizuální záznam (záznam z realizační fáze projektu – skutečné podmínky realizace – odevzdaný před festivalem Sítko)
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.

DDVZ304 Bakalářský absolventský výkon

Divadelní fakulta
zima 2018
Rozsah
0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 10:15–11:45 4
Předpoklady
EVER ( DDVL304 Bakalářský absolventský projekt )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
CÍLE:
Předmět je praktickým vyústěním všech znalostí a dovedností získaných v průběhu bakalářského stupně studia.

DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Bakalářský absolventský projekt:
- je schopen individuálně nebo v menším týmu plánovat, připravit a realizovat program divadla ve výchově na základě zadání pedagoga předmětu,
- je schopen vytvořený program divadla ve výchově samostatně propagovat, zajistit účastnické skupiny a místo realizace,
- dokáže reflektovat vlastní práci a práci týmu,
- je schopen účelně dokumentovat a prezentovat vlastní práci v oblasti divadla a výchovy.
Osnova
  • Obsahem a formou je projekt zacílen na oblast divadla ve výchově; náplní projektu je tedy tvůrčí práce s inscenačním tvarem směřující k výchově a vzdělávání, při které je divák (účastník) aktivním spolupracovníkem.

    Studenti mohou volit mezi několika typy bakalářských projektů:
    - vlastní inscenace spojená s dílnou (interaktivní divadlo, participační divadlo, T.I.E.)
    - dílna k inscenaci jiného (polo)profesionálního nebo amatérského divadla
    - formy Divadla Utlačovaných A. Boala
    - další formy divadla ve výchově (např. autoteatro, divadlo v sociální akci, doku-divadlo, hraniční divadelní formy v propojení s výchovou a vzděláváním)

    Za bakalářský absolventský projekt nelze uznat souvislou práci na tvorbě inscenace s neprofesionální skupinou pod vedením autora projektu. Tvůrčím týmem pro tvorbu inscenace v projektu jsou buď samotní autoři projektu (studenti daného předmětu), nebo jiná amatérská nebo (polo)profesionální skupina (nikoli totožná s cílovou skupinou projektu).

    Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: projekt, konzultace
Metody výuky: samostatná práce studentů pod supervizí pedagoga a vedoucího projektu
Metody hodnocení
Zápočet na základě docházky a odevzdání zadání do IS, anotace, křestního listu projektu.
Navazující předměty
Informace učitele
Podmínky realizace projektu:
- místo realizace: Brno
- autoři projektu: 1 - 3 osoby
- účastníci projektu: děti, mládež či dospělí; minimální počet pro realizaci projektu je 8 účastníků při každé realizaci
- časové podmínky: minimální počet realizací je 2, časová dotace na projekt je minimálně 15 hodin (maximálně 20 hodin) v realizační fázi
- materiál a finance: výše finančního příspěvku bude studentům stanovena na základě předloženého finančního plánu a křestního listu projektu a rozhodnutí kolegia děkana

Všichni posluchači předmětu BAP musí pro úspěšné splnění zápočtu zhlédnout výstupy z bakalářských absolventských projektů všech svých spolužáků daného ak. roku.

Termíny:
- odevzdání křestního listu projektu a anotace: do 30. 11. 2014
- online odevzdání zadání do IS: do 30. 11. 2014
- interní prezentace projektu studentům a pedagogům ADaV: únor 2015
- realizační fáze: ukončena do 30. 4. 2015
- odevzdání schválené dokumentace do IS a na DVD: do 24. 5. 2015
- prezentace na festivalu Sítko: od 29. 5. do 3. 6. 2015
- obhajoba projektu při státní závěrečné zkoušce: od 8. do 12. 6. 2015

Dokumentace projektu:
Dokumentace projektu se odevzdává ve dvou podobách:
1) jako PDF dokument, obsahující veškerou textovou a fotografickou dokumentaci (odevzdávaný elektronicky do IS studenta)
2) jako multimediální DVD v podobě webových stránek studenta, obsahující veškerou textovou, fotografickou a video dokumentaci (odevzdávaný fyzicky do rukou pedagoga předmětu)

Obsah dokumentace projektu:
- obsah
- úvod
- anotace
- popis struktury programu
- popis průběhu programů – srovnání jednotlivých realizací
- zhodnocení vlastní práce a práce týmu
- zhodnocení práce skupin účastníků
- závěr obsahující možná teoretická východiska pro práci se zvolenou formou a postupy
- textové a obrazové přílohy – křestní list projektu, plakát, písemné materiály, dotazníky…
- finanční vyúčtování
- foto příloha
- video záznam
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.

DDVZ304 Bakalářský absolventský projekt

Divadelní fakulta
zima 2017
Rozsah
0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 10:15–11:45 4, Čt 12:00–13:30 4
Předpoklady
EVER ( DDVL304 Bakalářský absolventský projekt )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
CÍLE:
Předmět je praktickým vyústěním všech znalostí a dovedností získaných v průběhu bakalářského stupně studia.

DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Bakalářský absolventský projekt:
- je schopen individuálně nebo v menším týmu plánovat, připravit a realizovat program divadla ve výchově na základě zadání pedagoga předmětu,
- je schopen vytvořený program divadla ve výchově samostatně propagovat, zajistit účastnické skupiny a místo realizace,
- dokáže reflektovat vlastní práci a práci týmu,
- je schopen účelně dokumentovat a prezentovat vlastní práci v oblasti divadla a výchovy.
Osnova
  • Obsahem a formou je projekt zacílen na oblast divadla ve výchově; náplní projektu je tedy tvůrčí práce s inscenačním tvarem směřující k výchově a vzdělávání, při které je divák (účastník) aktivním spolupracovníkem.

    Studenti mohou volit mezi několika typy bakalářských projektů:
    - vlastní inscenace spojená s dílnou (interaktivní divadlo, participační divadlo, T.I.E.)
    - dílna k inscenaci jiného (polo)profesionálního nebo amatérského divadla
    - formy Divadla Utlačovaných A. Boala
    - další formy divadla ve výchově (např. autoteatro, divadlo v sociální akci, doku-divadlo, hraniční divadelní formy v propojení s výchovou a vzděláváním)

    Za bakalářský absolventský projekt nelze uznat souvislou práci na tvorbě inscenace s neprofesionální skupinou pod vedením autora projektu. Tvůrčím týmem pro tvorbu inscenace v projektu jsou buď samotní autoři projektu (studenti daného předmětu), nebo jiná amatérská nebo (polo)profesionální skupina (nikoli totožná s cílovou skupinou projektu).

    Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: projekt, konzultace
Metody výuky: samostatná práce studentů pod supervizí pedagoga a vedoucího projektu
Metody hodnocení
Zápočet na základě docházky a odevzdání zadání do IS, anotace, křestního listu projektu.
Navazující předměty
Informace učitele
Podmínky realizace projektu:
- místo realizace: Brno
- autoři projektu: 1 - 3 osoby
- účastníci projektu: děti, mládež či dospělí; minimální počet pro realizaci projektu je 8 účastníků při každé realizaci
- časové podmínky: minimální počet realizací je 2, časová dotace na projekt je minimálně 15 hodin (maximálně 20 hodin) v realizační fázi
- materiál a finance: výše finančního příspěvku bude studentům stanovena na základě předloženého finančního plánu a křestního listu projektu a rozhodnutí kolegia děkana

Všichni posluchači předmětu BAP musí pro úspěšné splnění zápočtu zhlédnout výstupy z bakalářských absolventských projektů všech svých spolužáků daného ak. roku.

Termíny:
- odevzdání křestního listu projektu a anotace: do 30. 11. 2014
- online odevzdání zadání do IS: do 30. 11. 2014
- interní prezentace projektu studentům a pedagogům ADaV: únor 2015
- realizační fáze: ukončena do 30. 4. 2015
- odevzdání schválené dokumentace do IS a na DVD: do 24. 5. 2015
- prezentace na festivalu Sítko: od 29. 5. do 3. 6. 2015
- obhajoba projektu při státní závěrečné zkoušce: od 8. do 12. 6. 2015

Dokumentace projektu:
Dokumentace projektu se odevzdává ve dvou podobách:
1) jako PDF dokument, obsahující veškerou textovou a fotografickou dokumentaci (odevzdávaný elektronicky do IS studenta)
2) jako multimediální DVD v podobě webových stránek studenta, obsahující veškerou textovou, fotografickou a video dokumentaci (odevzdávaný fyzicky do rukou pedagoga předmětu)

Obsah dokumentace projektu:
- obsah
- úvod
- anotace
- popis struktury programu
- popis průběhu programů – srovnání jednotlivých realizací
- zhodnocení vlastní práce a práce týmu
- zhodnocení práce skupin účastníků
- závěr obsahující možná teoretická východiska pro práci se zvolenou formou a postupy
- textové a obrazové přílohy – křestní list projektu, plakát, písemné materiály, dotazníky…
- finanční vyúčtování
- foto příloha
- video záznam
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.

DDVZ304 Bakalářský absolventský projekt

Divadelní fakulta
zima 2016
Rozsah
0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 10:15–11:45 4
Předpoklady
EVER ( DDVL304 Bakalářský absolventský projekt )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
CÍLE:
Předmět je praktickým vyústěním všech znalostí a dovedností získaných v průběhu bakalářského stupně studia.

DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Bakalářský absolventský projekt:
- je schopen individuálně nebo v menším týmu plánovat, připravit a realizovat program divadla ve výchově na základě zadání pedagoga předmětu,
- je schopen vytvořený program divadla ve výchově samostatně propagovat, zajistit účastnické skupiny a místo realizace,
- dokáže reflektovat vlastní práci a práci týmu,
- je schopen účelně dokumentovat a prezentovat vlastní práci v oblasti divadla a výchovy.
Osnova
  • Obsahem a formou je projekt zacílen na oblast divadla ve výchově; náplní projektu je tedy tvůrčí práce s inscenačním tvarem směřující k výchově a vzdělávání, při které je divák (účastník) aktivním spolupracovníkem.

    Studenti mohou volit mezi několika typy bakalářských projektů:
    - vlastní inscenace spojená s dílnou (interaktivní divadlo, participační divadlo, T.I.E.)
    - dílna k inscenaci jiného (polo)profesionálního nebo amatérského divadla
    - formy Divadla Utlačovaných A. Boala
    - další formy divadla ve výchově (např. autoteatro, divadlo v sociální akci, doku-divadlo, hraniční divadelní formy v propojení s výchovou a vzděláváním)

    Za bakalářský absolventský projekt nelze uznat souvislou práci na tvorbě inscenace s neprofesionální skupinou pod vedením autora projektu. Tvůrčím týmem pro tvorbu inscenace v projektu jsou buď samotní autoři projektu (studenti daného předmětu), nebo jiná amatérská nebo (polo)profesionální skupina (nikoli totožná s cílovou skupinou projektu).

    Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: projekt, konzultace
Metody výuky: samostatná práce studentů pod supervizí pedagoga a vedoucího projektu
Metody hodnocení
Zápočet na základě docházky a odevzdání zadání do IS, anotace, křestního listu projektu.
Navazující předměty
Informace učitele
Podmínky realizace projektu:
- místo realizace: Brno
- autoři projektu: 1 - 3 osoby
- účastníci projektu: děti, mládež či dospělí; minimální počet pro realizaci projektu je 8 účastníků při každé realizaci
- časové podmínky: minimální počet realizací je 2, časová dotace na projekt je minimálně 15 hodin (maximálně 20 hodin) v realizační fázi
- materiál a finance: výše finančního příspěvku bude studentům stanovena na základě předloženého finančního plánu a křestního listu projektu a rozhodnutí kolegia děkana

Všichni posluchači předmětu BAP musí pro úspěšné splnění zápočtu zhlédnout výstupy z bakalářských absolventských projektů všech svých spolužáků daného ak. roku.

Termíny:
- odevzdání křestního listu projektu a anotace: do 30. 11. 2014
- online odevzdání zadání do IS: do 30. 11. 2014
- interní prezentace projektu studentům a pedagogům ADaV: únor 2015
- realizační fáze: ukončena do 30. 4. 2015
- odevzdání schválené dokumentace do IS a na DVD: do 24. 5. 2015
- prezentace na festivalu Sítko: od 29. 5. do 3. 6. 2015
- obhajoba projektu při státní závěrečné zkoušce: od 8. do 12. 6. 2015

Dokumentace projektu:
Dokumentace projektu se odevzdává ve dvou podobách:
1) jako PDF dokument, obsahující veškerou textovou a fotografickou dokumentaci (odevzdávaný elektronicky do IS studenta)
2) jako multimediální DVD v podobě webových stránek studenta, obsahující veškerou textovou, fotografickou a video dokumentaci (odevzdávaný fyzicky do rukou pedagoga předmětu)

Obsah dokumentace projektu:
- obsah
- úvod
- anotace
- popis struktury programu
- popis průběhu programů – srovnání jednotlivých realizací
- zhodnocení vlastní práce a práce týmu
- zhodnocení práce skupin účastníků
- závěr obsahující možná teoretická východiska pro práci se zvolenou formou a postupy
- textové a obrazové přílohy – křestní list projektu, plakát, písemné materiály, dotazníky…
- finanční vyúčtování
- foto příloha
- video záznam
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2015, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.

DDVZ304 Bakalářský absolventský projekt

Divadelní fakulta
zima 2015
Rozsah
0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Radka Macková (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Rozvrh
Čt 12:00–13:30 4
Předpoklady
EVER ( DDVL304 Bakalářský absolventský projekt )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
CÍLE:
Předmět je praktickým vyústěním všech znalostí a dovedností získaných v průběhu bakalářského stupně studia.

DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Bakalářský absolventský projekt:
- je schopen individuálně nebo v menším týmu plánovat, připravit a realizovat program divadla ve výchově na základě zadání pedagoga předmětu,
- je schopen vytvořený program divadla ve výchově samostatně propagovat, zajistit účastnické skupiny a místo realizace,
- dokáže reflektovat vlastní práci a práci týmu,
- je schopen účelně dokumentovat a prezentovat vlastní práci v oblasti divadla a výchovy.
Osnova
  • Obsahem a formou je projekt zacílen na oblast divadla ve výchově; náplní projektu je tedy tvůrčí práce s inscenačním tvarem směřující k výchově a vzdělávání, při které je divák (účastník) aktivním spolupracovníkem.

    Studenti mohou volit mezi několika typy bakalářských projektů:
    - vlastní inscenace spojená s dílnou (interaktivní divadlo, participační divadlo, T.I.E.)
    - dílna k inscenaci jiného (polo)profesionálního nebo amatérského divadla
    - formy Divadla Utlačovaných A. Boala
    - další formy divadla ve výchově (např. autoteatro, divadlo v sociální akci, doku-divadlo, hraniční divadelní formy v propojení s výchovou a vzděláváním)

    Za bakalářský absolventský projekt nelze uznat souvislou práci na tvorbě inscenace s neprofesionální skupinou pod vedením autora projektu. Tvůrčím týmem pro tvorbu inscenace v projektu jsou buď samotní autoři projektu (studenti daného předmětu), nebo jiná amatérská nebo (polo)profesionální skupina (nikoli totožná s cílovou skupinou projektu).

    Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: projekt, konzultace
Metody výuky: samostatná práce studentů pod supervizí pedagoga a vedoucího projektu
Metody hodnocení
Zápočet na základě docházky a odevzdání zadání do IS, anotace, křestního listu projektu.
Navazující předměty
Informace učitele
Podmínky realizace projektu:
- místo realizace: Brno
- autoři projektu: 1 - 3 osoby
- účastníci projektu: děti, mládež či dospělí; minimální počet pro realizaci projektu je 8 účastníků při každé realizaci
- časové podmínky: minimální počet realizací je 2, časová dotace na projekt je minimálně 15 hodin (maximálně 20 hodin) v realizační fázi
- materiál a finance: výše finančního příspěvku bude studentům stanovena na základě předloženého finančního plánu a křestního listu projektu a rozhodnutí kolegia děkana

Všichni posluchači předmětu BAP musí pro úspěšné splnění zápočtu zhlédnout výstupy z bakalářských absolventských projektů všech svých spolužáků daného ak. roku.

Termíny:
- odevzdání křestního listu projektu a anotace: do 30. 11. 2014
- online odevzdání zadání do IS: do 30. 11. 2014
- interní prezentace projektu studentům a pedagogům ADaV: únor 2015
- realizační fáze: ukončena do 30. 4. 2015
- odevzdání schválené dokumentace do IS a na DVD: do 24. 5. 2015
- prezentace na festivalu Sítko: od 29. 5. do 3. 6. 2015
- obhajoba projektu při státní závěrečné zkoušce: od 8. do 12. 6. 2015

Dokumentace projektu:
Dokumentace projektu se odevzdává ve dvou podobách:
1) jako PDF dokument, obsahující veškerou textovou a fotografickou dokumentaci (odevzdávaný elektronicky do IS studenta)
2) jako multimediální DVD v podobě webových stránek studenta, obsahující veškerou textovou, fotografickou a video dokumentaci (odevzdávaný fyzicky do rukou pedagoga předmětu)

Obsah dokumentace projektu:
- obsah
- úvod
- anotace
- popis struktury programu
- popis průběhu programů – srovnání jednotlivých realizací
- zhodnocení vlastní práce a práce týmu
- zhodnocení práce skupin účastníků
- závěr obsahující možná teoretická východiska pro práci se zvolenou formou a postupy
- textové a obrazové přílohy – křestní list projektu, plakát, písemné materiály, dotazníky…
- finanční vyúčtování
- foto příloha
- video záznam
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2014, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.

DDVZ304 Bakalářský absolventský projekt

Divadelní fakulta
zima 2014
Rozsah
0/2/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Kamila Konývková Kostřicová, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Silva Macková
Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadlo a výchova – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Předpoklady
EVER ( DDVL304 Bakalářský absolventský projekt )
Nutné absolvovat v předchozím studiu tyto předměty: všechny předměty základu oboru
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Pro úspěšný zápis předmětu si zaregistrujte též odpovídající předmět v letním semestru (podle předpokladu "EVER")
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
CÍLE:
Předmět je praktickým vyústěním všech znalostí a dovedností získaných v průběhu bakalářského stupně studia.

DESKRIPTORY:
Posluchač předmětu Bakalářský absolventský projekt:
- je schopen individuálně nebo v menším týmu plánovat, připravit a realizovat program divadla ve výchově na základě zadání pedagoga předmětu,
- je schopen vytvořený program divadla ve výchově samostatně propagovat, zajistit účastnické skupiny a místo realizace,
- dokáže reflektovat vlastní práci a práci týmu,
- je schopen účelně dokumentovat a prezentovat vlastní práci v oblasti divadla a výchovy.
Osnova
  • Obsahem a formou je projekt zacílen na oblast divadla ve výchově; náplní projektu je tedy tvůrčí práce s inscenačním tvarem směřující k výchově a vzdělávání, při které je divák (účastník) aktivním spolupracovníkem.

    Studenti mohou volit mezi několika typy bakalářských projektů:
    - vlastní inscenace spojená s dílnou (interaktivní divadlo, participační divadlo, T.I.E.)
    - dílna k inscenaci jiného (polo)profesionálního nebo amatérského divadla
    - formy Divadla Utlačovaných A. Boala
    - další formy divadla ve výchově (např. autoteatro, divadlo v sociální akci, doku-divadlo, hraniční divadelní formy v propojení s výchovou a vzděláváním)

    Za bakalářský absolventský projekt nelze uznat souvislou práci na tvorbě inscenace s neprofesionální skupinou pod vedením autora projektu. Tvůrčím týmem pro tvorbu inscenace v projektu jsou buď samotní autoři projektu (studenti daného předmětu), nebo jiná amatérská nebo (polo)profesionální skupina (nikoli totožná s cílovou skupinou projektu).

    Související literatura bude doporučena pedagogem předmětu či vedoucím projektu v průběhu roku na základě konkrétního zadání projektu.
Výukové metody
Formy výuky: projekt, konzultace
Metody výuky: samostatná práce studentů pod supervizí pedagoga a vedoucího projektu
Metody hodnocení
Zápočet na základě docházky a odevzdání zadání do IS, anotace, křestního listu projektu.
Navazující předměty
Informace učitele
Podmínky realizace projektu:
- místo realizace: Brno
- autoři projektu: 1 - 3 osoby
- účastníci projektu: děti, mládež či dospělí; minimální počet pro realizaci projektu je 8 účastníků při každé realizaci
- časové podmínky: minimální počet realizací je 2, časová dotace na projekt je minimálně 15 hodin (maximálně 20 hodin) v realizační fázi
- materiál a finance: výše finančního příspěvku bude studentům stanovena na základě předloženého finančního plánu a křestního listu projektu a rozhodnutí kolegia děkana

Všichni posluchači předmětu BAP musí pro úspěšné splnění zápočtu zhlédnout výstupy z bakalářských absolventských projektů všech svých spolužáků daného ak. roku.

Termíny:
- odevzdání křestního listu projektu a anotace: do 30. 11. 2014
- online odevzdání zadání do IS: do 30. 11. 2014
- interní prezentace projektu studentům a pedagogům ADaV: únor 2015
- realizační fáze: ukončena do 30. 4. 2015
- odevzdání schválené dokumentace do IS a na DVD: do 24. 5. 2015
- prezentace na festivalu Sítko: od 29. 5. do 3. 6. 2015
- obhajoba projektu při státní závěrečné zkoušce: od 8. do 12. 6. 2015

Dokumentace projektu:
Dokumentace projektu se odevzdává ve dvou podobách:
1) jako PDF dokument, obsahující veškerou textovou a fotografickou dokumentaci (odevzdávaný elektronicky do IS studenta)
2) jako multimediální DVD v podobě webových stránek studenta, obsahující veškerou textovou, fotografickou a video dokumentaci (odevzdávaný fyzicky do rukou pedagoga předmětu)

Obsah dokumentace projektu:
- obsah
- úvod
- anotace
- popis struktury programu
- popis průběhu programů – srovnání jednotlivých realizací
- zhodnocení vlastní práce a práce týmu
- zhodnocení práce skupin účastníků
- závěr obsahující možná teoretická východiska pro práci se zvolenou formou a postupy
- textové a obrazové přílohy – křestní list projektu, plakát, písemné materiály, dotazníky…
- finanční vyúčtování
- foto příloha
- video záznam
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.