DDMZ104 Herecká propedeutika – modulární výuka
Divadelní fakultazima 2023
- Rozsah
- 0/25/3. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Kateřina Jebavá, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. Mgr. Igor Dostálek
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Po 8:30–11:45 106
- Předpoklady
- Úspěšný zápis do prvního ročníku studia.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management (program DIFA, B-DRAUM)
- Divadelní produkce (program DIFA, Div_Pro:B)
- Cíle předmětu
- Cílem je poskytnout studentům vstupní vhled do náročnosti spolupráce tvůrčího týmu s důrazem na hereckou práci a spolupráci.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu:
- schopen vnímat a chápat úsilí a přístupy herců k roli a divadelnímu textu,
- získá představu o náročnosti (nejen časové i kreativní) herecké práce,
- bude schopen ve vlastní praxi následně komunikovat se členy kreativního týmu s velkou mírou citlivosti v rámci svého profesionálního přístupu.
Student získá praktickou zkušenost s:
- pocity hereckých kolegů během zkoušení a inscenování,
- vyzkouší si způsob práce herce na roli. - Osnova
- 1. seznámení se skupinou studentů, identifikace jejich individuálních schopností a možností skrz cvičení.
2. diskuse nad dramatickým textem či jeho fragmentem, jeho rozbor.
3. rozdělení rolí
4. čtené zkoušky
5. aranžovací zkoušky
6. závěrečné zkoušky, generální zkoušky
7. premiéra
8. hodnocení práce a přínosu pro studenta
- 1. seznámení se skupinou studentů, identifikace jejich individuálních schopností a možností skrz cvičení.
- Literatura
- Pro výuku pedagog zvolí dramatický text či jeho fragment, který bude odpovídat složení a možnostem skupiny studentů.
- Výukové metody
- Jedná se o modulární způsob výuky, tzn. že pedagog plánuje a rozvrhne spolupráci skupiny dle celkového množství hodin cvičení (25) a samostatné přípravy (3).
Forma výuky:
Cvičení, dílna.
Metody výuky:
práce s textem, práce s obrazem, diskusní metody, projektová výuka a samostatná práce studentů. - Metody hodnocení
- Student získá po absolvování předmětu zápočet. Podmínkou udělení je aktivní účast a spolupráce dle zadání pedagoga.
Předmětem hodnocení není herecká práce studenta, ale míra jeho otevřenosti aktivně pochopit podíl herce na práci kreativního týmu, stejně tak jako různé možnosti herecké práce.
Výsledkem semestrálního předmětu je uzavřená prezentace výsledného tvaru. Je v pravomoci pedagoga, aby citlivě posoudil a rozhodl, zda na tuto prezentaci pozve ostatní pedagogy ateliéru, či zda bude výsledek prezentovat formou otevřené hodiny. - Navazující předměty
DDMZ104 Herecká propedeutika – modulární výuka
Divadelní fakultazima 2022
- Rozsah
- 0/25/3. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Kateřina Jebavá, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. Mgr. Igor Dostálek
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Pá 8:30–10:00 104
- Předpoklady
- Úspěšný zápis do prvního ročníku studia.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management (program DIFA, B-DRAUM)
- Divadelní produkce (program DIFA, Div_Pro:B)
- Cíle předmětu
- Cílem je poskytnout studentům vstupní vhled do náročnosti spolupráce tvůrčího týmu s důrazem na hereckou práci a spolupráci.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu:
- schopen vnímat a chápat úsilí a přístupy herců k roli a divadelnímu textu,
- získá představu o náročnosti (nejen časové i kreativní) herecké práce,
- bude schopen ve vlastní praxi následně komunikovat se členy kreativního týmu s velkou mírou citlivosti v rámci svého profesionálního přístupu.
Student získá praktickou zkušenost s:
- pocity hereckých kolegů během zkoušení a inscenování,
- vyzkouší si způsob práce herce na roli. - Osnova
- 1. seznámení se skupinou studentů, identifikace jejich individuálních schopností a možností skrz cvičení.
2. diskuse nad dramatickým textem či jeho fragmentem, jeho rozbor.
3. rozdělení rolí
4. čtené zkoušky
5. aranžovací zkoušky
6. závěrečné zkoušky, generální zkoušky
7. premiéra
8. hodnocení práce a přínosu pro studenta
- 1. seznámení se skupinou studentů, identifikace jejich individuálních schopností a možností skrz cvičení.
- Literatura
- Pro výuku pedagog zvolí dramatický text či jeho fragment, který bude odpovídat složení a možnostem skupiny studentů.
- Výukové metody
- Jedná se o modulární způsob výuky, tzn. že pedagog plánuje a rozvrhne spolupráci skupiny dle celkového množství hodin cvičení (25) a samostatné přípravy (3).
Forma výuky:
Cvičení, dílna.
Metody výuky:
práce s textem, práce s obrazem, diskusní metody, projektová výuka a samostatná práce studentů. - Metody hodnocení
- Student získá po absolvování předmětu zápočet. Podmínkou udělení je aktivní účast a spolupráce dle zadání pedagoga.
Předmětem hodnocení není herecká práce studenta, ale míra jeho otevřenosti aktivně pochopit podíl herce na práci kreativního týmu, stejně tak jako různé možnosti herecké práce.
Výsledkem semestrálního předmětu je uzavřená prezentace výsledného tvaru. Je v pravomoci pedagoga, aby citlivě posoudil a rozhodl, zda na tuto prezentaci pozve ostatní pedagogy ateliéru, či zda bude výsledek prezentovat formou otevřené hodiny. - Navazující předměty
DDMZ104 Herecká propedeutika – modulární výuka
Divadelní fakultazima 2021
- Rozsah
- 0/25/3. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Kateřina Jebavá, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. Mgr. Igor Dostálek
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Pá 14:30–16:00 3, Pá 16:15–17:45 3
- Předpoklady
- Úspěšný zápis do prvního ročníku studia.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management (program DIFA, B-DRAUM)
- Divadelní produkce (program DIFA, Div_Pro:B)
- Cíle předmětu
- Cílem je poskytnout studentům vstupní vhled do náročnosti spolupráce tvůrčího týmu s důrazem na hereckou práci a spolupráci.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu:
- schopen vnímat a chápat úsilí a přístupy herců k roli a divadelnímu textu,
- získá představu o náročnosti (nejen časové i kreativní) herecké práce,
- bude schopen ve vlastní praxi následně komunikovat se členy kreativního týmu s velkou mírou citlivosti v rámci svého profesionálního přístupu.
Student získá praktickou zkušenost s:
- pocity hereckých kolegů během zkoušení a inscenování,
- vyzkouší si způsob práce herce na roli. - Osnova
- 1. seznámení se skupinou studentů, identifikace jejich individuálních schopností a možností skrz cvičení.
2. diskuse nad dramatickým textem či jeho fragmentem, jeho rozbor.
3. rozdělení rolí
4. čtené zkoušky
5. aranžovací zkoušky
6. závěrečné zkoušky, generální zkoušky
7. premiéra
8. hodnocení práce a přínosu pro studenta
- 1. seznámení se skupinou studentů, identifikace jejich individuálních schopností a možností skrz cvičení.
- Literatura
- Pro výuku pedagog zvolí dramatický text či jeho fragment, který bude odpovídat složení a možnostem skupiny studentů.
- Výukové metody
- Jedná se o modulární způsob výuky, tzn. že pedagog plánuje a rozvrhne spolupráci skupiny dle celkového množství hodin cvičení (25) a samostatné přípravy (3).
Forma výuky:
Cvičení, dílna.
Metody výuky:
práce s textem, práce s obrazem, diskusní metody, projektová výuka a samostatná práce studentů. - Metody hodnocení
- Student získá po absolvování předmětu zápočet. Podmínkou udělení je aktivní účast a spolupráce dle zadání pedagoga.
Předmětem hodnocení není herecká práce studenta, ale míra jeho otevřenosti aktivně pochopit podíl herce na práci kreativního týmu, stejně tak jako různé možnosti herecké práce.
Výsledkem semestrálního předmětu je uzavřená prezentace výsledného tvaru. Je v pravomoci pedagoga, aby citlivě posoudil a rozhodl, zda na tuto prezentaci pozve ostatní pedagogy ateliéru, či zda bude výsledek prezentovat formou otevřené hodiny. - Navazující předměty
DDMZ104 Herecká propedeutika – modulární výuka
Divadelní fakultazima 2020
- Rozsah
- 0/25/3. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Kateřina Jebavá, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. Mgr. Igor Dostálek
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Rozvrh
- Pá 14:30–15:15 202, Pá 15:15–16:00 202, Pá 16:15–17:00 202, Pá 17:00–17:45 202
- Předpoklady
- Úspěšný zápis do prvního ročníku studia.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management (program DIFA, B-DRAUM)
- Divadelní produkce (program DIFA, Div_Pro:B)
- Cíle předmětu
- Cílem je poskytnout studentům vstupní vhled do náročnosti spolupráce tvůrčího týmu s důrazem na hereckou práci a spolupráci.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu:
- schopen vnímat a chápat úsilí a přístupy herců k roli a divadelnímu textu,
- získá představu o náročnosti (nejen časové i kreativní) herecké práce,
- bude schopen ve vlastní praxi následně komunikovat se členy kreativního týmu s velkou mírou citlivosti v rámci svého profesionálního přístupu.
Student získá praktickou zkušenost s:
- pocity hereckých kolegů během zkoušení a inscenování,
- vyzkouší si způsob práce herce na roli. - Osnova
- 1. seznámení se skupinou studentů, identifikace jejich individuálních schopností a možností skrz cvičení.
2. diskuse nad dramatickým textem či jeho fragmentem, jeho rozbor.
3. rozdělení rolí
4. čtené zkoušky
5. aranžovací zkoušky
6. závěrečné zkoušky, generální zkoušky
7. premiéra
8. hodnocení práce a přínosu pro studenta
- 1. seznámení se skupinou studentů, identifikace jejich individuálních schopností a možností skrz cvičení.
- Literatura
- Pro výuku pedagog zvolí dramatický text či jeho fragment, který bude odpovídat složení a možnostem skupiny studentů.
- Výukové metody
- Jedná se o modulární způsob výuky, tzn. že pedagog plánuje a rozvrhne spolupráci skupiny dle celkového množství hodin cvičení (25) a samostatné přípravy (3).
Forma výuky:
Cvičení, dílna.
Metody výuky:
práce s textem, práce s obrazem, diskusní metody, projektová výuka a samostatná práce studentů. - Metody hodnocení
- Student získá po absolvování předmětu zápočet. Podmínkou udělení je aktivní účast a spolupráce dle zadání pedagoga.
Předmětem hodnocení není herecká práce studenta, ale míra jeho otevřenosti aktivně pochopit podíl herce na práci kreativního týmu, stejně tak jako různé možnosti herecké práce.
Výsledkem semestrálního předmětu je uzavřená prezentace výsledného tvaru. Je v pravomoci pedagoga, aby citlivě posoudil a rozhodl, zda na tuto prezentaci pozve ostatní pedagogy ateliéru, či zda bude výsledek prezentovat formou otevřené hodiny. - Navazující předměty
DDMZ104 Herecká propedeutika – modulární výuka
Divadelní fakultazima 2019
- Rozsah
- 0/25/3. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Kateřina Jebavá, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- doc. Mgr. Igor Dostálek
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Úspěšný zápis do prvního ročníku studia.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Cílem je poskytnout studentům vstupní vhled do náročnosti spolupráce tvůrčího týmu s důrazem na hereckou práci a spolupráci.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu:
- schopen vnímat a chápat úsilí a přístupy herců k roli a divadelnímu textu,
- získá představu o náročnosti (nejen časové i kreativní) herecké práce,
- bude schopen ve vlastní praxi následně komunikovat se členy kreativního týmu s velkou mírou citlivosti v rámci svého profesionálního přístupu.
Student získá praktickou zkušenost s:
- pocity hereckých kolegů během zkoušení a inscenování,
- vyzkouší si způsob práce herce na roli. - Osnova
- 1. seznámení se skupinou studentů, identifikace jejich individuálních schopností a možností skrz cvičení.
2. diskuse nad dramatickým textem či jeho fragmentem, jeho rozbor.
3. rozdělení rolí
4. čtené zkoušky
5. aranžovací zkoušky
6. závěrečné zkoušky, generální zkoušky
7. premiéra
8. hodnocení práce a přínosu pro studenta
- 1. seznámení se skupinou studentů, identifikace jejich individuálních schopností a možností skrz cvičení.
- Literatura
- Pro výuku pedagog zvolí dramatický text či jeho fragment, který bude odpovídat složení a možnostem skupiny studentů.
- Výukové metody
- Jedná se o modulární způsob výuky, tzn. že pedagog plánuje a rozvrhne spolupráci skupiny dle celkového množství hodin cvičení (25) a samostatné přípravy (3).
Forma výuky:
Cvičení, dílna.
Metody výuky:
práce s textem, práce s obrazem, diskusní metody, projektová výuka a samostatná práce studentů. - Metody hodnocení
- Student získá po absolvování předmětu zápočet. Podmínkou udělení je aktivní účast a spolupráce dle zadání pedagoga.
Předmětem hodnocení není herecká práce studenta, ale míra jeho otevřenosti aktivně pochopit podíl herce na práci kreativního týmu, stejně tak jako různé možnosti herecké práce.
Výsledkem semestrálního předmětu je uzavřená prezentace výsledného tvaru. Je v pravomoci pedagoga, aby citlivě posoudil a rozhodl, zda na tuto prezentaci pozve ostatní pedagogy ateliéru, či zda bude výsledek prezentovat formou otevřené hodiny. - Navazující předměty
- Další komentáře
- Výuka probíhá blokově.
DDMZ104 Herecká propedeutika
Divadelní fakultazima 2018
- Rozsah
- 0/25/3. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Igor Dostálek (přednášející)
- Garance
- prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Úspěšný zápis do prvního ročníku studia.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadelní manažerství se zaměřením na jevištní management a technologie (program DIFA, B-DRAUM)
- Divadelní manažerství se zaměřením na Producenství (program DIFA, N-DRAUM)
- Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management (program DIFA, B-DRAUM)
- Jevištní technologie (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Cílem je poskytnout studentům vstupní vhled do náročnosti spolupráce tvůrčího týmu s důrazem na hereckou práci a spolupráci.
- Výstupy z učení
- Student bude po absolvování předmětu:
- schopen vnímat a chápat úsilí a přístupy herců k roli a divadelnímu textu,
- získá představu o náročnosti (nejen časové i kreativní) herecké práce,
- bude schopen ve vlastní praxi následně komunikovat se členy kreativního týmu s velkou mírou citlivosti v rámci svého profesionálního přístupu.
Student získá praktickou zkušenost s:
- pocity hereckých kolegů během zkoušení a inscenování,
- vyzkouší si způsob práce herce na roli. - Osnova
- 1. seznámení se skupinou studentů, identifikace jejich individuálních schopností a možností skrz cvičení.
2. diskuse nad dramatickým textem či jeho fragmentem, jeho rozbor.
3. rozdělení rolí
4. čtené zkoušky
5. aranžovací zkoušky
6. závěrečné zkoušky, generální zkoušky
7. premiéra
8. hodnocení práce a přínosu pro studenta
- 1. seznámení se skupinou studentů, identifikace jejich individuálních schopností a možností skrz cvičení.
- Literatura
- Pro výuku pedagog zvolí dramatický text či jeho fragment, který bude odpovídat složení a možnostem skupiny studentů.
- Výukové metody
- Jedná se o modulární způsob výuky, tzn. že pedagog plánuje a rozvrhne spolupráci skupiny dle celkového množství hodin cvičení (25) a samostatné přípravy (3).
Forma výuky:
Cvičení, dílna.
Metody výuky:
práce s textem, práce s obrazem, diskusní metody, projektová výuka a samostatná práce studentů. - Metody hodnocení
- Student získá po absolvování předmětu zápočet. Podmínkou udělení je aktivní účast a spolupráce dle zadání pedagoga.
Předmětem hodnocení není herecká práce studenta, ale míra jeho otevřenosti aktivně pochopit podíl herce na práci kreativního týmu, stejně tak jako různé možnosti herecké práce.
Výsledkem semestrálního předmětu je uzavřená prezentace výsledného tvaru. Je v pravomoci pedagoga, aby citlivě posoudil a rozhodl, zda na tuto prezentaci pozve ostatní pedagogy ateliéru, či zda bude výsledek prezentovat formou otevřené hodiny. - Navazující předměty
- Další komentáře
- Výuka probíhá každý týden.
DDMZ104 Herecká propedeutika
Divadelní fakultazima 2016
- Rozsah
- 0/6/2. 4 kr. Ukončení: z.
- Garance
- prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Všechny předchozí a souběžné předměty oboru divadla.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Cíle: Poskytnout studentům možnost prožít pocity herců během zkoušek a představení, vyzkoušet si způsob práce hercena roli. Student se stane na jedno představení hercem v zadané roli. Deskriptory: Student si doplní vhledem do herecké profese způsobilost řídit umělecké pracovníky v divadle.
- Osnova
- 1. seznámení s dramatickým textem a jeho rozbor
2. obsazení rolí
3. čtené zkoušky
4. aranžovací zkoušky
5. závěrečné zkoušky, generální zkoušky
6. premiéra
7. hodnocení práce a přínossu pro studenta
- 1. seznámení s dramatickým textem a jeho rozbor
- Literatura
- LITERATURA PODLE TÉMATU
- Výukové metody
- * Cvičení
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 6
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2 - Metody hodnocení
- * Zimní semestr
Zápočet na základě klauzury
DDMZ104 Herecká propedeutika
Divadelní fakultazima 2015
- Rozsah
- 0/6/2. 4 kr. Ukončení: z.
- Garance
- prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Všechny předchozí a souběžné předměty oboru divadla.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Cíle: Poskytnout studentům možnost prožít pocity herců během zkoušek a představení, vyzkoušet si způsob práce hercena roli. Student se stane na jedno představení hercem v zadané roli. Deskriptory: Student si doplní vhledem do herecké profese způsobilost řídit umělecké pracovníky v divadle.
- Osnova
- 1. seznámení s dramatickým textem a jeho rozbor
2. obsazení rolí
3. čtené zkoušky
4. aranžovací zkoušky
5. závěrečné zkoušky, generální zkoušky
6. premiéra
7. hodnocení práce a přínossu pro studenta
- 1. seznámení s dramatickým textem a jeho rozbor
- Literatura
- LITERATURA PODLE TÉMATU
- Výukové metody
- * Cvičení
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 6
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2 - Metody hodnocení
- * Zimní semestr
Zápočet na základě klauzury
DDMZ104 Herecká propedeutika
Divadelní fakultazima 2014
- Rozsah
- 0/6/2. 4 kr. Ukončení: z.
- Garance
- doc. Mgr. Jan Kolegar
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Všechny předchozí a souběžné předměty oboru divadla.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Cíle: Poskytnout studentům možnost prožít pocity herců během zkoušek a představení, vyzkoušet si způsob práce hercena roli. Student se stane na jedno představení hercem v zadané roli. Deskriptory: Student si doplní vhledem do herecké profese způsobilost řídit umělecké pracovníky v divadle.
- Osnova
- 1. seznámení s dramatickým textem a jeho rozbor
2. obsazení rolí
3. čtené zkoušky
4. aranžovací zkoušky
5. závěrečné zkoušky, generální zkoušky
6. premiéra
7. hodnocení práce a přínossu pro studenta
- 1. seznámení s dramatickým textem a jeho rozbor
- Literatura
- LITERATURA PODLE TÉMATU
- Výukové metody
- * Cvičení
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 6
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2 - Metody hodnocení
- * Zimní semestr
Zápočet na základě klauzury
DDMZ104 Herecká propedeutika
Divadelní fakultazima 2017
Předmět se v období zima 2017 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/6/2. 4 kr. Ukončení: z.
- Garance
- prof. MgA. Blanka Chládková
Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění
Dodavatelské pracoviště: Ateliér divadelní produkce a jevištní technologie – Děkanát – Divadelní fakulta – Janáčkova akademie múzických umění - Předpoklady
- Všechny předchozí a souběžné předměty oboru divadla.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management (program DIFA, B-DRAUM)
- Cíle předmětu
- Cíle: Poskytnout studentům možnost prožít pocity herců během zkoušek a představení, vyzkoušet si způsob práce hercena roli. Student se stane na jedno představení hercem v zadané roli. Deskriptory: Student si doplní vhledem do herecké profese způsobilost řídit umělecké pracovníky v divadle.
- Osnova
- 1. seznámení s dramatickým textem a jeho rozbor
2. obsazení rolí
3. čtené zkoušky
4. aranžovací zkoušky
5. závěrečné zkoušky, generální zkoušky
6. premiéra
7. hodnocení práce a přínossu pro studenta
- 1. seznámení s dramatickým textem a jeho rozbor
- Literatura
- LITERATURA PODLE TÉMATU
- Výukové metody
- * Cvičení
* Počet hodin kontaktní výuky týdně: 6
* Počet hodin samostatné práce studenta týdně: 2 - Metody hodnocení
- * Zimní semestr
Zápočet na základě klauzury
- Statistika zápisu (nejnovější)