Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS JAMU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Úspěšně zrušeno.
Vybrané publikace/výsledky
Institutional framework changes in the German Orchestral landscape from a Czech perspective (2016)
Internetová cvičebnice pro studenty HF - moodle.jamu.cz (2018)
Aestetics of Oboe Playing (2018)
Ako začať umelecký projekt úspešne (2018)
Od číslované opery k hudebnímu dramatu (2017)
English Texts for students of music management of Music Faculty of JAMU (2009)
KONFERENCE Základních uměleckých škol (2018)
Zdeněk Košler - život a dielo, výstava (2015)
O zborovom spievaní na Slovensku (2017)
Osobnosti Hudební fakulty JAMU (2017)
Max Brod jako upravovatel Leoše Janáčka (2017)
Znáte brněnské sochy? (2018)
Stress in Music Managers and Artists: Pilot Study on Czech and Slovak Students (2018)
Art's Birthday (2017)
Cvičebnice italské gramatiky pro mírně a středně pokročilé (2011)
Internetová cvičebnice - moodle.jamu.cz. 2018 (2018)
Počítačem podporovaná algoritmická kompozice. (2018)
LEOŠ JANÁČEK A JEHO VOKÁLNÍ TVORBA – HUDBA O DUŠI A TĚLE (2018)
Czech Music for Percussion Instruments (2017)
Varhaník František Michálek a jeho mnohostranná umělecká činnost (2018)
Bedřich Antonín Wiedermann, varhanní učitel Moyzese a Suchoně (2018)
Bedřich Antonín Wiedermann – průkopník varhan jako koncertního nástroje (2018)
Jak vybrat správný mikrofon do studia. Jakou směrovou charakteristiku? (2018)
Atomtone - atomic data sonification software (2018)
Německé "Kulturorchester" (2017)
Music Agency Trials as a practical tool for professional music management education (2017)
Kulturní management v praxi (2017)
The role of the light design in classical music performance (2020)
Výuka hry na bicí nástroje na brněnské konzervatoři (2019)
Dark Room Film Festival 2019 (2019)
Tance v hudbě 17. a 18. století (2019)
Česká hudební literatura o Firkušném v letech 1990-1995 (2012)
Několik vzpomínkových střípků na kolegy z konzervatoře (2009)
Two alternative Trends in Ivan Vyskočil´s Nedivadlo (1997) (2011)
Rozhovor s Rolandem Dahindenem (2019)
Stručná historie dlouhého čekání na brněnský koncertní sál (2010)
Ven z každé klece...! (2012)
Divadlo jako pocitový deník. Analýza a rekonstrukce inscenace HaDivadla Bylo jich 5 a půl (1982?1986) (2011)
Kaprálová in the Context of Czech Music (2011)
Kaprálová in the Context of Czech Music (2011)
Mezinár.kytarový festival a kurzy BRNO11(workshop) (2011)
Firkušný, Janáček a Brno (2012)
Mozart v Brně (2012)
Nitranská konference o divadle jako interdisciplinárním fenoménu (2008)
Workshop + přednáška Eduardo Fernándeze: Scott Tennant - Soudobá světová pedagogika a interpretace (2011)
Příběh sboru (2017)
Skoncujte s nestíháním (2017)
Superprognózy – 7 rad, které vás naučí předpovídat budoucnost (2017)
Max Brod jako upravovatel Leoše Janáčka (2017)
Jaroslav Ježek – Klavírní dílo (2017)
Martinů Voices a Linda Sítková na Moravském podzimu (2019)
Valtická exkurze za starou hudbou (2019)
Ve Zkoušce lásky studenti JAMU uspěli (2019)
Oboe band in the context of baroque music culture of 18.century, University of Hull, East Yorkshire, UK, 23.5.2019 (2019)
Oboe playing progressive methodology in the European countries (2018)
Franz Xaver Richter a jeho oratorium La deposizione dalla Croce Gesù Cristo (2020)
Bedřich Antonín Wiedermann, učitel Moyzese a Cikkera. (2019)
Bedřich Antonín Wiedermann – nejvýznamnější pedagog varhanní hry v meziválečné době (2019)
Propojení jazzových a klasických hudebníků v improvizačním ansámblu (2019)
Narozen před 127 lety. Kdo? Bohuslav Martinů (2017)
Výzkum hlasové a pohybové improvizace formou tvůrčích dílen (2014)
Václav Vodička: Sonáty pro housle (flétnu) a basso continuo op. 2 (ed. M. Ambrosi) (2015)
Hudební průmysl, hudební zastupování, hudební vkus (2019)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů I. VII. Otto Schenk. (2019)
Gabriel Rovňák: Zdeněk Košler – Život a dílo (2019)
Jsem hudebník a jmenuji se Veselka (2019)
Übungsbuch Deutsch für Musiker A1-A2 (2019)
Cooperation between students of Music Management and other Music Interpretation study programmes: “Music Agency for Dummies” (2016)
Konference o kritice (2016)
Základy efektivního vyjednávání (2016)
Kresby Bohuslava Martinů: Martinů obrázky kreslící (2018)
Projektový manažer jako telepat? Aneb jak neslibovat vzdušné zámky, a přesto naplnit očekávání. (2018)
Mikrotonální vesmír Aloise Háby aneb „Vždyť ani sousedův pes Hektor se neomezuje na západoevropskou tónovou soustavu.“ (2019)
K životnímu jubileu Jana Vičara (2019)
Písně Martinů v brněnských vilách: sluchový, vizuální i historiografický zážitek (2019)
Mladé, krásné, talentované (2019)
Deníky z cest (2014)
Polička uctila šedesáté výročí úmrtí Bohuslava Martinů (2019)
Básník z Vysočiny Miloslav Bureš (2019)
Průřez evropskými dějinami opery (2018)
Pět základních pilířů profesionální hry na trombon (2019)
Doktorandská konference HF JAMU v Brně (2019)
Jak úspěšně řídit kulturní projekty (2018)
Arts Management Masterclass (2017)
Environmentální žurnalistika (2017)
Václav Havel als Inspitarion in der bildenden Kunst (2019)
Cooperation between students: Music Agency Trials (2018)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů I. XII. Laurent Pelly. (2019)
Odniesienia do muzyki historycznej w czeskiej muzyce wspólczesnej (na przykladzie "Brneńskiej szkoly kompozytorskiej") (2017)
Elektronická cvičebnice německé hudební terminologie a gramatiky. (2018)
Saxofon (2017)
KONFERENCE Základních uměleckých škol (2018)
Doktorandská konference HF JAMU (2018)
Janáček a historie JAMU pohledem děkana Hudební fakulty (2018)
Systém odborného vzdělávání u varhanářské firmy Rieger-Kloss (2017)
Leoš Janáček. K 90. výročí úmrtí skladatele. (2018)
Fenomén autenticity v hnutí staré hudby (2014)
Quae est ista, quae consurgens ut Aurora rutilat? : Píseň písní v Monteverdiho Nešporách z roku 1610 (2014)
Přehled skladatelů varhanní hudby (2015)
Česká beethoveniana Rudolfa Pečmana (2015)
Composing in the Classroom. Different Hearing: Experiences in Czech Music Education (2014)
Hudební průmysl, hudební zastupování, hudební vkus (2018)
Príbeh hudby (2018)
Dějiny kytary s přihlédnutím k literatuře nástroje (2018)
Projektový management (2018)
Jak prezentovat, aby mozek poslouchal? (2018)
HERECTVÍ A VYTVÁŘENÍ POSTAV (2018)
Bedřich Antonín Wiedermann – nejvýznamnější pedagog varhanní hry v meziválečné době (2018)
Varhanářská firma Rieger v kontextu politických, společenských i kulturních změn prvorepublikového období (2018)
Vybíráme poslechové monitory - mix hudby na sluchátkách ano či ne? (2018)
Vybíráme nahrávací a editační program: který a pro jakou úroveň? (2018)
Film directing specifics, Belgrade, Serbia, at Remorker production (2015)
Projekt: překážka nebo cesta? (2018)
Excellence in sound art & sound design, YOUNG ARTIST AWARD 2018 (2018)
Zapomenutý svět violy d'amore (2018)
The Organ Compositions of Bedřich Antonín Wiedermann (2020)
Panelová diskuze spolupráce a partnerství univerzit (2019)
Dějiny klavírního umění. Vývoj klavírní tvorby od počátků po současnost (2022)
Kritický pohled na vybrané aspekty vědecké argumentace na téma Geneze barokního hoboje (2022)
The Experiences of shooting and long running time poetical docu- feature movie (2022)
The Numeric Music Composition in New Media Design (2024)
Využití nízkolatenčního streamingu v hudebním vzdělávání (2023)
Workshop: Synchronizace v hudebním sektoru (2023)
Motýli a rajky. Cyklus klavírních skladeb Bohuslava Martinů inspirovaný sbírkou Maxe Švabinského. (2023)
Mimesis als kompositorisches Modell. Zu Jonathan Harveys Speakings (2023)
Karel Vachek pedagog (2023)
Modely fungování hudebních produkčních agentur – sonda do sektoru (2023)
Models of functioning of music production agencies in the Czech Republic (2024)
Univerzitní kampus Bohunice - dialog vědy a sochařského umění (2024)
Reklama v činnosti varhanářské firmy Tuček – produkce firmy Tuček prismatem reklamy (2022)
Emanuel Štěpán Petr - reflexe varhanářské činnosti v dobovém tisku (2022)
Experimentální film v dobách post multimediálních (2022)
Entrepreneurial Mindset in Classical Music: Focus on Tertiary Education (2023)
Jak náš mozek sabotuje zavádění změn…A to i těch, o kterých si myslíte, že je sami chcete. (2023)
Jak sudé a liché harmonické složky ovlivňují hudební barvu? (2023)
Making catalogue of works by organist Bedřich Antonín Wiedermann (2023)
Varhanní tvorba Bedřicha Antonína Wiedermanna (2023)
členka odborné komise pro oblast hudba (2020)
Wellbeing a kondice pro uměleckou praxi - subjektivní faktory uplatnitelnosti na trhu práce. (2023)
Hudební workshop: nízkolatenční streaming Brno a Bělehrad (2024)
Varhaník Bedřich Antonín Wiedermann a lidová píseň (2021)
Posudek na habilitační práci Otomara Kvěcha SLOVO A HUDBA. HAMU (2013)
Hudba kolem nás - hudební univerzum. Pojem vážná hudba. Obecná východiska. (2021)
„Mezinárodní regulativ pro stavbu varhan“ a jeho dopad na varhanářství 20. století (2021)
Písňová estetika Václava Jana Tomáška s přihlédnutím ke stylu (2021)
Aktivity varhanního virtuosa B. A. Wiedermanna v letech 1934–1944 (2024)
„The Name’s Bond … James Bond“ aneb večer filmové hudby v Obecním domě (2021)
Mix sound designu reálných zvuků a studiově vytvořeného ansámblu (2021)
Multimediální hudební projekt postavený na nahrávkách konfiskovaných varhan v období padesátých let a živé performance hudebníků (2021)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů III. IX. Evald Schorm (2021)
Dirigent a dramaturg Václav Nosek by se dožil 100 let (2021)
Arte Acta uvádí: Debata o uměleckém výzkumu (2021)
Filmoví auteuři aneb všestranné osobnosti stříbrného plátna (2020)
Opera a literatura, literatura a opera (2021)
Hudební produkce v evropském kontextu: mapování příbuzných studijních programů (2021)
Písňová tvorba Fanny Mendelssohn Hensel (2021)
Martinů v souvislostech (5) Prázdninový „výletník“ po stopách Bohuslava Martinů. Část 1. – Polička a nejbližší okolí (2021)
Martinů v souvislostech (6) Prázdninový „výletník“ po stopách Bohuslava Martinů. Část 2. – Okolí Poličky, Vysočina, Svitavská pahorkatina (2021)
Intellectual property in music (2021)
Varhaník Bedřich Antonín Wiedermann a Brno (2021)
Open House Brno 2022 (2022)
Deutsche und Französische Orgelbaukunst und Orgelkunst Alberta Schweitzera a jeho kritická reflexe (2020)
Dějiny a literatura nástroje - viola (2020)
Lingvistka a překladatelka Eva Horová (2020)
Kolektivní improvizace a grafické partitury jako výukový materiál (2020)
členka Správní rady Opus Musicum, o. p. s. (2020)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů II. V., Jean-Pierre Ponnelle. (2020)
Pražský filharmonický sbor v Zarjaďje (2020)
Robert Kružík: Psychologie, pedagogika a empatie k hráčům (2020)
Brno Contemporary Spring (2020)
Jan Čižmář: CD je taková třešnička na dortu (2020)
Alžběta Poláčková: Hrozně mě baví práce na detailech (2020)
Vila Löw-Beer ožila zvukem Zemlinského kvarteta (2020)
Martin Šulc: Soutěže mě přitahují kvůli adrenalinu (2020)
Anna Barová: Posedlost divadlem umocněná emocí hudby (2020)
Miloslav Ištvan kdysi a dnes (2020)
Open House Brno 2019 (2019)
Celé hudební Brno vědělo. kdo je "Kráťa" (2020)
Dramaturg Václav Nosek: „Opera je obrazem života lidí“ (2020)
Il matrimonio segreto – inspirativní cesta do italského belcanta (2020)
Nové hudební nástroje pro živě tvořenou elektroakustickou hudbu (2020)
Codex Jacobides CZ-Pnm XIII B 237 Critical edition—complete package (2020)
Doktorandská konference HF JAMU 2020 (2020)
Anglikánská hudba v průběhu staletí (2020)
Mapping of management and production management environment and behavior of music ensembles in the Czech Republic - case studies (2020)
Audio-vizuální tvorba v izolaci (2021)
Odešla stálice hudebního Brna, teoretik a hudebník Jiří Beneš (2020)
Mladý Bohuslav Martinů/Der junge Bohuslav Martinů; Oslnění Olgou Valouškovou/Bezaubert von Olga Valoušková; Písně/Die Lieder (2020)
SOIL CHOIR v.1.3 – soil moisture sonification installation (2020)
Mansurjanovo Requiem a po něm nekonečné ticho (2020)
Všechno nejlepší – Feliz cumpleaños – Vse najboljše – Alles Gute, Pražské jaro! (2020)
Obrazy utkané z hudby (2020)
Jakub Hrůša uzavřel festival v rodném městě online z Bamberku (2020)
Nesmírně vřelý člověk, který byl náhodou také slavným skladatelem. ČT art k výročí Bohuslava Martinů (2020)
Environmentální žurnalistika (2020)
V hodinách Inessy Janíčkové panovalo zaujetí pro hudbu. (2020)
Příprava skladeb na skladatelskou soutěž (2020)
Hudební pomůcky a jejich využití v improvizaci a elementární skladbě (2020)
Alois Hába – Šest skladeb pro šestinotónové harmonium op. 37 (2020)
Osobnosti Hudební fakulty II (2020)
Digital Transofmation of European Symphony Orchestras (2023)
Bohatýr varhan Bedřich Antonín Wiedermann. Portrét novodobého varhanního virtuosa. (2023)
Franz Schubert – Wanderer-Fantasie C dur, D 760 (2023)
Katedra cizích jazyků na Hudební fakultě JAMU (2022)
Reformní varhanní hnutí a jeho dopad na varhany a varhanářství v Československu (2022)
Future of Music Education (2024)
Kulturelles Management in Architekturfestivals (2024)
Music Education in Digital Age (2024)
“La Condesa” y la grabación de campo cómo elemento estructural de una obra mixta ó paisaje urbano (2024)
Martinů v souvislostech (7) Poličský Martinů fest a trocha jeho historie (2021)
Mašek Johanna Maria Nepomucena (2021)
Bedřich Antonín Wiedermann : pioneer of the organ as a concert instrument (2020)
Odešel František (Iša) Popelka, muzikolog, martinůovský propagátor (2020)
Co střeží Karyatidy aneb Průvodce Hudební fakultou (2020)
U Otakara Vondrovice stála hudba vždy na prvním místě. (2020)
Jaroslav Ježek. Neznámý a znovu objevovaný: Artificiální tvorba Jaroslava Ježka a premiérová edice několika klavírních skladeb. (2020)
Mašek Pavel Lambert (2021)
Baletní divadlo z pohledů hudební dramaturgie – Vybrané kapitoly z dějin původní baletní hudby 20. století (2020)
Programa de Estimulos a la Creacion y Desarrollo Artistico PECDA Tamaulipas 2024 (2024)
Digitalization in classical music and opera (2022)
Hymnus ke cti sv. Vavřince (2021)
MILAN ŠIMÁČEK (2022)
Schumann, Brahms, Pfitzner (2019)
Czech viola sonatas (2016)
Studie manažerského a produkčního prostředí a chování hudebních souborů v České republice „Learning by doing“ (2021)
Podivuhodný (ba)let Bohuslava Martinů (2021)
Escape. Mix sound designu reálných zvuků a studiově vytvořeného ansámblu (2021)
Kolektivní improvizace a grafické partitury jako výukový materiál (2021)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů III. XI. Alena Vaňáková (2021)
Panelová diskuse Fenomén improvizace... (2021)
Fenomén interpretace sólového klavírního díla Jana Nováka (2020)
Ethnographic and poetic documentary lab (2021)
Doktorandská konference HF JAMU 2021 (2021)
Martinů v souvislostech (2) Jak se dříve žilo v zimě aneb Jak vznikly fotky „na lyžích ve sportovním dresu“ (2021)
Trendy v environmentální žurnalistice (2022)
Varhaník Wiedermann jako tvůrce a interpret scénické hudby: Ortnerův Řezbář Vít Stoss v Praze roku 1943 (2022)
Jak(ou) hudbu posloucháme? (2022)
Pohyb jako specifická složka interpretace klavírních skladeb soudobé hudby (2022)
“Haab – Jun” - Los sistemas numéricos mayas y las nuevas tecnologías (2022)
Projektový management. Komplexně, prakticky a podle světových standardů (2023)
Písňová tvorba skladatelek v německých zemích (1750-1830) prizmatem stylu a písňových škol (2023)
Es geht nicht nur um die Illustration (2023)
Open House Brno 2023 (2023)
Digitální technologie v oblasti produkce klasické hudby: využití nízkolatenčního streamingu (low latency streaming) (2023)
Bedřich Antonín Wiedermann – „nejdokonalejší ovládatel nádherného nástroje“ (2023)
Cineinterespacio cesta tvorbou ve filmu (2023)
Становлення і популяризація гобою та його різновидів в епоху бароко. Аналіз педагогічних та дослідницких джерел (2022)
ULTRA LOW-LATENCY STREAMING TECHNOLOGY IN MUSIC EDUCATION (2024)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém