Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS JAMU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Úspěšně zrušeno.
Vybrané publikace/výsledky
SYMPOSIUM: Umění | Hudba | Management 2016 (2016)
Institutional framework changes in the German Orchestral landscape from a Czech perspective (2016)
Internetová cvičebnice pro studenty HF - moodle.jamu.cz (2018)
Aestetics of Oboe Playing (2018)
Ako začať umelecký projekt úspešne (2018)
Od číslované opery k hudebnímu dramatu (2017)
English Texts for students of music management of Music Faculty of JAMU (2009)
KONFERENCE Základních uměleckých škol (2018)
Německé "Kulturorchester" : struktura; organizace; financování (2017)
Zdeněk Košler - život a dielo, výstava (2015)
Franz Rieger - osobnost konce jedné epochy varhanářství (2017)
K vývoji hudební pedagogiky na Univerzitě Palackého v Olomouci (2017)
O zborovom spievaní na Slovensku (2017)
Osobnosti Hudební fakulty JAMU (2017)
Max Brod jako upravovatel Leoše Janáčka (2017)
Přednášky a besedy z jubilejního 50. ročníku Letní školy slovanských studií (2017)
Znáte brněnské sochy? (2018)
Stress in Music Managers and Artists: Pilot Study on Czech and Slovak Students (2018)
Muzikolog Jiří Vysloužil (2018)
Art's Birthday (2017)
Cvičebnice italské gramatiky pro mírně a středně pokročilé (2011)
Internetová cvičebnice - moodle.jamu.cz. 2018 (2018)
Počítačem podporovaná algoritmická kompozice. (2018)
Eugen Suchoň a jeho vokální tvorba (2018)
LEOŠ JANÁČEK A JEHO VOKÁLNÍ TVORBA – HUDBA O DUŠI A TĚLE (2018)
Czech Music for Percussion Instruments (2017)
Varhaník František Michálek a jeho mnohostranná umělecká činnost (2018)
Bedřich Antonín Wiedermann, varhanní učitel Moyzese a Suchoně (2018)
Bedřich Antonín Wiedermann – průkopník varhan jako koncertního nástroje (2018)
Jak vybrat správný mikrofon do studia. Jakou směrovou charakteristiku? (2018)
Atomtone - atomic data sonification software (2018)
ATOM TONE – live electronic concert using sonification of atomic data (2016)
The Evolution of Trends of Micro-Entrerprises’ Strategies in the Recording Industry (2019)
Německé "Kulturorchester" (2017)
Music Agency Trials as a practical tool for professional music management education (2017)
Kulturní management v praxi (2017)
The role of the light design in classical music performance (2020)
Výuka hry na bicí nástroje na brněnské konzervatoři (2019)
Dark Room Film Festival 2019 (2019)
Herec/pěvec v hudebním divadle (2019)
Tance v hudbě 17. a 18. století (2019)
Činnost sdružení Camerata Brno v závěrečné fázi jeho existence (2010)
Cage, Cunningham and Rauschenberg in Pragua and ostrava (1964) (2012)
Česká hudební literatura o Firkušném v letech 1990-1995 (2012)
Transference hudebních elementů v kompozicích současných skladatelů (2003)
Několik vzpomínkových střípků na kolegy z konzervatoře (2009)
Two alternative Trends in Ivan Vyskočil´s Nedivadlo (1997) (2011)
Představení jako kaosmos. K jeho chápání v performativní estetice Eriky Fischer-Lichte (2009)
Tendence v současném myšlení o divadle (2009)
Teorie a dějiny hudby na JAMU v prvních letech její existence (2009)
Rozhovor s Rolandem Dahindenem (2019)
Alois Hába - Šest skladeb pro šestinotónové harmonium nebo smyčcový kvartet op. 37 (2020)
Prostějovské profesionální soubory (2007)
Stručná historie dlouhého čekání (2010)
Stručná historie dlouhého čekání na brněnský koncertní sál (2010)
Ven z každé klece...! (2012)
Divadlo jako pocitový deník. Analýza a rekonstrukce inscenace HaDivadla Bylo jich 5 a půl (1982?1986) (2011)
Kaprálová in the Context of Czech Music (2011)
Kaprálová in the Context of Czech Music (2011)
Mezinár.kytarový festival a kurzy BRNO11(workshop) (2011)
Firkušný, Janáček a Brno (2012)
Přemítání nejen o hudbě (2010)
Mozart v Brně (2012)
Rudolf Firkušný člověk ? pedagog ? umělec (2012)
Užitečná práce o unikavém i odsouvaném tématu (2009)
Nitranská konference o divadle jako interdisciplinárním fenoménu (2008)
Workshop + přednáška Eduardo Fernándeze: Scott Tennant - Soudobá světová pedagogika a interpretace (2011)
Příběh sboru (2017)
Skoncujte s nestíháním (2017)
Superprognózy – 7 rad, které vás naučí předpovídat budoucnost (2017)
Max Brod jako upravovatel Leoše Janáčka (2017)
Jaroslav Ježek – Klavírní dílo (2017)
Martinů Voices a Linda Sítková na Moravském podzimu (2019)
Valtická exkurze za starou hudbou (2019)
Ve Zkoušce lásky studenti JAMU uspěli (2019)
Filmové hity naživo i s obrazem (2019)
Beseda pro Klub přátel Filharmonie Brno. Vzpomínka na 55. výročí úmrtí Břetislava Bakaly (1897 – 1958). (2013)
Metodika hry na hoboj. Reflexe a vybrané kapitoly závěrečných prací studentů JAMU (2019)
The repertory of baroque ensemble of woodwind instruments (2019)
Oboe band in the context of baroque music culture of 18.century, University of Hull, East Yorkshire, UK, 23.5.2019 (2019)
Oboe playing progressive methodology in the European countries (2018)
Opera themes in the composer´s work of 18.-20.st. for oboe solo, West Parry Room, Royal College og Music, London, 27.9.2017 (2017)
Franz Xaver Richter a jeho oratorium La deposizione dalla Croce Gesù Cristo (2020)
Bedřich Antonín Wiedermann, učitel Moyzese a Cikkera. (2019)
Bedřich Antonín Wiedermann – nejvýznamnější pedagog varhanní hry v meziválečné době (2019)
Propojení jazzových a klasických hudebníků v improvizačním ansámblu (2019)
Narozen před 127 lety. Kdo? Bohuslav Martinů (2017)
Výzkum hlasové a pohybové improvizace formou tvůrčích dílen (2014)
Skladatel v současném světě (2017)
Václav Vodička: Sonáty pro housle (flétnu) a basso continuo op. 2 (ed. M. Ambrosi) (2015)
Sochy mezi domy - edukační beseda pro veřejnost (2019)
Hudební průmysl, hudební zastupování, hudební vkus (2019)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů I. VII. Otto Schenk. (2019)
Kapitola Diktátoři a Studentská tisková agentura v knize TAKOVÍ JSME BYLI…Studentské listy po 30 letech (2019)
Mezinárodní konference Hudební fakulty Janáčkovy akademie múzických umění v Brně "JAMUsica" (2019)
"Sorela"; aneb hudba a socialistický realismus (2019)
Gabriel Rovňák: Zdeněk Košler – Život a dílo (2019)
Jsem hudebník a jmenuji se Veselka (2019)
Pravidla neexistují: normativa v současné operní praxi (2019)
Übungsbuch Deutsch für Musiker A1-A2 (2019)
Cooperation between students of Music Management and other Music Interpretation study programmes: “Music Agency for Dummies” (2016)
Kulturní management v praxi (2016)
Konference o kritice (2016)
Výsledky spolupráce studentů interpretačních oborů a hudebního manažerství (2016)
Základy efektivního vyjednávání (2016)
Kresby Bohuslava Martinů: Martinů obrázky kreslící (2018)
Projektový manažer jako telepat? Aneb jak neslibovat vzdušné zámky, a přesto naplnit očekávání. (2018)
Mikrotonální vesmír Aloise Háby aneb „Vždyť ani sousedův pes Hektor se neomezuje na západoevropskou tónovou soustavu.“ (2019)
K životnímu jubileu Jana Vičara (2019)
Písně Martinů v brněnských vilách: sluchový, vizuální i historiografický zážitek (2019)
Mladé, krásné, talentované (2019)
Filharmonie klasicky i moderně: Antonín a Amelia (2019)
Konzervatoř Brno se stovkou na krku (2019)
Projektový management 3.0 (2019)
Deníky z cest (2014)
Polička uctila šedesáté výročí úmrtí Bohuslava Martinů (2019)
Básník z Vysočiny Miloslav Bureš (2019)
Průřez evropskými dějinami opery (2018)
Pět základních pilířů profesionální hry na trombon (2019)
Fenomén Paisiello - Ital na carském dvoře (2019)
Doktorandská konference HF JAMU v Brně (2019)
Jak úspěšně řídit kulturní projekty (2018)
Arts Management Masterclass (2017)
Environmentální žurnalistika (2017)
Václav Havel als Inspitarion in der bildenden Kunst (2019)
Cooperation between students: Music Agency Trials (2018)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů I. XII. Laurent Pelly. (2019)
Odniesienia do muzyki historycznej w czeskiej muzyce wspólczesnej (na przykladzie "Brneńskiej szkoly kompozytorskiej") (2017)
Elektronická cvičebnice německé hudební terminologie a gramatiky. (2018)
Saxofon (2017)
KONFERENCE Základních uměleckých škol (2018)
Doktorandská konference HF JAMU (2018)
Elektronická kompozice - cesta k propojení sonických a akordických prvků v hudbě (2017)
English Texts for Students of the Music Faculty, 2. vydání (2018)
Janáček a historie JAMU pohledem děkana Hudební fakulty (2018)
Systém odborného vzdělávání u varhanářské firmy Rieger-Kloss (2017)
Leoš Janáček. K 90. výročí úmrtí skladatele. (2018)
Fenomén autenticity v hnutí staré hudby (2014)
Quae est ista, quae consurgens ut Aurora rutilat? : Píseň písní v Monteverdiho Nešporách z roku 1610 (2014)
Přehled skladatelů varhanní hudby (2015)
Česká beethoveniana Rudolfa Pečmana (2015)
Composing in the Classroom. Different Hearing: Experiences in Czech Music Education (2014)
Hudební průmysl, hudební zastupování, hudební vkus (2018)
Príbeh hudby (2018)
Dějiny kytary s přihlédnutím k literatuře nástroje (2018)
Projektový management (2018)
Jak prezentovat, aby mozek poslouchal? (2018)
HERECTVÍ A VYTVÁŘENÍ POSTAV (2018)
Bedřich Antonín Wiedermann – nejvýznamnější pedagog varhanní hry v meziválečné době (2018)
Varhanářská firma Rieger v kontextu politických, společenských i kulturních změn prvorepublikového období (2018)
Vybíráme poslechové monitory - mix hudby na sluchátkách ano či ne? (2018)
Vybíráme nahrávací a editační program: který a pro jakou úroveň? (2018)
Film directing specifics, Belgrade, Serbia, at Remorker production (2015)
Dokument a poetika v době společenských zvratů, Filmová a televizní fakulta VŠMU Bratislava (2017)
Projekt: překážka nebo cesta? (2018)
Excellence in sound art & sound design, YOUNG ARTIST AWARD 2018 (2018)
Zapomenutý svět violy d'amore (2018)
The Organ Compositions of Bedřich Antonín Wiedermann (2020)
Panelová diskuze spolupráce a partnerství univerzit (2019)
Dějiny klavírního umění. Vývoj klavírní tvorby od počátků po současnost (2022)
Kritický pohled na vybrané aspekty vědecké argumentace na téma Geneze barokního hoboje (2022)
The Experiences of shooting and long running time poetical docu- feature movie (2022)
Reklama v činnosti varhanářské firmy Tuček – produkce firmy Tuček prismatem reklamy (2022)
The Numeric Music Composition in New Media Design (2024)
Využití nízkolatenčního streamingu v hudebním vzdělávání (2023)
Workshop: Synchronizace v hudebním sektoru (2023)
Motýli a rajky. Cyklus klavírních skladeb Bohuslava Martinů inspirovaný sbírkou Maxe Švabinského. (2023)
Mimesis als kompositorisches Modell. Zu Jonathan Harveys Speakings (2023)
Karel Vachek pedagog (2023)
Modely fungování hudebních produkčních agentur – sonda do sektoru (2023)
Models of functioning of music production agencies in the Czech Republic (2024)
Martinů v souvislostech (8) Zdeněk Zouhar jako (nejen) nezdolný propagátor díla Bohuslava Martinů (2021)
Univerzitní kampus Bohunice - dialog vědy a sochařského umění (2024)
Reklama v činnosti varhanářské firmy Tuček – produkce firmy Tuček prismatem reklamy (2022)
Emanuel Štěpán Petr - reflexe varhanářské činnosti v dobovém tisku (2022)
Experimentální film v dobách post multimediálních (2022)
Entrepreneurial Mindset in Classical Music: Focus on Tertiary Education (2023)
Jak náš mozek sabotuje zavádění změn…A to i těch, o kterých si myslíte, že je sami chcete. (2023)
Jak sudé a liché harmonické složky ovlivňují hudební barvu? (2023)
Motýli a rajky. Cyklus klavírních skladeb Bohuslava Martinů inspirovaný sbírkou Maxe Švabinského (2023)
Making catalogue of works by organist Bedřich Antonín Wiedermann (2023)
Varhanní tvorba Bedřicha Antonína Wiedermanna (2023)
členka odborné komise pro oblast hudba (2020)
El cine como "arma política" de Jorge Sanjines (2023)
Wellbeing a kondice pro uměleckou praxi - subjektivní faktory uplatnitelnosti na trhu práce. (2023)
Hudební workshop: nízkolatenční streaming Brno a Bělehrad (2024)
Varhaník Bedřich Antonín Wiedermann a lidová píseň (2021)
Posudek na habilitační práci Otomara Kvěcha SLOVO A HUDBA. HAMU (2013)
Hudba kolem nás - hudební univerzum. Pojem vážná hudba. Obecná východiska. (2021)
„Mezinárodní regulativ pro stavbu varhan“ a jeho dopad na varhanářství 20. století (2021)
Bedřich Antonín Wiedermann (2021)
Písňová estetika Václava Jana Tomáška s přihlédnutím ke stylu (2021)
Aktivity varhanního virtuosa B. A. Wiedermanna v letech 1934–1944 (2024)
„The Name’s Bond … James Bond“ aneb večer filmové hudby v Obecním domě (2021)
Mix sound designu reálných zvuků a studiově vytvořeného ansámblu (2021)
Multimediální hudební projekt postavený na nahrávkách konfiskovaných varhan v období padesátých let a živé performance hudebníků (2021)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů III. IX. Evald Schorm (2021)
Dirigent a dramaturg Václav Nosek by se dožil 100 let (2021)
Arte Acta uvádí: Debata o uměleckém výzkumu (2021)
Filmoví auteuři aneb všestranné osobnosti stříbrného plátna (2020)
Interpretační poznámky ke studiu operních titulů (2021)
Filmový skladatel John Williams dnes slaví devadesáté narozeniny (2022)
Opera a literatura, literatura a opera (2021)
Hudební produkce v evropském kontextu: mapování příbuzných studijních programů (2021)
Zmapování a zhodnocení produkčních a edukativních aktivit Českého a slovenského muzea a knihovny (National Czech & Slovak Museum & Library) v Cedar Rapids, Iowa, USA. (2021)
Písňová tvorba Fanny Mendelssohn Hensel (2021)
Martinů v souvislostech (5) Prázdninový „výletník“ po stopách Bohuslava Martinů. Část 1. – Polička a nejbližší okolí (2021)
Martinů v souvislostech (6) Prázdninový „výletník“ po stopách Bohuslava Martinů. Část 2. – Okolí Poličky, Vysočina, Svitavská pahorkatina (2021)
Intellectual property in music (2021)
130. narozeniny Martinů v Poličce oslavili důstojně a spravedlivě (2021)
Varhaník Bedřich Antonín Wiedermann a Brno (2021)
Podnikatelské kompetence v oblasti múzických umění. Nové výzvy ve vysokoškolském vzdělávání (2021)
Open House Brno 2022 (2022)
Deutsche und Französische Orgelbaukunst und Orgelkunst Alberta Schweitzera a jeho kritická reflexe (2020)
Dějiny a literatura nástroje - viola (2020)
Lingvistka a překladatelka Eva Horová (2020)
Kolektivní improvizace a grafické partitury jako výukový materiál (2020)
Braxtonův hudební systém v mezioborovém nadžánrovém ansámblu (2020)
členka Správní rady Opus Musicum, o. p. s. (2020)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů II. V., Jean-Pierre Ponnelle. (2020)
Taťjana Nazarbekova: V Čajkovského orchestru lidé pracují celý život (2020)
Radim Dolanský: Rusko v přímém přenosu - okamžik nad čajem a nový projekt je na světě…! (2020)
Pražský filharmonický sbor v Zarjaďje (2020)
Robert Kružík: Psychologie, pedagogika a empatie k hráčům (2020)
Brno Contemporary Spring (2020)
Jan Čižmář: CD je taková třešnička na dortu (2020)
Salvy z děla a buránské písně zahájily Mezinárodní hudební festival Špilberk (2020)
Alžběta Poláčková: Hrozně mě baví práce na detailech (2020)
Vila Löw-Beer ožila zvukem Zemlinského kvarteta (2020)
Martin Šulc: Soutěže mě přitahují kvůli adrenalinu (2020)
Anna Barová: Posedlost divadlem umocněná emocí hudby (2020)
Miloslav Ištvan kdysi a dnes (2020)
Osobnost Břetislava Bakaly (2020)
Open House Brno 2019 (2019)
Celé hudební Brno vědělo. kdo je "Kráťa" (2020)
Dramaturg Václav Nosek: „Opera je obrazem života lidí“ (2020)
Smyčcový kvartet č. 2 Listy důvěrné Leoše Janáčka - notová edice (2020)
Il matrimonio segreto – inspirativní cesta do italského belcanta (2020)
Nové hudební nástroje pro živě tvořenou elektroakustickou hudbu (2020)
Codex Jacobides CZ-Pnm XIII B 237 Critical edition—complete package (2020)
Doktorandská konference HF JAMU 2020 (2020)
Anglikánská hudba v průběhu staletí (2020)
Mapping of management and production management environment and behavior of music ensembles in the Czech Republic - case studies (2020)
Audio-vizuální tvorba v izolaci (2021)
The Art of Digital Orchestration (2020)
Odešla stálice hudebního Brna, teoretik a hudebník Jiří Beneš (2020)
Barevný svět Bohuslava Martinů. Muzikolog Jaroslav Mihule se dožívá významného jubilea (2020)
Mladý Bohuslav Martinů/Der junge Bohuslav Martinů; Oslnění Olgou Valouškovou/Bezaubert von Olga Valoušková; Písně/Die Lieder (2020)
SOIL CHOIR v.1.3 – soil moisture sonification installation (2020)
Tigran Mansurjan: Být skladatelem na rozhraní Východu a Západu (2020)
Mansurjanovo Requiem a po něm nekonečné ticho (2020)
Všechno nejlepší – Feliz cumpleaños – Vse najboljše – Alles Gute, Pražské jaro! (2020)
Obrazy utkané z hudby (2020)
Jakub Hrůša uzavřel festival v rodném městě online z Bamberku (2020)
Barbara Maria Willi: Česká republika je pro mě místo návratu ke slovanství (2020)
Nesmírně vřelý člověk, který byl náhodou také slavným skladatelem. ČT art k výročí Bohuslava Martinů (2020)
Environmentální žurnalistika (2020)
Jan Trojan: Region je pro mne základní jednotka výzkumu (2020)
V hodinách Inessy Janíčkové panovalo zaujetí pro hudbu. (2020)
Vlastimila Lejska charakterizovala všestrannost (2020)
Příprava skladeb na skladatelskou soutěž (2020)
Hudební pomůcky a jejich využití v improvizaci a elementární skladbě (2020)
Jiří Skovajsa: "Jsme jako jezdci formule jedna" (2020)
Alois Hába – Šest skladeb pro šestinotónové harmonium op. 37 (2020)
Osobnosti Hudební fakulty II (2020)
Varhanní hnutí a jeho dopad na varhany a varhanářství v Československu (2022)
Digital Transofmation of European Symphony Orchestras (2023)
Pluralita kompozičních přístupů ve vlastní tvorbě (2023)
Dreadnought guitar top plate innovation (2023)
Bohatýr varhan Bedřich Antonín Wiedermann. Portrét novodobého varhanního virtuosa. (2023)
Franz Schubert – Wanderer-Fantasie C dur, D 760 (2023)
Katedra cizích jazyků na Hudební fakultě JAMU (2022)
Reformní varhanní hnutí a jeho dopad na varhany a varhanářství v Československu (2022)
Future of Music Education (2024)
Univerzitní kampus Bohunice - dialog vědy a sochařského umění (2024)
Kulturelles Management in Architekturfestivals (2024)
Music Education in Digital Age (2024)
“La Condesa” y la grabación de campo cómo elemento estructural de una obra mixta ó paisaje urbano (2024)
Martinů v souvislostech (7) Poličský Martinů fest a trocha jeho historie (2021)
Mašek Johanna Maria Nepomucena (2021)
Bedřich Antonín Wiedermann : pioneer of the organ as a concert instrument (2020)
Odešel František (Iša) Popelka, muzikolog, martinůovský propagátor (2020)
Co střeží Karyatidy aneb Průvodce Hudební fakultou (2020)
U Otakara Vondrovice stála hudba vždy na prvním místě. (2020)
Jaroslav Ježek. Neznámý a znovu objevovaný: Artificiální tvorba Jaroslava Ježka a premiérová edice několika klavírních skladeb. (2020)
Mašek Pavel Lambert (2021)
Baletní divadlo z pohledů hudební dramaturgie – Vybrané kapitoly z dějin původní baletní hudby 20. století (2020)
Programa de Estimulos a la Creacion y Desarrollo Artistico PECDA Tamaulipas 2024 (2024)
Hudební management v evropském kontextu terciárního vzdělávání (2024)
Digitalization in classical music and opera (2022)
Hymnus ke cti sv. Vavřince (2021)
Vangelis: Hudební experimentátor a průkopník (2022)
MILAN ŠIMÁČEK (2022)
Schumann, Brahms, Pfitzner (2019)
Czech viola sonatas (2016)
Studie manažerského a produkčního prostředí a chování hudebních souborů v České republice „Learning by doing“ (2021)
Podivuhodný (ba)let Bohuslava Martinů (2021)
Escape. Mix sound designu reálných zvuků a studiově vytvořeného ansámblu (2021)
Kolektivní improvizace a grafické partitury jako výukový materiál (2021)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů III. XI. Alena Vaňáková (2021)
Panelová diskuse Fenomén improvizace... (2021)
Synestetické myšlení v hudbě a výtvarném umění (2021)
Alois Hába - Symfonická fantazie pro klavír a orchestr op. 8; K problematice dosavadních nahrávek a interpretační praxe (2021)
Fenomén interpretace sólového klavírního díla Jana Nováka (2020)
Ethnographic and poetic documentary lab (2021)
Doktorandská konference HF JAMU 2021 (2021)
Martinů v souvislostech (2) Jak se dříve žilo v zimě aneb Jak vznikly fotky „na lyžích ve sportovním dresu“ (2021)
Martinů v souvislostech (9) Vánoční momentky ze skladatelova života i tvorby (2021)
Live streaming v hudbě (2022)
Vážná hudba v hudebně-průmyslovém a mediálním kontextu (2021)
Václav Havel jako inspirace ve výtvarném umění (2021)
Trendy v environmentální žurnalistice (2022)
Varhaník Wiedermann jako tvůrce a interpret scénické hudby: Ortnerův Řezbář Vít Stoss v Praze roku 1943 (2022)
Jak(ou) hudbu posloucháme? (2022)
Pohyb jako specifická složka interpretace klavírních skladeb soudobé hudby (2022)
“Haab – Jun” - Los sistemas numéricos mayas y las nuevas tecnologías (2022)
The concepts of algorithmic composition (2022)
Spektralmusik und Postspektralismus (2022)
Členka komise pro výtvarnou, filmovou a fotografickou tvorbu (2022)
Projektový management. Komplexně, prakticky a podle světových standardů (2023)
Písňová tvorba skladatelek v německých zemích (1750-1830) prizmatem stylu a písňových škol (2023)
Es geht nicht nur um die Illustration (2023)
Využití technologie nízkolatenčního streamingu v oblasti hudebního vzdělávání (2023)
Open House Brno 2023 (2023)
Digitální technologie v oblasti produkce klasické hudby: využití nízkolatenčního streamingu (low latency streaming) (2023)
Bedřich Antonín Wiedermann – „nejdokonalejší ovládatel nádherného nástroje“ (2023)
B. A. Wiedermann a Husův sbor na pražských Vinohradech (2023)
Cineinterespacio cesta tvorbou ve filmu (2023)
Zviditelnění (2023)
Становлення і популяризація гобою та його різновидів в епоху бароко. Аналіз педагогічних та дослідницких джерел (2022)
ULTRA LOW-LATENCY STREAMING TECHNOLOGY IN MUSIC EDUCATION (2024)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém