Skip to top bar
Skip to header
Skip to content
Skip to footer
IS JAMU
CS
>
Publications
>
Publication Records - Search
Publication Records - Search
Advanced search
Selected publication/outcome records
O jasu (2017)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2018)
Pracovní sešit: Světelné technologie a sály Hudební fakulty JAMU v Brně (2019)
Výzkum fyzikálních vlastností světla v mobilním simulačním světelném modelu a jejich využití v praxi (2014)
Světelný design jako poslední kauzální rámec divadla (2019)
LED technologie a pájení (2019)
Tanec, prostor a světlo (2017)
The puppet and the modern : visual style of Czech family puppet theaters, theater clubs and art scenes in the early 20th century as a unique reflection of avant-garde and modernist currents by Czech artists (2014)
RAZZLE DAZZLE (2017)
Analýza světelného obrazu trochu více teoreticky (2019)
Využití LED pásku s vysokým Ra (CRI) jako autonomního světelného zdroje pro divadelní představení (2019)
eMet neboli Pravda, Met neboli Mrtvý (2019)
Intermediality and Projection Typology in Dance Theatre (2017)
O jasu (2018)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2020)
Artists of the stage revolutions of the interwar period & Josef Svoboda, pioneer of 21st century technologies (2022)
Světlo a výstavní prostor (2024)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2019)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2024)
Choreografická tvorba Jiřího Bartovance na příkladu dvou odlišných inscenací eMet a Svoboda (2018)
Využití bílého LED pásku s vysokým CRI jako autonomního světelného zdroje pro násvit divadelního představení (2019)
Odhmotnění tělesnosti Loie Fuller (2021)
Odhmotnění tělesnosti Loie Fuller (2021)
Světlo: kýč, nebo estetická záležitost (2021)
Tanec v domácím vězení, Jiří Bartovanec: Co může tanečník dělat, nemůže-li tančit?, Martin Dvořák: Vyhraje duch anebo hmota?, Zdenka Brungot Svíteková: Karanténa další dva roky je děsivá představa (2020)
Brno v pohybu. David Strnad: Tanec je výměna názorů mezi tanečníkem a divákem, Martin Dvořák: Snažím se objímat, Viktor Černický: důležité je objevit v sobě identitu bastarda, Tomáš Janypka: Zajímají mě poryvy šílenství i projevy lásky, Eva Rézová: Chce-li člověk studovat současný tanec, musí z Brna odjet, Pierre Nadaud: Divadlo je umění performerů (2018)
Ivan Buraj: Divadlo jako zkoumání cizího (2020)
Dalibor Buš: Byl jsem nejhorším fotbalistou v republice (2019)
Jak dál ve Wuppertalu? (2020)
Medhat Aldaabal: Tancem bouráme zdi (2019)
Fachwissen Multiplizieren (2019)
Tereza Marečková: Svůj život neřídím (2018)
V trojúhelníku prostor – téma – interpret. (2018)
Matyáš Dlab: Mapujeme novou identitu městské kultury (2020)
Dlab: Existovat divadlem (2020)
Puppet cabaret: visual idioms, performance technologies and the poetics of Czech special puppets in a European context 1850–1950 : (from artistic automata through trick and variety puppets, to puppet cabaret and variety show clowns and acrobats) (2015)
Remove all the items
Operations on the selected outcomes
Export and print
List of selected records
Other applications
Publications
Information System