Skip to top bar
Skip to header
Skip to content
Skip to footer
IS JAMU
CS
>
Publications
>
Publication Records - Search
Publication Records - Search
Advanced search
Selected publication/outcome records
SYMPOSIUM: Umění | Hudba | Management 2016 (2016)
Institutional framework changes in the German Orchestral landscape from a Czech perspective (2016)
Divadlo vytvořené hudbou : Janáčkovské inscenace režiséra Václava Věžníka (2017)
Festival 25 let Sedmé generace (2016)
Internetová cvičebnice pro studenty HF - moodle.jamu.cz (2018)
Aestetics of Oboe Playing (2018)
Ako začať umelecký projekt úspešne (2018)
Od číslované opery k hudebnímu dramatu (2017)
English Texts for students of music management of Music Faculty of JAMU (2009)
KONFERENCE Základních uměleckých škol (2018)
Německé "Kulturorchester" : struktura; organizace; financování (2017)
Zdeňek Košler - Život a dílo (2017)
Zdeněk Košler - Život a dílo, výstava (2014)
Zdeněk Košler - život a dielo, výstava (2015)
Hudba v Olomouci aneb mezi Evropou a regionem (2017)
Franz Rieger - osobnost konce jedné epochy varhanářství (2017)
K vývoji hudební pedagogiky na Univerzitě Palackého v Olomouci (2017)
O zborovom spievaní na Slovensku (2017)
Osobnosti Hudební fakulty JAMU (2017)
Max Brod jako upravovatel Leoše Janáčka (2017)
Claudio Monteverdi: The Combat of Tancred and Clorinda : between Mannerism and the Baroque (2017)
Přednášky a besedy z jubilejního 50. ročníku Letní školy slovanských studií (2017)
Polyfonie, nebo monodie? Gesualdovo řešení principu meraviglia (2017)
Shakespeare – Monteverdi – Kepler: Pokus o stanovení paralel při hledání kosmického řádu světa (2017)
Znáte brněnské sochy? (2018)
Stress in Music Managers and Artists: Pilot Study on Czech and Slovak Students (2018)
test 003 (2018)
Fugue as the main musical organ form of the Czech lands in the context of organ music in Central Europe (2016)
Art or Gebrauchsmusik – the Ordinary of the Mass in Central European music in the second half of the 17th century (2018)
Muzikolog Jiří Vysloužil (2018)
Art's Birthday (2017)
Italsko-český slovník hudební terminologie (2000)
Cvičebnice italské gramatiky pro mírně a středně pokročilé (2011)
Internetová cvičebnice - moodle.jamu.cz. 2018 (2018)
Počítačem podporovaná algoritmická kompozice. (2018)
Koncepce základního uměleckého vzdělávání ve hře na bicí nástroje (2018)
Umělá píseň jako vokální forma sdělující příběh nebo emoci (2018)
Eugen Suchoň a jeho vokální tvorba (2018)
LEOŠ JANÁČEK A JEHO VOKÁLNÍ TVORBA – HUDBA O DUŠI A TĚLE (2018)
Czech Music for Percussion Instruments (2017)
Josef Berg a jeho Snění (2018)
Selected Letters of John Cage (2018)
Varhaník František Michálek a jeho mnohostranná umělecká činnost (2018)
Bedřich Antonín Wiedermann, varhanní učitel Moyzese a Suchoně (2018)
Bedřich Antonín Wiedermann – průkopník varhan jako koncertního nástroje (2018)
Styly evropské hudby v 17. a 18. století (2018)
Estetická funkce, norma a hodnota Jana Mukařovského, jako možný klíč k výkladu uměleckých a estetických aspektů tzv. romantických varhan na území českých zemí (2018)
Jak vybrat správný mikrofon do studia. Jakou směrovou charakteristiku? (2018)
Escape de la tierra del diablo (2017)
Atomtone - atomic data sonification software (2018)
ATOM TONE – live electronic concert using sonification of atomic data (2016)
The Sacred and the Profane in the Organ Music of the Czech Lands in the 19th and 20th Centuries (2014)
The Evolution of Trends of Micro-Entrerprises’ Strategies in the Recording Industry (2019)
Cesta hudební nahrávky (2019)
Německé "Kulturorchester" (2017)
Music Agency Trials as a practical tool for professional music management education (2017)
Kulturní management v praxi (2017)
Brno Open Days (2017)
The role of the light design in classical music performance (2020)
Můj zápas s klavírem. Exkurze do míst, kde se narodil, vyrůstal a kam se rád vracel Bohuslav Martinů. (2018)
Výuka hry na bicí nástroje na brněnské konzervatoři (2019)
Propojení jazzových a klasických hudebníků v improvizačním ansámblu (2019)
Dark Room Film Festival 2019 (2019)
Půlstoletí brněnského festivalového dění (2019)
Současné pěvecké metody v souvislosti s historií pěveckého umění II. (2019)
Herec/pěvec v hudebním divadle (2019)
Robert Smetana a hudební školství (2018)
JAMU - Janáčkovo dědictví? (2018)
Tance v hudbě 17. a 18. století (2019)
Nácvik a provedení originálního notačního systému Ghost Trance Music Anthonyho Braxtona mezioborovým studentským ansámblem (2019)
Činnost sdružení Camerata Brno v závěrečné fázi jeho existence (2010)
Interaktivita jako dimenze teatrality života a živosti divadla (2010)
Řád hudební kompozice a prostředky jeho výstavby (2004)
Application of theoretical management instruments to orchestral organizations in Czech Republic (2012)
Cage, Cunningham and Rauschenberg in Pragua and ostrava (1964) (2012)
Česká hudební literatura o Firkušném v letech 1990-1995 (2012)
Transference hudebních elementů v kompozicích současných skladatelů (2003)
Neměl čas poznat, proč u nás volíme soudce (2011)
Několik vzpomínkových střípků na kolegy z konzervatoře (2009)
Two alternative Trends in Ivan Vyskočil´s Nedivadlo (1997) (2011)
Představení jako kaosmos. K jeho chápání v performativní estetice Eriky Fischer-Lichte (2009)
Tendence v současném myšlení o divadle (2009)
Teorie a dějiny hudby na JAMU v prvních letech její existence (2009)
Rozhovor s Rolandem Dahindenem (2019)
Alois Hába - Šest skladeb pro šestinotónové harmonium nebo smyčcový kvartet op. 37 (2020)
Šestinotónová hudba v šibeničních termínech. Miroslav Beinhauer a premiéry skladeb Aloise Háby (2019)
Sixth-tone Music and Tight Deadlines Miroslav Beinhauer and premieres of pieces by Alois Hába (2019)
Improvisation, its principles and practice (2020)
Modely mísení granulárních hudebních objektů a jejich aplikace do kompoziční praxe (2020)
Prostějovské profesionální soubory (2007)
Protektorátní Německé divadlo v Prostějově (2007)
Stručná historie dlouhého čekání (2010)
Stručná historie dlouhého čekání na brněnský koncertní sál (2010)
K reflexi některých podob interaktivity divadla v současné německé divadelní teorii (2008)
Ven z každé klece...! (2012)
Divadlo jako pocitový deník. Analýza a rekonstrukce inscenace HaDivadla Bylo jich 5 a půl (1982?1986) (2011)
Kaprálová in the Context of Czech Music (2011)
Kaprálová in the Context of Czech Music (2011)
Mezinár.kytarový festival a kurzy BRNO11(workshop) (2011)
Výzva k přemýšlení o samozřejmosti i nesamozřejmosti divadla (2008)
Mezinárodní kytarový festival a kurzy BRNO´10 (workshop) (2010)
Miloslav Ištvan: Complete works for string quartett (2010)
Diabolus in musica Bohemica et Slovaka. The Reception of John Cage's music in the Cyech lands and Slovakia (2012)
Firkušný, Janáček a Brno (2012)
John Cage - Usměvavý Frankenstein? 3. část (2012)
Přemítání nejen o hudbě (2010)
Mozart v Brně (2012)
Musica nova (2012)
Rudolf Firkušný člověk ? pedagog ? umělec (2012)
S Dorou Novákovou-Wilmington o klavírní interpretaci i práci s dětmi (2012)
Forró,Daniel:Musitronika-Elektroakustické hudební nástroje-IV. Samplery (2001)
Užitečná práce o unikavém i odsouvaném tématu (2009)
Nitranská konference o divadle jako interdisciplinárním fenoménu (2008)
Workshop + přednáška Eduardo Fernándeze: Scott Tennant - Soudobá světová pedagogika a interpretace (2011)
The System of Education in Czechia with the Focus on Music Education (2019)
Příběh sboru (2017)
Psychologie rozhodování: Jak řídit projekty bez křišťálové koule (2017)
Skoncujte s nestíháním (2017)
Superprognózy – 7 rad, které vás naučí předpovídat budoucnost (2017)
Max Brod jako upravovatel Leoše Janáčka (2017)
Jaroslav Ježek – Klavírní dílo (2017)
Martinů Voices a Linda Sítková na Moravském podzimu (2019)
Valtická exkurze za starou hudbou (2019)
Renesanční moteta v mlhách dozvuku (2019)
Basilejský komorní orchestr v Brně: úžasný, brilantní, strhující. (2019)
Ve Zkoušce lásky studenti JAMU uspěli (2019)
Filmové hity naživo i s obrazem (2019)
Jörg-Andreas Bötticher: Stará hudba není muzeum. Jde o to, jestli nás osloví. (2019)
Janáčkovský dirigent Břetislav Bakala (2013)
Beseda pro Klub přátel Filharmonie Brno. Vzpomínka na 55. výročí úmrtí Břetislava Bakaly (1897 – 1958). (2013)
Metodika hry na hoboj. Reflexe a vybrané kapitoly závěrečných prací studentů JAMU (2019)
The repertory of baroque ensemble of woodwind instruments (2019)
Oboe band in the context of baroque music culture of 18.century, University of Hull, East Yorkshire, UK, 23.5.2019 (2019)
Oboe playing progressive methodology in the European countries (2018)
Antonin Dvorak and his Serenade Op. 44 for wind instruments, cello and double bass in the context of compositions for wind instruments of the 19th and 20th centuries, Conservatorio Statale di Musica “G. Pierluigi da Palestrina” Cagliari - Istituto di Alta Cultura, Itálie, 6.9.2017 (2017)
Opera themes in the composer´s work of 18.-20.st. for oboe solo, West Parry Room, Royal College og Music, London, 27.9.2017 (2017)
Franz Xaver Richter a jeho oratorium La deposizione dalla Croce Gesù Cristo (2020)
Bedřich Antonín Wiedermann, učitel Moyzese a Cikkera. (2019)
Bedřich Antonín Wiedermann – nejvýznamnější pedagog varhanní hry v meziválečné době (2019)
Propojení jazzových a klasických hudebníků v improvizačním ansámblu (2019)
Miloslav Bureš. Nejen autor textových předloh kantát Bohuslava Martinů. (2019)
Po stopách „strašlivých útrapů“ Bohuslava Martinů. (2019)
Narozen před 127 lety. Kdo? Bohuslav Martinů (2017)
Výzkum hlasové a pohybové improvizace formou tvůrčích dílen (2014)
Skladatel v současném světě (2017)
Václav Vodička: Sonáty pro housle (flétnu) a basso continuo op. 2 (ed. M. Ambrosi) (2015)
Sochy mezi domy - edukační beseda pro veřejnost (2019)
Hudební průmysl, hudební zastupování, hudební vkus (2019)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů I. VI. Franco Zefirelli. (2019)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů I. VII. Otto Schenk. (2019)
Kapitola Diktátoři a Studentská tisková agentura v knize TAKOVÍ JSME BYLI…Studentské listy po 30 letech (2019)
Mezinárodní konference Hudební fakulty Janáčkovy akademie múzických umění v Brně "JAMUsica" (2019)
"Sorela"; aneb hudba a socialistický realismus (2019)
Druhá vídeňská škola - jak hledat a nacházet krásu v hudbě 20. století. (2019)
Gabriel Rovňák: Zdeněk Košler – Život a dílo (2019)
Varhany v olomoucké katedrále po 2. světové válce ve světle aktuální heuristické reflexe (2019)
Jsem hudebník a jmenuji se Veselka (2019)
Pravidla neexistují: normativa v současné operní praxi (2019)
Oslavy 100. výročí Rudolfa Firkušného 2012 (2012)
Übungsbuch Deutsch für Musiker A1-A2 (2019)
Cooperation between students of Music Management and other Music Interpretation study programmes: “Music Agency for Dummies” (2016)
Kulturní management v praxi (2016)
Konference o kritice (2016)
Výsledky spolupráce studentů interpretačních oborů a hudebního manažerství (2016)
Environmentální žurnalistika (2016)
Základy efektivního vyjednávání (2016)
Leoš Janáček: Nápěvky mluvy. Kritické vydání II (2015)
Kresby Bohuslava Martinů: Martinů obrázky kreslící (2018)
Dirigentské kurzy s profesorem Markem Stringerem na HF JAMU (2018)
Projektový manažer jako telepat? Aneb jak neslibovat vzdušné zámky, a přesto naplnit očekávání. (2018)
Mikrotonální vesmír Aloise Háby aneb „Vždyť ani sousedův pes Hektor se neomezuje na západoevropskou tónovou soustavu.“ (2019)
K životnímu jubileu Jana Vičara (2019)
Písně Martinů v brněnských vilách: sluchový, vizuální i historiografický zážitek (2019)
Mladé, krásné, talentované (2019)
Filharmonie klasicky i moderně: Antonín a Amelia (2019)
Konzervatoř Brno se stovkou na krku (2019)
Projektový management 3.0 (2019)
Deníky z cest (2014)
Moravský podzim a osmdesát tři let starý Oidipus s hudbou Bohuslava Martinů. (2019)
Polička uctila šedesáté výročí úmrtí Bohuslava Martinů (2019)
Symfonické fantazie a Roman Hoza. Zahájen Martinů fest 2019. (2019)
Jubileum ZUŠ Bohuslava Martinů a dvojí jubileum skladatele. (2019)
Básník z Vysočiny Miloslav Bureš (2019)
Průřez evropskými dějinami opery (2018)
Pět základních pilířů profesionální hry na trombon (2019)
Fenomén Paisiello - Ital na carském dvoře (2019)
Doktorandská konference HF JAMU v Brně (2019)
Jak úspěšně řídit kulturní projekty (2018)
Primary Art Education in the Czech Republic (2017)
Arts Management Masterclass (2017)
Environmentální žurnalistika (2017)
Václav Havel als Inspitarion in der bildenden Kunst (2019)
Cooperation between students: Music Agency Trials (2018)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů I. XII. Laurent Pelly. (2019)
Odniesienia do muzyki historycznej w czeskiej muzyce wspólczesnej (na przykladzie "Brneńskiej szkoly kompozytorskiej") (2017)
Czynniky wplywajace na interpretacje utworu Rzewskiego/Wilde´a De Profundis na mówiacego pianiste (2017)
Elektronická cvičebnice německé hudební terminologie a gramatiky. (2018)
Rudolf Firkušný: umělecký a osobnostní vývoj českého pianisty a skladatele do roku 1948. (2016)
Saxofon (2017)
KONFERENCE Základních uměleckých škol (2018)
Doktorandská konference HF JAMU (2018)
Elektronická kompozice - cesta k propojení sonických a akordických prvků v hudbě (2017)
English Texts for Students of the Music Faculty, 2. vydání (2018)
Janáček a historie JAMU pohledem děkana Hudební fakulty (2018)
Antonín Dvořák jako všestranná osobnost české hudby (2018)
Za reformním varhanním hnutím... (2017)
Systém odborného vzdělávání u varhanářské firmy Rieger-Kloss (2017)
Varhany a varhanářství v Československu v konfrontaci s komunistickou ideologií - ke specifikům monopolu závodu Rieger-Kloss (2017)
Varhanářská firma Rieger (2017)
Leoš Janáček. K 90. výročí úmrtí skladatele. (2018)
Fenomén autenticity v hnutí staré hudby (2014)
Quae est ista, quae consurgens ut Aurora rutilat? : Píseň písní v Monteverdiho Nešporách z roku 1610 (2014)
Přehled skladatelů varhanní hudby (2015)
Česká beethoveniana Rudolfa Pečmana (2015)
The Musical (team)Work and its Contributors. Some musings on the Artistic and Pedagogical Elements of Teamwork (2015)
Composing in the Classroom. Different Hearing: Experiences in Czech Music Education (2014)
Concepts, overlaps and philosophy of granular synthesis : Thoughts on the approach to compositional work with granulated material (2017)
Hudební průmysl, hudební zastupování, hudební vkus (2018)
Príbeh hudby (2018)
Dějiny kytary s přihlédnutím k literatuře nástroje (2018)
Projektový management (2018)
Jak chytře a psychologicky nastartovat projekt i jeho tým (2018)
Jak prezentovat, aby mozek poslouchal? (2018)
BAROKNÍ TANEC – „LA BELLE DANSE“, „LA DANSE NOBLE“ (2018)
HERECTVÍ A VYTVÁŘENÍ POSTAV (2018)
OPERA A LITERATURA, LITERATURA A OPERA (2018)
Bedřich Antonín Wiedermann – nejvýznamnější pedagog varhanní hry v meziválečné době (2018)
Varhanářská firma Rieger v kontextu politických, společenských i kulturních změn prvorepublikového období (2018)
Dvoudenní kurz živého nahrávání (2018)
Vybíráme poslechové monitory - mix hudby na sluchátkách ano či ne? (2018)
Vybíráme nahrávací a editační program: který a pro jakou úroveň? (2018)
Film directing specifics, Belgrade, Serbia, at Remorker production (2015)
Dokument a poetika v době společenských zvratů, Filmová a televizní fakulta VŠMU Bratislava (2017)
Dark Room Film Festival 2018 (2018)
Projekt: překážka nebo cesta? (2018)
Excellence in sound art & sound design, YOUNG ARTIST AWARD 2018 (2018)
Zapomenutý svět violy d'amore (2018)
Kresby Bohuslava Martinů: Martinů obrázky kreslící (2018)
Open House Brno 2018 (2018)
The Organ Compositions of Bedřich Antonín Wiedermann (2020)
SYMPOSIUM: UMĚNÍ | HUDBA | MANAGEMENT (2019)
Panelová diskuze spolupráce a partnerství univerzit (2019)
Varhanní tvorba B. A. Wiedermanna (2019)
Opera oper Don Giovanni W. A. Mozarta (2018)
Dějiny klavírního umění. Vývoj klavírní tvorby od počátků po současnost (2022)
Kritický pohled na vybrané aspekty vědecké argumentace na téma Geneze barokního hoboje (2022)
Uplatnitelnost umělců na trhu práce v oblasti klasické hudby v ČR, v kontextu EU (2022)
The Experiences of shooting and long running time poetical docu- feature movie (2022)
Doktorandská konference HF JAMU 2022 (2022)
Reklama v činnosti varhanářské firmy Tuček – produkce firmy Tuček prismatem reklamy (2022)
Harmonické a neharmonické barvy i šum při instrumentaci (2022)
The Numeric Music Composition in New Media Design (2024)
Increasing Managerial Know-How of Higher Education Art Students (2023)
Využití nízkolatenčního streamingu v hudebním vzdělávání (2023)
Konference ReConnect 2023 (2023)
Workshop: Synchronizace v hudebním sektoru (2023)
Motýli a rajky. Cyklus klavírních skladeb Bohuslava Martinů inspirovaný sbírkou Maxe Švabinského. (2023)
členka odborné komise pro oblast hudba (2016)
Workshop na téma:Jak náš mozek sabotuje zavádění změn. KOGNITIVNÍ OMYLY: Znáte iracionální omyly, kterých se dopouští i Váš mozek? (2023)
Mimesis als kompositorisches Modell. Zu Jonathan Harveys Speakings (2023)
Componer desde el corazón de Europa para la amada Ciudad de México (2023)
Karel Vachek pedagog (2023)
Modely fungování hudebních produkčních agentur – sonda do sektoru (2023)
Česká opera začátku 21. století (2023)
Koncertní sólová klavírní tvorba Jana Nováka (2023)
Models of functioning of music production agencies in the Czech Republic (2024)
MVTP demo (CESNET) (2024)
Reflexe soudobých vývojových tendencí varhanářství ve střední Evropě (2024)
Martinů v souvislostech (8) Zdeněk Zouhar jako (nejen) nezdolný propagátor díla Bohuslava Martinů (2021)
Produkce a propagace harmonií u firmy Tuček (2022)
Univerzitní kampus Bohunice - dialog vědy a sochařského umění (2024)
Hana Skládalová: O českou kulturu je v Rusku velký zájem (2020)
The Prehispanic Numerical Systems in New Media Musical Design (2022)
Reklama v činnosti varhanářské firmy Tuček – produkce firmy Tuček prismatem reklamy (2022)
Emanuel Štěpán Petr - reflexe varhanářské činnosti v dobovém tisku (2022)
Jevištní technologie v 21. století (2022)
Experimentální film v dobách post multimediálních (2022)
Entrepreneurial Mindset in Classical Music: Focus on Tertiary Education (2023)
Brňané bronzoví i oceloví (2023)
Jak náš mozek sabotuje zavádění změn…A to i těch, o kterých si myslíte, že je sami chcete. (2023)
Jak sudé a liché harmonické složky ovlivňují hudební barvu? (2023)
Šaty dělaj Martinů (2023)
Motýli a rajky. Cyklus klavírních skladeb Bohuslava Martinů inspirovaný sbírkou Maxe Švabinského (2023)
Making catalogue of works by organist Bedřich Antonín Wiedermann (2023)
Varhanní tvorba Bedřicha Antonína Wiedermanna (2023)
členka odborné komise pro oblast hudba (2020)
El cine como "arma política" de Jorge Sanjines (2023)
Wellbeing a kondice pro uměleckou praxi - subjektivní faktory uplatnitelnosti na trhu práce. (2023)
Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení v kontextu proměny vnímání a motivace návštěvníka (2023)
Ultra-low latency streaming technology in music education (2024)
Organ pieces by Johann Baptist Wanhal in context of organ music of Central Europe (2024)
Los números de Fibonacci y su uso estructural en la composición (2024)
Hudební workshop: nízkolatenční streaming Brno a Bělehrad (2024)
Varhaník Bedřich Antonín Wiedermann a lidová píseň (2021)
Brno (nejen) jako místo světových premiér jevištních děl Bohuslava Martinů (2021)
Posudek na habilitační práci Otomara Kvěcha SLOVO A HUDBA. HAMU (2013)
Hudba kolem nás - hudební univerzum. Pojem vážná hudba. Obecná východiska. (2021)
Bedřich Antonín Wiedermann Variace a fuga na moravskou národní píseň z doby Napoleonovy: historie – souvislosti – hodnocení (2021)
„Mezinárodní regulativ pro stavbu varhan“ a jeho dopad na varhanářství 20. století (2021)
Bedřich Antonín Wiedermann (2021)
Bohatýr varhan Bedřich Antonín Wiedermann (2021)
Mapping of management and production management environment and behavior of music ensembles in the Czech Republic‘Learning by doing’ (2021)
Členka komise pro výtvarnou, filmovou a fotografickou tvorbu (2021)
Písňová estetika Václava Jana Tomáška s přihlédnutím ke stylu (2021)
Aktivity varhanního virtuosa B. A. Wiedermanna v letech 1934–1944 (2024)
Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení II (2024)
„The Name’s Bond … James Bond“ aneb večer filmové hudby v Obecním domě (2021)
Mix sound designu reálných zvuků a studiově vytvořeného ansámblu (2021)
Multimediální hudební projekt postavený na nahrávkách konfiskovaných varhan v období padesátých let a živé performance hudebníků (2021)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů III. IX. Evald Schorm (2021)
Dirigent a dramaturg Václav Nosek by se dožil 100 let (2021)
Martinů v souvislostech (4) Jarní a velikonoční inspirace Bohuslava Martinů (2021)
Sto let od narození dirigenta a dramaturga Václava Noska (2021)
Arte Acta uvádí: Debata o uměleckém výzkumu (2021)
Filmoví auteuři aneb všestranné osobnosti stříbrného plátna (2020)
Hrůša o Martinů… a já o obou (2021)
Interpretační poznámky ke studiu operních titulů (2021)
Filmový skladatel John Williams dnes slaví devadesáté narozeniny (2022)
Opera a literatura, literatura a opera (2021)
Music production in European context: mapping of similar degree programmes (2021)
Classical music and opera in digital era (2022)
Hudební produkce v evropském kontextu: mapování příbuzných studijních programů (2021)
Klavírny cyklus Elegantiae tripudiorum Jana Nováka (2021)
Naslouchat, slyšet, improvizovat. Poznámky ke kolektivnímu výzkumu hudební improvizace a poslouchání (2021)
Zmapování a zhodnocení produkčních a edukativních aktivit Českého a slovenského muzea a knihovny (National Czech & Slovak Museum & Library) v Cedar Rapids, Iowa, USA. (2021)
Písňová tvorba Fanny Mendelssohn Hensel (2021)
Martinů v souvislostech (5) Prázdninový „výletník“ po stopách Bohuslava Martinů. Část 1. – Polička a nejbližší okolí (2021)
Martinů v souvislostech (6) Prázdninový „výletník“ po stopách Bohuslava Martinů. Část 2. – Okolí Poličky, Vysočina, Svitavská pahorkatina (2021)
Brněnská setkání s Bohuslavem Martinů (2020)
Intellectual property in music (2021)
Misattributed and Uncertainly Ascribed Eighteenth-Century Organ Pieces in the Czech Lands (2021)
130. narozeniny Martinů v Poličce oslavili důstojně a spravedlivě (2021)
Varhaník Bedřich Antonín Wiedermann a Brno (2021)
Podnikatelské kompetence v oblasti múzických umění. Nové výzvy ve vysokoškolském vzdělávání (2021)
Varhaník Wiedermann jako tvůrce a interpret scénické hudby: Ortnerův Řezbář Vít Stoss v Městských divadlech pražských roku 1943 (2021)
Digitální transformace v oblasti performativního umění (2022)
Předat dětem, co je k žití. 30 rozhovorů — 30 let Sedmé generace (2021)
Uplatnitelnost na trhu práce v oblasti klasické hudby. Koresponduje vzdělávání v ČR v oboru s pracovním trhem? (2022)
Open House Brno 2022 (2022)
Deutsche und Französische Orgelbaukunst und Orgelkunst Alberta Schweitzera a jeho kritická reflexe (2020)
Písňová estetika Václava Jana Tomáška s přihlédnutím ke stylu (2020)
Dějiny a literatura nástroje - viola (2020)
Lingvistka a překladatelka Eva Horová (2020)
Audiovizuální tvorba v izolaci (2020)
Kolektivní improvizace a grafické partitury jako výukový materiál (2020)
Braxtonův hudební systém v mezioborovém nadžánrovém ansámblu (2020)
členka Správní rady Opus Musicum, o. p. s. (2020)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů II. V., Jean-Pierre Ponnelle. (2020)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů II. XI. Willy Decker (2020)
Osobnosti Hudební fakulty JAMU (2020)
Taťjana Nazarbekova: V Čajkovského orchestru lidé pracují celý život (2020)
Radim Dolanský: Rusko v přímém přenosu - okamžik nad čajem a nový projekt je na světě…! (2020)
Pražský filharmonický sbor v Zarjaďje (2020)
Robert Kružík: Psychologie, pedagogika a empatie k hráčům (2020)
Smrti, kde je tvá zbraň? Německé requiem živě ve Vídni (2020)
Brno Contemporary Spring (2020)
Jiří Ludvík: Cinkání skleniček do potlesku našich koncertů prostě patří (2020)
Jan Čižmář: CD je taková třešnička na dortu (2020)
Salvy z děla a buránské písně zahájily Mezinárodní hudební festival Špilberk (2020)
Alžběta Poláčková: Hrozně mě baví práce na detailech (2020)
Břicho bolí od smíchu, oči lezou z důlků a uši samy sobě nevěří: Mnozil Brass (2020)
Vila Löw-Beer ožila zvukem Zemlinského kvarteta (2020)
BCO otevřel jubilejní sezónu koncertem pro festival (2020)
Martin Šulc: Soutěže mě přitahují kvůli adrenalinu (2020)
Svatební košile Antonína Dvořáka, Vítězslava Nováka a Bohuslava Martinů: Komparativní analýza (2019)
Environmentální žurnalistika (2020)
Anna Barová: Posedlost divadlem umocněná emocí hudby (2020)
Miloslav Ištvan kdysi a dnes (2020)
Osobnost Břetislava Bakaly (2020)
Open House Brno 2019 (2019)
Open House Brno 2020 (hybridní) (2020)
Celé hudební Brno vědělo. kdo je "Kráťa" (2020)
Dramaturg Václav Nosek: „Opera je obrazem života lidí“ (2020)
Smyčcový kvartet č. 2 Listy důvěrné Leoše Janáčka - notová edice (2020)
Il matrimonio segreto – inspirativní cesta do italského belcanta (2020)
Nové hudební nástroje pro živě tvořenou elektroakustickou hudbu (2020)
Fenomén interpretace sólového klavírního díla Jana Nováka (2020)
Codex Jacobides CZ-Pnm XIII B 237 Critical edition—complete package (2020)
Music Entrepreneurship Vol. 1 (2020)
„Mezinárodní regulativ pro stavbu varhan“ a jeho dopad na varhanářství 20. století (2020)
Doktorandská konference HF JAMU 2020 (2020)
Bedřich Antonín Wiedermann Variace a fuga na moravskou národní píseň z doby Napoleonovy: historie – analýza – hodnocení (2020)
Varhaník Bedřich Antonín Wiedermann a lidová píseň (2020)
Anglikánská hudba v průběhu staletí (2020)
Mapping of management and production management environment and behavior of music ensembles in the Czech Republic - case studies (2020)
Audio-vizuální tvorba v izolaci (2021)
Varhaník Bedřich Antonín Wiedermann a Malá Haná (2022)
The Art of Digital Orchestration (2020)
Management x člověk (2020)
Martinů v souvislostech (1). Z nadhledu. (2020)
Odešla stálice hudebního Brna, teoretik a hudebník Jiří Beneš (2020)
Barevný svět Bohuslava Martinů. Muzikolog Jaroslav Mihule se dožívá významného jubilea (2020)
Bohuslav Martinů: Písně/Lieder. Pro zpěv s doprovodem klavíru, výběr z rané tvorby věnované Olze Valouškové. /Auswahl aus dem frühen, Olga Valoušková gewidmeten Schaffen. (2020)
Mladý Bohuslav Martinů/Der junge Bohuslav Martinů; Oslnění Olgou Valouškovou/Bezaubert von Olga Valoušková; Písně/Die Lieder (2020)
SOIL CHOIR v.1.3 – soil moisture sonification installation (2020)
Digital transformation of cultural institutions and impact of digitalization to the audience development (2020)
Tigran Mansurjan: Být skladatelem na rozhraní Východu a Západu (2020)
Mansurjanovo Requiem a po něm nekonečné ticho (2020)
Monument zhmotnil totalitu a tragédii jednotlivce (2020)
Vladimir Fedosejev: Nad hudbu je jenom láska (2020)
Všechno nejlepší – Feliz cumpleaños – Vse najboljše – Alles Gute, Pražské jaro! (2020)
Pavel Šnajdr: Prima vista nejde postihnout úplně všechno (2020)
Zimní cesta k jarnímu festivalu (2020)
Obrazy utkané z hudby (2020)
Sborové hody na festivalu Janáček Brno (2020)
Jakub Hrůša uzavřel festival v rodném městě online z Bamberku (2020)
Barbara Maria Willi: Česká republika je pro mě místo návratu ke slovanství (2020)
Nesmírně vřelý člověk, který byl náhodou také slavným skladatelem. ČT art k výročí Bohuslava Martinů (2020)
Hudební fakulta Janáčkovy akademie múzických umění v Brně na festivalu Janáček Brno 2020 (2020)
Environmentální žurnalistika (2020)
Jan Trojan: Region je pro mne základní jednotka výzkumu (2020)
V hodinách Inessy Janíčkové panovalo zaujetí pro hudbu. (2020)
Vlastimila Lejska charakterizovala všestrannost (2020)
Příprava skladeb na skladatelskou soutěž (2020)
Hudební pomůcky a jejich využití v improvizaci a elementární skladbě (2020)
Jiří Skovajsa: "Jsme jako jezdci formule jedna" (2020)
Alois Hába – Šest skladeb pro šestinotónové harmonium op. 37 (2020)
Textauswahl für den Deutschunterricht an der Musikfakultät (A2 - B1), Geschichte und Gegenwart, Neufassung (2020)
Osobnosti Hudební fakulty II (2020)
Milan Šimáček (21. 4. 1962, Hodonín – 24. 9. 2018, Praha) (2022)
Setkání Mozarta s Janáčkem v Brně jedenadvacátého století (2022)
Varhanní hnutí a jeho dopad na varhany a varhanářství v Československu (2022)
Digital Transofmation of European Symphony Orchestras (2023)
Pluralita kompozičních přístupů ve vlastní tvorbě (2023)
Dreadnought guitar top plate innovation (2023)
Bohatýr varhan Bedřich Antonín Wiedermann. Portrét novodobého varhanního virtuosa. (2023)
Franz Schubert – Wanderer-Fantasie C dur, D 760 (2023)
Katedra cizích jazyků na Hudební fakultě JAMU (2022)
Životní cyklus projektu mezinárodní spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2018)
Reformní varhanní hnutí a jeho dopad na varhany a varhanářství v Československu (2022)
Future of Music Education (2024)
Univerzitní kampus Bohunice - dialog vědy a sochařského umění (2024)
Kulturelles Management in Architekturfestivals (2024)
Music Education in Digital Age (2024)
“La Condesa” y la grabación de campo cómo elemento estructural de una obra mixta ó paisaje urbano (2024)
Martinů v souvislostech (7) Poličský Martinů fest a trocha jeho historie (2021)
Mašek Johanna Maria Nepomucena (2021)
Bedřich Antonín Wiedermann : pioneer of the organ as a concert instrument (2020)
Odešel František (Iša) Popelka, muzikolog, martinůovský propagátor (2020)
Magdalena Kožená se Simonem Rattlem přinesli do Brna písňový ráj (2020)
Co střeží Karyatidy aneb Průvodce Hudební fakultou (2020)
U Otakara Vondrovice stála hudba vždy na prvním místě. (2020)
Jaroslav Ježek. Neznámý a znovu objevovaný: Artificiální tvorba Jaroslava Ježka a premiérová edice několika klavírních skladeb. (2020)
Mašek Pavel Lambert (2021)
Baletní divadlo z pohledů hudební dramaturgie – Vybrané kapitoly z dějin původní baletní hudby 20. století (2020)
SYMPOSIUM: Umění | Hudba | Management 2024 (2024)
Programa de Estimulos a la Creacion y Desarrollo Artistico PECDA Tamaulipas 2024 (2024)
Hudební management v evropském kontextu terciárního vzdělávání (2024)
Digitalization in classical music and opera (2022)
Life and works of the organist Bedřich Antonín Wiedermann: sources and published documents (2022)
Hymnus ke cti sv. Vavřince (2021)
Vangelis: Hudební experimentátor a průkopník (2022)
MILAN ŠIMÁČEK (2022)
Setkání Mozarta s Janáčkem v Brně jedenadvacátého století (2022)
Schumann, Brahms, Pfitzner (2019)
Czech viola sonatas (2016)
Studie manažerského a produkčního prostředí a chování hudebních souborů v České republice „Learning by doing“ (2021)
Festival bicích nástrojů v Brně (2021)
Podivuhodný (ba)let Bohuslava Martinů (2021)
Escape. Mix sound designu reálných zvuků a studiově vytvořeného ansámblu (2021)
Kolektivní improvizace a grafické partitury jako výukový materiál (2021)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů III. XI. Alena Vaňáková (2021)
Panelová diskuse Fenomén improvizace... (2021)
Synestetické myšlení v hudbě a výtvarném umění (2021)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů III. III. Ota Zítek (2021)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů III. VII. Miloš Wasserbauer (2021)
A view on the Period Flute: Anton Reicha – Sonata for Flute and Piano in G major, Op. 54 (Sonate pour le pianoforte avec accompagnement d‘une flute obligé, Op. 54) (2021)
Alois Hába - Symfonická fantazie pro klavír a orchestr op. 8; K problematice dosavadních nahrávek a interpretační praxe (2021)
Fenomén interpretace sólového klavírního díla Jana Nováka (2020)
Ethnographic and poetic documentary lab (2021)
Doktorandská konference HF JAMU 2021 (2021)
Mezinárodní konference HF JAMU 2021 (2021)
Martinů v souvislostech (2) Jak se dříve žilo v zimě aneb Jak vznikly fotky „na lyžích ve sportovním dresu“ (2021)
Martinů v souvislostech (3) Významní martinůovští dirigenti I: Talich, Kubelík, Nosek, Bělohlávek (2021)
Martinů v souvislostech (9) Vánoční momentky ze skladatelova života i tvorby (2021)
Live streaming v hudbě (2022)
Vážná hudba v hudebně-průmyslovém a mediálním kontextu (2021)
Václav Havel jako inspirace ve výtvarném umění (2021)
Environmentální žurnalistika (2022)
Trendy v environmentální žurnalistice (2022)
Varhaník Wiedermann jako tvůrce a interpret scénické hudby: Ortnerův Řezbář Vít Stoss v Praze roku 1943 (2022)
Jak(ou) hudbu posloucháme? (2022)
Alessandro Poglietti na Moravě (2022)
Pohyb jako specifická složka interpretace klavírních skladeb soudobé hudby (2022)
¡Hasta pronto Meat Loaf!. (2022)
“Haab – Jun” - Los sistemas numéricos mayas y las nuevas tecnologías (2022)
The concepts of algorithmic composition (2022)
Spektralmusik und Postspektralismus (2022)
Členka komise pro výtvarnou, filmovou a fotografickou tvorbu (2022)
Entrepreneurial mindset in classical music: focus on tertiary education (2023)
Projektový management. Komplexně, prakticky a podle světových standardů (2023)
Patří budoucnost virtuálním nástrojům? (2019)
Písňová tvorba skladatelek v německých zemích (1750-1830) prizmatem stylu a písňových škol (2023)
Es geht nicht nur um die Illustration (2023)
Nízkolatenční streaming – využití a dopady v klasické hudbě (2023)
Využití technologie nízkolatenčního streamingu v oblasti hudebního vzdělávání (2023)
Open House Brno 2023 (2023)
Digitální technologie v oblasti produkce klasické hudby: využití nízkolatenčního streamingu (low latency streaming) (2023)
Varhaník Bedřich Antonín Wiedermann za druhé světové války (2023)
Bedřich Antonín Wiedermann – „nejdokonalejší ovládatel nádherného nástroje“ (2023)
B. A. Wiedermann a Husův sbor na pražských Vinohradech (2023)
Představení Centra pro výzkum brněnské kompoziční školy (2023)
Ančerl, Jílek, Mackerras, Abbado dirigují Sinfoniettu (2023)
Cineinterespacio cesta tvorbou ve filmu (2023)
Zviditelnění (2023)
Spektrální analýza jako kompoziční model (2023)
Становлення і популяризація гобою та його різновидів в епоху бароко. Аналіз педагогічних та дослідницких джерел (2022)
Mezinárodní konference Hudební fakulty JAMU 2023 (2023)
Doktorandská vědecká konference HF JAMU 2023 (2023)
ULTRA LOW-LATENCY STREAMING TECHNOLOGY IN MUSIC EDUCATION (2024)
Remove all the items
Operations on the selected outcomes
Export and print
List of selected records
Other applications
Publications
Information System