Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS JAMU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Vybrané publikace/výsledky
O jasu (2017)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2018)
Pracovní sešit: Světelné technologie a sály Hudební fakulty JAMU v Brně (2019)
Výzkum fyzikálních vlastností světla v mobilním simulačním světelném modelu a jejich využití v praxi (2014)
Světelný design jako poslední kauzální rámec divadla (2019)
LED technologie a pájení (2019)
Tanec, prostor a světlo (2017)
The puppet and the modern : visual style of Czech family puppet theaters, theater clubs and art scenes in the early 20th century as a unique reflection of avant-garde and modernist currents by Czech artists (2014)
RAZZLE DAZZLE (2017)
Analýza světelného obrazu trochu více teoreticky (2019)
Využití LED pásku s vysokým Ra (CRI) jako autonomního světelného zdroje pro divadelní představení (2019)
eMet neboli Pravda, Met neboli Mrtvý (2019)
Intermediality and Projection Typology in Dance Theatre (2017)
O jasu (2018)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2020)
Artists of the stage revolutions of the interwar period & Josef Svoboda, pioneer of 21st century technologies (2022)
Světlo a výstavní prostor (2024)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2019)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2024)
Choreografická tvorba Jiřího Bartovance na příkladu dvou odlišných inscenací eMet a Svoboda (2018)
Využití bílého LED pásku s vysokým CRI jako autonomního světelného zdroje pro násvit divadelního představení (2019)
Odhmotnění tělesnosti Loie Fuller (2021)
Odhmotnění tělesnosti Loie Fuller (2021)
Světlo: kýč, nebo estetická záležitost (2021)
Tanec v domácím vězení, Jiří Bartovanec: Co může tanečník dělat, nemůže-li tančit?, Martin Dvořák: Vyhraje duch anebo hmota?, Zdenka Brungot Svíteková: Karanténa další dva roky je děsivá představa (2020)
Brno v pohybu. David Strnad: Tanec je výměna názorů mezi tanečníkem a divákem, Martin Dvořák: Snažím se objímat, Viktor Černický: důležité je objevit v sobě identitu bastarda, Tomáš Janypka: Zajímají mě poryvy šílenství i projevy lásky, Eva Rézová: Chce-li člověk studovat současný tanec, musí z Brna odjet, Pierre Nadaud: Divadlo je umění performerů (2018)
Ivan Buraj: Divadlo jako zkoumání cizího (2020)
Dalibor Buš: Byl jsem nejhorším fotbalistou v republice (2019)
Jak dál ve Wuppertalu? (2020)
Medhat Aldaabal: Tancem bouráme zdi (2019)
Fachwissen Multiplizieren (2019)
Tereza Marečková: Svůj život neřídím (2018)
V trojúhelníku prostor – téma – interpret. (2018)
Matyáš Dlab: Mapujeme novou identitu městské kultury (2020)
Dlab: Existovat divadlem (2020)
Puppet cabaret: visual idioms, performance technologies and the poetics of Czech special puppets in a European context 1850–1950 : (from artistic automata through trick and variety puppets, to puppet cabaret and variety show clowns and acrobats) (2015)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém