Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS JAMU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Vybrané publikace/výsledky
Decrouxova technika: semiologie konajiciho těla (2017)
O jasu (2017)
Co dělat, když vítězí seriál… (2018)
Vědomá i spontánní přeměna osobního těla v herecký umělecký nástroj (2018)
Současná dramatika jako výzva k diskuzi (2018)
Kreativní producentství jako součást uměleckého vzdělávání a divadelní praxe aneb Službou umělcům sloužíme publiku (2018)
Estetika umění mimu Étienna Decrouxe (2018)
Scénografie jako permanentní dialog (2018)
Stáhnout se do kořenů a nalézt živé slovo (2018)
Má tanečně-pedagogická praxe (2018)
Cestou k počátkům divadla (2018)
Pracovní sešit: Světelné technologie a sály Hudební fakulty JAMU v Brně (2019)
Anxious Affinities: How Theatrical Performance Can Generate a Platform for Interpersonal Dialogue (2017)
Světelný design jako poslední kauzální rámec divadla (2019)
Workshop Artistic Research (2019)
LED technologie a pájení (2019)
Conversations About Teaching of Performance Design: Views, Perspectives and Evolution. AMERICA – EUROPE – ASIA (2019)
Portrait of Josef Svoboda in Sevilla (2019)
Londýnská výročí (2019)
Tanec, prostor a světlo (2017)
Osobní umělecké dílo (2019)
Umění loutky (2018)
Zážitky canterburské (2019)
Slovenská rozhlasová hra žije! (2019)
Psycholožka a vrah na erotické lince (2019)
Spojeni pochopením (2019)
DIVADLO S LOUTKAMI – MALÉ ALE NAŠE (2018)
Váchalův Krvavý máj (2019)
Současná původní slovenská rozhlasová hra (2019)
Divadlo diverzity. Theater Rambazamba v Berlíně (2019)
LOUTKY ZE STARÉ PŮDY (2018)
Odvaha požádat o pomoc (2019)
Hvězdné nebe nad hlavou (2019)
Plíživý skřet jménem Parkinson (2019)
Taneční technika Lestera Hortona (2017)
Franz Cap: Průvodce životem a dílem (2017)
RAZZLE DAZZLE (2017)
Typologie a problémové oblasti mezinárodních projektů spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2017)
Umění loutky (2019)
Umění loutky II (2019)
Teatr 21: divadlo herců se specifickými možnostmi (2019)
Pidluke! Padluke! (2019)
Káťa a Bajaja (2019)
Kdo je Alayn? (2019)
Analýza světelného obrazu trochu více teoreticky (2019)
Využití LED pásku s vysokým Ra (CRI) jako autonomního světelného zdroje pro divadelní představení (2019)
Technika Lestera Hortona v obrazech (2019)
Theatre Symposium Brno 2018 - Tendencies in Contemporary Theatre Directing and Theatre-directing Education (2018)
Ateliér výchovné dramatiky Neslyšících JAMU (2019)
Techniky projektového řízení v praxi kulturního organizátora (2019)
Divadlo Aldente: od spontánní akce k tvorbě postavy (2019)
Jak úspěšně řídit kulturní projekty (2018)
Prezentace výsledků diskuse o uměleckém výzkumu ze dne 22. března 2019 (FAVU VUT v Brně) (2019)
From Interactivity to Freakshow: Ethical Aspects of New Television Trends from the Perspective of Democratic Competence (2017)
Giraudoux/Zetel: Elektra (2017)
Umělecký výzkum v interdisciplinární perspektivě (2018)
Video Tracking as a Tool for Performance Analysis (2017)
Intermediality and Projection Typology in Dance Theatre (2017)
O jasu (2018)
Slova o Mimu (2018)
Projekt: překážka nebo cesta? (2018)
REPERTORY THEATRES: OBSTACLES IN INTERNATIONAL COOPERATION (2018)
Úvod do základních problémů kompozice dramatického tvaru z pohledu herecké pedagogiky (2018)
Se studenty činoherního herectví na cestě ke komedii dell’arte (2018)
Okamžik čili Křídel mávnutí v přítomnosti dokumentaristově (2018)
Od dramatické výchovy k oboru Divadlo a výchova (2018)
Nástin tvůrčích postupů divadelního souboru Buranteatr (2018)
František Čáp – Franz Cap (2018)
Poznámky o režii a dramaturgii (2018)
Aspekty výuky v rámci kulturní identity (2018)
Dabing nebo titulky? (2018)
Od uměleckého výzkumu k radikálnímu bádání, od vědy k diplomacii: polemický esej (2018)
Sympozium uměleckých vysokých škol a fakult (2022)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2020)
Výskum publika Young Film Festu (2021)
Princípy špekulatívnej kresby v tanečnom umění a vzdelavaní (2021)
Umělecké a pedagogické metody Františka Daniela v kontextu jeho československého, amerického a belgického působení (2020)
Cine Teatro Saura (2019)
Kolokvium CESTY UMĚLECKÉHO VÝZKUMU (2023)
Specifika a možnosti dramatické výchovy v mezigenerační skupině Neslyšících (2022)
Workshop Theatrum.online (JAMUNI) (2023)
Theatrum.online (2023)
Specifika divadelního lektorství ve Velké Británii (2022)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2019)
Autorský divadelní experiment s využitím uměleckého tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Narativní výzkum – Miroslav Bambušek (2018)
Hledání divadelních prostředků při práci s dospívajícími herci s mentálním handicapem (2018)
Komparácia dramaturgických prístupov ku kinematografii pre mládež na vybraných európskych filmových festivaloch (2019)
Studium a výběr scénických projektů ze zahraniční scény pro realizaci analytické části disertačního výzkumu: Text jako objekt a subjekt v současném konceptuálním divadle (2019)
Súčasná kinematografia pre mládež v prostredí európskych filmových festivalov s fokusom na britské filmové festivaly v online prostredí (2020)
Symposium Inkluze divadlem: Cesta herce s Downovým syndromem k cílené umělecké tvorbě a k přijetí do společnosti (2021)
Cena Václava Königsmarka (2021)
Otázky eurytmie při scénické tvorbě na počátku 20. století a dnes (2021)
Hamlet chytrý jako rádio (2020)
Umění persvaze (2021)
Workshop Vyprávění (2022)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Americká filmová scenáristika a její aplikace v evropském prostředí (2021)
Theatre Conference JAMU 2023 - Balancing Conflicts/Conflicting Balance (2023)
Metodika pěvecké techniky Kena Tamplina (2018)
Choreografická tvorba Jiřího Bartovance na příkladu dvou odlišných inscenací eMet a Svoboda (2018)
Znovunavázání vztahu mezi obcí a Radostickým mlýnem (2018)
Využití bílého LED pásku s vysokým CRI jako autonomního světelného zdroje pro násvit divadelního představení (2019)
Nové prístupy k telu, pohybu a improvizácií v skupinovej práci. Účasť na medzinárodnom vzdelávaní (2019)
Limity dramaturgie a scenáristiky při tvorbě dokumentárních formátů pro artové televizní kanály pohledem zahraničního producenta (2020)
Definice a nastavení klíče pro vymezení profesí v oblasti scénických umění (2020)
Jorge Listopad – Homem do teatro (2020)
Průzkum současných potřeb absolventů Divadelní fakulty JAMU a hledání možností celoživotního vzdělávání (2020)
Voices of Culture Report - Status and Working Conditions for Artists, Cultural and Creative Professionals (2021)
Hodnotitelka projektů v programu NAKI II, Ministerstvo kultury ČR (2019)
Pééfko pro čas korony (2021)
Testimony as an Act of Political Resistance (2021)
Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (2021)
Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta (2019)
Umělecký výzkum tvorby divadelních inscenací s herci s Downovým syndromem jako účinného prostředku sociální inkluze (2019)
Actress forced to boring Motherhood and her Ascenscion to the Stage again (2022)
Brno v pohybu. David Strnad: Tanec je výměna názorů mezi tanečníkem a divákem, Martin Dvořák: Snažím se objímat, Viktor Černický: důležité je objevit v sobě identitu bastarda, Tomáš Janypka: Zajímají mě poryvy šílenství i projevy lásky, Eva Rézová: Chce-li člověk studovat současný tanec, musí z Brna odjet, Pierre Nadaud: Divadlo je umění performerů (2018)
Když smrt tančí na vlnách rozhlasu (2020)
Cine Teatro Saura (2020)
Festival jako prostor k edukaci a rozvoji studentů (2020)
Tektonika stability a rutiny (2020)
Zlatý kolovrat (2020)
Členka Rady českého střediska ITI (2019)
Umelá inteligéncia - Svet sa nám nestal (2020)
Fachwissen Multiplizieren (2019)
Tereza Marečková: Svůj život neřídím (2018)
V trojúhelníku prostor – téma – interpret. (2018)
Sympozium (NE)RISKUJ - Ekologie, crowd management a IT řešení pro festivaly (2020)
Dramatická senzace v rozhlase (2020)
Co zbylo z Boženy Němcové (2020)
Na oslavě svátku sluchu (2020)
Odvaha – nežádoucí vlastnost (2020)
Festival vysokých škol (2020)
Příliš málo břízek aneb Setkání jako pokus o setkávání (2020)
Střípky z historie a současnosti Ateliéru výchovné dramatiky pro Neslyšící (2020)
K jedinečnosti současného divadla Neslyšících v České republice (2020)
Herectví bez masek - Reflexe rozvoje performativních schopností mladistvých lidí s Downovým syndromem na pozadí inscenace Divadla Aldente Zeď (2021)
Členka Kolegia odborníků pro hodnocení programu ÉTA TA ČR (2018)
Cca D'epog (2020)
Životní cyklus projektu mezinárodní spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2018)
Multimediální publikace Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Film a rozhlas: průniky a inspirace (2020)
Setkání/Encounter (2019)
Rezidencia v centre Ponderosa (Nemecko)- integrácia poznatkov a skúseností do odborného textu (2020)
Krásy mam i klam (2020)
Svět, jak ho vidí ženy (2020)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2018)
Member of the Evaluation Panel, Centre for Quality Assessment in Higher Education, Lithuania (2021)
Členka pracovní skupiny Slovenské akreditačné agentúry pre vysoké školstvo (2021)
Theatre Conference JAMU 2021 - The Ever-expanding Horizons of Theatre (2021)
Antigona (2021)
Hradecká divadelní konzervatoř: obor činoherní herectví (2021)
Sympozium SPOTLIGHT ON: kultura v regionech a kultura z regionů (2021)
A Message from the Actors with an Extra (Chromosomes) (2021)
Teatr 21: divadlo herců se specifickými potřebami (2021)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Workshop Dialog (2022)
Workshop Maska (2022)
Workshop Teatralita (2022)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Česká a slovenská filmová tvorba pre deti a mládež uvedená na Berlinale v rokoch 1982-2021 (2021)
Praktické aplikování moderních inscenačních postupů v režijně-dramaturgické a scénografické koncepci inscenace Medea pro specifický prostor otáčivého hlediště (2020)
Umělecké metody divadla RambaZamba v Berlíně (2018)
Stopy izraelskej umeleckej činnosti Ladislava Grosmana v autorovej hebrejskej korešpondencii a v izraelskej adaptácii scenára Rendez-vous strýce Davida (2019)
Možnosti zobrazovania etnografických a antropologických javov audiovizuálnými médiami (2019)
Technika Lestera Hortona v obrazech (2019)
Nerůst (2020)
Prehlbovanie kontextov tanečného vzdelávania a tanečnej tvorby – vzdelávanie, rezidencia, tvorba – spolupatričnosť a interakcia v tanci (2021)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém