Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS JAMU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Vybrané publikace/výsledky
Application of theoretical management instruments to orchestral organizations in Czech Republic (2012)
Cage, Cunningham and Rauschenberg in Pragua and ostrava (1964) (2012)
Česká hudební literatura o Firkušném v letech 1990-1995 (2012)
Diabolus in musica Bohemica et Slovaka. The Reception of John Cage's music in the Cyech lands and Slovakia (2012)
Firkušný, Janáček a Brno (2012)
John Cage - Usměvavý Frankenstein? 3. část (2012)
Mozart v Brně (2012)
Musica nova (2012)
Rudolf Firkušný člověk ? pedagog ? umělec (2012)
S Dorou Novákovou-Wilmington o klavírní interpretaci i práci s dětmi (2012)
Ven z každé klece...! (2012)
Divadlo jako pocitový deník. Analýza a rekonstrukce inscenace HaDivadla Bylo jich 5 a půl (1982?1986) (2011)
Kaprálová in the Context of Czech Music (2011)
Kaprálová in the Context of Czech Music (2011)
Mezinár.kytarový festival a kurzy BRNO11(workshop) (2011)
Neměl čas poznat, proč u nás volíme soudce (2011)
Two alternative Trends in Ivan Vyskočil´s Nedivadlo (1997) (2011)
Workshop + přednáška Eduardo Fernándeze: Scott Tennant - Soudobá světová pedagogika a interpretace (2011)
Činnost sdružení Camerata Brno v závěrečné fázi jeho existence (2010)
Interaktivita jako dimenze teatrality života a živosti divadla (2010)
Mezinárodní kytarový festival a kurzy BRNO´10 (workshop) (2010)
Miloslav Ištvan: Complete works for string quartett (2010)
Přemítání nejen o hudbě (2010)
Stručná historie dlouhého čekání (2010)
Stručná historie dlouhého čekání na brněnský koncertní sál (2010)
K reflexi některých podob interaktivity divadla v současné německé divadelní teorii (2008)
Několik vzpomínkových střípků na kolegy z konzervatoře (2009)
Představení jako kaosmos. K jeho chápání v performativní estetice Eriky Fischer-Lichte (2009)
Tendence v současném myšlení o divadle (2009)
Teorie a dějiny hudby na JAMU v prvních letech její existence (2009)
Užitečná práce o unikavém i odsouvaném tématu (2009)
Nitranská konference o divadle jako interdisciplinárním fenoménu (2008)
Výzva k přemýšlení o samozřejmosti i nesamozřejmosti divadla (2008)
Prostějovské profesionální soubory (2007)
Protektorátní Německé divadlo v Prostějově (2007)
Řád hudební kompozice a prostředky jeho výstavby (2004)
Transference hudebních elementů v kompozicích současných skladatelů (2003)
Forró,Daniel:Musitronika-Elektroakustické hudební nástroje-IV. Samplery (2001)
Oslavy 100. výročí Rudolfa Firkušného 2012 (2012)
Václav Vodička: Sonáty pro housle (flétnu) a basso continuo op. 2 (ed. M. Ambrosi) (2015)
SYMPOSIUM: Umění | Hudba | Management 2016 (2016)
Institutional framework changes in the German Orchestral landscape from a Czech perspective (2016)
Cooperation between students of Music Management and other Music Interpretation study programmes: “Music Agency for Dummies” (2016)
Kulturní management v praxi (2016)
Konference o kritice (2016)
Výsledky spolupráce studentů interpretačních oborů a hudebního manažerství (2016)
Divadlo vytvořené hudbou : Janáčkovské inscenace režiséra Václava Věžníka (2017)
Environmentální žurnalistika (2016)
Festival 25 let Sedmé generace (2016)
Základy efektivního vyjednávání (2016)
Leoš Janáček: Nápěvky mluvy. Kritické vydání II (2015)
Zdeňek Košler - Život a dílo (2017)
Zdeněk Košler - Život a dílo, výstava (2014)
Zdeněk Košler - život a dielo, výstava (2015)
O zborovom spievaní na Slovensku (2017)
Příběh sboru (2017)
Psychologie rozhodování: Jak řídit projekty bez křišťálové koule (2017)
Skoncujte s nestíháním (2017)
Superprognózy – 7 rad, které vás naučí předpovídat budoucnost (2017)
Osobnosti Hudební fakulty JAMU (2017)
Max Brod jako upravovatel Leoše Janáčka (2017)
Max Brod jako upravovatel Leoše Janáčka (2017)
Claudio Monteverdi: The Combat of Tancred and Clorinda : between Mannerism and the Baroque (2017)
Přednášky a besedy z jubilejního 50. ročníku Letní školy slovanských studií (2017)
Polyfonie, nebo monodie? Gesualdovo řešení principu meraviglia (2017)
Shakespeare – Monteverdi – Kepler: Pokus o stanovení paralel při hledání kosmického řádu světa (2017)
Jaroslav Ježek – Klavírní dílo (2017)
Německé "Kulturorchester" (2017)
Music Agency Trials as a practical tool for professional music management education (2017)
Primary Art Education in the Czech Republic (2017)
Arts Management Masterclass (2017)
Kulturní management v praxi (2017)
Brno Open Days (2017)
Environmentální žurnalistika (2017)
Odniesienia do muzyki historycznej w czeskiej muzyce wspólczesnej (na przykladzie "Brneńskiej szkoly kompozytorskiej") (2017)
Czynniky wplywajace na interpretacje utworu Rzewskiego/Wilde´a De Profundis na mówiacego pianiste (2017)
Internetová cvičebnice pro studenty HF - moodle.jamu.cz (2018)
Aestetics of Oboe Playing (2018)
Elektronická cvičebnice německé hudební terminologie a gramatiky. (2018)
Rudolf Firkušný: umělecký a osobnostní vývoj českého pianisty a skladatele do roku 1948. (2016)
Saxofon (2017)
Ako začať umelecký projekt úspešne (2018)
KONFERENCE Základních uměleckých škol (2018)
Doktorandská konference HF JAMU (2018)
Od číslované opery k hudebnímu dramatu (2017)
Elektronická kompozice - cesta k propojení sonických a akordických prvků v hudbě (2017)
English Texts for Students of the Music Faculty, 2. vydání (2018)
English Texts for students of music management of Music Faculty of JAMU (2009)
KONFERENCE Základních uměleckých škol (2018)
Německé "Kulturorchester" : struktura; organizace; financování (2017)
Robert Smetana a hudební školství (2018)
Janáček a historie JAMU pohledem děkana Hudební fakulty (2018)
JAMU - Janáčkovo dědictví? (2018)
Hudba v Olomouci aneb mezi Evropou a regionem (2017)
Antonín Dvořák jako všestranná osobnost české hudby (2018)
Franz Rieger - osobnost konce jedné epochy varhanářství (2017)
K vývoji hudební pedagogiky na Univerzitě Palackého v Olomouci (2017)
Za reformním varhanním hnutím... (2017)
Systém odborného vzdělávání u varhanářské firmy Rieger-Kloss (2017)
Varhany a varhanářství v Československu v konfrontaci s komunistickou ideologií - ke specifikům monopolu závodu Rieger-Kloss (2017)
Varhanářská firma Rieger (2017)
Znáte brněnské sochy? (2018)
Leoš Janáček. K 90. výročí úmrtí skladatele. (2018)
Fenomén autenticity v hnutí staré hudby (2014)
Stress in Music Managers and Artists: Pilot Study on Czech and Slovak Students (2018)
test 003 (2018)
Fugue as the main musical organ form of the Czech lands in the context of organ music in Central Europe (2016)
Art or Gebrauchsmusik – the Ordinary of the Mass in Central European music in the second half of the 17th century (2018)
Kresby Bohuslava Martinů: Martinů obrázky kreslící (2018)
Quae est ista, quae consurgens ut Aurora rutilat? : Píseň písní v Monteverdiho Nešporách z roku 1610 (2014)
Přehled skladatelů varhanní hudby (2015)
Česká beethoveniana Rudolfa Pečmana (2015)
Muzikolog Jiří Vysloužil (2018)
The Musical (team)Work and its Contributors. Some musings on the Artistic and Pedagogical Elements of Teamwork (2015)
Composing in the Classroom. Different Hearing: Experiences in Czech Music Education (2014)
Art's Birthday (2017)
Italsko-český slovník hudební terminologie (2000)
Cvičebnice italské gramatiky pro mírně a středně pokročilé (2011)
Internetová cvičebnice - moodle.jamu.cz. 2018 (2018)
Počítačem podporovaná algoritmická kompozice. (2018)
Hudební průmysl, hudební zastupování, hudební vkus (2018)
Dirigentské kurzy s profesorem Markem Stringerem na HF JAMU (2018)
Príbeh hudby (2018)
Dějiny kytary s přihlédnutím k literatuře nástroje (2018)
Koncepce základního uměleckého vzdělávání ve hře na bicí nástroje (2018)
Projektový management (2018)
Jak chytře a psychologicky nastartovat projekt i jeho tým (2018)
Jak prezentovat, aby mozek poslouchal? (2018)
Projektový manažer jako telepat? Aneb jak neslibovat vzdušné zámky, a přesto naplnit očekávání. (2018)
Umělá píseň jako vokální forma sdělující příběh nebo emoci (2018)
Eugen Suchoň a jeho vokální tvorba (2018)
LEOŠ JANÁČEK A JEHO VOKÁLNÍ TVORBA – HUDBA O DUŠI A TĚLE (2018)
BAROKNÍ TANEC – „LA BELLE DANSE“, „LA DANSE NOBLE“ (2018)
HERECTVÍ A VYTVÁŘENÍ POSTAV (2018)
OPERA A LITERATURA, LITERATURA A OPERA (2018)
Czech Music for Percussion Instruments (2017)
Josef Berg a jeho Snění (2018)
Selected Letters of John Cage (2018)
Varhaník František Michálek a jeho mnohostranná umělecká činnost (2018)
Bedřich Antonín Wiedermann – nejvýznamnější pedagog varhanní hry v meziválečné době (2018)
Bedřich Antonín Wiedermann, varhanní učitel Moyzese a Suchoně (2018)
Bedřich Antonín Wiedermann – průkopník varhan jako koncertního nástroje (2018)
Styly evropské hudby v 17. a 18. století (2018)
Estetická funkce, norma a hodnota Jana Mukařovského, jako možný klíč k výkladu uměleckých a estetických aspektů tzv. romantických varhan na území českých zemí (2018)
Varhanářská firma Rieger v kontextu politických, společenských i kulturních změn prvorepublikového období (2018)
Jak vybrat správný mikrofon do studia. Jakou směrovou charakteristiku? (2018)
Dvoudenní kurz živého nahrávání (2018)
Vybíráme poslechové monitory - mix hudby na sluchátkách ano či ne? (2018)
Vybíráme nahrávací a editační program: který a pro jakou úroveň? (2018)
Film directing specifics, Belgrade, Serbia, at Remorker production (2015)
Escape de la tierra del diablo (2017)
Dokument a poetika v době společenských zvratů, Filmová a televizní fakulta VŠMU Bratislava (2017)
Dark Room Film Festival 2018 (2018)
Projekt: překážka nebo cesta? (2018)
Skladatel v současném světě (2017)
Atomtone - atomic data sonification software (2018)
ATOM TONE – live electronic concert using sonification of atomic data (2016)
Excellence in sound art & sound design, YOUNG ARTIST AWARD 2018 (2018)
Zapomenutý svět violy d'amore (2018)
Kresby Bohuslava Martinů: Martinů obrázky kreslící (2018)
Concepts, overlaps and philosophy of granular synthesis : Thoughts on the approach to compositional work with granulated material (2017)
The Sacred and the Profane in the Organ Music of the Czech Lands in the 19th and 20th Centuries (2014)
Open House Brno 2018 (2018)
The Evolution of Trends of Micro-Entrerprises’ Strategies in the Recording Industry (2019)
Cesta hudební nahrávky (2019)
Sochy mezi domy - edukační beseda pro veřejnost (2019)
Übungsbuch Deutsch für Musiker A1-A2 (2019)
SYMPOSIUM: UMĚNÍ | HUDBA | MANAGEMENT (2019)
Panelová diskuze spolupráce a partnerství univerzit (2019)
Václav Havel als Inspitarion in der bildenden Kunst (2019)
Cooperation between students: Music Agency Trials (2018)
Hudební průmysl, hudební zastupování, hudební vkus (2019)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů I. VI. Franco Zefirelli. (2019)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů I. VII. Otto Schenk. (2019)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů I. XII. Laurent Pelly. (2019)
Rozhovor s Rolandem Dahindenem (2019)
Propojení jazzových a klasických hudebníků v improvizačním ansámblu (2019)
The System of Education in Czechia with the Focus on Music Education (2019)
Výuka hry na bicí nástroje na brněnské konzervatoři (2019)
Bedřich Antonín Wiedermann, učitel Moyzese a Cikkera. (2019)
Bedřich Antonín Wiedermann – nejvýznamnější pedagog varhanní hry v meziválečné době (2019)
Tance v hudbě 17. a 18. století (2019)
Varhanní tvorba B. A. Wiedermanna (2019)
Nácvik a provedení originálního notačního systému Ghost Trance Music Anthonyho Braxtona mezioborovým studentským ansámblem (2019)
Propojení jazzových a klasických hudebníků v improvizačním ansámblu (2019)
Martinů Voices a Linda Sítková na Moravském podzimu (2019)
Písně Martinů v brněnských vilách: sluchový, vizuální i historiografický zážitek (2019)
Valtická exkurze za starou hudbou (2019)
Renesanční moteta v mlhách dozvuku (2019)
Basilejský komorní orchestr v Brně: úžasný, brilantní, strhující. (2019)
Mladé, krásné, talentované (2019)
Ve Zkoušce lásky studenti JAMU uspěli (2019)
Filharmonie klasicky i moderně: Antonín a Amelia (2019)
Konzervatoř Brno se stovkou na krku (2019)
Filmové hity naživo i s obrazem (2019)
Jörg-Andreas Bötticher: Stará hudba není muzeum. Jde o to, jestli nás osloví. (2019)
Projektový management 3.0 (2019)
Deníky z cest (2014)
Janáčkovský dirigent Břetislav Bakala (2013)
Beseda pro Klub přátel Filharmonie Brno. Vzpomínka na 55. výročí úmrtí Břetislava Bakaly (1897 – 1958). (2013)
Metodika hry na hoboj. Reflexe a vybrané kapitoly závěrečných prací studentů JAMU (2019)
The repertory of baroque ensemble of woodwind instruments (2019)
Oboe band in the context of baroque music culture of 18.century, University of Hull, East Yorkshire, UK, 23.5.2019 (2019)
Oboe playing progressive methodology in the European countries (2018)
Antonin Dvorak and his Serenade Op. 44 for wind instruments, cello and double bass in the context of compositions for wind instruments of the 19th and 20th centuries, Conservatorio Statale di Musica “G. Pierluigi da Palestrina” Cagliari - Istituto di Alta Cultura, Itálie, 6.9.2017 (2017)
Opera themes in the composer´s work of 18.-20.st. for oboe solo, West Parry Room, Royal College og Music, London, 27.9.2017 (2017)
Miloslav Bureš. Nejen autor textových předloh kantát Bohuslava Martinů. (2019)
Moravský podzim a osmdesát tři let starý Oidipus s hudbou Bohuslava Martinů. (2019)
Polička uctila šedesáté výročí úmrtí Bohuslava Martinů (2019)
Symfonické fantazie a Roman Hoza. Zahájen Martinů fest 2019. (2019)
Po stopách „strašlivých útrapů“ Bohuslava Martinů. (2019)
Jubileum ZUŠ Bohuslava Martinů a dvojí jubileum skladatele. (2019)
Básník z Vysočiny Miloslav Bureš (2019)
Narozen před 127 lety. Kdo? Bohuslav Martinů (2017)
Průřez evropskými dějinami opery (2018)
Opera oper Don Giovanni W. A. Mozarta (2018)
Můj zápas s klavírem. Exkurze do míst, kde se narodil, vyrůstal a kam se rád vracel Bohuslav Martinů. (2018)
Dark Room Film Festival 2019 (2019)
Kapitola Diktátoři a Studentská tisková agentura v knize TAKOVÍ JSME BYLI…Studentské listy po 30 letech (2019)
Mezinárodní konference Hudební fakulty Janáčkovy akademie múzických umění v Brně "JAMUsica" (2019)
"Sorela"; aneb hudba a socialistický realismus (2019)
Druhá vídeňská škola - jak hledat a nacházet krásu v hudbě 20. století. (2019)
Gabriel Rovňák: Zdeněk Košler – Život a dílo (2019)
Varhany v olomoucké katedrále po 2. světové válce ve světle aktuální heuristické reflexe (2019)
Jsem hudebník a jmenuji se Veselka (2019)
Půlstoletí brněnského festivalového dění (2019)
Pravidla neexistují: normativa v současné operní praxi (2019)
Současné pěvecké metody v souvislosti s historií pěveckého umění II. (2019)
Herec/pěvec v hudebním divadle (2019)
Alois Hába - Šest skladeb pro šestinotónové harmonium nebo smyčcový kvartet op. 37 (2020)
Mikrotonální vesmír Aloise Háby aneb „Vždyť ani sousedův pes Hektor se neomezuje na západoevropskou tónovou soustavu.“ (2019)
Šestinotónová hudba v šibeničních termínech. Miroslav Beinhauer a premiéry skladeb Aloise Háby (2019)
Sixth-tone Music and Tight Deadlines Miroslav Beinhauer and premieres of pieces by Alois Hába (2019)
K životnímu jubileu Jana Vičara (2019)
Improvisation, its principles and practice (2020)
Pět základních pilířů profesionální hry na trombon (2019)
Fenomén Paisiello - Ital na carském dvoře (2019)
Doktorandská konference HF JAMU v Brně (2019)
Jak úspěšně řídit kulturní projekty (2018)
Výzkum hlasové a pohybové improvizace formou tvůrčích dílen (2014)
The Organ Compositions of Bedřich Antonín Wiedermann (2020)
Franz Xaver Richter a jeho oratorium La deposizione dalla Croce Gesù Cristo (2020)
The role of the light design in classical music performance (2020)
Modely mísení granulárních hudebních objektů a jejich aplikace do kompoziční praxe (2020)
Bedřich Antonín Wiedermann : pioneer of the organ as a concert instrument (2020)
Deutsche und Französische Orgelbaukunst und Orgelkunst Alberta Schweitzera a jeho kritická reflexe (2020)
„Mezinárodní regulativ pro stavbu varhan“ a jeho dopad na varhanářství 20. století (2020)
Doktorandská konference HF JAMU 2020 (2020)
Bedřich Antonín Wiedermann Variace a fuga na moravskou národní píseň z doby Napoleonovy: historie – analýza – hodnocení (2020)
Varhaník Bedřich Antonín Wiedermann a lidová píseň (2020)
Anglikánská hudba v průběhu staletí (2020)
Písňová estetika Václava Jana Tomáška s přihlédnutím ke stylu (2020)
Mapping of management and production management environment and behavior of music ensembles in the Czech Republic - case studies (2020)
Dějiny a literatura nástroje - viola (2020)
Lingvistka a překladatelka Eva Horová (2020)
Audiovizuální tvorba v izolaci (2020)
Kolektivní improvizace a grafické partitury jako výukový materiál (2020)
Audio-vizuální tvorba v izolaci (2021)
Braxtonův hudební systém v mezioborovém nadžánrovém ansámblu (2020)
The Art of Digital Orchestration (2020)
členka Správní rady Opus Musicum, o. p. s. (2020)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů II. V., Jean-Pierre Ponnelle. (2020)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů II. XI. Willy Decker (2020)
Management x člověk (2020)
Martinů v souvislostech (1). Z nadhledu. (2020)
Odešel František (Iša) Popelka, muzikolog, martinůovský propagátor (2020)
Odešla stálice hudebního Brna, teoretik a hudebník Jiří Beneš (2020)
Barevný svět Bohuslava Martinů. Muzikolog Jaroslav Mihule se dožívá významného jubilea (2020)
Bohuslav Martinů: Písně/Lieder. Pro zpěv s doprovodem klavíru, výběr z rané tvorby věnované Olze Valouškové. /Auswahl aus dem frühen, Olga Valoušková gewidmeten Schaffen. (2020)
Mladý Bohuslav Martinů/Der junge Bohuslav Martinů; Oslnění Olgou Valouškovou/Bezaubert von Olga Valoušková; Písně/Die Lieder (2020)
SOIL CHOIR v.1.3 – soil moisture sonification installation (2020)
Osobnosti Hudební fakulty JAMU (2020)
Digital transformation of cultural institutions and impact of digitalization to the audience development (2020)
Tigran Mansurjan: Být skladatelem na rozhraní Východu a Západu (2020)
Mansurjanovo Requiem a po něm nekonečné ticho (2020)
Monument zhmotnil totalitu a tragédii jednotlivce (2020)
Vladimir Fedosejev: Nad hudbu je jenom láska (2020)
Taťjana Nazarbekova: V Čajkovského orchestru lidé pracují celý život (2020)
Hana Skládalová: O českou kulturu je v Rusku velký zájem (2020)
Radim Dolanský: Rusko v přímém přenosu - okamžik nad čajem a nový projekt je na světě…! (2020)
Pražský filharmonický sbor v Zarjaďje (2020)
Robert Kružík: Psychologie, pedagogika a empatie k hráčům (2020)
Smrti, kde je tvá zbraň? Německé requiem živě ve Vídni (2020)
Všechno nejlepší – Feliz cumpleaños – Vse najboljše – Alles Gute, Pražské jaro! (2020)
Brno Contemporary Spring (2020)
Pavel Šnajdr: Prima vista nejde postihnout úplně všechno (2020)
Zimní cesta k jarnímu festivalu (2020)
Magdalena Kožená se Simonem Rattlem přinesli do Brna písňový ráj (2020)
Jiří Ludvík: Cinkání skleniček do potlesku našich koncertů prostě patří (2020)
Jan Čižmář: CD je taková třešnička na dortu (2020)
Salvy z děla a buránské písně zahájily Mezinárodní hudební festival Špilberk (2020)
Obrazy utkané z hudby (2020)
Alžběta Poláčková: Hrozně mě baví práce na detailech (2020)
Břicho bolí od smíchu, oči lezou z důlků a uši samy sobě nevěří: Mnozil Brass (2020)
Sborové hody na festivalu Janáček Brno (2020)
Vila Löw-Beer ožila zvukem Zemlinského kvarteta (2020)
BCO otevřel jubilejní sezónu koncertem pro festival (2020)
Jakub Hrůša uzavřel festival v rodném městě online z Bamberku (2020)
Barbara Maria Willi: Česká republika je pro mě místo návratu ke slovanství (2020)
Nesmírně vřelý člověk, který byl náhodou také slavným skladatelem. ČT art k výročí Bohuslava Martinů (2020)
Martin Šulc: Soutěže mě přitahují kvůli adrenalinu (2020)
Hudební fakulta Janáčkovy akademie múzických umění v Brně na festivalu Janáček Brno 2020 (2020)
Svatební košile Antonína Dvořáka, Vítězslava Nováka a Bohuslava Martinů: Komparativní analýza (2019)
Co střeží Karyatidy aneb Průvodce Hudební fakultou (2020)
Environmentální žurnalistika (2020)
Environmentální žurnalistika (2020)
Anna Barová: Posedlost divadlem umocněná emocí hudby (2020)
Jan Trojan: Region je pro mne základní jednotka výzkumu (2020)
Miloslav Ištvan kdysi a dnes (2020)
V hodinách Inessy Janíčkové panovalo zaujetí pro hudbu. (2020)
Vlastimila Lejska charakterizovala všestrannost (2020)
Osobnost Břetislava Bakaly (2020)
Příprava skladeb na skladatelskou soutěž (2020)
Hudební pomůcky a jejich využití v improvizaci a elementární skladbě (2020)
U Otakara Vondrovice stála hudba vždy na prvním místě. (2020)
Open House Brno 2019 (2019)
Open House Brno 2020 (hybridní) (2020)
Celé hudební Brno vědělo. kdo je "Kráťa" (2020)
Jiří Skovajsa: "Jsme jako jezdci formule jedna" (2020)
Dramaturg Václav Nosek: „Opera je obrazem života lidí“ (2020)
Smyčcový kvartet č. 2 Listy důvěrné Leoše Janáčka - notová edice (2020)
Il matrimonio segreto – inspirativní cesta do italského belcanta (2020)
Nové hudební nástroje pro živě tvořenou elektroakustickou hudbu (2020)
Jaroslav Ježek. Neznámý a znovu objevovaný: Artificiální tvorba Jaroslava Ježka a premiérová edice několika klavírních skladeb. (2020)
Fenomén interpretace sólového klavírního díla Jana Nováka (2020)
Alois Hába – Šest skladeb pro šestinotónové harmonium op. 37 (2020)
Mašek Pavel Lambert (2021)
Mašek Johanna Maria Nepomucena (2021)
Baletní divadlo z pohledů hudební dramaturgie – Vybrané kapitoly z dějin původní baletní hudby 20. století (2020)
Textauswahl für den Deutschunterricht an der Musikfakultät (A2 - B1), Geschichte und Gegenwart, Neufassung (2020)
Osobnosti Hudební fakulty II (2020)
Codex Jacobides CZ-Pnm XIII B 237 Critical edition—complete package (2020)
Music Entrepreneurship Vol. 1 (2020)
Václav Havel jako inspirace ve výtvarném umění (2021)
Intellectual property in music (2021)
Misattributed and Uncertainly Ascribed Eighteenth-Century Organ Pieces in the Czech Lands (2021)
Varhaník Bedřich Antonín Wiedermann a lidová píseň (2021)
Posudek na habilitační práci Otomara Kvěcha SLOVO A HUDBA. HAMU (2013)
Varhaník Bedřich Antonín Wiedermann a Brno (2021)
Podnikatelské kompetence v oblasti múzických umění. Nové výzvy ve vysokoškolském vzdělávání (2021)
Hudba kolem nás - hudební univerzum. Pojem vážná hudba. Obecná východiska. (2021)
Varhaník Wiedermann jako tvůrce a interpret scénické hudby: Ortnerův Řezbář Vít Stoss v Městských divadlech pražských roku 1943 (2021)
Bedřich Antonín Wiedermann Variace a fuga na moravskou národní píseň z doby Napoleonovy: historie – souvislosti – hodnocení (2021)
Schumann, Brahms, Pfitzner (2019)
Czech viola sonatas (2016)
„Mezinárodní regulativ pro stavbu varhan“ a jeho dopad na varhanářství 20. století (2021)
Bedřich Antonín Wiedermann (2021)
Bohatýr varhan Bedřich Antonín Wiedermann (2021)
Mapping of management and production management environment and behavior of music ensembles in the Czech Republic‘Learning by doing’ (2021)
Studie manažerského a produkčního prostředí a chování hudebních souborů v České republice „Learning by doing“ (2021)
Členka komise pro výtvarnou, filmovou a fotografickou tvorbu (2021)
Festival bicích nástrojů v Brně (2021)
Podivuhodný (ba)let Bohuslava Martinů (2021)
130. narozeniny Martinů v Poličce oslavili důstojně a spravedlivě (2021)
„The Name’s Bond … James Bond“ aneb večer filmové hudby v Obecním domě (2021)
Escape. Mix sound designu reálných zvuků a studiově vytvořeného ansámblu (2021)
Kolektivní improvizace a grafické partitury jako výukový materiál (2021)
Mix sound designu reálných zvuků a studiově vytvořeného ansámblu (2021)
Multimediální hudební projekt postavený na nahrávkách konfiskovaných varhan v období padesátých let a živé performance hudebníků (2021)
Arte Acta uvádí: Debata o uměleckém výzkumu (2021)
Panelová diskuse Fenomén improvizace... (2021)
Synestetické myšlení v hudbě a výtvarném umění (2021)
Filmoví auteuři aneb všestranné osobnosti stříbrného plátna (2020)
Hrůša o Martinů… a já o obou (2021)
Interpretační poznámky ke studiu operních titulů (2021)
Filmový skladatel John Williams dnes slaví devadesáté narozeniny (2022)
Opera a literatura, literatura a opera (2021)
Music production in European context: mapping of similar degree programmes (2021)
Classical music and opera in digital era (2022)
Hudební produkce v evropském kontextu: mapování příbuzných studijních programů (2021)
A view on the Period Flute: Anton Reicha – Sonata for Flute and Piano in G major, Op. 54 (Sonate pour le pianoforte avec accompagnement d‘une flute obligé, Op. 54) (2021)
Klavírny cyklus Elegantiae tripudiorum Jana Nováka (2021)
Alois Hába - Symfonická fantazie pro klavír a orchestr op. 8; K problematice dosavadních nahrávek a interpretační praxe (2021)
Naslouchat, slyšet, improvizovat. Poznámky ke kolektivnímu výzkumu hudební improvizace a poslouchání (2021)
Fenomén interpretace sólového klavírního díla Jana Nováka (2020)
Zmapování a zhodnocení produkčních a edukativních aktivit Českého a slovenského muzea a knihovny (National Czech & Slovak Museum & Library) v Cedar Rapids, Iowa, USA. (2021)
Ethnographic and poetic documentary lab (2021)
Písňová tvorba Fanny Mendelssohn Hensel (2021)
Doktorandská konference HF JAMU 2021 (2021)
Mezinárodní konference HF JAMU 2021 (2021)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů III. XI. Alena Vaňáková (2021)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů III. IX. Evald Schorm (2021)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů III. VII. Miloš Wasserbauer (2021)
Dirigent a dramaturg Václav Nosek by se dožil 100 let (2021)
Mozaika nejslavnějších operních režisérů III. III. Ota Zítek (2021)
Martinů v souvislostech (2) Jak se dříve žilo v zimě aneb Jak vznikly fotky „na lyžích ve sportovním dresu“ (2021)
Martinů v souvislostech (3) Významní martinůovští dirigenti I: Talich, Kubelík, Nosek, Bělohlávek (2021)
Martinů v souvislostech (4) Jarní a velikonoční inspirace Bohuslava Martinů (2021)
Sto let od narození dirigenta a dramaturga Václava Noska (2021)
Martinů v souvislostech (5) Prázdninový „výletník“ po stopách Bohuslava Martinů. Část 1. – Polička a nejbližší okolí (2021)
Martinů v souvislostech (6) Prázdninový „výletník“ po stopách Bohuslava Martinů. Část 2. – Okolí Poličky, Vysočina, Svitavská pahorkatina (2021)
Martinů v souvislostech (7) Poličský Martinů fest a trocha jeho historie (2021)
Martinů v souvislostech (8) Zdeněk Zouhar jako (nejen) nezdolný propagátor díla Bohuslava Martinů (2021)
Martinů v souvislostech (9) Vánoční momentky ze skladatelova života i tvorby (2021)
Brno (nejen) jako místo světových premiér jevištních děl Bohuslava Martinů (2021)
Písňová estetika Václava Jana Tomáška s přihlédnutím ke stylu (2021)
Live streaming v hudbě (2022)
Vážná hudba v hudebně-průmyslovém a mediálním kontextu (2021)
Brněnská setkání s Bohuslavem Martinů (2020)
Varhaník Bedřich Antonín Wiedermann a Malá Haná (2022)
Digitalization in classical music and opera (2022)
Life and works of the organist Bedřich Antonín Wiedermann: sources and published documents (2022)
Hymnus ke cti sv. Vavřince (2021)
Vangelis: Hudební experimentátor a průkopník (2022)
Milan Šimáček (21. 4. 1962, Hodonín – 24. 9. 2018, Praha) (2022)
MILAN ŠIMÁČEK (2022)
Setkání Mozarta s Janáčkem v Brně jedenadvacátého století (2022)
Setkání Mozarta s Janáčkem v Brně jedenadvacátého století (2022)
The Prehispanic Numerical Systems in New Media Musical Design (2022)
Varhanní hnutí a jeho dopad na varhany a varhanářství v Československu (2022)
Digitální transformace v oblasti performativního umění (2022)
Reklama v činnosti varhanářské firmy Tuček – produkce firmy Tuček prismatem reklamy (2022)
Produkce a propagace harmonií u firmy Tuček (2022)
Environmentální žurnalistika (2022)
Trendy v environmentální žurnalistice (2022)
Předat dětem, co je k žití. 30 rozhovorů — 30 let Sedmé generace (2021)
Varhaník Wiedermann jako tvůrce a interpret scénické hudby: Ortnerův Řezbář Vít Stoss v Praze roku 1943 (2022)
Jak(ou) hudbu posloucháme? (2022)
Uplatnitelnost na trhu práce v oblasti klasické hudby. Koresponduje vzdělávání v ČR v oboru s pracovním trhem? (2022)
Open House Brno 2022 (2022)
Alessandro Poglietti na Moravě (2022)
Dějiny klavírního umění. Vývoj klavírní tvorby od počátků po současnost (2022)
Emanuel Štěpán Petr - reflexe varhanářské činnosti v dobovém tisku (2022)
Kritický pohled na vybrané aspekty vědecké argumentace na téma Geneze barokního hoboje (2022)
Uplatnitelnost umělců na trhu práce v oblasti klasické hudby v ČR, v kontextu EU (2022)
Pohyb jako specifická složka interpretace klavírních skladeb soudobé hudby (2022)
Jevištní technologie v 21. století (2022)
The Experiences of shooting and long running time poetical docu- feature movie (2022)
Experimentální film v dobách post multimediálních (2022)
¡Hasta pronto Meat Loaf!. (2022)
“Haab – Jun” - Los sistemas numéricos mayas y las nuevas tecnologías (2022)
Doktorandská konference HF JAMU 2022 (2022)
The concepts of algorithmic composition (2022)
Spektralmusik und Postspektralismus (2022)
Entrepreneurial Mindset in Classical Music: Focus on Tertiary Education (2023)
Členka komise pro výtvarnou, filmovou a fotografickou tvorbu (2022)
Entrepreneurial mindset in classical music: focus on tertiary education (2023)
Brňané bronzoví i oceloví (2023)
Projektový management. Komplexně, prakticky a podle světových standardů (2023)
Jak náš mozek sabotuje zavádění změn…A to i těch, o kterých si myslíte, že je sami chcete. (2023)
Harmonické a neharmonické barvy i šum při instrumentaci (2022)
Patří budoucnost virtuálním nástrojům? (2019)
Písňová tvorba skladatelek v německých zemích (1750-1830) prizmatem stylu a písňových škol (2023)
The Numeric Music Composition in New Media Design (2024)
“La Condesa” y la grabación de campo cómo elemento estructural de una obra mixta ó paisaje urbano (2024)
Es geht nicht nur um die Illustration (2023)
Increasing Managerial Know-How of Higher Education Art Students (2023)
Nízkolatenční streaming – využití a dopady v klasické hudbě (2023)
Využití technologie nízkolatenčního streamingu v oblasti hudebního vzdělávání (2023)
Využití nízkolatenčního streamingu v hudebním vzdělávání (2023)
Konference ReConnect 2023 (2023)
Workshop: Synchronizace v hudebním sektoru (2023)
Open House Brno 2023 (2023)
Digital Transofmation of European Symphony Orchestras (2023)
Šaty dělaj Martinů (2023)
Motýli a rajky. Cyklus klavírních skladeb Bohuslava Martinů inspirovaný sbírkou Maxe Švabinského. (2023)
Motýli a rajky. Cyklus klavírních skladeb Bohuslava Martinů inspirovaný sbírkou Maxe Švabinského (2023)
Digitální technologie v oblasti produkce klasické hudby: využití nízkolatenčního streamingu (low latency streaming) (2023)
Varhaník Bedřich Antonín Wiedermann za druhé světové války (2023)
Making catalogue of works by organist Bedřich Antonín Wiedermann (2023)
Varhanní tvorba Bedřicha Antonína Wiedermanna (2023)
Bedřich Antonín Wiedermann – „nejdokonalejší ovládatel nádherného nástroje“ (2023)
členka odborné komise pro oblast hudba (2016)
členka odborné komise pro oblast hudba (2020)
B. A. Wiedermann a Husův sbor na pražských Vinohradech (2023)
Workshop na téma:Jak náš mozek sabotuje zavádění změn. KOGNITIVNÍ OMYLY: Znáte iracionální omyly, kterých se dopouští i Váš mozek? (2023)
Představení Centra pro výzkum brněnské kompoziční školy (2023)
Pluralita kompozičních přístupů ve vlastní tvorbě (2023)
Dreadnought guitar top plate innovation (2023)
Jak sudé a liché harmonické složky ovlivňují hudební barvu? (2023)
Ančerl, Jílek, Mackerras, Abbado dirigují Sinfoniettu (2023)
Cineinterespacio cesta tvorbou ve filmu (2023)
Zviditelnění (2023)
El cine como "arma política" de Jorge Sanjines (2023)
Mimesis als kompositorisches Modell. Zu Jonathan Harveys Speakings (2023)
Spektrální analýza jako kompoziční model (2023)
Componer desde el corazón de Europa para la amada Ciudad de México (2023)
Karel Vachek pedagog (2023)
Wellbeing a kondice pro uměleckou praxi - subjektivní faktory uplatnitelnosti na trhu práce. (2023)
Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení v kontextu proměny vnímání a motivace návštěvníka (2023)
Становлення і популяризація гобою та його різновидів в епоху бароко. Аналіз педагогічних та дослідницких джерел (2022)
Mezinárodní konference Hudební fakulty JAMU 2023 (2023)
Doktorandská vědecká konference HF JAMU 2023 (2023)
Bohatýr varhan Bedřich Antonín Wiedermann. Portrét novodobého varhanního virtuosa. (2023)
Modely fungování hudebních produkčních agentur – sonda do sektoru (2023)
Franz Schubert – Wanderer-Fantasie C dur, D 760 (2023)
Česká opera začátku 21. století (2023)
Koncertní sólová klavírní tvorba Jana Nováka (2023)
Katedra cizích jazyků na Hudební fakultě JAMU (2022)
Životní cyklus projektu mezinárodní spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2018)
Reformní varhanní hnutí a jeho dopad na varhany a varhanářství v Československu (2022)
Reklama v činnosti varhanářské firmy Tuček – produkce firmy Tuček prismatem reklamy (2022)
SYMPOSIUM: Umění | Hudba | Management 2024 (2024)
Future of Music Education (2024)
Models of functioning of music production agencies in the Czech Republic (2024)
Organ pieces by Johann Baptist Wanhal in context of organ music of Central Europe (2024)
Univerzitní kampus Bohunice - dialog vědy a sochařského umění (2024)
Univerzitní kampus Bohunice - dialog vědy a sochařského umění (2024)
ULTRA LOW-LATENCY STREAMING TECHNOLOGY IN MUSIC EDUCATION (2024)
Ultra-low latency streaming technology in music education (2024)
Los números de Fibonacci y su uso estructural en la composición (2024)
Programa de Estimulos a la Creacion y Desarrollo Artistico PECDA Tamaulipas 2024 (2024)
Kulturelles Management in Architekturfestivals (2024)
Hudební workshop: nízkolatenční streaming Brno a Bělehrad (2024)
MVTP demo (CESNET) (2024)
Aktivity varhanního virtuosa B. A. Wiedermanna v letech 1934–1944 (2024)
Music Education in Digital Age (2024)
Hudební management v evropském kontextu terciárního vzdělávání (2024)
Reflexe soudobých vývojových tendencí varhanářství ve střední Evropě (2024)
Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení II (2024)
Kantor celou svou duší (2024)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém