Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS JAMU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Vybrané publikace/výsledky
Poznámky a postřehy k historii divadelních oborů (2017)
The Moving Body in Cultural Mass Performances of the Sokol Gymnastic Movement (2017)
Why, How and What Are the Prospects? Artistic Research as a Challenge for Doctoral Studies in Theatre (2017)
Decrouxova technika: semiologie konajiciho těla (2017)
Metaforický trénink jako způsob praktické výchovy Umělce: k vývoji metodiky výuky (2017)
LET HUSY z Brna až do Amsterodamu a Avignonu (2017)
The Phenomenon of Rozrazil (Speedwell), or a Play Which Found Its Time (2017)
Challenging Hierarchies? (2017)
Issues in the Reconstruction and Analysis of Bolek Polívka's Authorial Production of Am a Ea (2017)
Úkol – gesto – cíl (2017)
"Experts of the Everyday": Staging Authenticity in Documentary Theatre (2017)
O jasu (2017)
Defining an Acting Style (2017)
Together / Společně - Labyrinth of the World and Paradise of the Heart - Labyrint svět a ráj srdce - Kopenhagen - Kodaň 1983 (2017)
Creativity in language learning = La créativité dans l'enseignement des langues étrangères = Creatividad en la enseñanza de idiomas : tvořivý přístup k výuce cizího jazyka na vysokých školách (2012)
Edward de Bono : six thinking hats = seis sombreros para pensar = les six chapeaux de la réflexion (2012)
Architektura zoologických zahrad = Zoo architecture : zkrácená verze habilitační práce v oboru Architektura (2016)
Teorie umění na Vysokém učení technickém v Brně (2015)
FA + FAVU, ústavy teorie (2015)
Panská sídla jižní Moravy : historie, potenciál a limity využití : část Litenčická pahorkatina (2016)
„Netvař se! Tvoř!“ : Zamyšlení inspirovaná klauzurním festivalem KALDu (2014)
Theatre Faculty of the Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno (2014)
Autor - vize - meze - televize (2015)
Current Issues in Performance Analysis : proceedings of the international theatrological conference (Theatre Faculty of Janáček Academy of Music and Performing Arts Brno, 21-22 November 2014) (2014)
Phantom limb (2016)
Rus je ten, kdo miluje břízy (2016)
Ukradené dívky : Boko Haram a teror v srdci Afriky (2016)
Městská kronikářka Plzeň = Stadtschreiberin Pilsen : 2015 (2015)
Americký císař : masové vystěhovalectví z Haliče (2016)
Zimní ryby (2015)
Městská kronikářka Plzeň = Stadtschreiberin Pilsen : 2015 (2015)
Království stínů (2015)
Počong, aneb, O pinoživosti lidské existence (2015)
Původní česká rozhlasová hra po roce 1989 (2014)
Karel Cón - Stanislav Slovák - Jan Šotkovský - Petr Štěpán, Mendel, aneb, Vzpoura hrášků : desátá inscenace sedmdesáté sezóny 2014/2015 : premiéra 21. června 2015 na Biskupském dvoře (2015)
Petr Štěpán, Jan Šotkovský, Stanislav Slovák, Bítls : sedmá inscenace sedmdesáté druhé sezóny 2016/2017 : premiéra 4. března 2017 (2017)
Paul Pörtner, Splašené nůžky : první inscenace sedmdesáté první sezóny 2015/2016 : premiéra 12. a 13. září 2015 (2015)
Patrick Hamilton, Provaz : [premiéra 21. února 2014 v Divadle Reduta (2014)
Podpora kultury z Evropské unie do roku 2020 (2016)
Koncept kulturních a kreativních průmyslů pohledem studentů divadelního manažerství (2015)
Josef Skupa: the birth of a modern artist (2015)
Puppet cabaret: visual idioms, performance technologies and the poetics of Czech special puppets in a European context 1850–1950 : (from artistic automata through trick and variety puppets, to puppet cabaret and variety show clowns and acrobats) (2015)
Piran - Berlin, Evropski filmski projekti Františka Čapa (2017)
LET HUSY z Brna až do Amsterodamu a Avignonu (2017)
Splynutí při věřitelské solidaritě v novém občanském zákoníku (2014)
Zákon o registru smluv. On-line komentář. (2016)
Imagine the Utopia! Rethinking Alain Badiou´s Theatre-Politics Isomorphism (2018)
O zřízení JAMU a zřízení, zrušení a obnovení jejích fakult (2018)
Co dělat, když vítězí seriál… (2018)
Rozhlas jako nová zkušenost vnímání, tvorby a výuky (2018)
Vědomá i spontánní přeměna osobního těla v herecký umělecký nástroj (2018)
Instituce a jejich duše (2018)
Současná dramatika jako výzva k diskuzi (2018)
Kreativní producentství jako součást uměleckého vzdělávání a divadelní praxe aneb Službou umělcům sloužíme publiku (2018)
Estetika umění mimu Étienna Decrouxe (2018)
Radio documentaries in the reflection of the International Feature Conference (2018)
ROZHLASOVÁ DOKUMENTARISTIKA V ZRCADLE INTERNATIONAL FEATURE CONFERENCE (2018)
Rozhlasová hra jako nástroj manipulace (2018)
Výchova dramaturgií, výchova k dramaturgii : Pedagog v roli dramaturga, dramaturg v roli pedagoga (2018)
Glitche v očích (2018)
Oliver Frljić : Naše násilí a vaše násilí (2018)
Ctibor Turba - pedagogika v mimickém a komediálním divadle (2019)
Strategie kultury a kreativních odvětví města Brna (2018)
Scénografie jako permanentní dialog (2018)
Spolupráce režiséra s hudebním skladatelem na vzniku činoherní inscenace (2018)
Stáhnout se do kořenů a nalézt živé slovo (2018)
Shakespeare a ctnost: význam teorie ctnosti pro porozumění dramatu (2018)
Má tanečně-pedagogická praxe (2018)
Cestou k počátkům divadla (2018)
Pracovní sešit: Světelné technologie a sály Hudební fakulty JAMU v Brně (2019)
Brněnské podzemí kniha třetí (2013)
Kostnice u sv. Jakuba (2014)
Anxious Affinities: How Theatrical Performance Can Generate a Platform for Interpersonal Dialogue (2017)
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi hercem: úvaha o významu jazykové výuky a výchovy v rámci herecké výchovy (2017)
Bohumil Hrabal, Ostře sledované vlaky : premiéra 24. ledna 2014 v Mahenově divadle (2014)
Strategie dramaturgie (2017)
Kam zmizol scenárista Obchodu na korze? Osudy Ladislava Grosmana v rokoch 1968 až 1973 a prípad Rendez-vous strýce Davida (2018)
Mentální aktivizace diváka v současném evropském politickém divadle (2019)
Cesta neslyšícího studenta Ateliéru výchovné dramatiky Neslyšících k vědomí profesní identity (současná realita) (2018)
Zdeněk Pospíšil ve švýcarském exilu (2019)
Dekompozícia ako rozklad klasického logos (2013)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1950–1960 – Výtvarný jazyk televizních pořadů a filmů s divadelní loutkou (2014)
Práca s princípom prézentnosti v inscenáciách Thomasa Ostermeiera (2014)
Divadelní festival Velkolhotecká škola (2014)
Na východ od Západu: súťažná sekcia karlovarského filmového festivalu ako vstupná brána začínajúcich tvorcov z tzv. východu do sveta filmových festivalov (2015)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1960–1970: Výtvarný jazyk televizních pořadů a filmů s divadelní loutkou (2015)
Výzkum fyzikálních vlastností světla v mobilním simulačním světelném modelu a jejich využití v praxi (2014)
KočéBRování 2014: Cykly aneb Divadlo je setkání (2015)
Velkolhotečtí herci aneb Jak Lhoťáci z(a)koušeli divadlo (2015)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 (2014)
Různorodé obsahy oboru Dramatická výchova (2014)
K určení auditora veřejnou vysokou školou (2019)
Fenomenální tělo jako prostředek performativního utváření skutečnosti (2019)
Vhodně široký Rámcový vzdělávací program základního umeckého vzdělávání (2014)
Analýzy představení současného tance/performance (2016)
Analýza studijních materiálů a pedagogických postupů využívaných ve výuce filmové, audiovizuální a multimediální tvorby v oblasti formálního i neformální-ho sektoru vzdělávání (2016)
Velkolhotecké divadelnění ve Slepé uličce (2016)
Fungování kulturních center (2016)
Multikultúrne prvky v postdramatickom divadle vs. Postdramatické divadlo v multikultúrnom prostredí (2016)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1980 - 1990 (2016)
How Movement Works (2017)
Alenka – inscenace s využitím uměleckého tlumočení do českého znakového jazyka (2017)
Provoz kulturních center (2017)
Rozhlasová dokumentaristika v zrcadle International Feature Conference (2017)
Světelný design jako poslední kauzální rámec divadla (2019)
Systemic Practitioner Research - Some(Epistemological) Considerations and Examples (2020)
Psycho-plastic Scenography: The Tristan and Isolde Case (2019)
Freedom as a Burden (Legacy revisited!) (2018)
Násilí v umění a jak může působit reflexe kritiky (2019)
Workshop Artistic Research (2019)
LED technologie a pájení (2019)
Prix Europa Německo (2019)
True Self-expression (2019)
Conversations About Teaching of Performance Design: Views, Perspectives and Evolution. AMERICA – EUROPE – ASIA (2019)
Portrait of Josef Svoboda in Sevilla (2019)
Být sokolem: o performativním utváření národní identity v sokolském hnutí (2019)
Tělo v pohybu: performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa (2019)
Cena Václava Königsmarka (1. místo v kategorii Disertační práce) (2019)
Londýnská výročí (2019)
Manipulation of Reality Through an Interactive Game: Remote X as an Example of New Modes of Spectatorship (2019)
Písně V+W tlumočené do znakového jazyka (2016)
Umělecké tlumočení vybraných písní do českého znakového jazyka (2017)
Tanec, prostor a světlo (2017)
Sestup ke kořenům. Divadlo jako hledání jedinečnosti lidské identity (2019)
Divadlo za demokracii - Theatre for Democracy (2019)
Theatre Experiment in Czech Sign Language: Life Sentence - The Worst Will Stay (2019)
Osobní umělecké dílo (2019)
Transparent-text a informace ve vizuálním kódu: Philippe Quesne, Pražské Quadriennale, Farm Fatale (2019)
Role překládání ve výuce cizích jazyků obecně a zvláště na Divadelní fakultě JAMU (2007)
Znakový jazyk jako součást představení (2005)
Commedia dell'arte Divadla na provázku (1974 - 1985) (2010)
Finanční aspekty (2010)
Scénografové ve službách Les Ballets Russes (1909-1912). Počátky divadelní secese (2007)
Vliv psychiky na taneční výkon žáků a studentů (2007)
Vrstevnatost a dynamika hereckého projevu (2007)
Může videopořad ovlivnit informovanost mládeže o Neslyšících? (2004)
Tóny duhy (2004)
Verbální sochařství okamžiku či prostředník interakce? (2004)
Výukový videopořad - možnost ovlivnění informovanosti? (2004)
videopořad NESLYŠÍCÍ (2003)
SPOLEČNÝ PROJEKT Divadla na okraji, Divadla na provázku, HaDivadla a Studia Ypsilon CESTY (KŘIŽOVATKY, JÍZDNÍ ŘÁDY, SETKÁNÍ) ? Dokumentace a rekonstrukce projektu (2011)
Pohybové divadlo neslyšících Zoji Mikotové: dramaturgicko-inscenační postupy (2009)
Umění loutky (2018)
Zážitky canterburské (2019)
Slovenská rozhlasová hra žije! (2019)
Psycholožka a vrah na erotické lince (2019)
Spojeni pochopením (2019)
Behind the Curtain of Phylogeny: From Theatrical Anthropocentrism to Interspecies Appreciation (2019)
Cena Josefa Škvoreckého za mimořádné literární dílo v oboru audiovizuální tvorby (Trilobit 2019) (2019)
DIVADLO S LOUTKAMI – MALÉ ALE NAŠE (2018)
Váchalův Krvavý máj (2019)
Současná původní slovenská rozhlasová hra (2019)
Reflexe vlastní režijní práce (2007)
Modely v nás a možnost jejich změny (2005)
Úvodem k unikátnímu svědectví: Jaroslav Svoboda ? Nebyl jsem pouhým účastníkem (2010)
Cesta od dramatické výchovy k oboru Divadlo a výchova (2009)
Za české a zároveň mezinárodní loutkářské muzeum (2012)
Eva Tálská aneb Se mnou smrt a kůň (2011)
Brechtovská divadelní poetika (2007)
Das Schöpferische Wort/Tvůřčí slovo (2007)
Divadlo jako extáze (2006)
Mýtové kořeny dramatických postav I. (2003)
Mýtové kořeny dramatických postav II. (2003)
Jazyk a divadlo: několik velmi obecných a několik velmi konkrétních postřehů (2010)
Podoby současné scénografie (2003)
Denník z režijnej asistentúry v Odin Teatret (2012)
Principia mim-ethika (2010)
Hra. Hra jako sociokulturní univerzálie a hra jako genus proximum dramatické kultury. (2008)
Vladimír Čermák divadelník (2009)
LOUTKA MEZI DIVADLEM, FILMEM A TELEVIZÍ 1970-1980 II (2018)
LOUTKA MEZI DIVADLEM, FILMEM A TELEVIZÍ 1970-1980 III (2018)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 V (2018)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970-1980 VII (2019)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970-1980 VIII (2019)
Divadlo diverzity. Theater Rambazamba v Berlíně (2019)
LOUTKY ZE STARÉ PŮDY (2018)
Odvaha požádat o pomoc (2019)
Dobrou noc, pane profesore (2019)
Hvězdné nebe nad hlavou (2019)
Plíživý skřet jménem Parkinson (2019)
9th Conference of Doctoral Studies in Theatre Practice and Theory. Experience as a Research Method in Performing Arts. (2019)
Taneční technika Lestera Hortona (2017)
Popiš mi tu proměnu : rozhovory s básníky (2010)
Ingmar Bergman (1918-2007), Sedmá pečeť = Ingmar Bergman (1918-2007), (Det sjunde inseglet) : [česká premiéra 8. února 2013 v Mahenově divadle (2013)
Sídliště Lesná v kontextu času = Block housing estate Lesna in context of time : zkrácená verze Ph.D. Thesis (2016)
Bytosti jménem houba (2016)
The puppet and the modern : visual style of Czech family puppet theaters, theater clubs and art scenes in the early 20th century as a unique reflection of avant-garde and modernist currents by Czech artists (2014)
Na houby : s tatou Arnoštem Goldflamem a synkem Josefem Poláškem : český houbařský rok (2016)
Divadlo jako neodhozený žebřík : texty o autorském, alternativním a studiovém divadle (2015)
Fenomén Hvězdy na vrbě : historie, analýza, rekonstrukce a dokumentace inscenace (2016)
Hermeneutika dějinnosti ve filmovém eseji Karla Vachka a Chrise Markera (2013)
Existenciální divadlo snění : rekonstrukce a analýza inscenace HaDivadla Písek (Tak dávno..., 1988) (2016)
Dialog uměním : filozofie mimésis v kultuře dialogu (2016)
Krása ve filmovém dokumentu (2014)
Umění a ctnost : k teorii umělecké reprezentace (2013)
Jubilejní benefice pro Artura Závodského : sborník ke 100. výročí narození prof. PhDr. Artura Závodského, DrSc. (2012)
Pane profesore - uděláme vám scénu : Jaroslavu Vostrému, zakladateli a tvůrci české scénologie (2016)
Kdo umí, učí : RUV 2010-2015 (2016)
Libůstka si libuje (2015)
Co by bylo (2017)
Anja Hillingová, Spolu/Sami (2015)
Proč Einstein nenosil ponožky : jak zdánlivě nepodstatné věci ovlivňují naše myšlení (2016)
Franz Cap : průvodce životem a dílem filmového režiséra Františka Čápa (2016)
České pohádky : německo-české vydání (2016)
Pohádky bratří Grimmů = Märchen der Brüder Grimm (2010)
Märchen der Brüder Grimm = Pohádky bratří Grimmů (2015)
Golemlegenden = Legendy o Golemovi : [dvojjazyčná kniha] (2012)
Stanislav Slovák - Jan Šotkovský - Petr Štěpán, Cyril a Metoděj : desátá inscenace šedesáté osmé sezony 2012/2013 : premiéra 22. června 2013 na Biskupském dvoře (2013)
Václav Cejpek - Zbyněk Srba - Jan Šotkovský, Betlém : pastorála, aneb, hry vánoční : třetí inscenace šedesáté páté sezony 2009/2010 : premiéra 31. října 2009 na Činoherní scéně Městského divadla Brno (2009)
Zamilovaný Shakespeare : třetí inscenace sedmdesáté druhé sezóny 2016/2017 : premiéra 12. a 13. listopadu 2016 na Činoherní scéně (2016)
Pravděpodobný příběh Františka Čápa (2017)
Cesty k herecké pedagogice : reflexe metod několika současných přístupů (2016)
Faust versus Wagner. Úvaha o vědeckosti, svobodě a Šafaříkovi (2015)
Franz Cap: Průvodce životem a dílem (2017)
Dramatická tvorba ostravského studia Československé televize (1955-1991) (2017)
Divadlo v krizi(?) aneb Pokus o mimesis (2019)
Text jako rám – text jako objekt. Mapování strategií práce s textem v současném evropském (konceptuálním) divadle (2019)
Audiovizuální propaganda: české země mezi Sovětským svazem a Německem 1914-1989 (2019)
Peter Brook a Bouffes du Nord – Hledání místa pro setkání (2013)
Obnova paměti vesnice – Inscenační činnost ve Velké Lhotě v letech 2008–2012 (2013)
Inscenace Eulen bleiben immer v divadle Theater Brett – Ernst Jandl (2013)
Výzkum tandemové komunikace prostřednictvím tvorby a analýzy inscenace (2013)
Inscenační postupy a metoda režijní práce Aloise Hajdy s ohledem na inspirační zdroje a impulsy (2013)
Divadlo ve výchově se zaměřením na recepci a reflexi divadelního díla ve spolupráci s Národním divadlem moravskoslezským v Ostravě (2012)
Velkolhotečtí pěvci aneb Hledání zapomenutého (2015)
Akčný výskum dekompozičných princípov v inscenačnej tvorbe (2014)
Rozvoj předpokladů pro práci s externalizačními prostředky (2014)
Inscenační tvorba Aloise Hajdy v Mahenově činohře v letech 1981–1991 (2014)
Paradox Rimini Protokoll (2014)
Chéreauovo nastudování Wagnerovy tetralogie Prsten Nibelungův (2013)
KočéBRování 2015: Tisíc a jedna noc aneb Divadlo je lidská zkušenost (2015)
Percepcia pohybovej komédie v zahraničí (2015)
Problematika inscenované autenticity (2014)
Transformácia niektorých špecifických motívov Ladislava Grosmana vo vývojo-vých fázach scenára Obchodu na korze nájdených v archíve Filmového Studia Barrandov (a stopy Grosmanovej scená-ristickej tvorby v ďalších archívoch) (2016)
Výskum divadelných aktivít Boleslava Polívky vo frankofónnych krajinách (2016)
Příklady výuky na literárně-dramatickém oboru (2014)
Alternatívne metódy výučby práce s hlasom (prípadové štúdie) (2020)
Postavenie filmu pre mládež na Medzinárodnom filmovom festivale v Berlíne a v dánskom filmovom inštitúte (2017)
Žáci Josefa Svobody ve výstavnictví (2017)
RAZZLE DAZZLE (2017)
Typologie a problémové oblasti mezinárodních projektů spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2017)
Marketingová komunikace (2011)
Jan Šotkovský, Czech Musical 1945-2000 (2019)
Oxana Smilková: Absolutní štěstí mouchy aneb poslední mystifikace Salvadora Dalí (2014)
Vědecký překlad jako praktická dovednost (2014)
Ivan Foletti et al.: Making the Past Present. Meeting with Medieval Conques. (2019)
Projekt Osobnosti Divadelní fakulty JAMU (2019)
Paměť Janáčkovy akademie múzických umění (2019)
Velcí tvůrci vždy překračovali hranice mezi vědou a uměním (2018)
Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe (2015)
Martin Walser, Všemocný pan Krott : rekviem za nesmrtelného : česká premiéra 5. října 2013 : druhá inscenace šedesáté deváté sezóny 2013/2014 : Městské divadlo Brno, Činoherní scéna (2013)
Heinrich von Kleist, Princ Homburský : třetí inscenace sedmdesáté sezóny 2014/2015 : premiéra 8. a 9. listopadu 2014 na Činoherní scéně (2014)
Využití výsledků učení na vysokých školách : příručka pro pedagogickou praxi a vedení VŠ (2016)
Klaus Mann, Mefisto : příběh jedné kariéry : premiéra 9. února 2013 : šestá inscenace šedesáté osmé sezóny 2012/2013 : Městské divadlo Brno, Činoherní scéna (2013)
Metoda taneční výchovy technikou Lestera Hortona (2015)
Studie o herectví a jeho pedagogice (2016)
Obraz normalizační společnosti v dramatické tvorbě tehdejšího brněnského studia Československé televize (2015)
SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2010-2014 (2015)
Autor stržený proudem a stísněný tvarem (2015)
Metodika Evaluace kulturních organizací zřizovaných městem (2017)
Umění loutky (2019)
Ondřej Sekora: Mravenčí a jiné práce (2020)
Umění loutky II (2019)
Česká loutka jako artefakt (2019)
Z Ulice do Počátek (2019)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 IV (2018)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 VI (2019)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970-1980 VII 2 (2019)
Měnit ne v ano – o omylech a předpojatostech osobních i společenských (2019)
Teatr 21: divadlo herců se specifickými možnostmi (2019)
Pidluke! Padluke! (2019)
Káťa a Bajaja (2019)
Diverzita ženskosti (2019)
Shut up je O. K. (2019)
Kdo je Alayn? (2019)
Let’s get together! The importance of international cooperation in radio-making (2020)
The Importance of Not Getting Stuck in Your Own Bubble (2019)
Fej... t... n (2019)
CAMPQ. Chci uvěřit... (2019)
Zdechliny autenticity v umělých peklech : Divácká participace jako aktivizační činitel v současném divadle (2019)
Cadavers of Authenticity in Artificial Hells: Researching the Relational and Participatory aspects of a Performance (2019)
Peer Gynt a Hamlet: dvě Chéreauovy jevištní etafory lidského údělu (2013)
Divadlo herců, kteří mají něco navíc (chromozom) (2017)
Analýza světelného obrazu trochu více teoreticky (2019)
Využití LED pásku s vysokým Ra (CRI) jako autonomního světelného zdroje pro divadelní představení (2019)
Technika Lestera Hortona v obrazech (2019)
Theatre Symposium Brno 2018 - Tendencies in Contemporary Theatre Directing and Theatre-directing Education (2018)
Co-Therapy and a Dialogical Approach - An inspiration from Scandinavian Countries (2020)
Ateliér výchovné dramatiky Neslyšících JAMU (2019)
Techniky projektového řízení v praxi kulturního organizátora (2019)
Divadlo Aldente: od spontánní akce k tvorbě postavy (2019)
Jak úspěšně řídit kulturní projekty (2018)
Unknown as a Research Method in Performing Arts (2019)
The Deaf and Music - Artistic Interpreting of Music into Czech Sign Language (2019)
eMet neboli Pravda, Met neboli Mrtvý (2019)
Prezentace výsledků diskuse o uměleckém výzkumu ze dne 22. března 2019 (FAVU VUT v Brně) (2019)
Užší nominace na cenu Divadelních novin v kategorii Publikační počin v oblasti divadla (2019)
From Interactivity to Freakshow: Ethical Aspects of New Television Trends from the Perspective of Democratic Competence (2017)
Cognitive Phenomenology: the Promising Pragmatic Marriage of Methodologies in the Field of Theatre Studies? (2016)
Ivan Foletti, Katharina Meinecke: Jupiter Kristus Chalífa Obrazy mocných a zrození středověku (IV.-VIII. století) (2019)
David Strnad: Technika Lestera Hortona v obrazech / Lester Horton’s Technique in Pictures (2019)
Giraudoux/Zetel: Elektra (2017)
Vědecký překlad jako praktická dovednost (2015)
Umělecký výzkum v interdisciplinární perspektivě (2018)
Přednášky o divadle a umění 2 (2018)
Spolupráce Jána Zavarského s Divadlem (Husa) na Provázku (2018)
Metaforická metoda, Já si vybírám kočku (2017)
Herecká cvičení Josefa Karlíka (2017)
Metody výuky muzikálového zpěvu (2017)
The Polyphony of Contemporary Theory of Theatre (2017)
Video Tracking as a Tool for Performance Analysis (2017)
O hereckém výkonu Niky Brettschneiderové v inscenaci Zapomenutý vězeň (2017)
Herectví v retromuzikálu Hvězdy na vrbě (2017)
Intermediality and Projection Typology in Dance Theatre (2017)
Divadlo a výchova (úvahy o oboru) (2016)
Leoš Janáček. K 90. výročí úmrtí skladatele. (2018)
O jasu (2018)
Kapitoly o dabingu (2013)
K zákonu o službách spojených s užíváním bytů, 1. část (2014)
K zákonu o službách spojených s užíváním bytů, 2. část (2014)
K osvobození nevládních nevýdělečných organizací od soudních poplatků (2015)
K zajištění možnosti pokračovat ve studiu (2018)
Workshop s Edwinem Brysem a Simonem Elmesem (2018)
Slova o Mimu (2018)
Projekt: překážka nebo cesta? (2018)
Zvuk je sexy, aneb je rozhlasový dokument underground? (2018)
Tendence v současném herectví a herecké pedagogice (2017)
Filmy pre mládež na európskych filmových festivaloch: Berlinale Generation a Giffoni Experience (2018)
Rozhlasová hra, která změnila svět (2018)
Stylizace jíst duši (2017)
Mental Activization of Spectator in Contemporary European Political Theatre (2018)
Mentální aktivizace diváka v současném evropském politickém divadle (2018)
Mezinárodní žonglérská a divadelní dílna Aleje (2018)
Mental Activation of Spectator in Contemporary European Political Theatre (2018)
Bipolární past : Vyhraněnost jako princip aktivizace v inscenacích Olivera Frljiće „Balkan macht frei“ a „Naše násilí a vaše násilí“ (2019)
Jiřina Ryšánková Vstříc novým formám (2018)
Cena města Brna - divadelní umění (2018)
REPERTORY THEATRES: OBSTACLES IN INTERNATIONAL COOPERATION (2018)
Úvod do základních problémů kompozice dramatického tvaru z pohledu herecké pedagogiky (2018)
Divadlo ve výchově Neslyšících (2018)
Se studenty činoherního herectví na cestě ke komedii dell’arte (2018)
Analýza dramatu / analýza inscenace – a k čemu na umělecké škole? (2018)
Okamžik čili Křídel mávnutí v přítomnosti dokumentaristově (2018)
Cesty k přirozenosti hlasového projevu (2018)
Pedagogická režie a Pedagog režisérů (2018)
Nástin tvůrčích postupů divadelního souboru Buranteatr (2018)
Pravda divadla a divadlo pravdy (2018)
František Čáp – Franz Cap (2018)
Vnímání jako hlavní impulz herecké tvorby (2018)
Poznámky o režii a dramaturgii (2018)
Aspekty výuky v rámci kulturní identity (2018)
Dabing nebo titulky? (2018)
Od uměleckého výzkumu k radikálnímu bádání, od vědy k diplomacii: polemický esej (2018)
Herečka Nika Brettschneiderová v exilu aneb Portrét divadla THEATER BRETT do pádu "železné opony" (2018)
Jiřina Ryšánková, Vstříc novým formám (2018)
Devětsil a divadlo (2019)
Devětsil and the Theater (2019)
Senzační rozhlasová hra včera a dnes (2019)
Jak natočit rozhlasovou hru (2019)
Work with the principles of radio journalism in radio drama (2019)
Dramatické a dokumentární podcasty na mezinárodních festivalech (2022)
The Ever-expanding Horizons of Theatre (2022)
Summary of the Session VI. (2022)
"Don't Touch Me": Rethinking the Politics of Distance in Space Organization (2023)
Režisér a hudebník jako partneři dialogu v rámci improvizace (2022)
Stanislavsky tradition in teaching Acting at JAMU (2022)
Režisér jako herecký spoluhráč v analogii ke spoluhře muzikantů v jazzové improvizaci (2022)
První pokusy s bezdrátem (2022)
Winterbergova poslední cesta (2022)
Vzpoura strašidel a Kristýna se (ne)v(z)dává (2022)
Kočka vs. Pes (2022)
Dokumentární audiorekonstrukce vraždy ve třiadvaceti dnech (2022)
Padesát odstínů psa (2022)
Marný zápas s vlastními běsy (2022)
Láska krví zkropená (2022)
V mysli sériových vrahů (2022)
Příběh perzekuce řádových sester ožívá v audioknize (2022)
Adrianův tajný deník poprvé v nezkrácené verzi (2022)
Putování s duchy Vánoc za nápravou hříšníka (2022)
Theatre Conference JAMU 2022 - Touching Limits/Crossing Borders of Theatre (2022)
Sympozium uměleckých vysokých škol a fakult (2022)
Koprodukce - vymezení, přínosy a možnosti rozvoje (2023)
(Ne) závislá spojení II (2022)
The Diversity of a Human Being - The Uniqueness of its Expression (2023)
Mapování vzniku a proměny inscenační partitury (2021)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2020)
Participation in a year-round seminar dedicated to Rudolf Steiner's Eurytmy (2022)
Michael Chekhov et l’eurythmie de Rudolf Steiner (2022)
Michail Čechov a eurytmie Rudolfa Steinera (2022)
Výskum publika Young Film Festu (2021)
Možnosti režie a dramaturgie divadla fórum realizovaného s profesionálními herci na online platformě (2021)
Najděte mě, distančně (2021)
Princípy špekulatívnej kresby v tanečnom umění a vzdelavaní (2021)
Princípy špekulatívnej kresby v tanečnom umení a vzdelávaní (2022)
WEAK WOMAN DANCE VOL I-III (2022)
Die Internationale Tagung der Deutschlehrerinnen und Deutschlehrer (IDT). : Konferenzbericht (2023)
Osvobozené divadlo - Na vlnách Devětsilu (2022)
Einige Anmerkungen zum Roman "Der Dichter" (2023)
Ausgewählte Aspekte des künstlerischen Schaffens von Friedrich Dürrenmatt (2023)
Discussing the Teaching of Dramaturgy: Several Perspectives from the Field(s) (2022)
Snít rozhlasem (2022)
Inclusion Through Theatre: A Journey of an Actor with Down’s Syndrome to Cognisant Artistic Creation and Social Acceptance (2022)
Umělecké a pedagogické metody Františka Daniela v kontextu jeho československého, amerického a belgického působení (2020)
Svlečte se donaha! (2022)
Jak se učí film v Evropě? Analýzy metodik, učebnic a odborných textů (2022)
Hodnotitel dotačního programu města Brna, oblast Audiovize (2022)
Find Me: Self-Portraiture As a Tool (2022)
Radikální dramaturgie (2022)
Donť Touch Me: Rethinking the Politics of Distance in Space Organization (2022)
Umění persvaze (2022)
Artists of the stage revolutions of the interwar period & Josef Svoboda, pioneer of 21st century technologies (2022)
Moderation einer Lesung der österreichischen Schriftstellerin Eva Menasse (2023)
Hoe Frank Daniel de Belgische film herschreef (2023)
Současné dramaturgické trendy ve filmové a televizní tvorbě pro děti a mládež z pohledu filmových festivalů ve Zlíně a v San Diegu (2022)
Look, the power of the human spirit again, has broken the hard rock wall here... Ballet Excelsior on the stage of the National Theatre in Prague in 1885 (2023)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí. Výtvarný jazyk filmů a televizních pořadů s divadelní loutkou 1950–2020 (2023)
Cine Teatro Saura (2019)
Světlo a výstavní prostor (2024)
Nové cesty ke Stanislavskému (2025)
Teoretická a umělecká východiska Františka Daniela v kontextu jeho působení na univerzitě USC (2024)
Cesty uměleckého výzkumu (Rozhovory o tom, kam směřuje umělecký výzkum) (2023)
Kolokvium CESTY UMĚLECKÉHO VÝZKUMU (2023)
Specifika divadelního vzdělávání ve vzdělávacích institucích ve Velké Británii (2022)
HERECTVÍ V RODU * OD ROMANTICKÉHO HERECTVÍ 19. STOLETÍ K HERECKÝM PRINCIPŮM SOUČASNOSTI (2023)
Historiografický výzkum jako tvůrčí proces divadelněvědného oboru (2023)
Osvobozené divadlo. Na vlnách Devětsilu. Přednáška - Kabinet pro studium českého divadla, IU - Divadelní ústav Praha (2023)
Hradecká divadelní konzervatoř: obor činoherní herectví (2023)
Specifika a možnosti dramatické výchovy v mezigenerační skupině Neslyšících (2022)
TVORBA 3D MODELŮ DIVADELNÍCH PROSTOR PRO VYTVÁŘENÍ SCÉNOGRAFICKÝCH NÁVRHŮ (2022)
Emil František Burian a cesty za operou (recenze knihy: Helena Spurná. Emil František Burian a cesty za operou. Praha: Koniasch Latin Press, 2014. 352 s.) (2015)
Klein... Pavel Klein... (2017)
Helena Spurná's Oldřich Stibor (1901–1943) Theatre Director and Man (2016)
Dodatek ke znovu nalézanému Hlávkovi (2015)
Šéf výpravy brněnského divadla A. V. Hrska (2017)
České a umělecké studio Vladimíra Gamzy (2021)
V zahradách Thespidových. K vývojové problematice českého jevištního výtvarnictví XIX. století / Srba, Bořivoj. (2015)
Sbírka štočků zachycujících brněnská teatralia (2018)
Lola Skrbková (1902–1978) (2022)
A World Behind the Space (Historical Analysis) (2018)
Perform the Imagination...! (if it´s easier to describe through it) (2022)
Lola Skrbková - život s divadlem (2022)
Vlasta Fialová (1928-1998) (2018)
Na tónech Skácela (komponovaný pořad o Janu Skácelovi) (2022)
Osvobozené divadlo - Na vlnách Devětsilu (Beseda s dr. Čechem) (2023)
Osvobozené divadlo - Na vlnách Devětsilu (2022)
Život máme všichni před sebou : rozhovor s divadelní historičkou, kritičkou a pedagožkou Margitou Havlíčkovou / [rozmlouvali] Andrea Jochmanová a David Drozd (2018)
Current Issues in Performance Analysis. Proceedings of the International Conference (Theatre Faculty of Janáček Academy of Music and Performing Arts Brno, 21–22 November 2014). In memoriam prof. PhDr. Bořivoj Srba, DrSc (2017)
Salón původní tvorby 2023 (2023)
Manuál alternativní kultury pro jednadvacáté století (2023)
Setkání s Těsnohlídkem : Přednáška z cyklu Setkání s osobnostmi našeho kraje (Knihovna Jiřího Mahena Brno) (2023)
ZAPOMENUTÉ KNIHY: Dvaačtyřicátá rovnoběžka (2023)
Queer divadlo a dráma v dejinách (2023)
Blindfolded Perspective How to View What We Do Not Want To See (2023)
Michail Čechov a eurytmie Rudolfa Steinera (2023)
Zdeněk Rossmann a divadlo své doby. Závěrečné kapitoly scénografické tvorby (2023)
Chameleon aneb Josef Fouché. Analýza inscenace a rekonstrukce představení Divadla na provázku (2023)
Dolmetschen an der museumswissenschaftlichen Tagung Open Round Table of Museology (2023)
Teoretická východiska translatologické srovnávací analýzy literárních textů (2023)
Výuka herectví na JAMU v době "povinného Stanislavského" : rozhovory s absolventy (2023)
Working with a Specific Place in the Context of Theatre Education (2023)
Evropský rozhlasový dokument a jeho život na konferencích a festivalech (2023)
Pasportizace divadel a hracích prostor (2023)
Zpráva z výzkumu: Evropské divadelní soubory herců s mentálním znevýhodněním (2024)
Ján Zavarský (2022)
Filmová materialita a možnosti jejího tvůrčího zpracování v autorské dokumentární tvorbě (2022)
Pokus o hnutí: cesta k založení Centra experimentálního divadla / nástin dokumenty proložené historické evokace (2023)
Filmová a audiovizuální výchova v ČR. 2023 (2023)
Common Space: symposium of site-specific theatre (2023)
Praktický výzkum (2023)
Workshop Theatrum.online (JAMUNI) (2023)
Theatrum.online (2023)
‘They Dated out of Pure Love’: A Brief History of the Czech Infatuation with the Musical (2023)
Být hercem, učit být hercem (2023)
Optimism And Hope-not the Same (2023)
Snít rozhlasem (2023)
Neslyšící v umění a edukaci – aktivity v Brně (2023)
Język migowy w pedagogice teatralnej (2023)
The Fragile Stage: Public Service in Theatre as a Track to “The Good Life” (2023)
Specifika divadelního lektorství ve Velké Británii (2022)
Specifika divadelního lektorství ve Velké Británii (2022)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Divadelní kritika a publicistika v kontextu dotačních řízení: mapování postavení odborné kritické reflexe v kvalitativním procesu posuzování žádostí o dotace (2024)
Dramaturgicko-herecká (spolu)práce na budování tragické postavy (2024)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2019)
Alternatívné metódy výuky práce s hlasom (2018)
Autorský divadelní experiment s využitím uměleckého tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Narativní výzkum – Miroslav Bambušek (2018)
Význam International Feature Conference v kontextu doby (2018)
Hledání divadelních prostředků při práci s dospívajícími herci s mentálním handicapem (2018)
Komparácia dramaturgických prístupov ku kinematografii pre mládež na vybraných európskych filmových festivaloch (2019)
Dramaturgie vztahů v současném divadle: setkání s druhým jako angažovaný činitel (2019)
Studium a výběr scénických projektů ze zahraniční scény pro realizaci analytické části disertačního výzkumu: Text jako objekt a subjekt v současném konceptuálním divadle (2019)
Vznik, fixování a proměny rytmu v činoherní inscenaci (2019)
Seminář v rámci kurzu Marty Ljubkové Literární příprava (2022)
Cyklus seminářů na KALD DAMU: Fakt jako cesta (2022)
Osobnosti Divadelní fakulty JAMU (2020)
Súčasná kinematografia pre mládež v prostredí európskych filmových festivalov s fokusom na britské filmové festivaly v online prostredí (2020)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Kulatý stůl: Mapování výzkumu na uměleckých školách (2023)
Členka Sněmu RVŠ a současně Komise pro vědeckou činnost a Komise pro UVŠ (2024)
Členka Předsednictva a Sněmu RVŠ a současně pracovní Komise pro UVŠ (2024)
European Radio Documentary (2024)
Queer osobnosti vědy (2024)
Vést divadlo... Příběh třiceti let vzletů, pádů a zvratů (2024)
Die Sprache, die die Sprache spricht Reiner Kunzes Werk als sprach- und literaturdidaktischer Impuls für Lernende des Deutschen als Fremd- und Zweitsprache (2024)
Divadlo pod proudem doby. 30 let Národního divadla v Brně (1989-2019) (2024)
Ethical goals as a criterion of creation. Czechoslovak Theatre on a String in 1980s (2024)
Symposium Inkluze divadlem: Cesta herce s Downovým syndromem k cílené umělecké tvorbě a k přijetí do společnosti (2021)
Tendencies in Contemporary Theatre Directing and Theatre-directing Education – Fragments from a Symposium (2021)
Otázky eurytmie při scénické tvorbě na počátku 20. století a dnes (2021)
Jak jsme brechtovali ve Zlíně (2021)
Researching Subjectivity And Subjectivity of Research (2021)
Nadace Život umělce - Senior Prix 2020 (2020)
Hamlet chytrý jako rádio (2020)
Umění persvaze (2021)
Závěrečná zpráva o řešení studentského projektu - Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2022)
Workshop Vyprávění (2022)
Příběh jednoho Maupassanta (2022)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Výskum publika Young Film Festu (2022)
Jevištní technologie v 21. století (2022)
Americká filmová scenáristika a její aplikace v evropském prostředí (2021)
The Systemic concept of ‘not knowing’ in the medical context (2022)
Poetika Osvobozeného v opavském výkřiku. Recenze knihy Jiří Knapík. Heller & Kristian aneb Opavská Vest pocket revue (1933). Hra „Kaolin a Majolika“ a inspirace Osvobozeným divadlem. Edice pramenů. Opava: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, 2020. 215 s. (2021)
Do Brna široká cesta : Kramářské písně se světskou tematikou : Katalog k výstavě (2020) (2020)
Prozření Genesiovo : Bořivoj Srba (2015)
Rekonstrukce historie divadla jako tvůrčí proces (Sonda k připravované publikaci Zpřítomnit nepřítomné) (2019)
Sbírka štočků s divadelní tematikou Oddělení dějin divadla MZM Brno (2018)
Prague School Theatre Theory and Its Contexts (Afterword) by Pavel Drábek (with Maritn Bernátek, Andrea Jochmanová and Eva Šlaisová) (2016)
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická - Q7 (roč. 53/2004) (2004)
Stage Management and Technology at JAMU: Cooperation with Professional Field (2023)
Život spřádaný divadlem. Prof. PhDr. Margita Havlíčková (4.1.1949-7.5.2023) (2023)
Theatre Conference JAMU 2023 - Balancing Conflicts/Conflicting Balance (2023)
Coming to Closeness / Близькість. Performativity of Documentary Auteur Theatre Sharing (2023)
Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami (2022)
Metodika filmové a audiovizuální výchovy. Cesta do světa pohyblivých obrazů (2024)
Workshop PASPO: Pasportizace - Architektura - Scénický provoz - Péče - Otevřenost (2023)
Professional artists and the division of labour, or How not to reproduce inequalities (2023)
Projektové řízení. Eventy profesionálně (2023)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2024)
Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2023)
Třikrát Amerika v Anglii (Guys and Dolls,m Groundhog Day a Oklahoma!) (2023)
Dmitrij Bykov: jak porozumět Rusům za války? (2022)
Zpracování lokálních témat v Jihočeském divadle a Městském divadle Zlín (2022)
Screamwriters / Can Screenwriters Scream Only on Paper? (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Vznik, fixování a proměny rytmu u vybraných inscenací s přihlédnutím k vlastní režijní praxi (2024)
Metodika pěvecké techniky Kena Tamplina (2018)
Choreografická tvorba Jiřího Bartovance na příkladu dvou odlišných inscenací eMet a Svoboda (2018)
Znovunavázání vztahu mezi obcí a Radostickým mlýnem (2018)
Využití bílého LED pásku s vysokým CRI jako autonomního světelného zdroje pro násvit divadelního představení (2019)
Jubilejní 45. ročník IFC – faktory modernizace, její průběh a následky (2019)
Nové prístupy k telu, pohybu a improvizácií v skupinovej práci. Účasť na medzinárodnom vzdelávaní (2019)
Praktický výzkum (2023)
Český filmový a televizní dokument o umění (2024)
Herci „národa“ aneb Cesta herců HaDivadla, které nikdo nezná, z Prostějova do Brna na konec světa a zase zpátky (2024)
Zpověď – zinscenované výpovědi profesionálních herců se specifickými potřebami (2023)
Teoretický a praktický výzkum současné situace žánru „site-specific“ divadla (2023)
Možnosti aplikace prvků lidového divadla na současnou inscenační tvorbu pouličního performativního umění (2023)
Limity dramaturgie a scenáristiky při tvorbě dokumentárních formátů pro artové televizní kanály pohledem zahraničního producenta (2020)
Definice a nastavení klíče pro vymezení profesí v oblasti scénických umění (2020)
Jorge Listopad – Homem do teatro (2020)
Členka Sněmu RVŠ a současně Komise pro UVŠ (2024)
Balancing Conflicts / Conflictual Balance (2024)
Art týden: Dokument Vězení dějin (2024)
How to Build a Corpus of Legal Language: Ensuring its Representativeness (2023)
Odhmotnění tělesnosti Loie Fuller (2021)
Na dvě deci a chlebíček - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Mystifikační/sensační rozhlasová hra optikou Prix Europa 2019 (2019)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – polská zkušenost (2019)
Chameleon aneb Josef Fouché (2023)
Josef Kovalčuk (2025)
Průzkum současných potřeb absolventů Divadelní fakulty JAMU a hledání možností celoživotního vzdělávání (2020)
Specifika divadelního lektorství ve Velké Británii (2022)
Actus Petri (2024)
Unlocking the Complexity of Legal Language: Legal Language Corpus Construction (2024)
Předsedkyně pracovní skupiny Slovenské akreditačné agentúry pre vysoké školstvo (2023)
All the ladies… on the Stage: Feminism, femininity and concept of „Civilised Woman” and pacifistic activities in the spectrum of czech avant-garde. European Network for Avant-Garde and Modernism Studies (EAM) conference, Jagiellonian University Krakow, 17.-19.9.2024 (2024)
Voices of Culture Report - Status and Working Conditions for Artists, Cultural and Creative Professionals (2021)
Šest knih o filmu, které vám nesmí chybět! Seriál pro rodiče #2 (2021)
Filmová a audiovizuální výchova na 47. LFŠ v Uherském Hradišti (2021)
Podílet se na Stvoření : k novému politickému čtení Martina Bubera v divadelní teorii i praxi (2021)
Celostátní přehlídka filmové tvorby České vize (2021)
1. cena v Soutěži Jiřího Levého pro mladé a začínající překladatele (2021)
Sochy a živly - work in progress (2023)
Kompozícia Hana (2021)
Odhmotnění tělesnosti Loie Fuller (2021)
Průvodce legálním užíváním obrazových a jiných netextových zdrojů: Jak to dělat správně (2021)
Hodnotitelka projektů v programu NAKI II, Ministerstvo kultury ČR (2019)
Muzeum zavřené ≠ spící (2021)
Mizející (2021)
The Image of Girls in Contemporary Art Cinema for Youth (2021)
World of Girls in Contemporary Art Cinema for Youth in European Context (2021)
Divadlo a český znakový jazyk (multimediální publikace) (2021)
Co by bylo, kdyby... (2021)
Boží mlýny melou (2021)
Od čistoty a naivity k šílenství a paranoii (2021)
Přehlídka „strašidel“ v Gaimanově Knize hřbitova (2021)
Encyklopedie ptáků pro malé ornitology (2021)
Zvítězí kvantita nad kvalitou? (2021)
Divadlo Husa na provázku a Jiří Mahen (2021)
Společenství věřících a komediantů (2021)
Svatba (a další...) K setkání Husy na provázku s Bertoltem Brechtem (2021)
Čeští a slovenští rozhlasoví tvůrci v kontaktu (2021)
Překladatel musí nejlépe ovládat jazyk, do kterého překládá (2021)
Pééfko pro čas korony (2021)
Požár ve skladišti duše (2021)
Sixties’ Not Dead (2021)
Testimony as an Act of Political Resistance (2021)
Ukaž mi to! Dialogické využití pískoviště při práci s malými dětmi v praxi klinického psychologa (2021)
Karamazovci: rekonstrukce inscenace prostřednictvím komiksové knihy (2021)
Světlo: kýč, nebo estetická záležitost (2021)
Vtelená skúsenosť ako spôsob písania a čítania tanca (2021)
Staré a nové smlouvy s divákem (skici k velkému tématu) (2021)
Irské jaro: Mezinárodní rozhlasová setkání 2019 (2021)
Česká porevoluční kritika optikou činohry Národního divadla (Alena Zemančíková: Zpětné zakreslení cesty: Činohra Národního divadla v letech 1990–2015) (2021)
Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (2021)
Problém Brecht I – U nás (2021)
Problém Brecht II – Jinde (2021)
Vícejazyčný terminologický glosář dramatických umění (2021)
Pohádky ve znakovém jazyce (2021)
Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta (2019)
Sedimenty diagnózy wellness (2021)
Umělecký výzkum tvorby divadelních inscenací s herci s Downovým syndromem jako účinného prostředku sociální inkluze (2019)
Unknown as a Research Method in Performing (2021)
The Deaf and Music. Artistic Interpreting of Music into Czech Sign Language (2021)
"Wir haben kein Theater!" / "We Do Not Have Any Theatre!" (Czech Avant-garde Stage in 1920s) (2021)
S čím se potýkají asexuálové - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Akademičtí pracovníci a funkcionáři veřejných vysokých škol (2021)
Brno Theatralia Conference - Czech Theatrical Avantgarde in European Context (2021)
Introduction – An Insight into the Political in the Doctoral Theatre Research (2021)
Lauter schwierige Patienten Einige Anmerkungen zum österreichisch-schweizerischen Literaturdreigestirn (2021)
Friedrich Dürrenmatt – Einführung in sein literarisches Werk (2022)
Rozhovor s překladatelkou Terezou Semotamovou o románu "Koala" Lukase Bärfusse (2022)
Tlumočení na konferenci Forum of Museology (2022)
Tlumočení autorského čtení Stefana Sodera (2022)
Diversity And Possibilities of Audiovisual Education (2022)
Závěrečná zpráva o řešení studentského projektu - Princípy observácie [...] (2022)
Denník komornej - Benoît Jacquot (2015) - scénosled (2022)
Actress forced to boring Motherhood and her Ascenscion to the Stage again (2022)
Dance Education As a Polyphonic Experience (2022)
Marie Mrázková a kultura pohybu (nejen operních) herců (2020)
Osobnosti Divadelní fakulty JAMU (2020)
Zdechliny autenticity v umělých peklech : Divácká participace jako aktivizační činitel v současném divadle (2019)
Komunikátor (2016)
Tanec v domácím vězení, Jiří Bartovanec: Co může tanečník dělat, nemůže-li tančit?, Martin Dvořák: Vyhraje duch anebo hmota?, Zdenka Brungot Svíteková: Karanténa další dva roky je děsivá představa (2020)
Brno v pohybu. David Strnad: Tanec je výměna názorů mezi tanečníkem a divákem, Martin Dvořák: Snažím se objímat, Viktor Černický: důležité je objevit v sobě identitu bastarda, Tomáš Janypka: Zajímají mě poryvy šílenství i projevy lásky, Eva Rézová: Chce-li člověk studovat současný tanec, musí z Brna odjet, Pierre Nadaud: Divadlo je umění performerů (2018)
Ivan Buraj: Divadlo jako zkoumání cizího (2020)
Dalibor Buš: Byl jsem nejhorším fotbalistou v republice (2019)
Jak dál ve Wuppertalu? (2020)
Dialogical Co_therapy (2020)
Všimnout si v zrcadle člověka… (Josef Karlík) (2020)
Alexej Pernica jako pedagog v ateliéru dramatické výchovy (2020)
Zrod ateliéru dramatické výchovy (o Daně Svozilové) (2020)
Ladislav Lakomý jako pedagog herectví (2020)
Pohľad tíndežera (2020)
Útek ako motív (2020)
Kto sú dospelí v súčasnej kinematografii pre mládež? (2020)
Dialogy z obrazovky (2020)
Dialogical Use of Sandtray (2020)
První velká vlaková loupež (2020)
Senzace v rozhlase (2020)
Metaphors We Dramaturge By (2020)
Když smrt tančí na vlnách rozhlasu (2020)
Konferenční příspěvek: Rozhlasové hry s dramaticko-publicistickou strukturou (2020)
Žáci se sluchovým postižením a hudební výchova (2020)
Student representative at E:UTSA (Europe: Union of Theatre Schools and Academies) (2021)
Skálopevně - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Cine Teatro Saura (2020)
Festival jako prostor k edukaci a rozvoji studentů (2020)
V Brně poprvé, ale ne naposled - Marián Amsler, SKUTR a Štěpán Pácl na festivalu Setkání/Encounter (2020)
Tektonika stability a rutiny (2020)
Zlatý kolovrat (2020)
Smetana z šedozonního hrnce? (Scéna 1980–1989) (2020)
Tastes of Encounter (2020)
Izraelská adaptácia Rendez-vous strýce Davida: Čítanie medzi riadkami filmu ako cesta k výpovedi o nenaplnení tvorivého osudu (2020)
Zpřítomnit nepřítomné. "Sorry za monolog" (2020)
Ekodramaturgie a enviro-art - téma číslo jedna v současném umění? (2020)
Zem na scéne: divadlo, dramaturgia a klimatická zmena (2020)
Členka rady Ministra kultury pro výzkum (2014)
Členka Rady českého střediska ITI (2019)
Umelá inteligéncia - Svet sa nám nestal (2020)
Práce na JAMU jako potěšení i poslání (výuka Rudolfa Krátkého) (2020)
Naučit studenty poctivé řemeslo (výuka Jarmily Lázničkové) (2020)
Where is the speech that matters? On the silence of the czech theatre professionals in a crisis (2020)
Medhat Aldaabal: Tancem bouráme zdi (2019)
Fachwissen Multiplizieren (2019)
Tereza Marečková: Svůj život neřídím (2018)
V trojúhelníku prostor – téma – interpret. (2018)
Matyáš Dlab: Mapujeme novou identitu městské kultury (2020)
Sympozium (NE)RISKUJ - Ekologie, crowd management a IT řešení pro festivaly (2020)
Herecký a pedagogický potenciál Zdeňky Gräfové (2020)
Pedagogická dráha Marie Waltrové (2020)
Pedagog uměleckého přednesu Miloš Kročil (2020)
Dialogical Team Collaboration (2020)
Parallel/isomorphic Process As Challenge And Opportunity for Networks Dealing with High Violence Families (2020)
Když se pranic nedaří (2020)
Skříně plné kostlivců (2020)
Dramatická senzace v rozhlase (2020)
Rozhlasové hry s dramaticko-publicistickou strukturou (2020)
Co zbylo z Boženy Němcové (2020)
Na oslavě svátku sluchu (2020)
Odvaha – nežádoucí vlastnost (2020)
Skupina Hands Dance (2020)
Aleje 2020 - Mezinárodní žonglérská a divadelní dílna (2020)
Festival vysokých škol (2020)
Příliš málo břízek aneb Setkání jako pokus o setkávání (2020)
Mezinárodní festival divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER z hlediska finančního zajištění (2020)
Střípky z historie a současnosti Ateliéru výchovné dramatiky pro Neslyšící (2020)
Balada o veži (2020)
Culture and Tradition on Screen: Portraying the Endangered. Belgrade: Ethnographic Museum in Belgrade (2020)
Sedimenty, diagnózy, wellness (2020)
K jedinečnosti současného divadla Neslyšících v České republice (2020)
Text jako rám – text jako objekt. Mapování strategií práce s textem v současném evropském (konceptuálním) divadle (2019)
Sociální sítě jako nástroj community managementu (2019)
Pojď se mnou do světa - písně Jiřího Bulise tlumočené do českého znakového jazyka (2020)
Jak chtěl Konstantin Sergejevič poradit negeniálním (2020)
Kavalieren Schwert - Kavalírský meč (2020)
Normalizační Čechov Zdeňka Kaloče (2020)
The Show Must Go ON/OFF-line: “A Third Theatrical Reform?” (2020)
Vykolejit: Diskuse k (post)pandemické situaci (2020)
Garantka segmentu Scénická umění v Radě RUV (2016)
Členka Kolegia odborníků pro hodnocení programu ÉTA TA ČR (2018)
Metaphors We Dramaturge By (2020)
Cca D'epog (2020)
Inkluze divadlem: Cesta herce s Downovým syndromem k cílené umělecké tvorbě a k přijetí do společnosti (2022)
Dialogisch-systemische Perspektiven auf eine somatoforme Schmerzstörung – ein familientherapeutisches Fallbeispiel, in dem drei große Männer, Schulterschmerzen und das Sexualleben eine Rolle spielen (2022)
Hlasové workshopy spojené s verejnou prezentáciou poézie M. Adamčiaka (2022)
Hodnotitelka projektů v programu NAKI III, Ministerstvo kultury ČR (2022)
Self-portrait: It makes you a more skilled filmmaker (2022)
Tlumočení Večera literárních rezidencí: Chris Michalski (DE) (2023)
Bez nápovědy : Vzpomínky Miroslava Plešáka a jeho přátel (2023)
Innovation of Doctoral Study Programme Dramatic Arts at Theatre Faculty JAMU (2023)
8. Mezinárodní konference k otázkám filmové a audiovizuální výchovy. (2023)
Symposium o výchově a vzdělávání 15+ a křest učebnice Theatrum.online (2024)
Původní česká rozhlasová hra (2023)
TAH - Technology, Art, Humanities Creative and Innovation Centre, panelová diskuse (2023)
Metašev: Pojem Dmitrije Bykova na pomezí ruského, českého a dvoudomého filmu (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop (2023)
Životní cyklus projektu mezinárodní spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2018)
Tanec v muzeích a galeriích optikou estetiky performativity a estetiky instalace (2019)
Multimediální publikace Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Audiovizuální propaganda – České země a Československo mezi Sovětským svazem a Německem 1914 – 1989 (2019)
Montáž v ikonických inscenacích Bratři Karamazovi (2020)
Film a rozhlas: průniky a inspirace (2020)
Setkání/Encounter (2019)
Edukativní podcast a jeho potenciál v uměleckém školství (2022)
Kamera OKO - Kamerové nástroje filmové řeči (2025)
Působení hudby na herce a vědomá režijní spolupráce s hudebními zákonitostmi jeviště (2023)
Divadelní soubory herců s mentálním handicapem v zahraničí – studie různorodosti jejich provozu, potažmo přístupů k tvůrčí práci II. (2023)
Rezidencia v centre Ponderosa (Nemecko)- integrácia poznatkov a skúseností do odborného textu (2020)
Stíny slovanské divadelnosti (2024)
Manifesto: The FUN Project (2024)
Členka pracovní skupiny Slovenské akreditačné agentúry pre vysoké školstvo (2023)
Dlab: Existovat divadlem (2020)
Systemická supervize: Zkušenost se studiem na Tavistocké klinice (2020)
Pohybová výchova v podání Jiřiny Ryšánkové (2020)
Lola Skrbková šířila na JAMU myšlenky divadelní avantgardy (2020)
Tínedžerské hľadanie eufórie v dobe internetu (2020)
Zradit sebe, nebo své blízké? (2020)
Krásy mam i klam (2020)
Svět, jak ho vidí ženy (2020)
Nominace na cenu Audiokniha roku 2020 (2021)
Berlinale 2020: Generation v znamení dievčenských príběhov (2020)
Stopětadvacetkrát Oldřich Nový. Přednáška z cyklu Osobnosti našeho kraje, Knihovna Jiřího Mahena, Brno-Chrlice (17.10.2024) a Brno-Černovice (23.10.2024) (2024)
Experience as a Research Method in the Performing Arts (2022)
Antonín Přidal – autor, překladatel, pedagog (2025)
Art Týden: Recenze podcastového seriálu Rozchod (2022)
Diskursive Aspekte der Sprachvermittlung an der Theater-Fakultät der Janáček-Akademie für Musik und Darstellende Kunst in Brno/Tschechien (2022)
22nd ENCATC Annual Conference "New Challenges for the Arts and Culture: Is it just about money?" (2014)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2018)
Analýza naplňování konceptu veřejnoprávnosti v nizozemské televizi NPO – studijní pobyt (2020)
Co se hulí za školou? - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Členka Rady pro vědu, výzkum a ediční činnost Institutu umění (2016)
Dramaturgické úvody v Divadle Šumperk (2021)
SVĚT PODLE MUCHY – umění, tvůrčí zkušenost a výzkum (2021)
Problematika dalšího vzdělávání umělců a pracovníků v oblasti umění a kulturních a kreativních průmyslů. (2021)
Current Role of Artists in New Agenda for Cultural Policy - Challenges for Lifelong Learning of Artists and Cultural and Creative Professionals (2021)
Za Tlapkovkou do multiplexu aneb Jak děti (ne)seznamovat s kinem. Seriál pro rodiče #5 (2021)
Externí spolupracovník České školní inspekce - odborník pro umělecké vzdělávání (2021)
Taneční a pohybová výchova a Rytmická výchova v praxi MŠ. 1.stupně ZŠ a ŠD (2021)
Vplyv slovenských divadelných tvorcov na poetiku Divadla Husa na provázku (P. Scherhaufer, J. Zavarský, J. Ciller). (2021)
Member of the Evaluation Panel, Centre for Quality Assessment in Higher Education, Lithuania (2021)
Členka pracovní skupiny Slovenské akreditačné agentúry pre vysoké školstvo (2021)
Theatre Conference JAMU 2021 - The Ever-expanding Horizons of Theatre (2021)
Audience development, tady a teď (2022)
Radikální povstání bude temné a imanentní. Anebo nebude vůbec (2021)
Písně Jiřího Bulise – interpretace písní do českého znakového jazyka (2021)
Paradox jménem Marilyn Monroe (2021)
Podcasty s nadhledem: Jedenáctkrát jinak (2021)
Válka je jejich osudem (2021)
Rozhlasové rozhledy: Důraz na rozhlasovost (2021)
Hans Watzlik poprvé audioknižně (2021)
Konec milosrdným lžím (2021)
Vznik Československa pohledem jedenáctiletého kluka (2021)
Vznik rozhlasové hry krok za krokem (2021)
Komentář k příspěvku profesora Lenka Borgdorffa (2016)
Můj přítel Neil aneb Nejstudenější polévka na Mallorce (2021)
Aleje - Žonglérská a divadelní dílna (2021)
Ethnographic and poetic documentary lab (2021)
Hana Pražáková a rozhlas (2020)
Nová studie o rozhlasové režii (2022)
Hradecká divadelní konzervatoř: obor činoherní herectví (2021)
Opravdový zločin v audio krajině (2021)
Sympozium SPOTLIGHT ON: kultura v regionech a kultura z regionů (2021)
Městské divadlo Brno v letech 1995-2020 aneb Dramaturgie na počátku nového tisíciletí aneb Dynamické čtvrtstoletí (2020)
Metódy výučby v neformálnom hlasovom vzdelávaní (prípadové štúdie) (2021)
Útek po útku (2021)
MEDEA_is_missing (2021)
Working with the Principles of Radio Journalism in Radio Drama (2021)
Practical Research in Action – Voice as A Laboratory (2021)
LET‘S GET TOGETHER! The Importance of Not Geeting Stuck in Your Own Bubble (2021)
Psychosomatic Symptoms – A Skillful Coach for Better Communication (2021)
Hodnotitelka projektů v programu ÉTA Technologické agentury ČR (2017)
Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (multimediální publikace) (2021)
Zvukový záznam jako audiokniha? (2021)
Saint-Exupéryho literární pásmo (2021)
Politics and Community Engagement in Doctoral Theatre Research (2021)
„Thomas Bernhard als Herausforderung für tschechische Übersetzer?“ (2021)
Tlumočení autorského čtení a rozhovoru s Angelikou Reitzer a Viktorií Hanišovou v Knihovně Karla Dvořáčka ve Vyškově (2021)
Tlumočení autorského čtení a rozhovoru s Angelikou Reitzer a Viktorií Hanišovou ve Vile Löw-Beer v Brně (2021)
Tlumočení autorského čtení Ulrike Feibig (2022)
Nic lidského mi není cizí. Rozhovor se švýcarským autorem Lukasem Bärfussem (2022)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Nájdi ma: Autoportrét (2022)
Journal d'Une Femme de Chambre (2022)
Workshop Dialog (2022)
Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2022)
Workshop Maska (2022)
Workshop Teatralita (2022)
Autor Sherlocka Holmese zasahuje (2022)
Rozhlasové rozhledy: Temná cesta k šílenství (2022)
Atentát v nečekaných souvislostech (2022)
Pohádky o všelijakých věcech pro malé i velké (2022)
Klímova fantastická Slavná Nemesis v mistrné interpretaci (2022)
Každý se rodí s nějakým posláním… hlavně psi (2022)
Jekyll a Hyde v nové audioknižní podobě (2022)
Mapování kulturně společenského zázemí města Ostravy 2022 (2022)
Koprodukce - vymezení, přínosy a možnosti rozvoje (2022)
(Ne) závislá spojení III (2022)
Divadelní produkce a řízení projektů (2022)
Analýza poskytování dotací Ministerstvem kultury v oblasti živého umění 2012–2016 (2017)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom (prípadové štúdie) (2022)
Spolupráce Jána Zavarského s brněnským Divadlem (Husa) na provázku (2022)
Art Týden: film Víly z Inisherinu (2023)
Smělé vize manifestové intimity (2022)
Návrh predmetu Hlasové laboratorium (2022)
Dialog hudby a herce z pohledu lyrického, epického a dramatického principu (zpráva z uměleckého výzkumu) (2022)
Prehlbovanie kontextové tanečního vzdelávania a tanečněj tvorby (2022)
Body of Many/Lusija (2022)
Česká a slovenská filmová tvorba pre deti a mládež uvedená na Berlinale v rokoch 1982-2021 (2021)
Disciplína závěsné akrobacie, Vertikální tanec, její pohybová technika, její potenciál v umělecké tvorbě a jištění osob ve výšce při jejím výkonu (2021)
Ján Jambor – Zuzana Malinovská – Jakub Souček (eds.): Rodina ako spoločenský problém v súčasnom švajčiarskom a slovenskom kriminálnom románe [Family as a social problem in contemporary Swiss and Slovak crime fiction]. Review (2022)
Divadlo fórum: Najděte mě, distančně (2021)
Katedra cizích jazyků na Divadelní fakultě JAMU (2023)
Praktické aplikování moderních inscenačních postupů v režijně-dramaturgické a scénografické koncepci inscenace Medea pro specifický prostor otáčivého hlediště (2020)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – 2. etapa (2020)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – 3. etapa (2021)
Fran(tiše)k Daniel: Nad krajinou filmu (2022)
Audiovisual Storytelling (2022)
Hipster s andělskou hlavou (2022)
Rozhlasová hra má co nabídnout i v současnosti. Jak snít rozhlasem, píše ve své knize Eva Schulzová (2023)
Patos, oběť, pieta aneb prostor pro historická nedorozumění v středoevropské kultuře – autorská performativní esej (2022)
Návod na přípravu člověka: Genderové stereotypy a zneužití moci (2022)
SCÉNOGRAF NEPRAVIDELNOSTI, Dramaturgovy poznámky k tvorbě Jána Zavarského v Huse na provázku (2022)
Známý neznámý Emil Pirchan (2022)
Systemic practitioner research (2022)
Umělecký výzkum - národní a mezinárodní pohled (2022)
Sociální konstrukcionismus a dialogismus (2022)
Multidisciplinarita a rodinná terapie (2022)
Touching Limits / Crossing Borders of Theatre (2023)
Truchlivá veselohra o světci Petru (2023)
The way to freedom is simple but bitter... Theatre on a String and the confirmation of human identity through its performances (2023)
Přednáška Artistic Research: Umění a výzkum – jedno druhé nevylučuje (2023)
Mary Bártů: The Journey of the Diva through Czechoslovak and German Stages (2023)
Workshop pro studenty ateliéru RTDS: Tvůrčí přístupy Františka "Franka" Daniela (2023)
Film bez filmu (workshop experimentální tvorby na filmovém festivalu České vize) (2023)
The historical avant-garde in the European context (2022)
Srba, pan profesor (2019)
Archive of costume designer Inez Tuschnerová (2023)
Editorial (Český divadelní strukturalismus a Pražská škola) (2016)
[Ondřej Sekora] VI. Divadlo (2019)
Kostýmní návrhy Inez Tuschnerové (2018)
Avant-gardistic director Jiří Frejka and the herritage of the czech avant-garde (2018)
Večer Vítězslava Nezvala v OD / Nezvalova Depeše na kolečkách v Osvobozeném divadle (2022)
Oddělení dějin divadla MZM (v rámci oslav 200. výročí založení MZM, Brno 2017) (2017)
L-Panorama (2018)
Theatralia : revue současného myšlení o divadelní kultuře. Č. 1/2016 (roč. 19), Český divadelní strukturalismus a Pražská škola = revue of contemporary scholarship on theatre culture. No. 1/2016 (volume 19), Czech theatre structuralism and the Prague school (2016)
K filipice Petra Hlávky (místo předmluvy) (2016)
Theatralia: revue současného myšlení o divadelní kultuře (2022)
The Synthetic Sirens Collective: Prompt Dancer (2023)
Productive Conflict in Creative Process (2023)
Dramaturgie autorských videopříspěvků (2023)
Katalogové heslo (Giovanni Battista Pellizuoli – Návrh dekorace – Pyrrhův vojenský tábor se stany) (2023)
Tlumočení Večera literárních rezidencí: Christian Futscher (AUT) (2023)
Rozhovor s Kateřinou Jebavou o projektu TAČR Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (2024)
Ruce v digitálním obraze: materialita tapisérií v dokumentárním filmu o gobelínové manufaktuře (2024)
Marie Durnová:Měla jsem vždycky štěstí na lidi (2023)
Dokumentární film jako zpověď, bytost a hybatel proměny: portrét gobelínové manufaktury ve Valašském Meziříčí (2020)
8. Mezinárodní konference k otázkám filmové a audiovizuální výchovy. Hurá, je tu. Filmouka! (2023)
Różnorodność człowieka i wyjątkowość jej wyrażania (2023)
Závěrečná zpráva TAČR JAMUNI 2023 (2024)
Perform the Imagination...! (If it’s easier to describe through it) (2023)
Umělkyně na pouti (2023)
Dřevění komedianti (2023)
Sympozium SPOTLIGHT ON: Tvorba v regionech / Nahlédnutí regionální tvorby z perspektiv financování, prostorů, diváctva a reflexe (2023)
Divadelní soubory herců s mentálním handicapem v zahraničí - studie různorodosti jejich provozu, potažmo přístupů k tvůrčí práci (2022)
Audiovizuální a textové zaznamenávání tradic obnovovaných prostřednictvím lidového divadla (2024)
Metody techniky divadla a dramatické výchovy v edukačním procesu žáků na prvním stupni běžných škol a škol se žáky se sluchovým postižením s aplikací na výchovu ke zdraví (2018)
K možnostem angažované dramaturgie v současném divadle. Praktická řešení v projektech souvisejících s Divadlem Continuo (2018)
Umělecké tlumočení písní do znakového jazyka (2018)
Výskum vnútorných principov v pedagogike hereckého pohybu (2018)
Umělecké metody divadla RambaZamba v Berlíně (2018)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2019)
Stopy izraelskej umeleckej činnosti Ladislava Grosmana v autorovej hebrejskej korešpondencii a v izraelskej adaptácii scenára Rendez-vous strýce Davida (2019)
Možnosti zobrazovania etnografických a antropologických javov audiovizuálnými médiami (2019)
Životní a umělecká dráha režiséra Z. Pospíšila (2020)
Technika Lestera Hortona v obrazech (2019)
Na vlnách Devětsilu. Proměny českého avantgardního divadla (2021)
Komedie o Umučení ve studiu Marta (2024)
Nerůst (2020)
Prehlbovanie kontextov tanečného vzdelávania a tanečnej tvorby – vzdelávanie, rezidencia, tvorba – spolupatričnosť a interakcia v tanci (2021)
Řeč jako suvenýr (2022)
Ti všichni... Peškovi (2024)
Prima Facie and Peter Grimes: Exploring Ineffective Legal Responses (2024)
Crises of Norm Communication: Analysing Accessibility of Czech Legal Platforms to Visually Impaired Individuals (2024)
Die Darstellung von Verwundbarkeit in Felix Mitterers Theaterstück Kein Platz für Idioten (2024)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém