Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS JAMU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Vybrané publikace/výsledky
Poznámky a postřehy k historii divadelních oborů (2017)
Decrouxova technika: semiologie konajiciho těla (2017)
The Phenomenon of Rozrazil (Speedwell), or a Play Which Found Its Time (2017)
Defining an Acting Style (2017)
Podpora kultury z Evropské unie do roku 2020 (2016)
Josef Skupa: the birth of a modern artist (2015)
Puppet cabaret: visual idioms, performance technologies and the poetics of Czech special puppets in a European context 1850–1950 : (from artistic automata through trick and variety puppets, to puppet cabaret and variety show clowns and acrobats) (2015)
Estetika umění mimu Étienna Decrouxe (2018)
Radio documentaries in the reflection of the International Feature Conference (2018)
ROZHLASOVÁ DOKUMENTARISTIKA V ZRCADLE INTERNATIONAL FEATURE CONFERENCE (2018)
Rozhlasová hra jako nástroj manipulace (2018)
Glitche v očích (2018)
Oliver Frljić : Naše násilí a vaše násilí (2018)
Strategie kultury a kreativních odvětví města Brna (2018)
Pracovní sešit: Světelné technologie a sály Hudební fakulty JAMU v Brně (2019)
Kam zmizol scenárista Obchodu na korze? Osudy Ladislava Grosmana v rokoch 1968 až 1973 a prípad Rendez-vous strýce Davida (2018)
Mentální aktivizace diváka v současném evropském politickém divadle (2019)
Dekompozícia ako rozklad klasického logos (2013)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1950–1960 – Výtvarný jazyk televizních pořadů a filmů s divadelní loutkou (2014)
Práca s princípom prézentnosti v inscenáciách Thomasa Ostermeiera (2014)
Divadelní festival Velkolhotecká škola (2014)
Na východ od Západu: súťažná sekcia karlovarského filmového festivalu ako vstupná brána začínajúcich tvorcov z tzv. východu do sveta filmových festivalov (2015)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1960–1970: Výtvarný jazyk televizních pořadů a filmů s divadelní loutkou (2015)
KočéBRování 2014: Cykly aneb Divadlo je setkání (2015)
Velkolhotečtí herci aneb Jak Lhoťáci z(a)koušeli divadlo (2015)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1970–1980 (2014)
Různorodé obsahy oboru Dramatická výchova (2014)
Vhodně široký Rámcový vzdělávací program základního umeckého vzdělávání (2014)
Analýzy představení současného tance/performance (2016)
Analýza studijních materiálů a pedagogických postupů využívaných ve výuce filmové, audiovizuální a multimediální tvorby v oblasti formálního i neformální-ho sektoru vzdělávání (2016)
Velkolhotecké divadelnění ve Slepé uličce (2016)
Fungování kulturních center (2016)
Multikultúrne prvky v postdramatickom divadle vs. Postdramatické divadlo v multikultúrnom prostredí (2016)
Loutka mezi divadlem, filmem a televizí 1980 - 1990 (2016)
How Movement Works (2017)
Alenka – inscenace s využitím uměleckého tlumočení do českého znakového jazyka (2017)
Provoz kulturních center (2017)
Rozhlasová dokumentaristika v zrcadle International Feature Conference (2017)
Světelný design jako poslední kauzální rámec divadla (2019)
Psycho-plastic Scenography: The Tristan and Isolde Case (2019)
LED technologie a pájení (2019)
Prix Europa Německo (2019)
True Self-expression (2019)
Písně V+W tlumočené do znakového jazyka (2016)
Umělecké tlumočení vybraných písní do českého znakového jazyka (2017)
Tanec, prostor a světlo (2017)
Theatre Experiment in Czech Sign Language: Life Sentence - The Worst Will Stay (2019)
Transparent-text a informace ve vizuálním kódu: Philippe Quesne, Pražské Quadriennale, Farm Fatale (2019)
Za české a zároveň mezinárodní loutkářské muzeum (2012)
Denník z režijnej asistentúry v Odin Teatret (2012)
Divadlo diverzity. Theater Rambazamba v Berlíně (2019)
Bytosti jménem houba (2016)
The puppet and the modern : visual style of Czech family puppet theaters, theater clubs and art scenes in the early 20th century as a unique reflection of avant-garde and modernist currents by Czech artists (2014)
Na houby : s tatou Arnoštem Goldflamem a synkem Josefem Poláškem : český houbařský rok (2016)
Divadlo jako neodhozený žebřík : texty o autorském, alternativním a studiovém divadle (2015)
Fenomén Hvězdy na vrbě : historie, analýza, rekonstrukce a dokumentace inscenace (2016)
Kdo umí, učí : RUV 2010-2015 (2016)
Text jako rám – text jako objekt. Mapování strategií práce s textem v současném evropském (konceptuálním) divadle (2019)
Peter Brook a Bouffes du Nord – Hledání místa pro setkání (2013)
Obnova paměti vesnice – Inscenační činnost ve Velké Lhotě v letech 2008–2012 (2013)
Inscenace Eulen bleiben immer v divadle Theater Brett – Ernst Jandl (2013)
Výzkum tandemové komunikace prostřednictvím tvorby a analýzy inscenace (2013)
Inscenační postupy a metoda režijní práce Aloise Hajdy s ohledem na inspirační zdroje a impulsy (2013)
Divadlo ve výchově se zaměřením na recepci a reflexi divadelního díla ve spolupráci s Národním divadlem moravskoslezským v Ostravě (2012)
Velkolhotečtí pěvci aneb Hledání zapomenutého (2015)
Akčný výskum dekompozičných princípov v inscenačnej tvorbe (2014)
Rozvoj předpokladů pro práci s externalizačními prostředky (2014)
Inscenační tvorba Aloise Hajdy v Mahenově činohře v letech 1981–1991 (2014)
Paradox Rimini Protokoll (2014)
Chéreauovo nastudování Wagnerovy tetralogie Prsten Nibelungův (2013)
KočéBRování 2015: Tisíc a jedna noc aneb Divadlo je lidská zkušenost (2015)
Percepcia pohybovej komédie v zahraničí (2015)
Problematika inscenované autenticity (2014)
Transformácia niektorých špecifických motívov Ladislava Grosmana vo vývojo-vých fázach scenára Obchodu na korze nájdených v archíve Filmového Studia Barrandov (a stopy Grosmanovej scená-ristickej tvorby v ďalších archívoch) (2016)
Výskum divadelných aktivít Boleslava Polívky vo frankofónnych krajinách (2016)
Příklady výuky na literárně-dramatickém oboru (2014)
Alternatívne metódy výučby práce s hlasom (prípadové štúdie) (2020)
Postavenie filmu pre mládež na Medzinárodnom filmovom festivale v Berlíne a v dánskom filmovom inštitúte (2017)
Žáci Josefa Svobody ve výstavnictví (2017)
RAZZLE DAZZLE (2017)
Typologie a problémové oblasti mezinárodních projektů spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2017)
Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe (2015)
Teatr 21: divadlo herců se specifickými možnostmi (2019)
Káťa a Bajaja (2019)
Diverzita ženskosti (2019)
Let’s get together! The importance of international cooperation in radio-making (2020)
The Importance of Not Getting Stuck in Your Own Bubble (2019)
Fej... t... n (2019)
CAMPQ. Chci uvěřit... (2019)
Zdechliny autenticity v umělých peklech : Divácká participace jako aktivizační činitel v současném divadle (2019)
Cadavers of Authenticity in Artificial Hells: Researching the Relational and Participatory aspects of a Performance (2019)
Peer Gynt a Hamlet: dvě Chéreauovy jevištní etafory lidského údělu (2013)
Divadlo herců, kteří mají něco navíc (chromozom) (2017)
Analýza světelného obrazu trochu více teoreticky (2019)
Využití LED pásku s vysokým Ra (CRI) jako autonomního světelného zdroje pro divadelní představení (2019)
Divadlo Aldente: od spontánní akce k tvorbě postavy (2019)
Unknown as a Research Method in Performing Arts (2019)
The Deaf and Music - Artistic Interpreting of Music into Czech Sign Language (2019)
eMet neboli Pravda, Met neboli Mrtvý (2019)
Herectví v retromuzikálu Hvězdy na vrbě (2017)
Intermediality and Projection Typology in Dance Theatre (2017)
Leoš Janáček. K 90. výročí úmrtí skladatele. (2018)
O jasu (2018)
Workshop s Edwinem Brysem a Simonem Elmesem (2018)
Slova o Mimu (2018)
Zvuk je sexy, aneb je rozhlasový dokument underground? (2018)
Filmy pre mládež na európskych filmových festivaloch: Berlinale Generation a Giffoni Experience (2018)
Rozhlasová hra, která změnila svět (2018)
Stylizace jíst duši (2017)
Mental Activization of Spectator in Contemporary European Political Theatre (2018)
Mentální aktivizace diváka v současném evropském politickém divadle (2018)
Mental Activation of Spectator in Contemporary European Political Theatre (2018)
Bipolární past : Vyhraněnost jako princip aktivizace v inscenacích Olivera Frljiće „Balkan macht frei“ a „Naše násilí a vaše násilí“ (2019)
REPERTORY THEATRES: OBSTACLES IN INTERNATIONAL COOPERATION (2018)
Senzační rozhlasová hra včera a dnes (2019)
Jak natočit rozhlasovou hru (2019)
Work with the principles of radio journalism in radio drama (2019)
"Don't Touch Me": Rethinking the Politics of Distance in Space Organization (2023)
Režisér a hudebník jako partneři dialogu v rámci improvizace (2022)
Režisér jako herecký spoluhráč v analogii ke spoluhře muzikantů v jazzové improvizaci (2022)
První pokusy s bezdrátem (2022)
Winterbergova poslední cesta (2022)
Vzpoura strašidel a Kristýna se (ne)v(z)dává (2022)
Kočka vs. Pes (2022)
Dokumentární audiorekonstrukce vraždy ve třiadvaceti dnech (2022)
Padesát odstínů psa (2022)
Marný zápas s vlastními běsy (2022)
Láska krví zkropená (2022)
V mysli sériových vrahů (2022)
Příběh perzekuce řádových sester ožívá v audioknize (2022)
Adrianův tajný deník poprvé v nezkrácené verzi (2022)
Putování s duchy Vánoc za nápravou hříšníka (2022)
Theatre Conference JAMU 2022 - Touching Limits/Crossing Borders of Theatre (2022)
The Diversity of a Human Being - The Uniqueness of its Expression (2023)
Mapování vzniku a proměny inscenační partitury (2021)
Fotometrické vlastnosti LED pásků (2020)
Participation in a year-round seminar dedicated to Rudolf Steiner's Eurytmy (2022)
Michael Chekhov et l’eurythmie de Rudolf Steiner (2022)
Michail Čechov a eurytmie Rudolfa Steinera (2022)
Výskum publika Young Film Festu (2021)
Možnosti režie a dramaturgie divadla fórum realizovaného s profesionálními herci na online platformě (2021)
Najděte mě, distančně (2021)
Princípy špekulatívnej kresby v tanečnom umění a vzdelavaní (2021)
Princípy špekulatívnej kresby v tanečnom umení a vzdelávaní (2022)
WEAK WOMAN DANCE VOL I-III (2022)
Discussing the Teaching of Dramaturgy: Several Perspectives from the Field(s) (2022)
Jak se učí film v Evropě? Analýzy metodik, učebnic a odborných textů (2022)
Hodnotitel dotačního programu města Brna, oblast Audiovize (2022)
Find Me: Self-Portraiture As a Tool (2022)
Radikální dramaturgie (2022)
Donť Touch Me: Rethinking the Politics of Distance in Space Organization (2022)
Hoe Frank Daniel de Belgische film herschreef (2023)
Nové cesty ke Stanislavskému (2025)
Teoretická a umělecká východiska Františka Daniela v kontextu jeho působení na univerzitě USC (2024)
Cesty uměleckého výzkumu (Rozhovory o tom, kam směřuje umělecký výzkum) (2023)
Kolokvium CESTY UMĚLECKÉHO VÝZKUMU (2023)
Manuál alternativní kultury pro jednadvacáté století (2023)
ZAPOMENUTÉ KNIHY: Dvaačtyřicátá rovnoběžka (2023)
Michail Čechov a eurytmie Rudolfa Steinera (2023)
Zpráva z výzkumu: Evropské divadelní soubory herců s mentálním znevýhodněním (2024)
Filmová materialita a možnosti jejího tvůrčího zpracování v autorské dokumentární tvorbě (2022)
Filmová a audiovizuální výchova v ČR. 2023 (2023)
Common Space: symposium of site-specific theatre (2023)
Praktický výzkum (2023)
Workshop Theatrum.online (JAMUNI) (2023)
Theatrum.online (2023)
‘They Dated out of Pure Love’: A Brief History of the Czech Infatuation with the Musical (2023)
Být hercem, učit být hercem (2023)
Optimism And Hope-not the Same (2023)
The Fragile Stage: Public Service in Theatre as a Track to “The Good Life” (2023)
Specifika divadelního lektorství ve Velké Británii (2022)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Dramaturgicko-herecká (spolu)práce na budování tragické postavy (2024)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2019)
Alternatívné metódy výuky práce s hlasom (2018)
Autorský divadelní experiment s využitím uměleckého tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Narativní výzkum – Miroslav Bambušek (2018)
Význam International Feature Conference v kontextu doby (2018)
Hledání divadelních prostředků při práci s dospívajícími herci s mentálním handicapem (2018)
Komparácia dramaturgických prístupov ku kinematografii pre mládež na vybraných európskych filmových festivaloch (2019)
Dramaturgie vztahů v současném divadle: setkání s druhým jako angažovaný činitel (2019)
Studium a výběr scénických projektů ze zahraniční scény pro realizaci analytické části disertačního výzkumu: Text jako objekt a subjekt v současném konceptuálním divadle (2019)
Vznik, fixování a proměny rytmu v činoherní inscenaci (2019)
Seminář v rámci kurzu Marty Ljubkové Literární příprava (2022)
Cyklus seminářů na KALD DAMU: Fakt jako cesta (2022)
Súčasná kinematografia pre mládež v prostredí európskych filmových festivalov s fokusom na britské filmové festivaly v online prostredí (2020)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Otázky eurytmie při scénické tvorbě na počátku 20. století a dnes (2021)
Researching Subjectivity And Subjectivity of Research (2021)
Závěrečná zpráva o řešení studentského projektu - Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2022)
Příběh jednoho Maupassanta (2022)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Výskum publika Young Film Festu (2022)
Americká filmová scenáristika a její aplikace v evropském prostředí (2021)
Theatre Conference JAMU 2023 - Balancing Conflicts/Conflicting Balance (2023)
Coming to Closeness / Близькість. Performativity of Documentary Auteur Theatre Sharing (2023)
Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami (2022)
Professional artists and the division of labour, or How not to reproduce inequalities (2023)
Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2023)
Třikrát Amerika v Anglii (Guys and Dolls,m Groundhog Day a Oklahoma!) (2023)
Dmitrij Bykov: jak porozumět Rusům za války? (2022)
Zpracování lokálních témat v Jihočeském divadle a Městském divadle Zlín (2022)
Screamwriters / Can Screenwriters Scream Only on Paper? (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Vznik, fixování a proměny rytmu u vybraných inscenací s přihlédnutím k vlastní režijní praxi (2024)
Choreografická tvorba Jiřího Bartovance na příkladu dvou odlišných inscenací eMet a Svoboda (2018)
Využití bílého LED pásku s vysokým CRI jako autonomního světelného zdroje pro násvit divadelního představení (2019)
Jubilejní 45. ročník IFC – faktory modernizace, její průběh a následky (2019)
Nové prístupy k telu, pohybu a improvizácií v skupinovej práci. Účasť na medzinárodnom vzdelávaní (2019)
Praktický výzkum (2023)
Zpověď – zinscenované výpovědi profesionálních herců se specifickými potřebami (2023)
Teoretický a praktický výzkum současné situace žánru „site-specific“ divadla (2023)
Limity dramaturgie a scenáristiky při tvorbě dokumentárních formátů pro artové televizní kanály pohledem zahraničního producenta (2020)
Definice a nastavení klíče pro vymezení profesí v oblasti scénických umění (2020)
Art týden: Dokument Vězení dějin (2024)
Na dvě deci a chlebíček - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Mystifikační/sensační rozhlasová hra optikou Prix Europa 2019 (2019)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – polská zkušenost (2019)
Průzkum současných potřeb absolventů Divadelní fakulty JAMU a hledání možností celoživotního vzdělávání (2020)
Voices of Culture Report - Status and Working Conditions for Artists, Cultural and Creative Professionals (2021)
Šest knih o filmu, které vám nesmí chybět! Seriál pro rodiče #2 (2021)
Filmová a audiovizuální výchova na 47. LFŠ v Uherském Hradišti (2021)
Sochy a živly - work in progress (2023)
Kompozícia Hana (2021)
Muzeum zavřené ≠ spící (2021)
Mizející (2021)
The Image of Girls in Contemporary Art Cinema for Youth (2021)
World of Girls in Contemporary Art Cinema for Youth in European Context (2021)
Divadlo a český znakový jazyk (multimediální publikace) (2021)
Co by bylo, kdyby... (2021)
Boží mlýny melou (2021)
Od čistoty a naivity k šílenství a paranoii (2021)
Přehlídka „strašidel“ v Gaimanově Knize hřbitova (2021)
Encyklopedie ptáků pro malé ornitology (2021)
Zvítězí kvantita nad kvalitou? (2021)
Testimony as an Act of Political Resistance (2021)
Světlo: kýč, nebo estetická záležitost (2021)
Vtelená skúsenosť ako spôsob písania a čítania tanca (2021)
Irské jaro: Mezinárodní rozhlasová setkání 2019 (2021)
Pohádky ve znakovém jazyce (2021)
Sedimenty diagnózy wellness (2021)
Umělecký výzkum tvorby divadelních inscenací s herci s Downovým syndromem jako účinného prostředku sociální inkluze (2019)
Unknown as a Research Method in Performing (2021)
The Deaf and Music. Artistic Interpreting of Music into Czech Sign Language (2021)
S čím se potýkají asexuálové - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Diversity And Possibilities of Audiovisual Education (2022)
Závěrečná zpráva o řešení studentského projektu - Princípy observácie [...] (2022)
Denník komornej - Benoît Jacquot (2015) - scénosled (2022)
Actress forced to boring Motherhood and her Ascenscion to the Stage again (2022)
Dance Education As a Polyphonic Experience (2022)
Zdechliny autenticity v umělých peklech : Divácká participace jako aktivizační činitel v současném divadle (2019)
Komunikátor (2016)
Brno v pohybu. David Strnad: Tanec je výměna názorů mezi tanečníkem a divákem, Martin Dvořák: Snažím se objímat, Viktor Černický: důležité je objevit v sobě identitu bastarda, Tomáš Janypka: Zajímají mě poryvy šílenství i projevy lásky, Eva Rézová: Chce-li člověk studovat současný tanec, musí z Brna odjet, Pierre Nadaud: Divadlo je umění performerů (2018)
Dalibor Buš: Byl jsem nejhorším fotbalistou v republice (2019)
Pohľad tíndežera (2020)
Útek ako motív (2020)
Kto sú dospelí v súčasnej kinematografii pre mládež? (2020)
První velká vlaková loupež (2020)
Senzace v rozhlase (2020)
Metaphors We Dramaturge By (2020)
Konferenční příspěvek: Rozhlasové hry s dramaticko-publicistickou strukturou (2020)
Žáci se sluchovým postižením a hudební výchova (2020)
Student representative at E:UTSA (Europe: Union of Theatre Schools and Academies) (2021)
Skálopevně - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Zlatý kolovrat (2020)
Izraelská adaptácia Rendez-vous strýce Davida: Čítanie medzi riadkami filmu ako cesta k výpovedi o nenaplnení tvorivého osudu (2020)
Ekodramaturgie a enviro-art - téma číslo jedna v současném umění? (2020)
Zem na scéne: divadlo, dramaturgia a klimatická zmena (2020)
Medhat Aldaabal: Tancem bouráme zdi (2019)
Fachwissen Multiplizieren (2019)
Tereza Marečková: Svůj život neřídím (2018)
V trojúhelníku prostor – téma – interpret. (2018)
Když se pranic nedaří (2020)
Skříně plné kostlivců (2020)
Dramatická senzace v rozhlase (2020)
Rozhlasové hry s dramaticko-publicistickou strukturou (2020)
Skupina Hands Dance (2020)
Balada o veži (2020)
Culture and Tradition on Screen: Portraying the Endangered. Belgrade: Ethnographic Museum in Belgrade (2020)
Sedimenty, diagnózy, wellness (2020)
Text jako rám – text jako objekt. Mapování strategií práce s textem v současném evropském (konceptuálním) divadle (2019)
Sociální sítě jako nástroj community managementu (2019)
Pojď se mnou do světa - písně Jiřího Bulise tlumočené do českého znakového jazyka (2020)
The Show Must Go ON/OFF-line: “A Third Theatrical Reform?” (2020)
Vykolejit: Diskuse k (post)pandemické situaci (2020)
Metaphors We Dramaturge By (2020)
Hlasové workshopy spojené s verejnou prezentáciou poézie M. Adamčiaka (2022)
Self-portrait: It makes you a more skilled filmmaker (2022)
8. Mezinárodní konference k otázkám filmové a audiovizuální výchovy. (2023)
Symposium o výchově a vzdělávání 15+ a křest učebnice Theatrum.online (2024)
Metašev: Pojem Dmitrije Bykova na pomezí ruského, českého a dvoudomého filmu (2023)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop (2023)
Životní cyklus projektu mezinárodní spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu (2018)
Multimediální publikace Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (2019)
Prezentace výsledků výzkumu "Divadlo a výchova jako cesta ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením a dalšími vzdělávacími potřebami" a workshop. (2023)
Působení hudby na herce a vědomá režijní spolupráce s hudebními zákonitostmi jeviště (2023)
Divadelní soubory herců s mentálním handicapem v zahraničí – studie různorodosti jejich provozu, potažmo přístupů k tvůrčí práci II. (2023)
Rezidencia v centre Ponderosa (Nemecko)- integrácia poznatkov a skúseností do odborného textu (2020)
Manifesto: The FUN Project (2024)
Tínedžerské hľadanie eufórie v dobe internetu (2020)
Zradit sebe, nebo své blízké? (2020)
Nominace na cenu Audiokniha roku 2020 (2021)
Berlinale 2020: Generation v znamení dievčenských príběhov (2020)
Art Týden: Recenze podcastového seriálu Rozchod (2022)
Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy (2018)
Analýza naplňování konceptu veřejnoprávnosti v nizozemské televizi NPO – studijní pobyt (2020)
Co se hulí za školou? - recenze v Týdeníku Rozhlas (2021)
Dramaturgické úvody v Divadle Šumperk (2021)
SVĚT PODLE MUCHY – umění, tvůrčí zkušenost a výzkum (2021)
Problematika dalšího vzdělávání umělců a pracovníků v oblasti umění a kulturních a kreativních průmyslů. (2021)
Current Role of Artists in New Agenda for Cultural Policy - Challenges for Lifelong Learning of Artists and Cultural and Creative Professionals (2021)
Za Tlapkovkou do multiplexu aneb Jak děti (ne)seznamovat s kinem. Seriál pro rodiče #5 (2021)
Externí spolupracovník České školní inspekce - odborník pro umělecké vzdělávání (2021)
Theatre Conference JAMU 2021 - The Ever-expanding Horizons of Theatre (2021)
Písně Jiřího Bulise – interpretace písní do českého znakového jazyka (2021)
Paradox jménem Marilyn Monroe (2021)
Podcasty s nadhledem: Jedenáctkrát jinak (2021)
Válka je jejich osudem (2021)
Rozhlasové rozhledy: Důraz na rozhlasovost (2021)
Hans Watzlik poprvé audioknižně (2021)
Konec milosrdným lžím (2021)
Vznik Československa pohledem jedenáctiletého kluka (2021)
Vznik rozhlasové hry krok za krokem (2021)
Metódy výučby v neformálnom hlasovom vzdelávaní (prípadové štúdie) (2021)
Útek po útku (2021)
Working with the Principles of Radio Journalism in Radio Drama (2021)
Practical Research in Action – Voice as A Laboratory (2021)
LET‘S GET TOGETHER! The Importance of Not Geeting Stuck in Your Own Bubble (2021)
Umělecké tlumočení do českého znakového jazyka (multimediální publikace) (2021)
Zvukový záznam jako audiokniha? (2021)
Saint-Exupéryho literární pásmo (2021)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2021)
Nájdi ma: Autoportrét (2022)
Journal d'Une Femme de Chambre (2022)
Workshop Dialog (2022)
Americká filmová scenáristika a jej aplikácia v európskom prostredí: Tri prípady denníku komornej (2022)
Workshop Maska (2022)
Workshop Teatralita (2022)
Autor Sherlocka Holmese zasahuje (2022)
Rozhlasové rozhledy: Temná cesta k šílenství (2022)
Atentát v nečekaných souvislostech (2022)
Pohádky o všelijakých věcech pro malé i velké (2022)
Klímova fantastická Slavná Nemesis v mistrné interpretaci (2022)
Každý se rodí s nějakým posláním… hlavně psi (2022)
Jekyll a Hyde v nové audioknižní podobě (2022)
Mapování kulturně společenského zázemí města Ostravy 2022 (2022)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom (prípadové štúdie) (2022)
Art Týden: film Víly z Inisherinu (2023)
Smělé vize manifestové intimity (2022)
Návrh predmetu Hlasové laboratorium (2022)
Dialog hudby a herce z pohledu lyrického, epického a dramatického principu (zpráva z uměleckého výzkumu) (2022)
Prehlbovanie kontextové tanečního vzdelávania a tanečněj tvorby (2022)
Body of Many/Lusija (2022)
Česká a slovenská filmová tvorba pre deti a mládež uvedená na Berlinale v rokoch 1982-2021 (2021)
Disciplína závěsné akrobacie, Vertikální tanec, její pohybová technika, její potenciál v umělecké tvorbě a jištění osob ve výšce při jejím výkonu (2021)
Divadlo fórum: Najděte mě, distančně (2021)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – 2. etapa (2020)
Cesty výuky divadelní dramaturgie na evropských vysokých školách – 3. etapa (2021)
Fran(tiše)k Daniel: Nad krajinou filmu (2022)
Audiovisual Storytelling (2022)
Návod na přípravu člověka: Genderové stereotypy a zneužití moci (2022)
Sociální konstrukcionismus a dialogismus (2022)
Multidisciplinarita a rodinná terapie (2022)
Přednáška Artistic Research: Umění a výzkum – jedno druhé nevylučuje (2023)
Workshop pro studenty ateliéru RTDS: Tvůrčí přístupy Františka "Franka" Daniela (2023)
Film bez filmu (workshop experimentální tvorby na filmovém festivalu České vize) (2023)
The Synthetic Sirens Collective: Prompt Dancer (2023)
Productive Conflict in Creative Process (2023)
Dramaturgie autorských videopříspěvků (2023)
Rozhovor s Kateřinou Jebavou o projektu TAČR Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (2024)
Ruce v digitálním obraze: materialita tapisérií v dokumentárním filmu o gobelínové manufaktuře (2024)
8. Mezinárodní konference k otázkám filmové a audiovizuální výchovy. Hurá, je tu. Filmouka! (2023)
Różnorodność człowieka i wyjątkowość jej wyrażania (2023)
Závěrečná zpráva TAČR JAMUNI 2023 (2024)
Divadelní soubory herců s mentálním handicapem v zahraničí - studie různorodosti jejich provozu, potažmo přístupů k tvůrčí práci (2022)
Audiovizuální a textové zaznamenávání tradic obnovovaných prostřednictvím lidového divadla (2024)
K možnostem angažované dramaturgie v současném divadle. Praktická řešení v projektech souvisejících s Divadlem Continuo (2018)
Umělecké tlumočení písní do znakového jazyka (2018)
Výskum vnútorných principov v pedagogike hereckého pohybu (2018)
Umělecké metody divadla RambaZamba v Berlíně (2018)
Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (2019)
Stopy izraelskej umeleckej činnosti Ladislava Grosmana v autorovej hebrejskej korešpondencii a v izraelskej adaptácii scenára Rendez-vous strýce Davida (2019)
Nerůst (2020)
Prehlbovanie kontextov tanečného vzdelávania a tanečnej tvorby – vzdelávanie, rezidencia, tvorba – spolupatričnosť a interakcia v tanci (2021)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém