Your selection contains 75 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2024

    1. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. “La Condesa” y la grabación de campo cómo elemento estructural de una obra mixta ó paisaje urbano (“La Condesa” and the field recording as an element structural of a mixed work or urban landscape). Ideas Sonicas. Mexico, 2024. ISSN 2317-9694.

    2023

    1. JIRÁSEK, Ondřej. Ančerl, Jílek, Mackerras, Abbado dirigují Sinfoniettu (Ančerl, Jílek, Mackerras, Abbado conduct the Sinfonietta). In Mezinárodní konference HF JAMU 2023. 2023.
    2. MORALES, Rodrigo. Cineinterespacio cesta tvorbou ve filmu (Cineinterespacio journey through film creation). In Mezinárodní konference Hudební fakulty JAMU 2023 JAMUsica. 2023.
    3. JIRÁSEK, Ondřej. Co nám prozradí studioví mistři zvuku: Alan Parsons (What the studio masters of sound tell us: Alan Parsons). In DISK Magazín. DISK Magazin, 2023. 09 02 2023 on-line.
    4. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. Componer desde el corazón de Europa para la amada Ciudad de México (Composing from the heart of Europe for the beloved Mexico City). In Radio Prague International. Czech Republic: Radio Prague International, 2023.
    5. SAVKOVÁ, Noemi. Česká opera začátku 21. století (Czech opera of the beginning of the 21st century). In Doktorandská vědecká konference HF JAMU 2023. 2023.
    6. JIRÁSEK, Ondřej and Pavel HOFFMAN. Dreadnought guitar top plate innovation (Dreadnought guitar top plate innovatio). Journal Akustika. ČR: Studio D Akustika, s.r.o., 2023, vol. 23, No 46, p. 46-58. ISSN 1801-9064. Available from: https://dx.doi.org/10.36336/akustika20234646.
    7. MORALES, Rodrigo. El cine como "arma política" de Jorge Sanjines (Film as "political weapon" of Jorge Sanjines). In Každý film je malé vítězství 2023, NFA. 2023.
    8. JIRÁSEK, Ondřej. Jak sudé a liché harmonické složky ovlivňují hudební barvu? (How do even and odd harmonic components affect musical color?). JAMUsica. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, 2023, vol. 8, No 1, p. 16-26. ISSN 2694-7579.
    9. MORALES, Rodrigo. Karel Vachek pedagog (Karel Vachek teacher). In Karel Vachek – Svědectví a reflexe; Kino Ponrepo; Bartolomějská 11, Praha 1. 2023.
    10. WANKE, Otto. Mimesis als kompositorisches Modell. Zu Jonathan Harveys Speakings (Mimesis as a compositional model. On Jonathan Harvey's Speakings). ZAeB - Zeitschrift für Aesthetische Bildung. Leipzig, 2023, vol. 15, No 1, p. 1-26. ISSN 1868-5099.
    11. DLOUHÝ, Dan. Pluralita kompozičních přístupů ve vlastní tvorbě (Plurality of compositional approaches in one's own work). In Mezinárodní konference Hudební fakulty JAMU 2023. 2023.
    12. DLOUHÝ, Dan. Představení Centra pro výzkum brněnské kompoziční školy (Presentation of the Research Center of the Brno Composition School). In Mezinárodní konference HF JAMU 2023. 2023.
    13. WANKE, Otto. Spektrální analýza jako kompoziční model (Spectral analysis as a compositional model). In Mezinárodní konference HF JAMU 2023. 2023.
    14. MORALES, Rodrigo. Zviditelnění (Visualization). In Projekce a přednáška v NFA. 2023.

    2022

    1. MORALES, Rodrigo. Experimentální film v dobách post multimediálních (Experimental film in postmultimedia times). In CINE DIALOG Konference výzkumu uměleckou tvorbou a médií 2022. 2022.
    2. MUSIL, Ondřej. Filmový skladatel John Williams dnes slaví devadesáté narozeniny (Film composer John Williams celebrates his 90th birthday today). Opera PLUS. Praha, 2022. ISSN 1805-0433.
    3. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. “Haab – Jun” - Los sistemas numéricos mayas y las nuevas tecnologías (“Haab – Jun” - Mayan number systems and new technologies). In Festival de Musica y Nuevas Tecnologias, Visiones Sonoras 18. 2022.
    4. JIRÁSEK, Ondřej. Harmonické a neharmonické barvy i šum při instrumentaci. Opus musicum. Brno, 2022, 54/22, No 1, p. 50-65, 15 pp. ISSN 0862-8505.
    5. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. ¡Hasta pronto Meat Loaf!. (See you soon Meat Loaf!). In Nieve Azul 360. Mexico City, 2022.
    6. WANKE, Otto. Spektralmusik und Postspektralismus (Spectral music and Postspectralism). In Künstlergespräche I; Künstlerhaus Salzwedel. 2022.
    7. WANKE, Otto. The concepts of algorithmic composition. In Künstlergespräche II; Künstlerhaus Salzwedel. 2022.
    8. MORALES, Rodrigo. The Experiences of shooting and long running time poetical docu- feature movie. In Online konference: Make the (Un)Familiar (Un)Familiar. A Kaleidoscope of Reflection in Artistic Practices. 2022.
    9. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. The Prehispanic Numerical Systems in New Media Musical Design. In 13th SAR International Conference on Artistic Research. 2022.
    10. MUSIL, Ondřej. Vangelis: Hudební experimentátor a průkopník (Vangelis: Musical Experimenter and Pioneer). Opera PLUS. Praha, 2022. ISSN 1805-0433.

    2021

    1. MUSIL, Ondřej. Hymnus ke cti sv. Vavřince (Hymn to the honor of St. Lawrence). Brno, 2021.
    2. ZBAVITEL, Jan. Interpretační poznámky ke studiu operních titulů (Interpretative notes on the study of opera titles). 1st ed. Brno: JAMU, 2021, 130 pp. ISBN 978-80-7460-190-3.
    3. MUSIL, Ondřej. Podivuhodný (ba)let Bohuslava Martinů (Bohuslav Martinů's ballet "The Amazing Flight"). Hudební rozhledy. Praha: Dvořák & syn, 2021, vol. 2021, No 11. ISSN 0018-6996.
    4. NEJTEK, Michal. Synestetické myšlení v hudbě a výtvarném umění (Synaesthetic Thinking in Music and Art). In Jitka Hlaváčková, Miloš Vojtěchovský. Zvuky kódy obrazy. Praha: ArtMap, 2021, p. 75-87. ISBN 978-80-907873-4-6.
    5. MUSIL, Ondřej. „The Name’s Bond … James Bond“ aneb večer filmové hudby v Obecním domě ("The Name’s Bond - James Bond" or An Film Music Evening in the Municipal House). Opera PLUS. Praha, 2021. ISSN 1805-0433.
    6. MUSIL, Ondřej. 130. narozeniny Martinů v Poličce oslavili důstojně a spravedlivě (Dignified and Fair Celebration of Martinů's 130th Birthday in Polička). Opera PLUS. Praha, 2021. ISSN 1805-0433.

    2020

    1. MUSIL, Ondřej. Filmoví auteuři aneb všestranné osobnosti stříbrného plátna (Film Auteurs or Versatile Authors of the Silver Screen). Opera PLUS. Praha, 2020. ISSN 1805-0433.
    2. CHMELOVÁ, Věra. Hudební pomůcky a jejich využití v improvizaci a elementární skladbě (The Music Tools and Their Application in the Improvisation and Fundamental Composition). Online. In Kolektiv autorů. Podněty k didaktikám pro práci s žáky s SVP v uměleckém vzdělávání. Hudební obor. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020, p. "D-52"-"D-65", 14 pp. ISBN 978-80-261-0916-7.
    3. SUCHÁNEK, Jiří. Nové hudební nástroje pro živě tvořenou elektroakustickou hudbu (New musical instruments for live electroacoustic music). JAMUsica. 2020, vol. 5, 1-2, p. 26-31. ISSN 2694-7579.
    4. DUCHOŇOVÁ, Katarína. Osobnost Břetislava Bakaly (Personality of Břetislav Bakala). In Jindřiška Bártová. Osobnosti Hudební fakulty JAMU II. Brno: JAMU, 2020, p. 75-97. ISBN 978-80-7460-176-7.
    5. CHMELOVÁ, Věra. Příprava skladeb na skladatelskou soutěž (The Preparation of the Music Compositions to the Composer´s Competition). Online. In Kolektiv autorů. Podněty k didaktikám pro práci s žáky s SVP v uměleckém vzdělávání. Hudební obor. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020, p. "D-66" - "D-74", 9 pp. ISBN 978-80-261-0916-7.
    6. MATĚJŮ, Zbyněk and Sam MCGUIRE. The Art of Digital Orchestration. New York, London: FOCAL PRESS, 2020, 265 pp. ISBN 978-0-367-36274-4.

    2019

    1. MORALES, Rodrigo. Dark Room Film Festival 2019 (Dark Room Film Festival 20019). 2019.
    2. STUDENÝ, Tomáš. Herec/pěvec v hudebním divadle (Actor/singer in opera theatre). Brno: Nakladatelství JAMU, 2019, 86 pp. ISBN 978-80-7460-162-0.
    3. MORALES, Rodrigo. Kapitola Diktátoři a Studentská tisková agentura v knize TAKOVÍ JSME BYLI…Studentské listy po 30 letech. In THAT WE WERE… Student sheets after 30 years. 1st ed. Praha: Prakul Production, 2019, p. 390-395. Takoví jsme byli... Studentské listy po 30 letech. Edice 1. Jeden svazek. ISBN 978-80-87737-45-3.
    4. JIRÁSEK, Ondřej. Patří budoucnost virtuálním nástrojům? DISK Magazín. 2019.

    2018

    1. MORALES, Rodrigo. Dark Room Film Festival 2018 (Dark Room Film Festival 2018- Student and non commercial film festival). 2018.
    2. ROVŇÁK, Gabriel. Dirigentské kurzy s profesorem Markem Stringerem na HF JAMU (Conducting masterclass with professor Mark Stringer). 2018.
    3. JIRÁSEK, Ondřej. Dvoudenní kurz živého nahrávání (Two days workshop of live recording). 2018.
    4. JIRÁSEK, Ondřej. Jak vybrat správný mikrofon do studia. Jakou směrovou charakteristiku? (How to choose righ microphone to studio? How directional pattern?). Online. Boskovice: Disk Multimedia, 2018.
    5. ŠŤASTNÝ, Jaroslav. Josef Berg a jeho Snění (Josef Berg and his "Dreaming"). Brno: JAMU, 2018, 472 pp. ISBN 978-80-7460-140-8.
    6. DLOUHÝ, Dan. Počítačem podporovaná algoritmická kompozice. (Computer Aided Algorithmic Composition). Brno: Nakladatelství JAMU, 2018, 421 pp. ISBN 978-80-7460-141-5.
    7. ROVŇÁK, Gabriel. Príbeh hudby (The Story of Music). Bratislava: Rozhlas a televízia Slovenska, 2018.
    8. ŠŤASTNÝ, Jaroslav. Selected Letters of John Cage. Praha: Volvox Globator, 2018, 652 pp. Mimo edice. ISBN 978-80-7511-447-1.
    9. JIRÁSEK, Ondřej. Vybíráme nahrávací a editační program: který a pro jakou úroveň? (We choose the recording and editing program: which and for what level?). Disk Multimedia, 2018.
    10. JIRÁSEK, Ondřej. Vybíráme poslechové monitory - mix hudby na sluchátkách ano či ne? (We choose audio monitors - mix music on headphones yes or no). Disk Multimedia, 2018.

    2017

    1. MORALES, Rodrigo. Dokument a poetika v době společenských zvratů, Filmová a televizní fakulta VŠMU Bratislava (Documentary film at the time of social changes, Filma and TV Faculty at the VŠMU Bratislava). In Documentary, dictatorship. war. 2017.
    2. PAŘÍZEK, Petr. Elektronická kompozice - cesta k propojení sonických a akordických prvků v hudbě (Electronic composition - a way of linking sonic and chordal elements in music). Brno: Janáčkova akademie múzických umění, 2017, 114 pp. Výběrová řada doktorských spisů. ISBN 978-80-7460-119-4.
    3. MORALES, Rodrigo. Escape de la tierra del diablo (Escape from the Diablo land- screenplay). 2017.
    4. ROVŇÁK, Gabriel. O zborovom spievaní na Slovensku (About choral singing in Slovakia). Cantus. Praha: Unie českých pěveckých sborů, 2017, vol. 27, No 4, p. 36-40. ISSN 1210-7956.
    5. MEDEK, Ivo, Sára MEDKOVÁ and Vít ZOUHAR. Odniesienia do muzyki historycznej w czeskiej muzyce wspólczesnej (na przykladzie "Brneńskiej szkoly kompozytorskiej") (Historical music referenced in Czech contemporary music (focused on the "Brno Compositional School")). In Zbigniew Bargielski, Anna Nowak, Violetta Przech. Interpretacje dziela muzycznego W kontekście kultury. Bydgoszcz: Akademia muzyczna imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, 2017, p. 89-105. ISBN 978-83-61262-02-2.
    6. ROVŇÁK, Gabriel. Příběh sboru (The Story of the Choir). Cantus. Praha: Unie českých pěveckých sborů, 2017, vol. 27, No 3, p. 7-10. ISSN 1210-7956.
    7. ŠŤASTNÝ, Jaroslav and Jan VIČAR. Skladatel v současném světě (A Composer in the Contemporary World). In Vičar, Jan. Generace? Česká skladatelská generace sedmdesátých let 20. století v odstupu čtyř desetiletí. Praha: NAMU, 2017, p. 263-266. ISBN 978-80-7331-461-3.
    8. ROVŇÁK, Gabriel. Zdeňek Košler - Život a dílo (Zdeněk Košler - life´s work"). 1st ed. Brno: Ediční středisko JAMU, 2017, 115 pp. Výběrová řada doktorských spisů. ISBN 978-80-7460-118-7.

    2015

    1. MORALES, Rodrigo. Film directing specifics, Belgrade, Serbia, at Remorker production. 2015.
    2. MEDEK, Ivo. The Musical (team)Work and its Contributors. Some musings on the Artistic and Pedagogical Elements of Teamwork. In Anna Nowak. The Musical Work and its Creators (10). Bydgoszcz: Akademia muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, 2015, p. 47 - 53. ISBN 978-83-61262-45-9.

    2014

    1. MEDEK, Ivo, Jaromír SYNEK and Vít ZOUHAR. Composing in the Classroom. Different Hearing: Experiences in Czech Music Education. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2014, 142 pp. ISBN 978-80-7460-065-4.

    2012

    1. ŠŤASTNÝ, Jaroslav. Cage, Cunningham and Rauschenberg in Pragua and ostrava (1964). 2012.
    2. ŠŤASTNÝ, Jaroslav. Diabolus in musica Bohemica et Slovaka. The Reception of John Cage's music in the Cyech lands and Slovakia. Czech music. 2012, No 0100, 18 pp. ISSN 1211-0264.
    3. ŠŤASTNÝ, Jaroslav. John Cage - Usměvavý Frankenstein? 3. část (John Cage - Smiling Frankenstein? Part 3). 2012.
    4. ŠŤASTNÝ, Jaroslav. Ven z každé klece...! (Get Out of Whatever Cage...!). Ateliér. Čtrnáctideník současného výtvarného umění. 2012, No 25, 2 pp. ISSN 1210-5236.

    2004

    1. MEDEK, Ivo and Alois PIŇOS. Řád hudební kompozice a prostředky jeho výstavby (Music Order and Means of Its Construction). In Řád hudební kompozice a prostředky jeho výstavby. Brno: JAMU Brno, 2004, 54 pp. ISBN 80-86928-00-4.

    2003

    1. ŠŤASTNÝ, Jaroslav, Arnošt PARSCH and Alois PIŇOS. Transference hudebních elementů v kompozicích současných skladatelů (Transference of Musical Elements in the Works of Contenporary Composers). In Transference hudebních elementů v kompozicích současných skladatelů. Brno: JAMU Brno, 2003, 149 pp. ISBN 80-85429-92-6.

    2001

    1. PIŇOS, Alois. Forró,Daniel:Musitronika-Elektroakustické hudební nástroje-IV. Samplery (Musitronics-Electro-acoustic musical instruments - IV. Samplers). In Forró,Daniel:Musitronika-Elektroakustické hudební nástroje-IV. Samplery. JAMU Brno: JAMU Brno, 2001, 161 pp. JAMU Brno 2001. ISBN 80-85429-57-8.
Display details
Displayed: 23/7/2024 03:27