Filter publications

    2024

    1. HLAVICOVÁ, Lucie and Markéta VONDRÁŠKOVÁ. Metodika filmové a audiovizuální výchovy. Cesta do světa pohyblivých obrazů (Methodology of film and audiovisual education. Journey into the world of moving images). 2024.
    2. JEBAVÁ, Kateřina, Karolína STEHLÍKOVÁ and Berit BLUMAIEROVÁ. Závěrečná zpráva TAČR JAMUNI 2023 (Final Report on TAČR JAMUNI 2023). neuveden: neuveden, 2024, 22 pp.

    2023

    1. JEBAVÁ, Kateřina, Karolína STEHLÍKOVÁ, Berit BLUMAIEROVÁ, Martina MUSILOVÁ, David DROZD, Eliška KUBARTOVÁ, Barbora LIŠKA, Tereza TEERINK TURZÍKOVÁ, Adéla SZTURCOVÁ, Sabina KAŠPAROVÁ and Silvia VYVIJAL DIVÉKYOVÁ. Theatrum.online. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, 2023. ISBN 978-80-7460-225-2.

    2022

    1. HLAVICOVÁ, Lucie. Hodnotitel dotačního programu města Brna, oblast Audiovize (Evaluator of the subsidy program of the city of Brno, Audiovision area). Dotační program statutárního města Brna, oblast kultury, 2022 - 2024.
    2. HLAVICOVÁ, Lucie and Pavel BEDNAŘÍK. Jak se učí film v Evropě? Analýzy metodik, učebnic a odborných textů (How is film taught in Europe? Analyzes of methodologies, textbooks and professional texts). Praha: Asociace pro filmovou a audiovizuální výchovu, z. s., 2022, 57 pp.
    3. BLAHYNKA, Kristýna and Berit BLUMAIEROVÁ. Specifika divadelního vzdělávání ve vzdělávacích institucích ve Velké Británii (The specifics of drama education in educational institutions in the United Kingdom). 2022.

    2021

    1. FOREJT, Jiří, Lucie HLAVICOVÁ, Jaroslav BOUŠE, Jan TOUŠ, Anna SKOČDOPOLOVÁ and Alexandra FOREJT LIPOVSKÁ. Celostátní přehlídka filmové tvorby České vize (Czech Vision). Ústí nad Orlicí, 2021.
    2. JEBAVÁ, Kateřina, Berit BLUMAIEROVÁ, Hana PRŮCHOVÁ, David DROZD, Karolína STEHLÍKOVÁ and Martina MUSILOVÁ. Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (Theatre, its methods and techniques as a simulator of communication skills and civic, social and interpersonal competences). 2021.
    3. HLAVICOVÁ, Lucie. Externí spolupracovník České školní inspekce - odborník pro umělecké vzdělávání (External collaborator of the Czech School Inspectorate - expert for art education). Česká školní inspekce, 2021 - 2022.
    4. BAĎURA, Pavel. Karamazovci: rekonstrukce inscenace prostřednictvím komiksové knihy. In Kulatý stůl 02: Kontexty a východiska tvorby Petera Scherhaufera. 2021.
    5. BOLFOVÁ, Alexandra. MEDEA_is_missing. Divadelní fakulta JAMU, 2021.
    6. HLAVICOVÁ, Lucie. Za Tlapkovkou do multiplexu aneb Jak děti (ne)seznamovat s kinem. Seriál pro rodiče #5 (Behind Paw Patrol to the multiplex or How to (not) introduce children to cinema. Series for parents # 5). In www.filmvychova.cz - Seriál pro rodiče. 2021, 2 pp.

    2020

    1. BAĎURA, Pavel. Montáž v ikonických inscenacích Bratři Karamazovi. 2020.
    2. BOLFOVÁ, Alexandra and Marek HOROŠČÁK. Praktické aplikování moderních inscenačních postupů v režijně-dramaturgické a scénografické koncepci inscenace Medea pro specifický prostor otáčivého hlediště. 2020.

    2017

    1. BŘEZINOVÁ, Andrea. Metody výuky muzikálového zpěvu (Karel Hegner Teaching Method of Musical Theatre Vocal Technique). Brno: Nakladatelství JAMU, 2017, 173 pp. Výběrová řada doktorských spisů. ISBN 978-80-7460-114-9.

    2016

    1. MOTAL, Jan. Cognitive Phenomenology: the Promising Pragmatic Marriage of Methodologies in the Field of Theatre Studies? Theatralia. 2016, vol. 19, No 2, p. 59-75. ISSN 1803-845X. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/TY2016-2-3.
    2. MOTAL, Jan. Dialog uměním : filozofie mimésis v kultuře dialogu. Vydání první. 2016, 188 pp. ISBN 978-80-7460-106-4.
    3. MACKOVÁ, Silva. Divadlo a výchova (úvahy o oboru). 1. vyd. Brno: JAMU v Brně, 2016, 258 pp. ISBN 978-80-7460-101-9.
    4. MOTAL, Jan and Arnošt GOLDFLAM. Existenciální divadlo snění : rekonstrukce a analýza inscenace HaDivadla Písek (Tak dávno..., 1988). Vydání první. 2016, 289 pp. ISBN 978-80-7460-097-5.

    2015

    1. ROUBAL, Jan, Josef KOVALČUK and Jan MOTAL. Divadlo jako neodhozený žebřík : texty o autorském, alternativním a studiovém divadle. Vydání první. 2015, 293 pp. ISBN 978-80-7460-085-2.

    2014

    1. MOTAL, Jan. Krása ve filmovém dokumentu (The Beauty and Film Documentary). Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 119 pp. Media. ISBN 978-80-210-7586-3.
    2. KONÝVKA, Jonáš. Vhodně široký Rámcový vzdělávací program základního umeckého vzdělávání. 2014.

    2013

    1. MOTAL, Jan. Hermeneutika dějinnosti ve filmovém eseji Karla Vachka a Chrise Markera. In Výběrová řada doktorských prací. 1. vyd. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2013, 168 pp. Výběrová řada doktorských prací. ISBN 978-80-7460-038-8.

    2009

    1. MACKOVÁ, Silva. Cesta od dramatické výchovy k oboru Divadlo a výchova (Way from Drama Education to Drama in Education discipline). Gymnasion. 2009, vol. 2009, No 11, 6 pp. ISSN 1214-603X.

    2008

    1. PERNICA, Alexej. Hra. Hra jako sociokulturní univerzálie a hra jako genus proximum dramatické kultury. Brno: JAMU, 2008, 219 pp. ISBN 978-80-86928-42-5.

    2007

    1. PERNICA, Alexej. Vrstevnatost a dynamika hereckého projevu (Stratification and Dynamics of Actor´s Expression). In Přednáška o divadle a umění. Brno: JAMU Brno, 2007, p. 339-355. ISBN 978-80-86928-24-1.

    2003

    1. PERNICA, Alexej. Mýtové kořeny dramatických postav I. (The Mythic Origin of Dramatic Characters I.). In Mýtové kořeny dramatických postav I. Brno: JAMU Brno, 2003, 69 pp. ISBN 80-85429-75-6.
    2. PERNICA, Alexej. Mýtové kořeny dramatických postav II. (The Mythic Origin of Dramatic Characters II.). In Mýtové kořeny dramatických postav II. Brno: JAMU Brno, 2003, 69 pp. ISBN 80-85429-82-9.
Display details
Displayed: 29/12/2024 16:26