Vámi zvolený výběr obsahuje 111 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2024

    1. PECLOVÁ, Daniela, Tober ANDREA a Márquez ENRIQUE. Future of Music Education. In Classical:NEXT. 2024.
    2. PECLOVÁ, Daniela a Barbora MIKOLÁŠIKOVÁ. Hudební management v evropském kontextu terciárního vzdělávání. Opus musicum. Brno, 2024, roč. 2024, č. 4, s. 23-33. ISSN 0862-8505.
    3. PECLOVÁ, Daniela. Hudební workshop: nízkolatenční streaming Brno a Bělehrad. 2024.
    4. MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora. Models of functioning of music production agencies in the Czech Republic. In International Music Business Research Days. 2024.
    5. PECLOVÁ, Daniela. Music Education in Digital Age. In CZEDUCON 2024. 2024.
    6. PECLOVÁ, Daniela. SYMPOSIUM: Umění | Hudba | Management 2024. 2024.
    7. PECLOVÁ, Daniela. ULTRA LOW-LATENCY STREAMING TECHNOLOGY IN MUSIC EDUCATION. In ENCATC Congress 2024. 2024.
    8. PECLOVÁ, Daniela. Ultra-low latency streaming technology in music education. Online. In Prof. Elena Borin. Culture that matters: Interdisciplinary Approaches for Sustainable Futures. Belgie: ENCATC, 2024, s. 31-41. ISBN 978-92-990088-7-4.

    2023

    1. SAVKOVÁ, Noemi. Česká opera začátku 21. století. In Doktorandská vědecká konference HF JAMU 2023. 2023.
    2. PECLOVÁ, Daniela. Digital Transofmation of European Symphony Orchestras. In The Future of the Classical Concert. 2023.
    3. PECLOVÁ, Daniela. Digitální technologie v oblasti produkce klasické hudby: využití nízkolatenčního streamingu (low latency streaming). 2023.
    4. ZEMEN, Pavel. Franz Schubert – Wanderer-Fantasie C dur, D 760. In Doktorandská vědecká konference HF JAMU 2023. 2023.
    5. GÁL, Dominik. Koncertní sólová klavírní tvorba Jana Nováka. In Doktorandská vědecká konference HF JAMU 2023. 2023.
    6. NARAY, Marton, Petr BLAŽEK, Hanka PODHORSKÁ, Barbora MIKOLÁŠIKOVÁ, Miloš BLAHÁČEK, Michaela ZELKOVÁ, Tomáš PALETA, Monika KLEMENTOVÁ a Martin KOZUMPLÍK. Konference ReConnect 2023. 2023.
    7. MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora. Modely fungování hudebních produkčních agentur – sonda do sektoru. In DOKTORANDSKÁ KONFERENCE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ. 2023.
    8. PECLOVÁ, Daniela. Nízkolatenční streaming – využití a dopady v klasické hudbě. In Doktorandská vědecká konference HF JAMU 2023. 2023.
    9. PEŠL ŠILEROVÁ, Lucie, Barbora MIKOLÁŠIKOVÁ, Šárka BAHOUNKOVÁ, Martin PEŠL, Boris HÁLA a Milan VRBÍK. Open House Brno 2023. 2023.
    10. ŠŤASTNÁ, Kateřina Alexandra. Písňová tvorba skladatelek v německých zemích (1750-1830) prizmatem stylu a písňových škol. In Prezentace výzkumu v oblasti hudby od středověku do cca 1830. 4. Mezinárodní hudebněvědná doktorandská konference, Ústav hudební vědy FF MU. 2023.
    11. PECLOVÁ, Daniela. Využití nízkolatenčního streamingu v hudebním vzdělávání. JAMUsica. 2023, roč. 8, č. 1, s. 48-62. ISSN 2694-7579.
    12. PECLOVÁ, Daniela. Využití technologie nízkolatenčního streamingu v oblasti hudebního vzdělávání. In Teritoria umění 2023. 2023.
    13. BISLA, Sat a Barbora MIKOLÁŠIKOVÁ. Workshop: Synchronizace v hudebním sektoru. 2023.

    2022

    1. SUKHYNA, Yelyzaveta. Становлення і популяризація гобою та його різновидів в епоху бароко. Аналіз педагогічних та дослідницких джерел. In III International Scientific Conference "ART AND SCIENCE IN THE MODERN GLOBALIZED SPACE". 2022.
    2. PECLOVÁ, Daniela. Classical music and opera in digital era. In ACMC Conference. 2022.
    3. PECLOVÁ, Daniela. Digitalization in classical music and opera. In Mezinárodní doktorandská konference HF JAMU. 2022.
    4. PECLOVÁ, Daniela. Digitální transformace v oblasti performativního umění. In Teritoria umění. 2022.
    5. KUJALOVÁ, Petra. Emanuel Štěpán Petr - reflexe varhanářské činnosti v dobovém tisku. Muzikologické fórum. 2022, roč. 11, č. 1, s. 81-95. ISSN 1805-3866.
    6. SUKHYNA, Yelyzaveta. Kritický pohled na vybrané aspekty vědecké argumentace na téma Geneze barokního hoboje. JAMUsica. 2022, roč. 8, 1-2, s. 39-43. ISSN 2694-7579.
    7. ŠILEROVÁ, Lucie, MUDr. Martin PEŠL, Ing. Milan VRBÍK, Barbora MIKOLÁŠIKOVÁ a doc. Boris HÁLA. Open House Brno 2022. 2022.
    8. MEDKOVÁ, Sára. Pohyb jako specifická složka interpretace klavírních skladeb soudobé hudby. Ars pro toto. 2022, roč. 11, č. 2, s. 11-15. ISSN 1338-6913.

    2021

    1. BEINHAUER, Miroslav. Alois Hába - Symfonická fantazie pro klavír a orchestr op. 8; K problematice dosavadních nahrávek a interpretační praxe. JAMUsica. Brno: JAMU, 2021, roč. 6, 1-2, s. 1-7. ISSN 2694-7579.
    2. HANOUSEK, Radim. Arte Acta uvádí: Debata o uměleckém výzkumu. In Teritoria umění. 2021.
    3. HANOUSEK, Radim. Audio-vizuální tvorba v izolaci. ArteActa. Praha: NAMU, 2021, roč. 2021, č. 1, s. 17-24. ISSN 2571-1695.
    4. HANOUSEK, Radim. Escape. Mix sound designu reálných zvuků a studiově vytvořeného ansámblu. Opus musicum. 2021, roč. 2021, č. 4, s. 79-89. ISSN 0862-8505.
    5. PECLOVÁ, Daniela. Hudební produkce v evropském kontextu: mapování příbuzných studijních programů. In Doktorandská konference HF JAMU. 2021.
    6. MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora, Rudolf LEŠKA a Vojtěch DOHNAL. Intellectual property in music. In ReConnect Conference: 15. 9. Artists Business Forum CEE 2021. 2021.
    7. GÁL, Dominik. Klavírny cyklus Elegantiae tripudiorum Jana Nováka. JAMUsica. Brno: JAMU, 2021, roč. 6, 1-2, s. 14-25. ISSN 2694-7579.
    8. HANOUSEK, Radim. Kolektivní improvizace a grafické partitury jako výukový materiál. In David Kozel, Karel Steinmetz. Janáčkiana 2020. Ostrava: Ostravská univerzita, 2021, s. 159-165. ISBN 978-80-7599-249-9.
    9. MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora, Lucie PEŠL ŠILEROVÁ a Vít KOUŘIL. Mapping of management and production management environment and behavior of music ensembles in the Czech Republic‘Learning by doing’. In ENCATC digital congress. 2021.
    10. HANOUSEK, Radim. Mix sound designu reálných zvuků a studiově vytvořeného ansámblu. In DOKTORANDSKÁ KONFERENCE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ. 2021.
    11. HANOUSEK, Radim. Multimediální hudební projekt postavený na nahrávkách konfiskovaných varhan v období padesátých let a živé performance hudebníků. In Teritoria umění. 2021.
    12. PECLOVÁ, Daniela. Music production in European context: mapping of similar degree programmes. In ENCATC Digital Congress. 2021.
    13. PÁCHOVÁ, Lucie. Naslouchat, slyšet, improvizovat. Poznámky ke kolektivnímu výzkumu hudební improvizace a poslouchání. Opus musicum. Brno, 2021, roč. 53, č. 4, s. 66-78. ISSN 0862-8505.
    14. HANOUSEK, Radim. Panelová diskuse Fenomén improvizace... In Mezinárodní konference Hudební fakulty JAMU 2021. 2021.
    15. ŠŤASTNÁ, Kateřina Alexandra. Písňová estetika Václava Jana Tomáška s přihlédnutím ke stylu. JAMUsica. Brno: JAMU, 2021, roč. 6, 1-2, s. 48-55. ISSN 2694-7579.
    16. POKORNÁ, Elena. Písňová tvorba Fanny Mendelssohn Hensel. 1. vyd. Brno: JAMU, 2021, 186 s. ISBN 978-80-7460-187-3.
    17. KOUŘIL, Vít, Lucie PEŠL ŠILEROVÁ a Barbora MIKOLÁŠIKOVÁ. Studie manažerského a produkčního prostředí a chování hudebních souborů v České republice „Learning by doing“. Musicologica Brunensia. Brno, 2021, roč. 2021, č. 1, s. 81-104. ISSN 1212-0391. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/MB2021-1-5.
    18. MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora. Zmapování a zhodnocení produkčních a edukativních aktivit Českého a slovenského muzea a knihovny (National Czech & Slovak Museum & Library) v Cedar Rapids, Iowa, USA. In Doktorandská konferenci HF JAMU. 2021.

    2020

    1. BEINHAUER, Miroslav. Alois Hába - Šest skladeb pro šestinotónové harmonium nebo smyčcový kvartet op. 37. Opus musicum. 2020, roč. 52., č. 1, s. 6-17. ISSN 0862-8505.
    2. BEINHAUER, Miroslav. Alois Hába – Šest skladeb pro šestinotónové harmonium op. 37. In Doktorandská vědecká konference HF JAMU. 2020.
    3. HANOUSEK, Radim. Audiovizuální tvorba v izolaci. In DOKTORANDSKÁ KONFERENCE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ. 2020.
    4. HANOUSEK, Radim. Braxtonův hudební systém v mezioborovém nadžánrovém ansámblu. Opus musicum. 2020, roč. 2020, č. 2, s. 24-40. ISSN 0862-8505.
    5. ČIŽMÁŘ, Jan a Jiří TICHOTA. Codex Jacobides CZ-Pnm XIII B 237 Critical edition—complete package. Praha: Česká loutnová společnost; Národní muzeum, 2020, 362 s. ISBN 978-80-907981-0-6.
    6. SVOBODOVÁ, Daniela. Digital transformation of cultural institutions and impact of digitalization to the audience development. In DOKTORANDSKÁ KONFERENCE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ, 2020. 2020.
    7. GÁL, Dominik. Fenomén interpretace sólového klavírního díla Jana Nováka. 2020.
    8. GÁL, Dominik. Fenomén interpretace sólového klavírního díla Jana Nováka. In Doktorandská vědecká konference HF JAMU. 2020.
    9. BINETTI, Damiano. Il matrimonio segreto – inspirativní cesta do italského belcanta. JAMUsica. 2020, roč. 5, 1-2, s. 5-10. ISSN 2694-7579.
    10. WRÓBLEWSKI, Michal. Improvisation, its principles and practice. In Jazz Practise Research Seminar, Birmingham. 2020.
    11. KOUBEK, Robert. Jaroslav Ježek. Neznámý a znovu objevovaný: Artificiální tvorba Jaroslava Ježka a premiérová edice několika klavírních skladeb. Opus musicum. 2020, roč. 52, č. 2, s. 6-23. ISSN 0862-8505.
    12. ZNAMENÁČKOVÁ, Kristýna. Jiří Skovajsa: "Jsme jako jezdci formule jedna". In Jindřiška Bártová. Osobnosti Hudební fakulty JAMU II. Brno: JAMU, 2020, s. 272-285. ISBN 978-80-7460-176-7.
    13. HANOUSEK, Radim. Kolektivní improvizace a grafické partitury jako výukový materiál. In Mezinárodní muzikologická konference Janáčkiana, Ostrava. 2020.
    14. MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora, Lucie PEŠL ŠILEROVÁ a Vít KOUŘIL. Mapping of management and production management environment and behavior of music ensembles in the Czech Republic - case studies. In DOKTORANDSKÁ KONFERENCE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ. 2020.
    15. ŽURKOVÁ, Darina. Modely mísení granulárních hudebních objektů a jejich aplikace do kompoziční praxe. JAMUsica. 2020, roč. 2020, 1–2, s. 32-52. ISSN 2694-7579.
    16. SUCHÁNEK, Jiří. Nové hudební nástroje pro živě tvořenou elektroakustickou hudbu. JAMUsica. 2020, roč. 5, 1-2, s. 26-31. ISSN 2694-7579.
    17. ŠŤASTNÁ, Kateřina Alexandra. Písňová estetika Václava Jana Tomáška s přihlédnutím ke stylu. In Mezinárodní doktorandská konference Hudební fakulty JAMU. 2020.
    18. ČERNÝ, Leoš. Smyčcový kvartet č. 2 Listy důvěrné Leoše Janáčka - notová edice. Brno: JAMU, 2020, 81 s. ISBN 978-80-7460-178-1.
    19. SUCHÁNEK, Jiří. SOIL CHOIR v.1.3 – soil moisture sonification installation. In NIME 2020. 2020.
    20. MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora a Lucie PEŠL ŠILEROVÁ. The role of the light design in classical music performance. In LATIMPE Platform 2020. 2020.
    21. VOJNOVIČ, Viktor. U Otakara Vondrovice stála hudba vždy na prvním místě. In Jindřiška Bártová. Osobnosti Hudební fakulty JAMU II. Brno: JAMU, 2020, s. 259-271. ISBN 978-80-7460-176-7.
    22. GÁL, Dominik. Vlastimila Lejska charakterizovala všestrannost. In Jindřiška Bártová. Osobnosti Hudební fakulty JAMU II. Brno: JAMU, 2020, s. 98-116. ISBN 978-80-7460-176-7.

    2019

    1. BÓKOVÁ, Michaela. Cesta hudební nahrávky. In Symposium: Umění | Hudba | Management Brno 2019. 2019.
    2. HROCH, Martin. Fenomén Paisiello - Ital na carském dvoře. JAMUsica. 2019, roč. 4, 1-2, s. 1-14. ISSN 2694-7579.
    3. BEINHAUER, Miroslav. Mikrotonální vesmír Aloise Háby aneb „Vždyť ani sousedův pes Hektor se neomezuje na západoevropskou tónovou soustavu.“. Český Rozhlas Vltava, 2019.
    4. HANOUSEK, Radim. Nácvik a provedení originálního notačního systému Ghost Trance Music Anthonyho Braxtona mezioborovým studentským ansámblem. In JAMUsica - Mezinárodní konference Hudební fakulty Janáčkovy akademie múzických umění v Brně. 2019.
    5. PILAŘ, Tomáš. Pravidla neexistují: normativa v současné operní praxi. In Karla Hofmannová. Konference o kritice. Bekros, s.r.o. Brno: Syndikát novinářů Jižní Moravy, 2019, s. 57-60. ISBN 978-80-270-5824-2.
    6. HANOUSEK, Radim. Propojení jazzových a klasických hudebníků v improvizačním ansámblu. Opus musicum. 2019, roč. 51, č. 3, s. 26-39. ISSN 0862-8505.
    7. HANOUSEK, Radim. Propojení jazzových a klasických hudebníků v improvizačním ansámblu. In DOKTORANDSKÁ KONFERENCE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ. 2019.
    8. HANOUSEK, Radim. Rozhovor s Rolandem Dahindenem. In Opus Musicum. 2019.
    9. BEINHAUER, Miroslav. Sixth-tone Music and Tight Deadlines Miroslav Beinhauer and premieres of pieces by Alois Hába. Czech Music Quarterly, 2019, s. 16-20. ISSN 1211-0264.
    10. BEINHAUER, Miroslav. Šestinotónová hudba v šibeničních termínech. Miroslav Beinhauer a premiéry skladeb Aloise Háby. HISVoice, 2019.
    11. BÓKOVÁ, Michaela a Lucie ŠILEROVÁ. The Evolution of Trends of Micro-Entrerprises’ Strategies in the Recording Industry. In 12th Annual Conference of the Association of Cultural Management in Wien. 2019.

    2018

    1. SUCHÁNEK, Jiří. Atomtone - atomic data sonification software. 2018.
    2. LYKO, Petr. Estetická funkce, norma a hodnota Jana Mukařovského, jako možný klíč k výkladu uměleckých a estetických aspektů tzv. romantických varhan na území českých zemí. Muzikologické fórum. 2018, roč. 7, č. 2, s. 28-37. ISSN 1805-3866.
    3. SUCHÁNEK, Jiří. Excellence in sound art & sound design, YOUNG ARTIST AWARD 2018. klingt gut! SYMPOSIUM ON SOUND, KLG 2018, HAW, Hamburg,, 2018.

    2017

    1. ŽURKOVÁ, Darina. Concepts, overlaps and philosophy of granular synthesis : Thoughts on the approach to compositional work with granulated material. In prof. PhDr. Zuzana Matináková, PhD. Vedecké, umelecké a filozoficko-estetické reflexie. Banská Štiavnica: HUAJA, 2017, s. 5-9. ISBN 978-80-972605-0-7.
    2. MEDKOVÁ, Sára. Czynniky wplywajace na interpretacje utworu Rzewskiego/Wilde´a De Profundis na mówiacego pianiste. In Zbigniew Bargielski, Anna Nowak, Violetta Przech. Interpretacje dziela muzycznego W kontekście kultury. Bydgoszcz: Akademia muzyczna imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, 2017, s. 241-252. ISBN 978-83-61262-02-2.
    3. LYKO, Petr. Franz Rieger - osobnost konce jedné epochy varhanářství. In Malé osobnosti veĺkých dejín - veĺké osobnosti malých dejín III. Príspevky k hudobnej regionalistike. Bratislava: Slovenská muzikologická asociácia, Slovenské národné múzeum-Hudobné múzeum, 2017, s. 240-243. ISBN 978-80-8060-391-5.
    4. LYKO, Petr. Hudba v Olomouci aneb mezi Evropou a regionem. In Paní hudba ve staletém vývoji - Univerzita třetího věku HF JAMU v Brně. 2017.
    5. KOUBEK, Robert. Jaroslav Ježek – Klavírní dílo. 2017.
    6. LYKO, Petr. K vývoji hudební pedagogiky na Univerzitě Palackého v Olomouci. In Karel Steinmetz, David Kozel a kol. Janáčkiana 2016; Sborník z 33. ročníku müzikologické konference Janáčkiana 2016. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2017, s. 177-180. ISBN 978-80-7464-920-2.
    7. MEDEK, Ivo, Sára MEDKOVÁ a Vít ZOUHAR. Odniesienia do muzyki historycznej w czeskiej muzyce wspólczesnej (na przykladzie "Brneńskiej szkoly kompozytorskiej"). In Zbigniew Bargielski, Anna Nowak, Violetta Przech. Interpretacje dziela muzycznego W kontekście kultury. Bydgoszcz: Akademia muzyczna imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, 2017, s. 89-105. ISBN 978-83-61262-02-2.
    8. BÁRTOVÁ, Jindra, Monika HOLÁ, Petr LYKO, Jana MICHÁLKOVÁ SLIMÁČKOVÁ, Sofija ČOLOVIČ, Martina FARANA, Radmila ŠABACKÁ MARZYOVÁ, Alena STROJILOVÁ, Vojtěch DLASK, Jan DOBIÁŠ, Michal KOŠUT, František VESELKA a Milena DRATVOVÁ. Osobnosti Hudební fakulty JAMU. Blansko: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2017, 199 s. ISBN 978-80-7460-120-0.
    9. HANOUSEK, Radim. Saxofon. In Příborské muzejní ráno u příležitosti Dnů evropského kulturního dědictví. 2017.
    10. LYKO, Petr. Systém odborného vzdělávání u varhanářské firmy Rieger-Kloss. Muzikologické fórum. 2017, roč. 6, č. 2, s. 173-177. ISSN 1805-3866.
    11. LYKO, Petr. Varhanářská firma Rieger. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě - Pedagogická fakulta, 2017, 148 s. ISBN 978-80-7464-976-9.
    12. LYKO, Petr. Varhany a varhanářství v Československu v konfrontaci s komunistickou ideologií - ke specifikům monopolu závodu Rieger-Kloss. Muzikologické fórum. 2017, roč. 6, č. 1, s. 100-106. ISSN 1805-3866.
    13. LYKO, Petr. Za reformním varhanním hnutím... In Mezinárodní konference české společnosti pro hudební vědu 2017. 2017.

    2016

    1. SUCHÁNEK, Jiří. ATOM TONE – live electronic concert using sonification of atomic data. Online. In David Worrall. The 22nd International Conference on Auditory Display (ICAD-2016). Australian National University Canberra: School of Music, Australian National University Canberra, 2016, s. 234-236. ISBN 0-9670904-3-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21785/icad2016.00.
    2. POHL, Richard. Rudolf Firkušný: umělecký a osobnostní vývoj českého pianisty a skladatele do roku 1948. První. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2016, 452 s. Acta musicologica et theatrologica, 22. svazek. ISBN 978-80-7460-107-1.

    2015

    1. AMBROSI, Michaela. Václav Vodička: Sonáty pro housle (flétnu) a basso continuo op. 2 (ed. M. Ambrosi). Praha: Český rozhlas, 2015. Thesaurus Antiquae Musicae, R 287.
    2. ROVŇÁK, Gabriel. Zdeněk Košler - život a dielo, výstava. 2015.

    2014

    1. BAKALA, Břetislav a Katarína DUCHOŇOVÁ. Deníky z cest. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, 2014, 131 s. Vydání první. ISBN 978-80-7460-055-5.
    2. PÁCHOVÁ, Lucie. Výzkum hlasové a pohybové improvizace formou tvůrčích dílen. 2014.
    3. ROVŇÁK, Gabriel. Zdeněk Košler - Život a dílo, výstava. 2014.

    2013

    1. DUCHOŇOVÁ, Katarína a PhDr. Jiří BENEŠ. Beseda pro Klub přátel Filharmonie Brno. Vzpomínka na 55. výročí úmrtí Břetislava Bakaly (1897 – 1958). Brno: Filharmonie Brno, 2013.
    2. DUCHOŇOVÁ, Katarína, Mgr. Ondřej PIVODA, PH.D. a PhDr. Jana BALÁČOVÁ. Janáčkovský dirigent Břetislav Bakala. 2013.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 23. 11. 2024 08:10