Your selection contains 168 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2023

    1. ŠIMKOVÁ, Monika. Kolokvium CESTY UMĚLECKÉHO VÝZKUMU (Colloquium PATHS OF ARTISTIC RESEARCH). 2023.
    2. JEBAVÁ, Kateřina, Karolína STEHLÍKOVÁ, Berit BLUMAIEROVÁ, Martina MUSILOVÁ, David DROZD, Eliška KUBARTOVÁ, Barbora LIŠKA, Tereza TEERINK TURZÍKOVÁ, Adéla SZTURCOVÁ, Sabina KAŠPAROVÁ and Silvia VYVIJAL DIVÉKYOVÁ. Theatrum.online. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, 2023. ISBN 978-80-7460-225-2.

    2022

    1. JEBAVÁ, Kateřina. Actress forced to boring Motherhood and her Ascenscion to the Stage again. In vyžádaná přednáška. 2022.
    2. PAVLŮ, Kristýna and Veronika BROULÍKOVÁ. Specifika a možnosti dramatické výchovy v mezigenerační skupině Neslyšících (Specifics and possibilities of drama education in an intergenerational group of people with hearing impairment). 2022.
    3. ŠIMKOVÁ, Monika and Blanka CHLÁDKOVÁ. Specifika divadelního lektorství ve Velké Británii (Paths of artistic research ( Interviews on where artistic research is going)). 2022.
    4. CHLÁDKOVÁ, Blanka, Daniela JOBERTOVÁ and Zdena KOLÁČKOVÁ. Sympozium uměleckých vysokých škol a fakult (Symposium of Art Academies and Faculties). 2022.

    2021

    1. VRBKOVÁ, Jitka. A Message from the Actors with an Extra (Chromosomes). Online. In Klára Škrobánková, Naďa Satková. Politics and Community Engagement in Doctoral Theatre Research. 1st ed. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, 2021, p. 85-91. ISBN 978-80-7460-188-0.
    2. VRBKOVÁ, Jitka. Antigona (Antigone). Divadlo Barka, Brno: Divadelní fakulta JAMU, 2021.
    3. VRBKOVÁ, Jitka. Cena Václava Königsmarka. Teatrologická společnost, 2021.
    4. HOFFMANOVÁ, Radka and Hana SLAVÍKOVÁ. Česká a slovenská filmová tvorba pre deti a mládež uvedená na Berlinale v rokoch 1982-2021. 2021.
    5. PRŮCHOVÁ, Hana. Členka pracovní skupiny Slovenské akreditačné agentúry pre vysoké školstvo. Pracovná skupina pre konanie č. 2021/144-OAC, 2021 - 2021.
    6. JEBAVÁ, Kateřina, Berit BLUMAIEROVÁ, Hana PRŮCHOVÁ, David DROZD, Karolína STEHLÍKOVÁ and Martina MUSILOVÁ. Divadelní umění, postupy a techniky jako trenažér komunikačních dovedností a občanských, sociálních a personálních kompetencí (JAMUNI) (Theatre, its methods and techniques as a simulator of communication skills and civic, social and interpersonal competences). 2021.
    7. VRBKOVÁ, Jitka. Herectví bez masek - Reflexe rozvoje performativních schopností mladistvých lidí s Downovým syndromem na pozadí inscenace Divadla Aldente Zeď. Ateliér 205. Brno: Divadelní fakulta JAMU, 2021, 13.2.2021, p. 1-92. ISSN 2787-9305.
    8. RIEGER, Lukáš and Aleš BERGMAN. Hradecká divadelní konzervatoř: obor činoherní herectví. Hradec Králové: Impuls: Centrum uměleckých aktivit, 2021.
    9. PRŮCHOVÁ, Hana. Member of the Evaluation Panel, Centre for Quality Assessment in Higher Education, Lithuania. Evaluation Panel, 2021 - 2021.
    10. NADAUD, Pierre. Otázky eurytmie při scénické tvorbě na počátku 20. století a dnes (Questions on Eurythmy at The Beginning of The 20th Century And Today). 2021.
    11. SCHULZOVÁ, Eva. Pééfko pro čas korony (Happy New Corona Year). Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2021, p. 21. ISSN 1213-2098.
    12. PRIEČKOVÁ, Eva and David STRNAD. Prehlbovanie kontextov tanečného vzdelávania a tanečnej tvorby – vzdelávanie, rezidencia, tvorba – spolupatričnosť a interakcia v tanci. 2021.
    13. PRIEČKOVÁ, Eva and David STRNAD. Princípy špekulatívnej kresby v tanečnom umění a vzdelavaní. 2021.
    14. NADAUD, Pierre and David DROZD. Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie. 2021.
    15. KUNTZMANNOVÁ, Dominika and Blanka CHLÁDKOVÁ. Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (Verification of the Technical Condition Inventory Parameters of Theatre Venues in the Czech Republic). Divadelní fakulta JAMU, 2021.
    16. DIVÉKYOVÁ, Silvia and Hana SLAVÍKOVÁ. Súčasné trendy vo výučbe práce s hlasom: prípadové štúdie (Observation principles in the process of a documentary film production). 2021.
    17. VRBKOVÁ, Jitka, Lenka PIVODOVÁ, Ilona FIALOVÁ and Zoja MIKOTOVÁ. Symposium Inkluze divadlem: Cesta herce s Downovým syndromem k cílené umělecké tvorbě a k přijetí do společnosti (Symposium on Inclusion through Theatre: A Journey of an Actor with Down's Syndrome to Mindful Artistic Creation and Social Acceptance). 2021.
    18. VRBKOVÁ, Jitka. Teatr 21: divadlo herců se specifickými potřebami. Ateliér 205. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, 2021, 13.6.2021, p. 1-40. ISSN 2787-9305.
    19. NADAUD, Pierre. Testimony as an Act of Political Resistance. Online. In Klára Škrobánková, Naďa Satková. Politics and Community Engagement in Doctoral Theatre Research. 1st ed. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, 2021, p. 65-67. ISBN 978-80-7460-188-0.
    20. REPAŠSKÁ, Lucia, Eva KUNDTOVÁ KLOCOVÁ, Oto JANOUŠEK, Jakub HEJČ, Marina RONZHINA, Radovan SMÍŠEK and Jana KOLÁŘOVÁ. Umění persvaze (The Art of Persuasion). 1st ed. Brno: Nakladatelství JAMU, 2021, 273 pp. n/a. ISBN 978-80-7460-186-6.
    21. ROSANA, Gabriele, Elena POLIVTSEVA, Lucie ABOU and Anna OCHMANN. Voices of Culture Report - Status and Working Conditions for Artists, Cultural and Creative Professionals. Brusel: European Commission, 2021.

    2020

    1. REPAŠSKÁ, Lucia. Cca D'epog. Brno: HaDivadlo, 2020.
    2. SLAVÍKOVÁ, Hana. Cine Teatro Saura. Brno: Nakladatelství JAMU, 2020, 366 pp. ISBN 978-80-7460-170-5.
    3. SCHULZOVÁ, Eva. Co zbylo z Boženy Němcové (What Remains of Božena Němcová). Týdeník Rozhlas: programový a kulturní časopis Českého rozhlasu. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2020, roč. 30, No 15, p. 21. ISSN 1213-2098.
    4. KERNOVÁ, Zuzana and Lucie ABOU. Definice a nastavení klíče pro vymezení profesí v oblasti scénických umění. 2020.
    5. PRŮCHOVÁ, Hana. Festival jako prostor k edukaci a rozvoji studentů (The Festival As a Place to Educate and Develop Students). In Jiřina Hofmanová. Tastes of Encounter. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2020, p. 32-38. ISBN 978-80-7460-171-2.
    6. CHLÁDKOVÁ, Blanka. Festival vysokých škol (Festival of Universities). In Jiřina Hofmanová. Tastes of Encounter. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2020, p. 21-31. ISBN 978-80-7460-171-2.
    7. SCHULZOVÁ, Eva. Hamlet chytrý jako rádio (Hamlet the Know-It-All). https://is.jamu.cz/auth/publikace/edit?id=12752;akce=edit. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2020, roč. 30, No 52, p. 21. ISSN 1213-2098.
    8. BROULÍKOVÁ, Veronika and Zoja MIKOTOVÁ. K jedinečnosti současného divadla Neslyšících v České republice (On the Uniqueness of Contemporary Theatre for The Deaf in The Czech Republic). In Lenka Kružíková. Oborová didaktika uměleckých disciplín v inkluzivním vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2020, p. 138-152. ISBN 978-80-244-5663-8. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/pdf.20.24456652.
    9. SCHULZOVÁ, Eva. Když smrt tančí na vlnách rozhlasu (When Death Dances on Radio Waves). Týdeník Rozhlas: programový a kulturní časopis Českého rozhlasu. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2020, roč. 30, No 7, p. 21. ISSN 1213-2098.
    10. SCHULZOVÁ, Eva. Krásy mam i klam (The Delusion of Beauty). In Týdeník Rozhlas: programový a kulturní časopis Českého rozhlasu. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2020, p. 10. ISSN 1213-2098.
    11. VALNOHOVÁ, Markéta Sára and Hana SLAVÍKOVÁ. Limity dramaturgie a scenáristiky při tvorbě dokumentárních formátů pro artové televizní kanály pohledem zahraničního producenta. 2020.
    12. SCHULZOVÁ, Eva. Na oslavě svátku sluchu (Celebrating the International Day of Listening). Týdeník Rozhlas: programový a kulturní časopis Českého rozhlasu. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2020, roč. 30, No 33, p. 21. ISSN 1213-2098.
    13. SCHULZOVÁ, Eva. Odvaha – nežádoucí vlastnost (Courage – an Unwanted Characteristic). Týdeník Rozhlas: programový a kulturní časopis Českého rozhlasu. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2020, roč. 30, No 23, p. 21. ISSN 1213-2098.
    14. BOLFOVÁ, Alexandra and Marek HOROŠČÁK. Praktické aplikování moderních inscenačních postupů v režijně-dramaturgické a scénografické koncepci inscenace Medea pro specifický prostor otáčivého hlediště. 2020.
    15. ABOU, Lucie and Hana PRŮCHOVÁ. Průzkum současných potřeb absolventů Divadelní fakulty JAMU a hledání možností celoživotního vzdělávání. 2020.
    16. SLAVÍKOVÁ, Hana. Příliš málo břízek aneb Setkání jako pokus o setkávání (Only Few Birches or the Encounter Festival as an Attempt to Meet Regularly). In Jiřina Hofmnová. Tastes of Encounter. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2020, p. 58-63. ISBN 978-80-7460-171-2.
    17. PRIEČKOVÁ, Eva and David STRNAD. Rezidencia v centre Ponderosa (Nemecko)- integrácia poznatkov a skúseností do odborného textu. 2020.
    18. MIKOTOVÁ, Zoja and Veronika BROULÍKOVÁ. Střípky z historie a současnosti Ateliéru výchovné dramatiky pro Neslyšící. In Loutkář. Praha: Spolek pro vydávání časopisu Loutkář, 2020, p. 20-21. ISSN 1211-4065.
    19. HOFFMANOVÁ, Radka and Hana SLAVÍKOVÁ. Súčasná kinematografia pre mládež v prostredí európskych filmových festivalov s fokusom na britské filmové festivaly v online prostredí. 2020.
    20. SCHULZOVÁ, Eva. Svět, jak ho vidí ženy (The World As Women See It). Týdeník Rozhlas: programový a kulturní časopis Českého rozhlasu. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2020, roč. 30, No 44, p. 21. ISSN 1213-2098.
    21. CHLÁDKOVÁ, Blanka, Hana PRŮCHOVÁ, Petra VODIČKOVÁ, Adéla DĚDOVÁ and Ladislav HORÁK. Sympozium (NE)RISKUJ - Ekologie, crowd management a IT řešení pro festivaly (Symposium DON'T RISK - Ecology, Crowd Management And IT Solutions for Festivals). 2020.
    22. REPAŠSKÁ, Lucia. Tektonika stability a rutiny (The Tectonics of Stability and Routine). In Jiřina Hoffmanová. Tastes of Encounter. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2020, p. 64-75. ISBN 978-80-7460-171-2.
    23. REPAŠSKÁ, Lucia, Samuel SZABÓ and Barbora ŠEDIVÁ. Umelá inteligéncia - Svet sa nám nestal. 1st ed. Brno: 4AM/Fórum pro architekturu a média, 2020. ISBN 978-80-905149-8-0.
    24. HEJNAROVÁ, Kateřina and Hana SLAVÍKOVÁ. Umělecké a pedagogické metody Františka Daniela v kontextu jeho československého, amerického a belgického působení. 2020.
    25. VRBKOVÁ, Jitka. Zlatý kolovrat (The Golden Spinning Wheel). Lechovice: Divadelní fakulta JAMU, 2020.

    2019

    1. BURIAN, Vladimír. Analýza světelného obrazu trochu více teoreticky (Light Image Analysis, a Little More Theoretically). Světlo. 2019, vol. 22, No 2, p. 55-57. ISSN 1212-0812.
    2. MIKOTOVÁ, Zoja and Veronika BROULÍKOVÁ. Ateliér výchovné dramatiky Neslyšících JAMU (Theatre and Education for the Deaf Theatre Faculty JAMU). In Symposium Výzkum umělecké tvorby ve specifických skupinách. 2019.
    3. KULICHOVÁ, Radka and Veronika BROULÍKOVÁ. Autorský divadelní experiment s využitím uměleckého tlumočení do českého znakového jazyka. 2019.
    4. PREKOVÁ, Jana. Conversations About Teaching of Performance Design: Views, Perspectives and Evolution. AMERICA – EUROPE – ASIA. In Prague Quadrennial 2019 - PQ Talks - Pedagogy. 2019.
    5. CHLÁDKOVÁ, Blanka. Členka Rady českého střediska ITI. Rada českého střediska International Theatre Institute, 2019 - trvá.
    6. VRBKOVÁ, Jitka. Divadlo Aldente: od spontánní akce k tvorbě postavy (Aldente Theater: from Spontaneous Action to Character Creation). In Symposium Výzkum umělecké tvorby ve specifických skupinách. 2019.
    7. VRBKOVÁ, Jitka. Divadlo diverzity. Theater Rambazamba v Berlíně (Theater of Diversity. Theater Rambazamba in Berlin). Theatralia: Revue současného myšlení o divadelní kultuře. 2019, vol. 2019, No 2, p. 194-220. ISSN 1803-845X. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/TY2019-2-10.
    8. PYTLÍKOVÁ DVOŘÁKOVÁ, Dita and Pavla BERANOVÁ. Fachwissen Multiplizieren. Bühnentechnische Rundschau. Berlín: Friedrich-Berlin-Verl, 2019, vol. 2019, No 2. ISSN 0007-3091.
    9. PRŮCHOVÁ, Hana. Hodnotitelka projektů v programu NAKI II, Ministerstvo kultury ČR. Hodnotitelka projektů v programu NAKI II, MKČR, 2019 - 2020.
    10. SCHULZOVÁ, Eva. Hvězdné nebe nad hlavou (Starry Heavens Above My Head). In Týdeník Rozhlas: programový a kulturní týdeník. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2019, p. 7. ISSN 1213-2098.
    11. VRBKOVÁ, Jitka and Vladimír HOLAN. Káťa a Bajaja (Káťa and Bajaja). Brno, 2019.
    12. SCHULZOVÁ, Eva. Kdo je Alayn? (Who Is Alayn?). In Týdeník Rozhlas: programový a kulturní týdeník. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2019, p. 7. ISSN 1213-2098.
    13. HOFFMANOVÁ, Radka and Hana SLAVÍKOVÁ. Komparácia dramaturgických prístupov ku kinematografii pre mládež na vybraných európskych filmových festivaloch. 2019.
    14. SCHULZOVÁ, Eva. Londýnská výročí (London Anniversaries). In Týdeník Rozhlas: programový a kulturní týdeník. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2019, p. 21. ISSN 1213-2098.
    15. SCHULZOVÁ, Eva and Silvia VYVIJAL DIVÉKYOVÁ. Možnosti zobrazovania etnografických a antropologických javov audiovizuálnými médiami. 2019.
    16. PRIEČKOVÁ, Eva and David STRNAD. Nové prístupy k telu, pohybu a improvizácií v skupinovej práci. Účasť na medzinárodnom vzdelávaní. 2019.
    17. SCHULZOVÁ, Eva. Odvaha požádat o pomoc (A Courage to Ask for Help). In Týdeník Rozhlas: programový a kulturní týdeník. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2019, p. 21. ISSN 1213-2098.
    18. PREKOVÁ, Jana. Osobní umělecké dílo. In Přednáška na Ateliéru scénografie DAMU. 2019.
    19. SCHULZOVÁ, Eva. Plíživý skřet jménem Parkinson (The Sneaky Goblin Named Parkinson). In Týdeník Rozhlas: programový a kulturní týdeník. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2019, p. 7. ISSN 1213-2098.
    20. PREKOVÁ, Jana. Portrait of Josef Svoboda in Sevilla. In Svoboda Days, konference Escuela Superior De Arte Dramático de Sevilla. 2019.
    21. BERANOVÁ, Pavla, Vladimír BURIAN, Tomáš PŘÍKRÝ and Barbora MIKOLÁŠIKOVÁ. Pracovní sešit: Světelné technologie a sály Hudební fakulty JAMU v Brně (Workbook: Light technologies and halls of Music faculty of JAMU). Brno, 2019, 38 pp.
    22. PRŮCHOVÁ, Hana. Prezentace výsledků diskuse o uměleckém výzkumu ze dne 22. března 2019 (FAVU VUT v Brně). In JAMUsica 2019 - Mezinárodní konference Hudební fakulty JAMU v Brně. 2019.
    23. SCHULZOVÁ, Eva. Psycholožka a vrah na erotické lince (A Psychologist and a Murderer on a Phone Sex Line). In Týdeník Rozhlas: programový a kulturní týdeník. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2019, p. 7. ISSN 1213-2098.
    24. REPAŠSKÁ, Lucia. Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta (Development of communication competences by a new educational methodology based on the objective evaluation of performer's and recipient’s biosignals). 2019.
    25. SCHULZOVÁ, Eva. Slovenská rozhlasová hra žije! (The Slovak Radio Drama Is Alive!). In Týdeník Rozhlas: programový a kulturní týdeník. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2019, p. 7. ISSN 1213-2098.
    26. SCHULZOVÁ, Eva. Současná původní slovenská rozhlasová hra (The Contemporary Original Slovak Radio Drama). 2019.
    27. SCHULZOVÁ, Eva. Spojeni pochopením (Connected Through Understanding). In Týdeník Rozhlas: programový a kulturní týdeník. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2019, p. 21. ISSN 1213-2098.
    28. ONDRUŠOVÁ, Jana and Hana SLAVÍKOVÁ. Stopy izraelskej umeleckej činnosti Ladislava Grosmana v autorovej hebrejskej korešpondencii a v izraelskej adaptácii scenára Rendez-vous strýce Davida. 2019.
    29. NYTRA, Matěj and Marek HOROŠČÁK. Studium a výběr scénických projektů ze zahraniční scény pro realizaci analytické části disertačního výzkumu: Text jako objekt a subjekt v současném konceptuálním divadle. 2019.
    30. BURIAN, Vladimír. Světelný design jako poslední kauzální rámec divadla (Lighting Design as the Last Causal Frame of Theatre). In Perspektivy teatrologie 3. 2019.
    31. VRBKOVÁ, Jitka. Teatr 21: divadlo herců se specifickými možnostmi (Teatr 21: Theatre of Actors with Specific Abilities). Divadelní revue. 2019, vol. 2019, No 3, p. 7-22. ISSN 0862-5409.
    32. STRNAD, David. Technika Lestera Hortona v obrazech (Lester Horton's Technique in Pictures). Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2019, 436 pp. ISBN 978-80-7460-160-6.
    33. PRŮCHOVÁ, Hana. Techniky projektového řízení v praxi kulturního organizátora (Project Management Methods in Cultural Managers' Practice). In Festivalová škola Arts Managementu, 25. mezinárodní festival současného umění 4+4 dny v pohybu. 2019.
    34. VRBKOVÁ, Jitka. Umělecký výzkum tvorby divadelních inscenací s herci s Downovým syndromem jako účinného prostředku sociální inkluze (Artistic research of the production of theatrical performances with actors with Down syndrome as effective means of social inclusion). 2019.
    35. JIRÁSEK, Pavel and Marie JIRÁSKOVÁ. Umění loutky (Art of Puppet). 1st ed. Praha: KANT, 2019, 456 pp. I. ISBN 978-80-7437-288-9.
    36. SCHULZOVÁ, Eva. Váchalův Krvavý máj (Josef Váchals Bloody May). In Týdeník Rozhlas: programový a kulturní týdeník. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2019, p. 7. ISSN 1213-2098.
    37. BURIAN, Vladimír and Jan TRANTA. Využití bílého LED pásku s vysokým CRI jako autonomního světelného zdroje pro násvit divadelního představení. 2019.
    38. BURIAN, Vladimír, Jan TRANTA and Jan BEČKA. Využití LED pásku s vysokým Ra (CRI) jako autonomního světelného zdroje pro divadelní představení (Using High Ra LED Strips Lights (CRI) As an Autonomous Light Source in Theater Performances). 2019.
    39. SCHULZOVÁ, Eva. Zážitky canterburské (Canterbury Experiences). In Týdeník Rozhlas: programový a kulturní týdeník. Praha: Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu, 2019, p. 7. ISSN 1213-2098.

    2018

    1. BURIAN, Vladimír and Ján ZAVARSKÝ. Analýza scénického prostoru pomocí jasové mapy. 2018.
    2. ŠTĚPÁNEK, Jan. Aspekty výuky v rámci kulturní identity (Aspects of Teaching in Cultural Identity). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 217-226. ISBN 978-80-7460-139-2.
    3. PYTLÍKOVÁ DVOŘÁKOVÁ, Dita. Brno v pohybu. David Strnad: Tanec je výměna názorů mezi tanečníkem a divákem, Martin Dvořák: Snažím se objímat, Viktor Černický: důležité je objevit v sobě identitu bastarda, Tomáš Janypka: Zajímají mě poryvy šílenství i projevy lásky, Eva Rézová: Chce-li člověk studovat současný tanec, musí z Brna odjet, Pierre Nadaud: Divadlo je umění performerů. In Taneční zóna. Praha: Divadelní ústav, 2018, p. 26-41, 15 pp.
    4. TRTÍLEK, Pavel. Cestou k počátkům divadla (On a Way to the Beginnings of Theatre). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 71-78. ISBN 978-80-7460-139-2.
    5. GOGOLA, Jan. Co dělat, když vítězí seriál… (What To Do When a TV Series Wins...). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 319-327. ISBN 978-80-7460-139-2.
    6. CHLÁDKOVÁ, Blanka. Členka Kolegia odborníků pro hodnocení programu ÉTA TA ČR. Kolegium odborníků pro hodnocení programu ÉTA Technologické agentury ČR, 2018 - trvá.
    7. TALPOVÁ, Sylva. Dabing nebo titulky? (Dubbing or Subtitles?). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 329-334. ISBN 978-80-7460-139-2.
    8. NADAUD, Pierre. Estetika umění mimu Étienna Decrouxe (Aesthetics of Étienne Decroux's Mime). In Přednášky o divadle a umění 2. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2018, p. 175-184. ISBN 978-80-7460-139-2.
    9. SLAVÍKOVÁ, Hana. František Čáp – Franz Cap. In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 353-360. ISBN 978-80-7460-139-2.
    10. VRBKOVÁ, Jitka and Silva MACKOVÁ. Hledání divadelních prostředků při práci s dospívajícími herci s mentálním handicapem. 2018.
    11. PYTLÍKOVÁ DVOŘÁKOVÁ, Dita and Ján ZAVARSKÝ. Choreografická tvorba Jiřího Bartovance na příkladu dvou odlišných inscenací eMet a Svoboda. 2018.
    12. PRŮCHOVÁ, Hana. Jak úspěšně řídit kulturní projekty (How To Manage Cultural Projects Successfully). In Akademie Institutu umění 2018. 2018.
    13. CHLÁDKOVÁ, Blanka. Kreativní producentství jako součást uměleckého vzdělávání a divadelní praxe aneb Službou umělcům sloužíme publiku (Creative Production As a Part of Artistic Education And Theatrical Practice - Serving the Artists We Serve the Audience). In Naďa Satková, Klára Škrobánková. Přednášky o divadle a umění II. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2018, p. 283-289. ISBN 978-80-7460-139-2.
    14. STRNAD, David. Má tanečně-pedagogická praxe (My Dance-Teaching Practice). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 245-250. ISBN 978-80-7460-139-2.
    15. LEPŠÍK, Jan and Lukáš RIEGER. Narativní výzkum – Miroslav Bambušek. 2018.
    16. RIEGER, Lukáš. Nástin tvůrčích postupů divadelního souboru Buranteatr (Outline of the Buranteatr's Creative Procedures). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 185-194. ISBN 978-80-7460-139-2.
    17. BURIAN, Vladimír. O jasu (about luminance). kød. 2018, 2/12, p. 41-44. ISSN 1337-1800.
    18. MACKOVÁ, Silva. Od dramatické výchovy k oboru Divadlo a výchova (From Drama Education to the Field of Theatre and Education). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 261-268. ISBN 978-80-7460-139-2.
    19. MOTAL, Jan. Od uměleckého výzkumu k radikálnímu bádání, od vědy k diplomacii: polemický esej (From Artistic Research to Radical Research, from Science to Diplomacy: a Polemic Essay). ArteActa. Praha: NAMU, 2018, vol. 1, No 1, p. 18-33. ISSN 2571-1695.
    20. FRANCÁN, Petr. Okamžik čili Křídel mávnutí v přítomnosti dokumentaristově (A Moment, Or a Wing of a Wave in the Documentarist's "Now"). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 337-342. ISBN 978-80-7460-139-2.
    21. SRBA, Zbyněk. Poznámky o režii a dramaturgii (Notes on Directing and Dramaturgy). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 99-103. ISBN 978-80-7460-139-2.
    22. PRŮCHOVÁ, Hana. Projekt: překážka nebo cesta? (A Project: the Obstacle or a Way?). In Přednášky o divadle a umění II. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2018, p. 291-296. ISBN 978-80-7460-139-2.
    23. ZARODŇANSKÁ, Daniela. REPERTORY THEATRES: OBSTACLES IN INTERNATIONAL COOPERATION. Online. In Prof. Joaquim Ramos Silva; Prof. Tamer Budak; Dr. Tanu M. Goyal. CONFERENCE PROCEEDINGS ROME 2018: Full Paper Series. Istanbul: MIRDEC Publishing, 2018, p. 97-111, 113 pp. ISBN 978-605-81247-0-7.
    24. JIRÁSKOVÁ, Marie. Scénografie jako permanentní dialog (Scenography as a Permanent Dialogue). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 207-215. ISBN 978-80-7460-139-2.
    25. DOSTÁLEK, Igor. Se studenty činoherního herectví na cestě ke komedii dell’arte (With Drama Students on the Way to the Dell’arte Comedy). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 197-203. ISBN 978-80-7460-139-2.
    26. DECROUX, Etienne, Pierre NADAUD, Nora OBRTELOVÁ and Míša ŠMAKALOVÁ. Slova o Mimu (Words on Mime). Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2018, 194 pp. ISBN 978-80-7460-144-6.
    27. HOROŠČÁK, Marek. Současná dramatika jako výzva k diskuzi (The Contemporary Drama as an Occasion to Discussion). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 141-146. ISBN 978-80-7460-139-2.
    28. MOTAL, Jan. Stáhnout se do kořenů a nalézt živé slovo (To Reach the Roots and Find a Fresh Word). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 81-88. ISBN 978-80-7460-139-2.
    29. PYTLÍKOVÁ DVOŘÁKOVÁ, Dita. Tereza Marečková: Svůj život neřídím. In Divadelní noviny. Praha: Divadelní ústav, 2018, 2 pp. ISSN 1210-471X.
    30. ŠKROBÁNKOVÁ, Klára and Anna LAHODOVÁ. Theatre Symposium Brno 2018 - Tendencies in Contemporary Theatre Directing and Theatre-directing Education. 2018.
    31. VRBKOVÁ, Jitka and Silva MACKOVÁ. Umělecké metody divadla RambaZamba v Berlíně. 2018.
    32. JOCHMANOVÁ, Andrea, Naďa SATKOVÁ, Lucia REPAŠSKÁ and Jan MOTAL. Umělecký výzkum v interdisciplinární perspektivě. In Perspektivy teatrologie 2. 2018.
    33. BERGMAN, Aleš. Úvod do základních problémů kompozice dramatického tvaru z pohledu herecké pedagogiky (Introduction to Basic Problems of the Drama Composition from the Actor's Training Point of View). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 157-164. ISBN 978-80-7460-139-2.
    34. PYTLÍKOVÁ DVOŘÁKOVÁ, Dita. V trojúhelníku prostor – téma – interpret. (In the triangle - space - topic - performer). kød. Bratislava: Divadelní ústav, 2018, vol. 12, No 5, p. 44-47. ISSN 0007-3091.
    35. HALBERSTADT, Hana. Vědomá i spontánní přeměna osobního těla v herecký umělecký nástroj (The Conscious and Spontaneous Transformation of a Personal Body into an Artistic Instrument). In SATKOVÁ, Naďa – ŠKROBÁNKOVÁ, Klára. Přednášky o divadle a umění 2. Brno: JAMU, 2018, p. 229-234. ISBN 978-80-7460-139-2.
    36. ZARODŇANSKÁ, Daniela and Hana PRŮCHOVÁ. Životní cyklus projektu mezinárodní spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu. 2018.

    2017

    1. MOTAL, Jan. Anxious Affinities: How Theatrical Performance Can Generate a Platform for Interpersonal Dialogue. Slovenské divadlo / The Slovak Theatre. 2017, vol. 65, No 3, p. 316-326. ISSN 0037-699X. Available from: https://dx.doi.org/10.1515/sd-2017-0018.
    2. NADAUD, Pierre. Decrouxova technika: semiologie konajiciho těla (The Decroux's Technique: Semiology of the Acting Body). In Tereza Konývková. Tendence v současném herectví a herecké pedagogice. 2017th ed. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, 2017, p. 52-57. ISBN 978-80-7460-128-6.
    3. SLAVÍKOVÁ, Hana. Franz Cap: Průvodce životem a dílem (Franz Cap: Life and work of Frantisek Cap). 2017.
    4. MOTAL, Jan. From Interactivity to Freakshow: Ethical Aspects of New Television Trends from the Perspective of Democratic Competence. Czech and Slovak Journal of Humanities. 2017, vol. 2017, No 1, p. 44-53. ISSN 1805-3742.
    5. PALA, Karel. Giraudoux/Zetel: Elektra (Giraudoux/Zetel: Electra). 2017.
    6. PYTLÍKOVÁ DVOŘÁKOVÁ, Dita. Intermediality and Projection Typology in Dance Theatre. In Radka Kunderová. Current Challanges in Doctoral Theatre Research. Brno: Nakladatelství JAMU, 2017, p. 210-214. ISBN 978-80-7460-116-3.
    7. BURIAN, Vladimír. O jasu (About luminance). Světlo - odborný časopis pro světelnou techniku. FCC Public s.r.o., 2017, vol. 20, No 4, p. 48 - 51. ISSN 1212-0812.
    8. PYTLÍKOVÁ DVOŘÁKOVÁ, Dita. Tanec, prostor a světlo (Dance, Space and Light). Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2017, 200 pp. ISBN 978-80-7460-125-5.
    9. PERCES, Marjorie B, Ana Marie FORSYTHE, Cheryl BELL and David STRNAD. Taneční technika Lestera Hortona. Vydání první. 2017, 330 pp. ISBN 978-80-7460-112-5.
    10. ZARODŇANSKÁ, Daniela. Typologie a problémové oblasti mezinárodních projektů spolupráce z pohledu divadla repertoárového typu. 2017.
    11. ZETEL, Michal. Video Tracking as a Tool for Performance Analysis. In Andrea Jochmanová. Current Issues in Performance Analysis. Brno: Nakladatelství JAMU, 2017, p. 67-72. ISBN 978-80-7460-111-8.
Display details
Displayed: 29/11/2024 06:09