Your selection contains 105 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2024

    1. PECLOVÁ, Daniela, Tober ANDREA and Márquez ENRIQUE. Future of Music Education. In Classical:NEXT. 2024.
    2. MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora. Models of functioning of music production agencies in the Czech Republic. In International Music Business Research Days. 2024.
    3. PECLOVÁ, Daniela. SYMPOSIUM: Umění | Hudba | Management 2024 (SYMPOSIUM: Arts | Music | Management 2024). 2024.

    2023

    1. SAVKOVÁ, Noemi. Česká opera začátku 21. století (Czech opera of the beginning of the 21st century). In Doktorandská vědecká konference HF JAMU 2023. 2023.
    2. PECLOVÁ, Daniela. Digital Transofmation of European Symphony Orchestras. In The Future of the Classical Concert. 2023.
    3. PECLOVÁ, Daniela. Digitální technologie v oblasti produkce klasické hudby: využití nízkolatenčního streamingu (low latency streaming) (Digital technologies in classical music: the use of low latency streaming). 2023.
    4. ZEMEN, Pavel. Franz Schubert – Wanderer-Fantasie C dur, D 760 (Franz Schubert – Wanderer-Fantasie in C major, D 760). In Doktorandská vědecká konference HF JAMU 2023. 2023.
    5. GÁL, Dominik. Koncertní sólová klavírní tvorba Jana Nováka (Concert solo piano work by Jan Novák). In Doktorandská vědecká konference HF JAMU 2023. 2023.
    6. NARAY, Marton, Petr BLAŽEK, Hanka PODHORSKÁ, Barbora MIKOLÁŠIKOVÁ, Miloš BLAHÁČEK, Michaela ZELKOVÁ, Tomáš PALETA, Monika KLEMENTOVÁ and Martin KOZUMPLÍK. Konference ReConnect 2023 (Conference ReConnect 2023). 2023.
    7. MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora. Modely fungování hudebních produkčních agentur – sonda do sektoru (Models of functioning od music production management agencies - information probe into the sector). In DOKTORANDSKÁ KONFERENCE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ. 2023.
    8. PECLOVÁ, Daniela. Nízkolatenční streaming – využití a dopady v klasické hudbě (Low latency streaming - uses and implications in classical music). In Doktorandská vědecká konference HF JAMU 2023. 2023.
    9. PEŠL ŠILEROVÁ, Lucie, Barbora MIKOLÁŠIKOVÁ, Šárka BAHOUNKOVÁ, Martin PEŠL, Boris HÁLA and Milan VRBÍK. Open House Brno 2023. 2023.
    10. ŠŤASTNÁ, Kateřina Alexandra. Písňová tvorba skladatelek v německých zemích (1750-1830) prizmatem stylu a písňových škol (Song creation by female composers in German lands (1750-1830) through the prism of style and song schools). In Prezentace výzkumu v oblasti hudby od středověku do cca 1830. 4. Mezinárodní hudebněvědná doktorandská konference, Ústav hudební vědy FF MU. 2023.
    11. PECLOVÁ, Daniela. Využití nízkolatenčního streamingu v hudebním vzdělávání (Using low-latency streaming in music education). JAMUsica. 2023, vol. 8, No 1, p. 48-62. ISSN 2694-7579.
    12. PECLOVÁ, Daniela. Využití technologie nízkolatenčního streamingu v oblasti hudebního vzdělávání (Low-latency streaming technology in music education). In Teritoria umění 2023. 2023.
    13. BISLA, Sat and Barbora MIKOLÁŠIKOVÁ. Workshop: Synchronizace v hudebním sektoru (Workshop: Synchronization in music sector). 2023.

    2022

    1. SUKHYNA, Yelyzaveta. Становлення і популяризація гобою та його різновидів в епоху бароко. Аналіз педагогічних та дослідницких джерел (Development and popularization of the oboe and its varieties in the baroque era. Analysis of pedagogical and research literature). In III International Scientific Conference "ART AND SCIENCE IN THE MODERN GLOBALIZED SPACE". 2022.
    2. PECLOVÁ, Daniela. Classical music and opera in digital era. In ACMC Conference. 2022.
    3. PECLOVÁ, Daniela. Digitalization in classical music and opera. In Mezinárodní doktorandská konference HF JAMU. 2022.
    4. PECLOVÁ, Daniela. Digitální transformace v oblasti performativního umění (Digital transformation in Performing Arts). In Teritoria umění. 2022.
    5. KUJALOVÁ, Petra. Emanuel Štěpán Petr - reflexe varhanářské činnosti v dobovém tisku (Emanuel Štěpán Petr - Reflexion of his Work in Period Prints). Muzikologické fórum. 2022, vol. 11, No 1, p. 81-95. ISSN 1805-3866.
    6. SUKHYNA, Yelyzaveta. Kritický pohled na vybrané aspekty vědecké argumentace na téma Geneze barokního hoboje (A critical look at selected aspects of the scientific argumentation on the Genesis of the Baroque oboe). JAMUsica. 2022, vol. 8, 1-2, p. 39-43. ISSN 2694-7579.
    7. ŠILEROVÁ, Lucie, MUDr. Martin PEŠL, Ing. Milan VRBÍK, Barbora MIKOLÁŠIKOVÁ and doc. Boris HÁLA. Open House Brno 2022. 2022.
    8. MEDKOVÁ, Sára. Pohyb jako specifická složka interpretace klavírních skladeb soudobé hudby (Movement as a specific component of the performance of piano compositions in contemporary music). Ars pro toto. 2022, vol. 11, No 2, p. 11-15. ISSN 1338-6913.

    2021

    1. BEINHAUER, Miroslav. Alois Hába - Symfonická fantazie pro klavír a orchestr op. 8; K problematice dosavadních nahrávek a interpretační praxe (Alois Hába - Symphonic Fantasy for Piano and Orchestra Op. 8; On the issue of previous recordings and interpretive practice). JAMUsica. Brno: JAMU, 2021, vol. 6, 1-2, p. 1-7. ISSN 2694-7579.
    2. HANOUSEK, Radim. Arte Acta uvádí: Debata o uměleckém výzkumu. In Teritoria umění. 2021.
    3. HANOUSEK, Radim. Audio-vizuální tvorba v izolaci (Audiovisual artwork in isolation). ArteActa. Praha: NAMU, 2021, vol. 2021, No 1, p. 17-24. ISSN 2571-1695.
    4. HANOUSEK, Radim. Escape. Mix sound designu reálných zvuků a studiově vytvořeného ansámblu (Escape. A mix of sound design of real sounds and a studio-created ensemble). Opus musicum. 2021, vol. 2021, No 4, p. 79-89. ISSN 0862-8505.
    5. PECLOVÁ, Daniela. Hudební produkce v evropském kontextu: mapování příbuzných studijních programů (Music production in European context: mapping of similar degree programmes). In Doktorandská konference HF JAMU. 2021.
    6. MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora, Rudolf LEŠKA and Vojtěch DOHNAL. Intellectual property in music. In ReConnect Conference: 15. 9. Artists Business Forum CEE 2021. 2021.
    7. GÁL, Dominik. Klavírny cyklus Elegantiae tripudiorum Jana Nováka (Elegantiae tripudiorum; cycle for piano from Jan Novák). JAMUsica. Brno: JAMU, 2021, vol. 6, 1-2, p. 14-25. ISSN 2694-7579.
    8. HANOUSEK, Radim. Kolektivní improvizace a grafické partitury jako výukový materiál (Collective improvisation and graphic scores as teaching material). In David Kozel, Karel Steinmetz. Janáčkiana 2020. Ostrava: Ostravská univerzita, 2021, p. 159-165. ISBN 978-80-7599-249-9.
    9. MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora, Lucie PEŠL ŠILEROVÁ and Vít KOUŘIL. Mapping of management and production management environment and behavior of music ensembles in the Czech Republic‘Learning by doing’. In ENCATC digital congress. 2021.
    10. HANOUSEK, Radim. Mix sound designu reálných zvuků a studiově vytvořeného ansámblu (A mix of sound design of real sounds and a studio-created ensemble). In DOKTORANDSKÁ KONFERENCE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ. 2021.
    11. HANOUSEK, Radim. Multimediální hudební projekt postavený na nahrávkách konfiskovaných varhan v období padesátých let a živé performance hudebníků (A multimedia music project based on recordings of a confiscated organ in the 1950s and live performances by musicians). In Teritoria umění. 2021.
    12. PECLOVÁ, Daniela. Music production in European context: mapping of similar degree programmes. In ENCATC Digital Congress. 2021.
    13. PÁCHOVÁ, Lucie. Naslouchat, slyšet, improvizovat. Poznámky ke kolektivnímu výzkumu hudební improvizace a poslouchání (Listen, hear, improvise. Notes on collective research on musical improvisation and listening). Opus musicum. Brno, 2021, vol. 53, No 4, p. 66-78. ISSN 0862-8505.
    14. HANOUSEK, Radim. Panelová diskuse Fenomén improvizace... In Mezinárodní konference Hudební fakulty JAMU 2021. 2021.
    15. ŠŤASTNÁ, Kateřina Alexandra. Písňová estetika Václava Jana Tomáška s přihlédnutím ke stylu (Song aesthetics of Václav Jan Tomášek with regard to style). JAMUsica. Brno: JAMU, 2021, vol. 6, 1-2, p. 48-55. ISSN 2694-7579.
    16. POKORNÁ, Elena. Písňová tvorba Fanny Mendelssohn Hensel (Lieder of Fanny Mendelssohn Hensel). 1st ed. Brno: JAMU, 2021, 186 pp. ISBN 978-80-7460-187-3.
    17. KOUŘIL, Vít, Lucie PEŠL ŠILEROVÁ and Barbora MIKOLÁŠIKOVÁ. Studie manažerského a produkčního prostředí a chování hudebních souborů v České republice „Learning by doing“ (Research of Managerial and Production Management Environment and Behavior of Music Ensembes in the Czech Republic „Learning by doing“). Musicologica Brunensia. Brno, 2021, vol. 2021, No 1, p. 81-104. ISSN 1212-0391. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/MB2021-1-5.
    18. MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora. Zmapování a zhodnocení produkčních a edukativních aktivit Českého a slovenského muzea a knihovny (National Czech & Slovak Museum & Library) v Cedar Rapids, Iowa, USA. In Doktorandská konferenci HF JAMU. 2021.

    2020

    1. BEINHAUER, Miroslav. Alois Hába - Šest skladeb pro šestinotónové harmonium nebo smyčcový kvartet op. 37 (Alois Hába - Six compositions for sixth-tone harmonium or string quartet Op. 37). Opus musicum. 2020, 52., No 1, p. 6-17. ISSN 0862-8505.
    2. BEINHAUER, Miroslav. Alois Hába – Šest skladeb pro šestinotónové harmonium op. 37 (Alois Hába - Six compositions for six-tone harmonium op. 37). In Doktorandská vědecká konference HF JAMU. 2020.
    3. HANOUSEK, Radim. Audiovizuální tvorba v izolaci (Audiovisual production in isolation). In DOKTORANDSKÁ KONFERENCE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ. 2020.
    4. HANOUSEK, Radim. Braxtonův hudební systém v mezioborovém nadžánrovém ansámblu (Braxton's musical system in an interdisciplinary supra-genre ensemble). Opus musicum. 2020, vol. 2020, No 2, p. 24-40. ISSN 0862-8505.
    5. ČIŽMÁŘ, Jan and Jiří TICHOTA. Codex Jacobides CZ-Pnm XIII B 237 Critical edition—complete package. Praha: Česká loutnová společnost; Národní muzeum, 2020, 362 pp. ISBN 978-80-907981-0-6.
    6. SVOBODOVÁ, Daniela. Digital transformation of cultural institutions and impact of digitalization to the audience development. In DOKTORANDSKÁ KONFERENCE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ, 2020. 2020.
    7. GÁL, Dominik. Fenomén interpretace sólového klavírního díla Jana Nováka (The phenomenon of interpretation of Jan Novák's solo piano work). 2020.
    8. GÁL, Dominik. Fenomén interpretace sólového klavírního díla Jana Nováka (The phenomenon of interpretation of Jan Novák's solo piano work). In Doktorandská vědecká konference HF JAMU. 2020.
    9. BINETTI, Damiano. Il matrimonio segreto – inspirativní cesta do italského belcanta (Il matrimonio segreto - inspirational trip to italian bellcanto). JAMUsica. 2020, vol. 5, 1-2, p. 5-10. ISSN 2694-7579.
    10. WRÓBLEWSKI, Michal. Improvisation, its principles and practice. In Jazz Practise Research Seminar, Birmingham. 2020.
    11. KOUBEK, Robert. Jaroslav Ježek. Neznámý a znovu objevovaný: Artificiální tvorba Jaroslava Ježka a premiérová edice několika klavírních skladeb. (Jaroslav Ježek. Unknown and rediscovered: The artificial work of Jaroslav Ježek and the premiere edition of several piano compositions.). Opus musicum. 2020, vol. 52, No 2, p. 6-23. ISSN 0862-8505.
    12. ZNAMENÁČKOVÁ, Kristýna. Jiří Skovajsa: "Jsme jako jezdci formule jedna" (Jiří Skovajsa: "We're like the F1 drivers"). In Jindřiška Bártová. Osobnosti Hudební fakulty JAMU II. Brno: JAMU, 2020, p. 272-285. ISBN 978-80-7460-176-7.
    13. HANOUSEK, Radim. Kolektivní improvizace a grafické partitury jako výukový materiál (Collective improvisation and graphic scores as teaching material). In Mezinárodní muzikologická konference Janáčkiana, Ostrava. 2020.
    14. MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora, Lucie PEŠL ŠILEROVÁ and Vít KOUŘIL. Mapping of management and production management environment and behavior of music ensembles in the Czech Republic - case studies. In DOKTORANDSKÁ KONFERENCE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ. 2020.
    15. ŽURKOVÁ, Darina. Modely mísení granulárních hudebních objektů a jejich aplikace do kompoziční praxe (Models of mixing granular musical objects and their application to compositional practice). JAMUsica. 2020, vol. 2020, 1–2, p. 32-52. ISSN 2694-7579.
    16. SUCHÁNEK, Jiří. Nové hudební nástroje pro živě tvořenou elektroakustickou hudbu (New musical instruments for live electroacoustic music). JAMUsica. 2020, vol. 5, 1-2, p. 26-31. ISSN 2694-7579.
    17. ŠŤASTNÁ, Kateřina Alexandra. Písňová estetika Václava Jana Tomáška s přihlédnutím ke stylu (Václav Jan Tomášek's song aesthetic with the regard to the style). In Mezinárodní doktorandská konference Hudební fakulty JAMU. 2020.
    18. ČERNÝ, Leoš. Smyčcový kvartet č. 2 Listy důvěrné Leoše Janáčka - notová edice (String quartet no. 2, "Intimate Letters" from Leoš Janáček - sheet music edition). Brno: JAMU, 2020, 81 pp. ISBN 978-80-7460-178-1.
    19. SUCHÁNEK, Jiří. SOIL CHOIR v.1.3 – soil moisture sonification installation. In NIME 2020. 2020.
    20. MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora and Lucie PEŠL ŠILEROVÁ. The role of the light design in classical music performance. In LATIMPE Platform 2020. 2020.
    21. VOJNOVIČ, Viktor. U Otakara Vondrovice stála hudba vždy na prvním místě. (At Otakar Vondrovic, music always came first.). In Jindřiška Bártová. Osobnosti Hudební fakulty JAMU II. Brno: JAMU, 2020, p. 259-271. ISBN 978-80-7460-176-7.
    22. GÁL, Dominik. Vlastimila Lejska charakterizovala všestrannost (Versatility characterized Vlastimil Lejsek). In Jindřiška Bártová. Osobnosti Hudební fakulty JAMU II. Brno: JAMU, 2020, p. 98-116. ISBN 978-80-7460-176-7.

    2019

    1. BÓKOVÁ, Michaela. Cesta hudební nahrávky (The Way of a Music Record). In Symposium: Umění | Hudba | Management Brno 2019. 2019.
    2. HROCH, Martin. Fenomén Paisiello - Ital na carském dvoře (Phenomenon Paisiello - Italian in the tsar's court). JAMUsica. 2019, vol. 4, 1-2, p. 1-14. ISSN 2694-7579.
    3. BEINHAUER, Miroslav. Mikrotonální vesmír Aloise Háby aneb „Vždyť ani sousedův pes Hektor se neomezuje na západoevropskou tónovou soustavu.“ (Microtonal universe of Alois Hába). Český Rozhlas Vltava, 2019.
    4. HANOUSEK, Radim. Nácvik a provedení originálního notačního systému Ghost Trance Music Anthonyho Braxtona mezioborovým studentským ansámblem. In JAMUsica - Mezinárodní konference Hudební fakulty Janáčkovy akademie múzických umění v Brně. 2019.
    5. PILAŘ, Tomáš. Pravidla neexistují: normativa v současné operní praxi (There are no rules: normative in contemporary opera practice). In Karla Hofmannová. Konference o kritice. Bekros, s.r.o. Brno: Syndikát novinářů Jižní Moravy, 2019, p. 57-60. ISBN 978-80-270-5824-2.
    6. HANOUSEK, Radim. Propojení jazzových a klasických hudebníků v improvizačním ansámblu (Connecting jazz and classical musicians in an improvisation ensemble). Opus musicum. 2019, vol. 51, No 3, p. 26-39. ISSN 0862-8505.
    7. HANOUSEK, Radim. Propojení jazzových a klasických hudebníků v improvizačním ansámblu. In DOKTORANDSKÁ KONFERENCE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ. 2019.
    8. HANOUSEK, Radim. Rozhovor s Rolandem Dahindenem (Interview with Roland Dahinden). In Opus Musicum. 2019.
    9. BEINHAUER, Miroslav. Sixth-tone Music and Tight Deadlines Miroslav Beinhauer and premieres of pieces by Alois Hába. Czech Music Quarterly, 2019, p. 16-20. ISSN 1211-0264.
    10. BEINHAUER, Miroslav. Šestinotónová hudba v šibeničních termínech. Miroslav Beinhauer a premiéry skladeb Aloise Háby (Sixth-tone Music and Tight Deadlines Miroslav Beinhauer and premieres of pieces by Alois Hába). HISVoice, 2019.
    11. BÓKOVÁ, Michaela and Lucie ŠILEROVÁ. The Evolution of Trends of Micro-Entrerprises’ Strategies in the Recording Industry. In 12th Annual Conference of the Association of Cultural Management in Wien. 2019.

    2018

    1. SUCHÁNEK, Jiří. Atomtone - atomic data sonification software. 2018.
    2. LYKO, Petr. Estetická funkce, norma a hodnota Jana Mukařovského, jako možný klíč k výkladu uměleckých a estetických aspektů tzv. romantických varhan na území českých zemí (Aesthetic function, norm and value of Jan Mukařovský as a possible key to the interpretation of the artistic and aesthetic aspects of so-called romantic organs in the territory of Czech lands). Muzikologické fórum. 2018, vol. 7, No 2, p. 28-37. ISSN 1805-3866.
    3. SUCHÁNEK, Jiří. Excellence in sound art & sound design, YOUNG ARTIST AWARD 2018. klingt gut! SYMPOSIUM ON SOUND, KLG 2018, HAW, Hamburg,, 2018.

    2017

    1. ŽURKOVÁ, Darina. Concepts, overlaps and philosophy of granular synthesis : Thoughts on the approach to compositional work with granulated material. In prof. PhDr. Zuzana Matináková, PhD. Vedecké, umelecké a filozoficko-estetické reflexie. Banská Štiavnica: HUAJA, 2017, p. 5-9. ISBN 978-80-972605-0-7.
    2. MEDKOVÁ, Sára. Czynniky wplywajace na interpretacje utworu Rzewskiego/Wilde´a De Profundis na mówiacego pianiste (The influence of interpretation in Rzewski/Wilde ´s De Profundis for speaking pianist). In Zbigniew Bargielski, Anna Nowak, Violetta Przech. Interpretacje dziela muzycznego W kontekście kultury. Bydgoszcz: Akademia muzyczna imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, 2017, p. 241-252. ISBN 978-83-61262-02-2.
    3. LYKO, Petr. Franz Rieger - osobnost konce jedné epochy varhanářství (Franz Rieger - the personality of the end of an epoch of organbuilding). In Malé osobnosti veĺkých dejín - veĺké osobnosti malých dejín III. Príspevky k hudobnej regionalistike. Bratislava: Slovenská muzikologická asociácia, Slovenské národné múzeum-Hudobné múzeum, 2017, p. 240-243. ISBN 978-80-8060-391-5.
    4. LYKO, Petr. Hudba v Olomouci aneb mezi Evropou a regionem (Music in Olomouc - between Europe anad the region). In Paní hudba ve staletém vývoji - Univerzita třetího věku HF JAMU v Brně. 2017.
    5. KOUBEK, Robert. Jaroslav Ježek – Klavírní dílo (Jaroslav Ježek – Piano Compositions). 2017.
    6. LYKO, Petr. K vývoji hudební pedagogiky na Univerzitě Palackého v Olomouci. In Karel Steinmetz, David Kozel a kol. Janáčkiana 2016; Sborník z 33. ročníku müzikologické konference Janáčkiana 2016. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2017, p. 177-180. ISBN 978-80-7464-920-2.
    7. MEDEK, Ivo, Sára MEDKOVÁ and Vít ZOUHAR. Odniesienia do muzyki historycznej w czeskiej muzyce wspólczesnej (na przykladzie "Brneńskiej szkoly kompozytorskiej") (Historical music referenced in Czech contemporary music (focused on the "Brno Compositional School")). In Zbigniew Bargielski, Anna Nowak, Violetta Przech. Interpretacje dziela muzycznego W kontekście kultury. Bydgoszcz: Akademia muzyczna imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, 2017, p. 89-105. ISBN 978-83-61262-02-2.
    8. BÁRTOVÁ, Jindra, Monika HOLÁ, Petr LYKO, Jana MICHÁLKOVÁ SLIMÁČKOVÁ, Sofija ČOLOVIČ, Martina FARANA, Radmila ŠABACKÁ MARZYOVÁ, Alena STROJILOVÁ, Vojtěch DLASK, Jan DOBIÁŠ, Michal KOŠUT, František VESELKA and Milena DRATVOVÁ. Osobnosti Hudební fakulty JAMU (Personalities of Faculty of Music of the Janáček Academy of Music and Performing Arts). Blansko: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2017, 199 pp. ISBN 978-80-7460-120-0.
    9. HANOUSEK, Radim. Saxofon (Saxophon). In Příborské muzejní ráno u příležitosti Dnů evropského kulturního dědictví. 2017.
    10. LYKO, Petr. Systém odborného vzdělávání u varhanářské firmy Rieger-Kloss (Vocational training system of the organ enterprise Rieger-Kloss). Muzikologické fórum. 2017, vol. 6, No 2, p. 173-177. ISSN 1805-3866.
    11. LYKO, Petr. Varhanářská firma Rieger (Organ Company Rieger). Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě - Pedagogická fakulta, 2017, 148 pp. ISBN 978-80-7464-976-9.
    12. LYKO, Petr. Varhany a varhanářství v Československu v konfrontaci s komunistickou ideologií - ke specifikům monopolu závodu Rieger-Kloss (Organ and organ production in Czechoslovakia in confrontation with the communist ideology - to the specifics of the Rieger-Kloss monopoly). Muzikologické fórum. 2017, vol. 6, No 1, p. 100-106. ISSN 1805-3866.
    13. LYKO, Petr. Za reformním varhanním hnutím... In Mezinárodní konference české společnosti pro hudební vědu 2017. 2017.

    2016

    1. SUCHÁNEK, Jiří. ATOM TONE – live electronic concert using sonification of atomic data. Online. In David Worrall. The 22nd International Conference on Auditory Display (ICAD-2016). Australian National University Canberra: School of Music, Australian National University Canberra, 2016, p. 234-236. ISBN 0-9670904-3-1. Available from: https://dx.doi.org/10.21785/icad2016.00.
    2. POHL, Richard. Rudolf Firkušný: umělecký a osobnostní vývoj českého pianisty a skladatele do roku 1948. (Rudolf Firkušný: The artistic and personal development of the Czech pianist and composer through 1948). První. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2016, 452 pp. Acta musicologica et theatrologica, 22. svazek. ISBN 978-80-7460-107-1.

    2015

    1. AMBROSI, Michaela. Václav Vodička: Sonáty pro housle (flétnu) a basso continuo op. 2 (ed. M. Ambrosi) (Václav Vodička: Sonatas for Violin or Flute and Basso continuo, op. 2 (ed. M. Ambrosi)). Praha: Český rozhlas, 2015. Thesaurus Antiquae Musicae, R 287.
    2. ROVŇÁK, Gabriel. Zdeněk Košler - život a dielo, výstava (Zdeněk Košler - life´s work, exhibition). 2015.

    2014

    1. BAKALA, Břetislav and Katarína DUCHOŇOVÁ. Deníky z cest (Letters from my travels). Brno: Janáčkova akademie múzických umění, 2014, 131 pp. Vydání první. ISBN 978-80-7460-055-5.
    2. PÁCHOVÁ, Lucie. Výzkum hlasové a pohybové improvizace formou tvůrčích dílen. 2014.
    3. ROVŇÁK, Gabriel. Zdeněk Košler - Život a dílo, výstava (Zdeně Košler - life´s work, exhibition). 2014.

    2013

    1. DUCHOŇOVÁ, Katarína and PhDr. Jiří BENEŠ. Beseda pro Klub přátel Filharmonie Brno. Vzpomínka na 55. výročí úmrtí Břetislava Bakaly (1897 – 1958). (Discussion for the Brno Philharmonic Friends Club. Memorial project to mark the 55th anniversary of Břetislav Bakala's passing.). Brno: Filharmonie Brno, 2013.
    2. DUCHOŇOVÁ, Katarína, Mgr. Ondřej PIVODA, PH.D. and PhDr. Jana BALÁČOVÁ. Janáčkovský dirigent Břetislav Bakala (Janacek's conductor Břetislav Bakala). 2013.
Display details
Displayed: 8/7/2024 10:17