Vámi zvolený výběr obsahuje 80 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2024

    1. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. “La Condesa” y la grabación de campo cómo elemento estructural de una obra mixta ó paisaje urbano. Ideas Sonicas. Mexico: Centro Mexicano para la Música y las Artes Sonoras, 2024, roč. 15, č. 29, s. 6 - 12, 6 s. ISSN 2317-9694.
    2. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. Las Series de Fibonacci y Lucas Aplicadas en la composición musical. 2024.
    3. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. Los números de Fibonacci y su uso estructural en la composición. In Festival de Música y Nuevas Tecnologías Visiones Sonoras 20. 2024.
    4. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. Pre-Hispanic Numerical Systems in New Media Musical Design. Mend, Blend, Attend: Advancing Artistic Research; 13th SAR International Conference on Artistic Research. SAR Research Catalogue, 2024, s. 320 - 331, 11 s.
    5. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. Programa de Estimulos a la Creacion y Desarrollo Artistico PECDA Tamaulipas 2024. Insituto Tamaulipeco para la Cultura y las Artes; Secretaría de Cultura, 2024.
    6. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. The Numeric Music Composition in New Media Design. In Sonic Visions Academy. 2024.

    2023

    1. JIRÁSEK, Ondřej. Ančerl, Jílek, Mackerras, Abbado dirigují Sinfoniettu. In Mezinárodní konference HF JAMU 2023. 2023.
    2. MORALES, Rodrigo. Cineinterespacio cesta tvorbou ve filmu. In Mezinárodní konference Hudební fakulty JAMU 2023 JAMUsica. 2023.
    3. JIRÁSEK, Ondřej. Co nám prozradí studioví mistři zvuku: Alan Parsons. In DISK Magazín. DISK Magazin, 2023. 09 02 2023 on-line.
    4. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. Componer desde el corazón de Europa para la amada Ciudad de México. In Radio Prague International. Czech Republic: Radio Prague International, 2023.
    5. SAVKOVÁ, Noemi. Česká opera začátku 21. století. In Doktorandská vědecká konference HF JAMU 2023. 2023.
    6. JIRÁSEK, Ondřej a Pavel HOFFMAN. Dreadnought guitar top plate innovation. Journal Akustika. ČR: Studio D Akustika, s.r.o., 2023, roč. 23, č. 46, s. 46-58. ISSN 1801-9064. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.36336/akustika20234646.
    7. MORALES, Rodrigo. El cine como "arma política" de Jorge Sanjines. In Každý film je malé vítězství 2023, NFA. 2023.
    8. JIRÁSEK, Ondřej. Jak sudé a liché harmonické složky ovlivňují hudební barvu? JAMUsica. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, 2023, roč. 8, č. 1, s. 16-26. ISSN 2694-7579.
    9. MORALES, Rodrigo. Karel Vachek pedagog. In Karel Vachek – Svědectví a reflexe; Kino Ponrepo; Bartolomějská 11, Praha 1. 2023.
    10. WANKE, Otto. Mimesis als kompositorisches Modell. Zu Jonathan Harveys Speakings. ZAeB - Zeitschrift für Aesthetische Bildung. Leipzig, 2023, roč. 15, č. 1, s. 1-26. ISSN 1868-5099.
    11. DLOUHÝ, Dan. Pluralita kompozičních přístupů ve vlastní tvorbě. In Mezinárodní konference Hudební fakulty JAMU 2023. 2023.
    12. DLOUHÝ, Dan. Představení Centra pro výzkum brněnské kompoziční školy. In Mezinárodní konference HF JAMU 2023. 2023.
    13. WANKE, Otto. Spektrální analýza jako kompoziční model. In Mezinárodní konference HF JAMU 2023. 2023.
    14. MORALES, Rodrigo. Zviditelnění. In Projekce a přednáška v NFA. 2023.

    2022

    1. MORALES, Rodrigo. Experimentální film v dobách post multimediálních. In CINE DIALOG Konference výzkumu uměleckou tvorbou a médií 2022. 2022.
    2. MUSIL, Ondřej. Filmový skladatel John Williams dnes slaví devadesáté narozeniny. Opera PLUS. Praha, 2022. ISSN 1805-0433.
    3. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. “Haab – Jun” - Los sistemas numéricos mayas y las nuevas tecnologías. In Festival de Musica y Nuevas Tecnologias, Visiones Sonoras 18. 2022.
    4. JIRÁSEK, Ondřej. Harmonické a neharmonické barvy i šum při instrumentaci. Opus musicum. Brno, 2022, roč. 54/22, č. 1, s. 50-65, 15 s. ISSN 0862-8505.
    5. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. ¡Hasta pronto Meat Loaf!. In Nieve Azul 360. Mexico City, 2022.
    6. WANKE, Otto. Spektralmusik und Postspektralismus. In Künstlergespräche I; Künstlerhaus Salzwedel. 2022.
    7. WANKE, Otto. The concepts of algorithmic composition. In Künstlergespräche II; Künstlerhaus Salzwedel. 2022.
    8. MORALES, Rodrigo. The Experiences of shooting and long running time poetical docu- feature movie. In Online konference: Make the (Un)Familiar (Un)Familiar. A Kaleidoscope of Reflection in Artistic Practices. 2022.
    9. ROJAS RUIZ, Edgar Omar. The Prehispanic Numerical Systems in New Media Musical Design. In 13th SAR International Conference on Artistic Research. 2022.
    10. MUSIL, Ondřej. Vangelis: Hudební experimentátor a průkopník. Opera PLUS. Praha, 2022. ISSN 1805-0433.

    2021

    1. MUSIL, Ondřej. Hymnus ke cti sv. Vavřince. Brno, 2021.
    2. ZBAVITEL, Jan. Interpretační poznámky ke studiu operních titulů. 1. vyd. Brno: JAMU, 2021, 130 s. ISBN 978-80-7460-190-3.
    3. MUSIL, Ondřej. Podivuhodný (ba)let Bohuslava Martinů. Hudební rozhledy. Praha: Dvořák & syn, 2021, roč. 2021, č. 11. ISSN 0018-6996.
    4. NEJTEK, Michal. Synestetické myšlení v hudbě a výtvarném umění. In Jitka Hlaváčková, Miloš Vojtěchovský. Zvuky kódy obrazy. Praha: ArtMap, 2021, s. 75-87. ISBN 978-80-907873-4-6.
    5. MUSIL, Ondřej. „The Name’s Bond … James Bond“ aneb večer filmové hudby v Obecním domě. Opera PLUS. Praha, 2021. ISSN 1805-0433.
    6. MUSIL, Ondřej. 130. narozeniny Martinů v Poličce oslavili důstojně a spravedlivě. Opera PLUS. Praha, 2021. ISSN 1805-0433.

    2020

    1. MUSIL, Ondřej. Filmoví auteuři aneb všestranné osobnosti stříbrného plátna. Opera PLUS. Praha, 2020. ISSN 1805-0433.
    2. CHMELOVÁ, Věra. Hudební pomůcky a jejich využití v improvizaci a elementární skladbě. Online. In Kolektiv autorů. Podněty k didaktikám pro práci s žáky s SVP v uměleckém vzdělávání. Hudební obor. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020, s. "D-52"-"D-65", 14 s. ISBN 978-80-261-0916-7.
    3. SUCHÁNEK, Jiří. Nové hudební nástroje pro živě tvořenou elektroakustickou hudbu. JAMUsica. 2020, roč. 5, 1-2, s. 26-31. ISSN 2694-7579.
    4. DUCHOŇOVÁ, Katarína. Osobnost Břetislava Bakaly. In Jindřiška Bártová. Osobnosti Hudební fakulty JAMU II. Brno: JAMU, 2020, s. 75-97. ISBN 978-80-7460-176-7.
    5. CHMELOVÁ, Věra. Příprava skladeb na skladatelskou soutěž. Online. In Kolektiv autorů. Podněty k didaktikám pro práci s žáky s SVP v uměleckém vzdělávání. Hudební obor. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020, s. "D-66" - "D-74", 9 s. ISBN 978-80-261-0916-7.
    6. MATĚJŮ, Zbyněk a Sam MCGUIRE. The Art of Digital Orchestration. New York, London: FOCAL PRESS, 2020, 265 s. ISBN 978-0-367-36274-4.

    2019

    1. STUDENÝ, Tomáš. Herec/pěvec v hudebním divadle. Brno: Nakladatelství JAMU, 2019, 86 s. ISBN 978-80-7460-162-0.
    2. MORALES, Rodrigo. Kapitola Diktátoři a Studentská tisková agentura v knize TAKOVÍ JSME BYLI…Studentské listy po 30 letech. In THAT WE WERE… Student sheets after 30 years. 1. vyd. Praha: Prakul Production, 2019, s. 390-395. Takoví jsme byli... Studentské listy po 30 letech. Edice 1. Jeden svazek. ISBN 978-80-87737-45-3.
    3. JIRÁSEK, Ondřej. Patří budoucnost virtuálním nástrojům? DISK Magazín. 2019.

    2018

    1. ROVŇÁK, Gabriel. Dirigentské kurzy s profesorem Markem Stringerem na HF JAMU. 2018.
    2. JIRÁSEK, Ondřej. Dvoudenní kurz živého nahrávání. 2018.
    3. JIRÁSEK, Ondřej. Jak vybrat správný mikrofon do studia. Jakou směrovou charakteristiku?. Online. Boskovice: Disk Multimedia, 2018.
    4. ŠŤASTNÝ, Jaroslav. Josef Berg a jeho Snění. Brno: JAMU, 2018, 472 s. ISBN 978-80-7460-140-8.
    5. DLOUHÝ, Dan. Počítačem podporovaná algoritmická kompozice. Brno: Nakladatelství JAMU, 2018, 421 s. ISBN 978-80-7460-141-5.
    6. ROVŇÁK, Gabriel. Príbeh hudby. Bratislava: Rozhlas a televízia Slovenska, 2018.
    7. ŠŤASTNÝ, Jaroslav. Selected Letters of John Cage. Praha: Volvox Globator, 2018, 652 s. Mimo edice. ISBN 978-80-7511-447-1.
    8. JIRÁSEK, Ondřej. Vybíráme nahrávací a editační program: který a pro jakou úroveň? Disk Multimedia, 2018.
    9. JIRÁSEK, Ondřej. Vybíráme poslechové monitory - mix hudby na sluchátkách ano či ne? Disk Multimedia, 2018.

    2017

    1. MORALES, Rodrigo. Dokument a poetika v době společenských zvratů, Filmová a televizní fakulta VŠMU Bratislava. In Documentary, dictatorship. war. 2017.
    2. PAŘÍZEK, Petr. Elektronická kompozice - cesta k propojení sonických a akordických prvků v hudbě. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, 2017, 114 s. Výběrová řada doktorských spisů. ISBN 978-80-7460-119-4.
    3. ROVŇÁK, Gabriel. O zborovom spievaní na Slovensku. Cantus. Praha: Unie českých pěveckých sborů, 2017, roč. 27, č. 4, s. 36-40. ISSN 1210-7956.
    4. MEDEK, Ivo, Sára MEDKOVÁ a Vít ZOUHAR. Odniesienia do muzyki historycznej w czeskiej muzyce wspólczesnej (na przykladzie "Brneńskiej szkoly kompozytorskiej"). In Zbigniew Bargielski, Anna Nowak, Violetta Przech. Interpretacje dziela muzycznego W kontekście kultury. Bydgoszcz: Akademia muzyczna imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, 2017, s. 89-105. ISBN 978-83-61262-02-2.
    5. ROVŇÁK, Gabriel. Příběh sboru. Cantus. Praha: Unie českých pěveckých sborů, 2017, roč. 27, č. 3, s. 7-10. ISSN 1210-7956.
    6. ŠŤASTNÝ, Jaroslav a Jan VIČAR. Skladatel v současném světě. In Vičar, Jan. Generace? Česká skladatelská generace sedmdesátých let 20. století v odstupu čtyř desetiletí. Praha: NAMU, 2017, s. 263-266. ISBN 978-80-7331-461-3.
    7. ROVŇÁK, Gabriel. Zdeňek Košler - Život a dílo. 1. vyd. Brno: Ediční středisko JAMU, 2017, 115 s. Výběrová řada doktorských spisů. ISBN 978-80-7460-118-7.

    2015

    1. MORALES, Rodrigo. Film directing specifics, Belgrade, Serbia, at Remorker production. 2015.
    2. MEDEK, Ivo. The Musical (team)Work and its Contributors. Some musings on the Artistic and Pedagogical Elements of Teamwork. In Anna Nowak. The Musical Work and its Creators (10). Bydgoszcz: Akademia muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, 2015, s. 47 - 53. ISBN 978-83-61262-45-9.

    2014

    1. MEDEK, Ivo, Jaromír SYNEK a Vít ZOUHAR. Composing in the Classroom. Different Hearing: Experiences in Czech Music Education. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2014, 142 s. ISBN 978-80-7460-065-4.

    2012

    1. ŠŤASTNÝ, Jaroslav. Cage, Cunningham and Rauschenberg in Pragua and ostrava (1964). 2012.
    2. ŠŤASTNÝ, Jaroslav. Diabolus in musica Bohemica et Slovaka. The Reception of John Cage's music in the Cyech lands and Slovakia. Czech music. 2012, č. 0100, 18 s. ISSN 1211-0264.
    3. ŠŤASTNÝ, Jaroslav. John Cage - Usměvavý Frankenstein? 3. část. 2012.
    4. ŠŤASTNÝ, Jaroslav. Ven z každé klece...! Ateliér. Čtrnáctideník současného výtvarného umění. 2012, č. 25, 2 s. ISSN 1210-5236.

    2004

    1. MEDEK, Ivo a Alois PIŇOS. Řád hudební kompozice a prostředky jeho výstavby. In Řád hudební kompozice a prostředky jeho výstavby. Brno: JAMU Brno, 2004, 54 s. ISBN 80-86928-00-4.

    2003

    1. ŠŤASTNÝ, Jaroslav, Arnošt PARSCH a Alois PIŇOS. Transference hudebních elementů v kompozicích současných skladatelů. In Transference hudebních elementů v kompozicích současných skladatelů. Brno: JAMU Brno, 2003, 149 s. ISBN 80-85429-92-6.

    2001

    1. PIŇOS, Alois. Forró,Daniel:Musitronika-Elektroakustické hudební nástroje-IV. Samplery. In Forró,Daniel:Musitronika-Elektroakustické hudební nástroje-IV. Samplery. JAMU Brno: JAMU Brno, 2001, 161 s. JAMU Brno 2001. ISBN 80-85429-57-8.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 5. 11. 2024 09:20