j 2024

Zpráva z uměleckého výzkumu: Specifika a možnosti dramatické výchovy v mezigenerační skupině Neslyšících

PAVLŮ, Kristýna

Základní údaje

Originální název

Zpráva z uměleckého výzkumu: Specifika a možnosti dramatické výchovy v mezigenerační skupině Neslyšících

Název česky

Zpráva z uměleckého výzkumu: Specifika a možnosti dramatické výchovy v mezigenerační skupině Neslyšících

Název anglicky

Artistic research report: Specifics and possibilities of dramatic education in the intergenerational group of Deaf people

Autoři

PAVLŮ, Kristýna (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Atelier 205, Brno, JAMU, 2024, 2787-9305

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)

Obor

60202 Specific languages

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Divadelní fakulta

Klíčová slova česky

mezigenerační skupina; senioři; děti; dramatická výchova; sluchově postižení; znakový jazyk

Klíčová slova anglicky

Intergenerational group; seniors; children; drama in education; hearing impairment; sign language

Štítky

Změněno: 24. 3. 2024 18:11, doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.

Anotace

V originále

Zpráva z uměleckého výzkumu popisuje a reflektuje projekt, který se uskutečnil v mezigenerační skupině slyšících a skupině osob se sluchovým postižením. Hlavním cílem projektu bylo uskutečnit workshopy v daných cílových skupinách, modifikovat průběh workshopu pro potřeby mezigenerační skupiny a skupiny osob sluchově postižených. Na základě uskutečněných workshopů a následného vyhodnocení workshopů zpráva pojednává o specifikách dramatické výchovy v mezigenerační skupině osob sluchově postižených.

Anglicky

The artistic research report describes and reflects on a project in an intergenerational group of hearing people and people with impaired hearing. The main project goals were to arrange workshops for these target groups and modify exercises for the intergenerational group and the hearing-impaired group. The research report discusses the specifics of drama education in the intergenerational group of people with impaired hearing based on workshops and their evaluation.