k 2023

Modely fungování hudebních produkčních agentur – sonda do sektoru

MIKOLÁŠIKOVÁ, Barbora

Základní údaje

Originální název

Modely fungování hudebních produkčních agentur – sonda do sektoru

Název česky

Modely fungování hudebních produkčních agentur – sonda do sektoru

Název anglicky

Models of functioning od music production management agencies - information probe into the sector

Vydání

DOKTORANDSKÁ KONFERENCE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ, 2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

60403 Performing arts studies

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Hudební fakulta

Klíčová slova česky

Výzkum; hudební produkce; management; hudební produkční agentury

Klíčová slova anglicky

research; music production; management; music production management agencies
Změněno: 14. 3. 2024 19:24, doc. PhDr. Petr Lyko, Ph.D. et Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek shrnuje dílčí část doktorandského výzkumu MgA. Barbora Mikolášikové na téma Modely fungováno hudebních produkčních agentur. Na základě teoretických poznatků byly sestaveny strukturované dotazníky, které byly testovány na 3 rozhovorech s odborníky ze sektoru. Příspěvek uvedl získané informace z těchto rozhovorů s Monikou Klementovou, Annou Mašátovou a Martinem Královičem. Výzkum modelů fungování se zajímá o oblasti managementu, řízení produkcí, práva, financí a dalších doplňujících informací (znalost sektoru, asociací, konkurence atd.). Základní sonda pomohla definovat hlavní organizace sektoru, upravit otázky pro polořízené rozhovory a zjistit současný stav hudebního sektoru v oblasti živého provozování hudby.