PEŠL ŠILEROVÁ, Lucie a Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ. Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení v kontextu proměny vnímání a motivace návštěvníka. In Seminář NIPOS pro pracovníky v kultuře. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení v kontextu proměny vnímání a motivace návštěvníka
Název česky Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení v kontextu proměny vnímání a motivace návštěvníka
Název anglicky Seminar: Marketing, fundraising and management of cultural facilities in the context of changing the perception and motivation of the visitor
Autoři PEŠL ŠILEROVÁ, Lucie a Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ.
Vydání Seminář NIPOS pro pracovníky v kultuře, 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 60403 Performing arts studies
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Seminář pro pracovníky v kultuře organizovaný NIPOS a realizovaný na MK ČR.
Organizační jednotka Hudební fakulta
Klíčová slova česky management; marketing; sociální sítě; fundraising;
Klíčová slova anglicky management; marketing; social media; fundraising
Změnil Změnil: doc. PhDr. Petr Lyko, Ph.D. et Ph.D., učo 5794. Změněno: 12. 3. 2024 13:42.
Anotace
Podoby vnímání kulturní a paměťové instituce se v posledních dekádách radikálně proměnily. Dynamickými změnami prochází umělecké prostředí i institucionální kontext. Zajímavá prezentace a inovativní motivace návštěvníků a konzumentů kulturního obsahu je nezbytnou součástí práce kulturních institucí. Marketingové strategie nabývají nových rozměrů a významně ovlivňují rozevírající se nůžky kvalitních a úspěšných projektů. Umění se šíří, prezentuje se a je vnímáno jinak, mezi jiným digitálně nebo distančně. Všichni pracovníci v kulturních institucích musí být připraveni na nové způsoby propagace a marketingu své činnosti a svých aktivit, a proto jsou na práci kulturního manažera a organizátora kladeny nové nároky i požadavky.
Anotace anglicky
The forms of perception of cultural and memory institutions have changed radically in recent decades. Both the artistic environment and the institutional context are undergoing dynamic changes. An interesting presentation and innovative motivation of visitors and consumers of cultural content is an essential part of the work of cultural institutions. Marketing strategies take on new dimensions and significantly influence the unfolding scissors of quality and successful projects. Art spreads, presents itself and is perceived differently, among other things digitally or remotely. All workers in cultural institutions must be prepared for new ways of promoting and marketing their work and their activities, and therefore new demands and requirements are placed on the work of a cultural manager and organizer.
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 01:30