p 2023

Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení v kontextu proměny vnímání a motivace návštěvníka

PEŠL ŠILEROVÁ, Lucie a Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ

Základní údaje

Originální název

Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení v kontextu proměny vnímání a motivace návštěvníka

Název česky

Seminář: Marketing, fundraising a management kulturních zařízení v kontextu proměny vnímání a motivace návštěvníka

Název anglicky

Seminar: Marketing, fundraising and management of cultural facilities in the context of changing the perception and motivation of the visitor

Autoři

PEŠL ŠILEROVÁ, Lucie a Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ

Vydání

Seminář NIPOS pro pracovníky v kultuře, 2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

60403 Performing arts studies

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Hudební fakulta

Klíčová slova česky

management; marketing; sociální sítě; fundraising;

Klíčová slova anglicky

management; marketing; social media; fundraising
Změněno: 12. 3. 2024 13:42, doc. PhDr. Petr Lyko, Ph.D. et Ph.D.

Anotace

V originále

Podoby vnímání kulturní a paměťové instituce se v posledních dekádách radikálně proměnily. Dynamickými změnami prochází umělecké prostředí i institucionální kontext. Zajímavá prezentace a inovativní motivace návštěvníků a konzumentů kulturního obsahu je nezbytnou součástí práce kulturních institucí. Marketingové strategie nabývají nových rozměrů a významně ovlivňují rozevírající se nůžky kvalitních a úspěšných projektů. Umění se šíří, prezentuje se a je vnímáno jinak, mezi jiným digitálně nebo distančně. Všichni pracovníci v kulturních institucích musí být připraveni na nové způsoby propagace a marketingu své činnosti a svých aktivit, a proto jsou na práci kulturního manažera a organizátora kladeny nové nároky i požadavky.

Anglicky

The forms of perception of cultural and memory institutions have changed radically in recent decades. Both the artistic environment and the institutional context are undergoing dynamic changes. An interesting presentation and innovative motivation of visitors and consumers of cultural content is an essential part of the work of cultural institutions. Marketing strategies take on new dimensions and significantly influence the unfolding scissors of quality and successful projects. Art spreads, presents itself and is perceived differently, among other things digitally or remotely. All workers in cultural institutions must be prepared for new ways of promoting and marketing their work and their activities, and therefore new demands and requirements are placed on the work of a cultural manager and organizer.