k 2023

Working with a Specific Place in the Context of Theatre Education

PETÁK, Šimon

Základní údaje

Originální název

Working with a Specific Place in the Context of Theatre Education

Název česky

Práce se specifickým místem v kontextu divadelního vzdělávání

Autoři

Vydání

Symposium COMMON SPACE, 2023

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

60500 6.5 Other Humanities and the Arts

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Divadelní fakulta

Klíčová slova česky

site specific, vzdělávání, divadlo, erasmus+, Kamenná kolonie, autorské divadlo, studentské divadlo

Klíčová slova anglicky

site specific, education, theatre, erasmus+, Kamenná kolonie, devised theatre, student theatre

Štítky

Změněno: 26. 1. 2024 09:49, MgA. Šimon Peták

Anotace

V originále

The central point of my contribution is a student performance Once Upon a Time in Skala. This audiowalk through Kamenná čtvrť (a district in Brno) was made by Erasmus+ students of the Theatre Faculty of JAMU in Brno. What potentialities of artistic development can the work in a peculiar Czech neighbourhood with very limited knowledge of English provide with foreign students? The case study aims to name the strengths and weaknesses of site-specific approach in the context of educational process of future theatre makers.

Česky

Ústředním bodem mého příspěvku je studentské představení Once Upon a Time in Skala. Audiowalk brněnskou Kamennou čtvrtí vytvořili studenti programu Erasmus+ Divadelní fakulty JAMU v Brně. Jaké možnosti uměleckého rozvoje může poskytnout práce ve svérázné české čtvrti s velmi omezenou znalostí angličtiny se zahraničními studenty? Cílem případové studie je pojmenovat silné a slabé stránky site-specific přístupu v kontextu vzdělávacího procesu budoucích divadelníků.