PETÁK, Šimon. Working with a Specific Place in the Context of Theatre Education. In Symposium COMMON SPACE. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Working with a Specific Place in the Context of Theatre Education
Název česky Práce se specifickým místem v kontextu divadelního vzdělávání
Autoři PETÁK, Šimon.
Vydání Symposium COMMON SPACE, 2023.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 60500 6.5 Other Humanities and the Arts
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Divadelní fakulta
Klíčová slova česky site specific, vzdělávání, divadlo, erasmus+, Kamenná kolonie, autorské divadlo, studentské divadlo
Klíčová slova anglicky site specific, education, theatre, erasmus+, Kamenná kolonie, devised theatre, student theatre
Štítky DF_VaVneRIV_2023
Změnil Změnil: MgA. Šimon Peták, učo 16553. Změněno: 26. 1. 2024 09:49.
Anotace
The central point of my contribution is a student performance Once Upon a Time in Skala. This audiowalk through Kamenná čtvrť (a district in Brno) was made by Erasmus+ students of the Theatre Faculty of JAMU in Brno. What potentialities of artistic development can the work in a peculiar Czech neighbourhood with very limited knowledge of English provide with foreign students? The case study aims to name the strengths and weaknesses of site-specific approach in the context of educational process of future theatre makers.
Anotace česky
Ústředním bodem mého příspěvku je studentské představení Once Upon a Time in Skala. Audiowalk brněnskou Kamennou čtvrtí vytvořili studenti programu Erasmus+ Divadelní fakulty JAMU v Brně. Jaké možnosti uměleckého rozvoje může poskytnout práce ve svérázné české čtvrti s velmi omezenou znalostí angličtiny se zahraničními studenty? Cílem případové studie je pojmenovat silné a slabé stránky site-specific přístupu v kontextu vzdělávacího procesu budoucích divadelníků.
VytisknoutZobrazeno: 17. 7. 2024 08:31