Rozvoj dítěte s hluchoslepotou pomocí tvorby knižního představení
VĚNTUSOVÁ, Nikola. Rozvoj dítěte s hluchoslepotou pomocí tvorby knižního představení. Ateliér 205. Brno: Ateliér 205, 2024. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Rozvoj dítěte s hluchoslepotou pomocí tvorby knižního představení |
Název česky | Rozvoj dítěte s hluchoslepotou pomocí tvorby knižního představení |
Název anglicky | Development of a child with deafblindness through the creation of a book performance |
Autoři | VĚNTUSOVÁ, Nikola. |
Vydání | Ateliér 205, Brno, Ateliér 205, 2024. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný) |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Divadelní fakulta |
Klíčová slova česky | Knižní představní, taktilní pohádka, Perníková chaloupka, hluchoslepota, rozvoj, taktilní znakový jazyk, český znakový jazyk, Braillovo písmo, prohloubaní vztahů, spolupráce |
Klíčová slova anglicky | Book presentation, tactile fairy tale, gingerbread house, deafblindness, child development, tactile sign language, Czech sign language, Braille, deepening relationships, cooperation |
Štítky | DF_VaVneRIV_2024 |
Změnil | Změnila: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D., učo 5216. Změněno: 24. 3. 2024 19:05. |
Anotace |
---|
Specifický výzkum s názvem Rozvoj dítěte s hluchoslepotou pomocí tvorby knižního představení se zaměřuje na vytvoření speciálního knižního představení. Hlavním cílem je transformovat již existující postupy pro výrobu knižního představení na taktilní formu, která podpoří rozvoj dítěte skrze vlastní prožitek. Adaptace konkrétní pohádky má za úkol rozvíjet komunikaci s dítětem a přispívat k jeho emočnímu, sociálnímu a kulturnímu růstu. Dítě aktivně participuje na tvorbě celého představení. V práci je podrobně popsán plán a postup tvorby. |
Anotace česky |
---|
Specifický výzkum s názvem Rozvoj dítěte s hluchoslepotou pomocí tvorby knižního představení se zaměřuje na vytvoření speciálního knižního představení. Hlavním cílem je transformovat již existující postupy pro výrobu knižního představení na taktilní formu, která podpoří rozvoj dítěte skrze vlastní prožitek. Adaptace konkrétní pohádky má za úkol rozvíjet komunikaci s dítětem a přispívat k jeho emočnímu, sociálnímu a kulturnímu růstu. Dítě aktivně participuje na tvorbě celého představení. V práci je podrobně popsán plán a postup tvorby. |
Anotace anglicky |
---|
Specific research entitled Development of a child with deafblindness through the creation of a book performance focuses on the creation of a special book performance. The main goal is to transform existing procedures for the production of a book performance into a tactile form that will support the child's development through his own experience. The task of adapting a specific fairy tale is to develop communication with the child and contribute to his emotional, social and cultural growth. The child actively participates in the creation of the entire performance. The plan and process of creation are described in detail in the work. |
VytisknoutZobrazeno: 3. 10. 2024 11:20